Connect with us

Economy

Aktywna: Kia EV6 – już siedząca

Published

on

zelektryzowany
Kia EV6 – już siedzi

Dzięki EV6 Kia chce zwiększyć mobilność elektryczną w firmie. Oprócz technologii 800 V, jak w modelach z wyższej półki, Koreańczycy oferują też kilka innych ciekawych innowacji w stosunku do innych samochodów elektronicznych.

Rozmowa o tym, że Kia już dawno przestała produkować samochody średniej klasy po niskich cenach, prawdopodobnie dotarła do większości osób zainteresowanych nowymi samochodami. Ale dzięki EV6 (ceny bazowe od 44 990 do 65 990 euro) Koreańczycy odważą się zrobić kolejny krok. Crossover klasy średniej, oparty na nowo opracowanej platformie grupowej dla pojazdów elektrycznych, sprawia, że ​​technologia 800-woltowa nadaje się do szerokiego zakresu zastosowań, wcześniej stosowanych tylko w droższych modelach wyższej klasy, takich jak Audi E-Tron GT. lub Porsche Taycan. Producent obiecuje, że będzie w stanie naładować baterię od dziesięciu do 80 procent w zaledwie 18 minut przy dużej mocy ładowania.

Z największym akumulatorem Kia EV6 powinna dostarczać 325 KM i osiągać prędkość maksymalną 260 km / h.

(Zdjęcie: Kia)

Duża liczba wariantów akumulatorów, napędu i mocy powinna dać klientom szeroki wachlarz opcji: debiutuje wersja 58 kWh z napędem na tylne koła i 169 KM. Więcej mocy dzięki akumulatorowi 77 kWh, który w połączeniu z napędem na tylne koła zapewnia 229 KM i zasięg 510 km według WLTP. Jeśli wolisz napęd na cztery koła, uzyskasz 235 KM w przypadku akumulatora 58 kWh i 325 KM w przypadku akumulatora 77 kWh. Najnowsza wersja wygląda dość sportowo z rekordową prędkością od 5,2 sekundy do 100 km / h. Ale zwieńczeniem auta jest potężny GT o mocy 585 KM, który rozpędza się do 100 km / hw 3,5 sekundy i rozwija prędkość 260 km / h.

Część rodziny marek, ale nowa

Z zewnątrz niedawno wprowadzona Kia jest rozpoznawalna jako członek rodziny marek, ale ma kilka innowacji. Ponieważ w samochodach z napędem akumulatorowym wymagana jest energia chłodzenia, przód może być bardziej płaski i nie potrzebujesz już tak dużych otworów do przepływu powietrza. Tak zwany „nos tygrysa” stał się cyfrowy, a tym samym częścią dynamicznego światła dziennego.

Kia_EV6_GT_01.jpg

Oczywiście Kia zapewnia również odpowiednie siedzenia w EV6 dla fanów sportu.

(Zdjęcie: Kia)

A propos światła: maleńka plamka w obszarze słupka C zapewnia jasność w ciemności – ładny chwyt projektowy, dzięki któremu EV6 wybucha. Cienkie paski podświetlenia LED pasują do listew progowych. Spadzista linia dachu wyznacza boczną linię warstwy środkowej o długości 4,70 m. Wrażenie to może wynikać przynajmniej z bujnego rozstawu osi 2,90 m. To z kolei jest wynikiem dobrego pakowania w samochody elektryczne na baterie.

Test pierwszego siedzenia EV6 w drugim rzędzie pokazuje, że nie zabraknie miejsca z tyłu – nawet wysocy ludzie będą wiedzieli, jak posortować swoje kolana bez uderzania w oparcia przednich siedzeń. Ale widza przyciąga pierwszy plan, ponieważ to tam można doświadczyć najlepszych nowych systemów informacyjno-rozrywkowych i ciekawie zaprojektowanej architektury Kia.

Rozległe połączenia

Kia_EV6_GT_03.jpg

Kia EV6 komunikuje się za pośrednictwem dwóch dużych ekranów.

(Zdjęcie: Kia)

Koreańczycy przekazują bogactwo informacji na dwóch dużych ekranach, a wszelkiego rodzaju okrągłe gadżety należą już do przeszłości. Praktyczną rzeczą jest pasek przycisków z możliwością dostosowania pod centralnymi nawiewami – technicznie rzecz biorąc, mały ekran dotykowy, aby tak rzec, w celu bezpośredniego sterowania codziennymi czynnościami, takimi jak regulacja klimatyzacji, bez konieczności wchodzenia na różne głębokości. Listy. Elegancka, „pływająca” konsola środkowa zawiera nie tylko miejsce do przechowywania, ale także kilka portów USB.

Inne zaawansowane technologicznie funkcje – takie jak wyświetlacz przezierny z elementami rzeczywistości rozszerzonej, asystent wysiadania, który ostrzega przed zbliżającymi się rowerzystami i zdalnie sterowane parkowanie – uzupełniają pokaz. Fakt, że nowa Kia EV6 ma również dwukierunkowe ładowanie (dzięki czemu może również wyprowadzać moc przez złącze ładowania) pasuje do obrazu. Tutaj e-rower można ładować tak, jak toster, który można uruchomić na pikniku. Na pokładzie jest też pompa ciepła, dzięki której – jak obiecuje producent – 80 proc. Pojemności akumulatora jest nadal dostępne dla silnika nawet przy temperaturach zewnętrznych poniżej siedmiu stopni. Dostawa EV6 rozpocznie się jesienią 2022 roku. Jednak w przypadku wyższego modelu GT potencjalni klienci będą musieli uzbroić się w cierpliwość jeszcze przez kilka miesięcy.

READ  Groes Potenzial: BYD i Tesla im Vergleich: Warum die Chinesen Boden gutmachen | Nachricht
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Kod identyfikacyjny badania koncepcyjnego: VW oferuje SUV-y z funkcjonalnością poziomu 4 wyłącznie na terenie Chin

Published

on

Kod identyfikacyjny badania koncepcyjnego: VW oferuje SUV-y z funkcjonalnością poziomu 4 wyłącznie na terenie Chin

Volkswagen, producent samochodów z Wolfsburga, zaprezentuje futurystyczny wygląd na wystawie samochodowej w Pekinie „SUV zupełnie nowej generacji”. ID.Code, opracowany wspólnie przez zespoły w Chinach i Europie, to „Witamy chińskich klientów Volkswagena”, Spółka ogłosiła 24 kwietnia 2024 r. Studium koncepcyjne już istnieje „Konsekwentnie zaprojektowany do w pełni zautomatyzowanej jazdy na poziomie 4”. VW chce także do 2027 roku wprowadzić na rynek w Chinach pięć modeli submarki ID.UX.






Volkswagen znalazł się w Chinach pod presją ze względu na rosnącą konkurencję ze strony chińskich dostawców, szczególnie w obszarze samochodów elektrycznych. „Ceny stale spadają, a konkurencja staje się coraz trudniejsza”.Ralf Brandstätter, który kieruje chińskim oddziałem Volkswagena, powiedział niemieckiej agencji informacyjnej DPA na krótko przed rozpoczęciem salonu samochodowego w Pekinie. Chiński BYD sprzedaje obecnie w swoim kraju więcej samochodów elektrycznych i hybrydowych niż Volkswagen.

Logiczne wydaje się zatem, że Volkswagen chciałby w większym stopniu odpowiadać na pragnienia klientów w Chinach poprzez design i technologię. Prace nad konwencjonalnymi samochodami z silnikami spalinowymi są w dalszym ciągