Connect with us

sport

Bayern Monachium jest świetny. Gdyby nie w sobotę

Published

on

Po weekendzie w Bundeslidze pierwsze słowo należy zostawić Bawarowi. Robert Lempke, stary guru radosnych rad dotyczących kariery („Kim jestem?”), Raz ujawniony: „Są programy telewizyjne, które sprawiają, że zazdrościsz swoim stopom snu”.

W piłce nożnej też. Czysta nuda, wielu narzeka i znowu ziewa, bo to już dziewiąty raz z rzędu Bayern Monachium Zostań bohaterem Niemiec. Jego przeciwnicy niezwykle przypominają Jürgena Blaine’a, który przegrał z Muhammadem Alim w 1971 roku i powiedział: „Nie miałem szans. Musiałem się wysadzić”.

Przeczytaj także

Dominacja Bawarii przyprawia tak wielu chorych, że federalny minister zdrowia Jens Spahn rozważa już dodanie ostrzeżenia do biletów cyfrowych w przyszłym sezonie, podobnie jak w przypadku paczek papierosów („Palenie może być śmiertelne”): „Nuda może być śmiertelna. „

Jednak wśród bocznych myślicieli wciąż istnieje druga opinia, która jest często pomijana w debacie: Czy Bayern jest prawdopodobnie ofiarą fatalnego błędu – i tak naprawdę największą ekscytacją w lidze?

Gwoździe do napinania trumien

Trzeba przyznać, że na pierwszy rzut oka stali mistrzowie, obecnie 31 razy z Säbener Straße, przypominają gwoździe do trumien napinanych. Wiadomość, że FC Bayern jest mistrzem, jest tylko w połowie tak ekscytująca, jak wiadomość, że jutro rano znów będzie lekka.

I tak, w dzisiejszych czasach taka sobota, która kiedyś była największym dniem w Bundeslidze, trwa w kółko jak w ostatnią sobotę: 6: 0, trzy pudełka Robert Lewandowski, W sumie 39 obrażeń od tego samego. Gerd Muller strzelił wahając się 40 bramek, słyszę chwilę, ale co jeszcze? Tak, i oto nadchodzi: czy w sezonie są tylko soboty? Czy Bayern Monachium nie sprawia, że ​​każdy dzień jest ekscytującym przeżyciem?

Piłkarze Bayernu Monachium świętują zakończenie meczu ligi niemieckiej pomiędzy Bayernem Monachium a Borussią Moenchengladbach na Allianz Arena w Monachium, Niemcy, sobota 8 maja 2021 r. (AP Photo / Matthias Schrader, Pool)

Piłkarze Bayernu świętują po pokonaniu Gladbacha 6-0

Co: AP

Bayern Monachium jest nazywany klubem Hollywood, a nawet paranoją zarówno przez przyjaciół, jak i wrogów. Zanim zrobi się nudno, bawarska gwiazda szybko połyka luksusowy stek pokryty złotymi liśćmi w świątyni w Dubaju za około 1200 euro. Albo prezydent Bayernu Monachium zostaje uwięziony przy dużym udziale społeczeństwa lub organizuje konferencję prasową, w której nalega się na paragraf 1 Ustawy Zasadniczej (godność zawodnika Bayernu Monachium jest nienaruszalna).

W nagłym wypadku Paul Breitner przybywa i atakuje Uli Hoeneßa, który był kiedyś tak blisko jak Garmisch i Partenkirchen. Następnie Ole Paul ignoruje, ponieważ nikt jej nie widział, odkąd sam Al Pacino myślał, że został zdradzony przez swojego brata jako Don Corleone w Ojcu chrzestnym i zabrał go na wycieczkę łodzią po jeziorze Tahoe.

Wszystko to jest ekscytujące. W każdym razie bardziej ekscytujący niż na przykład piłka nożna, którą gra Gladbach, którą wielu podziwia wielokrotnie, mimo że ich trener Marco Rose powiedział w sobotę: „Jeśli chcesz siusiać z dorosłym, musisz zachowywać się w ten sposób. . W końcu nasz występ był jak zaciemnienie ”.

Walki kogutów DFB są bardziej atrakcyjne

To się nigdy nie zdarzyło Bayernowi Monachium. Są jednak ludzie, którzy mają nadzieję, że ci spragnieni, a wraz z nimi mieszkańcy Dortmundu i Lipska, w końcu znikną w Superlidze i nigdy więcej ich nie zobaczą. „Nareszcie”, jak marzyli kibice we Frankfurcie, „Eintracht mógłby ponownie zostać mistrzem Niemiec, tak jak to miało miejsce w 1959 roku”. Jednak: taka walka o tytuł między Frankfurtem a Leverkusen nie rozerwie nikogo poza Frankfurtem i Leverkusen. Nawet obecna bitwa DFB między Keeler i Koch jest bardziej atrakcyjna, zwłaszcza że wciąż istnieje szansa, że ​​nie zakończy się bez rozlewu krwi.

Przeczytaj także

Liga Niemiecka - Bayern Monachium - Borussia Monchengladbach

Nie, Bayern nie jest nudny. Sam Uli Hoeneß jest bardziej ekscytujący niż wszystkie pozostałe siedemnaście klubów razem wziętych. Wiem, odkąd dyrektor sportowy jednej z głównych gazet powiedział mi kiedyś o kliknięciach w Internecie: „Jesteś na samym początku, jeśli nazwisko Hoeneßa pojawia się w Twojej rubryce”. Watzke byłby również narzędziem do tworzenia kliknięć, ale tylko w granicach miasta Dortmund.

Nawiasem mówiąc, Dortmund był ostatnim, który zdobył tytuł mistrza zamiast Bayernu, prawie dziesięć lat temu. Ale ich zwycięstwo przeszło całkowicie w cieniu nowej historii FC Bayern, największej na świecie książki piłkarskiej. Kosztował około 2999 euro, ważył 30 kilogramów, miał 70 cm wysokości, 50 szerokości i 552 strony grubości, był cięższy niż Ole Hoeness oraz wyższy i szerszy niż ówczesny kapitan Bayernu. Philipp Lahm. Okładkę wykonano z brzozy, a tekst prawdopodobnie był wykonany z ciężkich mosiężnych liter, a książka była również bezpiecznie zamknięta na masywną kłódkę, tak że czytelnik musiał wcześniej podnieść ją na ciężką ciężarówkę za pomocą dźwigu. Usuwanie. W każdym razie było to bardziej ekscytujące niż tytuł mistrzowski BVB.

„Nie pokazuj mi ptaka”

Bayern Monachium wie, co jest ekscytujące. Kiedy ostatnio wszyscy myśleli, że w tym sezonie nie ma powietrza, Hansi Flick i Hasan Salih Hamidic spotkali się w taki sposób, że następny finał Pucharu między Dortmundem a Lipskiem był wart względnego wyczerpującego ziewania. A w sobotę wybuch wściekłości Maxa Eberla, dyrektora sportowego Gladbach w kierunku Flick („Nie widzisz mnie ptaka, Hansie!”) Wywołał reakcję wyższą niż cokolwiek innego, co dali Gladbackers.

Przeczytaj także

Fritz Keeler je śniadanie o godz

Prezydent Niemieckiej Konfederacji Fritz Keeler

Nic nie działa bez Bayernu Monachium. Soboty stają się coraz bardziej nudne, ale poza tym wszyscy możemy pocieszyć się Heinrichem Heinem przez resztę sezonu: „Kiedy Bóg nudzi niebo, otwiera okno i patrzy na ulice Paryża”.

Tylko Bayern Monachium jest najbardziej ekscytujący.

READ  Prezydent FIFA Gianni Infantino skomentował decyzję o niepoddaniu pod głosowanie 72 Kongresu organizacji kwestii wykluczenia Rosji
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

sport

Nürburgring 2022 na żywo: Phoenix kontra Pink Double

Published

on

4:52 rano

Glickenhaus i inne do naprawy

Glickenhaus SCG004c #706 (Mutsch/Laser/Mailleux/Westbrook), który, sądząc po pit stopie, zamienia się miejscami w ostatniej dziesiątce, musi zostać wepchnięty do garażu po tym, jak Frank Mellux wślizgnął się do lasu Adenauer. Trwają prace na spodzie silnika.

Tymczasem w garażu stoi True-KTM #117 (F. Stuck / J. Stuck / Palttala / Kofler) po problemach z elektroniką i Octane126-Ferrari #26 (Grossmann / Trummer / Hirschi / Ludwig), który jest już z powrotem w P17 na Rating wzrósł. Tutaj również mógł nastąpić wypadek stosunkowo późno na okrążeniu.


4:34 rano

Pierwsze oznaki końca nocy

Zmierzch zaczyna się na północnym wschodzie, więc wkrótce znów będzie jaśniej. Ale połowa się skończyła. Świat wygląda teraz o wiele jaśniej dzięki Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten). Jesse Crone ustala obecnie czasy rywalizacji i utrzymuje się blisko lidera 2:30 minut, mając do dyspozycji trzy do czterech okrążeń.

Ryzyko musi być nadal podejmowane w pierwszej kolejności. Przewaga #3 nad #15 spadła teraz do dziesięciu sekund. Robin Frijns wywiera presję na Fabiana Schillera. Tymczasem Supra musi zostać odzyskana ze żwiru AMG Arena.


4:19 rano

Uzyskaj prędkość przed Phoenix teraz

GetSpeed ​​​​Mercedes #3 (Christodoulou/Götz/Schiller) skoczył do przodu na ostatnim przystanku. Fabian Schiller wyprzedził Robina Frijnsa o 16,7 sekundy. Przystosowane do strategii, Audi wciąż prowadzi, ale teraz dzieli go tylko sześć sekund.


04:06

Połowa czasu! Co wydarzyło się do tej pory?

Pierwsza połowa to 4:00 w dramatycznej pierwszej połowie wyścigu:
– Krótkotrwała przewaga Octane126 Ferrari
– Naprawa powypadkowa wyrzuca mini auta BMW z tyłu
– Rowe-BMW #99 spada Toksport-WRT-Porsche #27
– Manthey-Porsche #1 gwałtownie rozbija się w Antoniusbuche po pojedynku Laurensa i Driesa Vanthoora
– KTM X-Bow Felixa von der Ladena zapalił się i bez kierowcy toczy się w kierunku Fuchsrohr.
– Aston Martin wychodzi na prowadzenie, ale siedem godzin później leci przed wjazdem do Döttinger Höhe
– Zaledwie kilka minut później nowy szef Sheldon van der Linde miał wypadek w kopalni po dziurze lub złamanym zawieszeniu
Kelvin van der Linde eliminuje numer 5 w wypadku toczenia
Zjazd Walkenhorst-BMW nr 101 po wypadku Andy’ego Soucka, zjazd KTM nr 116 po wypadku Tima Heinemanna
– Phoenix-Audi #15, oba Getspeed-AMG i Schubert-BMW walczą o zwycięstwo

READ  Formuła 1, wyścigi sprinterskie na Silverstone: oto, co mówi Vettel, Hamilton


3:46 rano

Niewielki efekt Juncadelli

Szanse na zdobycie #4 GetSpeed ​​​​Mercedes (Engel/Gounon/Juncadella) niekoniecznie wzrosły: Daniel Juncadella skręcił na wyjeździe z krzywej Ravenol i uderzył w ścianę opony. Jeździ swoim samochodem ze stratą czasu. Przy tej samej strategii różnica wynosi teraz około 1:26 dla wiodącego samochodu Audi.


03:39

Niedaleko katastrofy przywódców

Dries Vanthoor w flagowym okręcie Phoenix-Audi #15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns) prawie zderzył się z Glickenhaus-SCG004c #706 (Mutsch / Laser / Mailleux / Westbrook), który miał wybuchnąć. Wszystko poszło dobrze. Niewielki postęp w rozwoju amunicji Getspeed AMG pozostaje stabilny.

Temperatura wynosi obecnie cztery stopnie Celsjusza. Jest to już minimalna ilość pozostałych klatek w oknie operacyjnym. Fakt, że istnieją trzy obszary dla kodu 60, jeszcze bardziej utrudnia kierowcom.


3:25 rano

Gotowy top KTM

To tyle w przypadku True-KTM #116 (Kofler/Siljehaug/Hofer/Heinemann). Tim Heinemann miał wypadek na zboczu Nordschleife. Czy ma to związek z wypadkiem na Kajmanach #85? W każdym razie marszałkowie powtórzyli dziwny czwartkowy incydent. Holowanie to spowodowało również zderzenie uratowanego pojazdu z pojazdem uratowanym.


3:13 rano

Wypadki zamieniają się w inne kategorie

Tymczasem chód nieco się uspokoił, przynajmniej w SS9. Doświadczenie pokazuje, że kto przeżyje pierwszą trzecią część, ma duże szanse na pokonanie ostatnich dwóch trzecich – nawet jeśli oczywiście nie ma żadnej gwarancji. Brutalny chód ucichł w ciągu pierwszych kilku godzin, a tor stał się zauważalnie bardziej pusty.

Jednak lawina trwa nadal: Black Falcon Cayman #85 (Meenen/M. Müller/Palluth/Wahl) zderza się z jednym z X-Bows GT2 i mocno w niego uderza. Subaru #114 (Van Damme / Shrek / Lacey / Sasaki) w Lesie Adenauer, z Cobrą #832 przy wejściu do Webermana.



2:22 rano

#3 jest z powrotem

Getspeed jeszcze nie zrezygnował z tego. Adam Christodoulou w GetSpeed ​​​​Mercedes #3 (Christodoulou / Götz / Schiller) po raz kolejny próbował dogonić 10 sekund do 15 sekund na Phoenix Audi # 15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns ). Nadal obowiązują następujące zasady: #3 jest przed okrążeniem #15, a także od #4, więc praktycznie ma 23 sekundy mniej w porównaniu z tymi dwoma pojazdami. Jednak obecnie wyprzedzasz zespół w zespole.

Z drugiej strony, Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten) stopniowo spada. Jens Klingmann obecnie jeździ podwójnie i po prostu nie lubi prędkości pierwszych trzech pojazdów. Teraz w pierwszej dziesiątce: Glickenhaus SCG004c #706 (Mutsch / Laser / Mailleux / Westbrook).


2:06 rano

BMW musi dokonać kolejnej ofiary

Walkenhorst-BMW #101 (Krognes / Soucek / Trogen / J. Müller) jest kompatybilny. Wygląda na usterkę techniczną. Zespół Walkenhorst, który jeździ na oponach Yokohama, miał do tej pory zaskakująco słaby wyścig i nie był w stanie utrzymać tempa, zwłaszcza na początku. Niedawno skrócili konkurencyjne czasy okrążeń, ale wydaje się, że to koniec podróży służbowej. Jedynym BMW M4 GT3 pozostałym w klasie Pro jest teraz BMW #20 Schuberta (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten), które plasuje się między P1 a P5 w zależności od punktu zatrzymania i jest de facto trzecim.


1:59 rano

Walter Hornung krytykuje

Dyrektor wyścigu Walter Hornung, podobnie jak wielu tutaj, jest zdumiony prędkością. W oficjalnym oświadczeniu powiedział: „Mieliśmy kilka poważnych wypadków, na szczęście żaden nas nie skrzywdził. Niestety musieliśmy nałożyć pewne kary, co z kolei wpływa na wyścig. Wypadków, które zdarzają się podczas wyprzedzania, nie powinny mieć miejsca – Jeździmy w wyścigu długodystansowym, nie biegamy sprintem. Nawet nie mamy przerwy między połówkami, a chciałbym teraz spokojniejszą noc.

READ  Prezydent FIFA Gianni Infantino skomentował decyzję o niepoddaniu pod głosowanie 72 Kongresu organizacji kwestii wykluczenia Rosji


1:42 rano

Mueller zasłużył na karę

Audi #22 z kolekcji samochodów (Haase / N. Müller / Niederhauser / Rast) otrzymuje karę 1:32 za pokonanie Falkena Porsche. Realistycznie, Audi ma w tej chwili dopiero 15. miejsce w wyścigu, ale ma też największe szanse.


1:33 rano

# 4 Traci grunt

Po tym, jak Maximilian Götz wyprzedził go, Phoenix Audi #15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns) skróciło czas wyprzedzenia. Jest teraz w tej samej kadencji, co GetSpeed ​​​​Mercedes #4 (Engel/Gounon/Juncadella). Jednak różnica jest zaskakująco duża i wynosi teraz około minuty. Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten) również wciąż ma szansę na zwycięstwo i wielokrotnie prowadzi przez trzy okrążenia. Jednak ostatnio również czas został stracony. w tym momencie


1:07 rano

Zderzenie Mullera z Picariello

Dla odmiany w klasie panuje wewnętrzny gwar. Nico Müller przekształcił Falken Porsche nr 44 (Bachler / Picariello / Pilet / Ragginger) w serię Audi nr 22 (Haase / N. Müller / Niederhauser / Rast). Chociaż pozostaje w tyle, scena już wygląda na intencję.

Falcon Porsche wjeżdża do boksów z uszkodzeniem zawieszenia na krótkim okrążeniu. Audi jedzie, ale scena jest już „badana”.

aktualizacja: Porsche potwierdza koniec #44.


12:57

Kolejny incydent związany z SP9

Kelvin van der Linde jest kolejnym najlepszym kierowcą, który plasuje się na liście błędów pełnoprawnego zawodowca. Zderza się z FourMotors Cayman # 420. Cayman jechał w lewo, ale dał znak w prawo i wycofał się w prawo. Rezultat: wypadek na Michael-Schumacher-S.

Na początku dochodzi do zderzenia rodziny Vanthur, a następnie obaj Van der Linde przechodzą na emeryturę z powodu wypadków. Niedobry dzień dla braci.

Continue Reading

sport

Finał Ligi Mistrzów UEFA: rozpoczęcie musi zostać przełożone z powodu zamieszek – piłka nożna

Published

on

Chaos przed finałem Ligi Mistrzów między Liverpoolem a Realem Madryt!

Rozpoczęcie powinno zostać przełożone o kwadrans!

Powód: Jak donosi francuskie radio „RMC”, kilkuset kibiców Liverpoolu mogło dotrzeć na Stade de France bez biletu.

Burzliwe sceny sfilmował Nicholas Pelletier, dziennikarz RMC.

Stwierdził, że setki fanów Liverpoolu z łatwością przeszło przez pierwszą strefę kontrolną przed stadionem.

Więc policja była tak zaskoczona tłumem w Dystrykcie Drugim, Brama U, że musieli ustąpić.

Setki kibiców mogą przybyć na stadion bez biletu!

Ale na krótko przed rozpoczęciem meczu odetchnął z ulgą: niebiletowani kibice zostali złapani i wypędzeni ze stadionu.

Jednak blok Liverpoolu był ledwie pełny piętnaście minut przed rozpoczęciem meczu.

Dlatego UEFA zdecydowała: przełożyć rozpoczęcie z 21:00 na 21:15!

Ogłoszenie na stadionie brzmiało: „Ze względu na późne przybycie kibiców mecz rozpocznie się później. Więcej informacji będzie dostępnych najpóźniej w ciągu 15 minut”.

Czyli: rozpoczęcie może być opóźnione jeszcze bardziej!

Oficjalnie Liverpool i Real otrzymali dla swoich fanów tylko 20 000 biletów. Łączna liczba widzów na paryskim stadionie to 81 338 widzów.

Według menedżera Liverpoolu, Jurgena Kloppa, w stolicy jest około 60 000 fanów Liverpoolu, z których dwie trzecie nie mają biletu. Klopp powiedział, że Paryż jest wystarczająco duży, aby przyciągnąć tych fanów i dobrze się bawić.

W stolicy Francji przebywa obecnie łącznie 6800 policjantów. Mieli powstrzymać burzę fanów…

Continue Reading

sport

Finał CL Liverpool vs Real Madryt: Tak Klopp przysięga zemstę na swoich dzieciach – piłka nożna

Published

on

Strajk S-Bahn utrudnia dostęp

Jak na ironię, na finał Ligi Mistrzów w Paryżu kibice przygotowują się na utrudnienia w transporcie lokalnym. Linia S-Bahn RER B, która prowadzi do Stade de France, zostanie dotknięta strajkami, poinformował w piątek przewoźnik RATP. Tylko dwa z trzech pociągów kursują w ciągu dnia, a cztery z pięciu po południu, a na trasie Paris Nord linia jest niepewna.

Maszyniści protestują przeciwko brakom kadrowym i zbliżającemu się przetargowi na linie i chcą wywierać presję, zakłócając piłkarski finał, donosi Le Parisien. Początkowo prace budowlane nad słabnącym RER B zostały przełożone, aby umożliwić kibicom podróżowanie.

Aby zapewnić bezpieczeństwo finałowego meczu, Dyrekcja Policji zapowiedziała wysłanie 6800 funkcjonariuszy. Strefa kibica do 44 000 osób zostanie utworzona w zachodnim Paryżu dla brytyjskich fanów bez biletu. Dla hiszpańskich kibiców, którzy mają bilet, w pobliżu stadionu znajduje się strefa kibica, która może pomieścić 6000 osób. Dla kibiców obu klubów paryskie Champs Elysees i okolice są tematem tabu do niedzieli wieczorem.

READ  0:2! Anglia wysyła Löw do państwowej emerytury szkoleniowej - BZ Berlin
Continue Reading

Trending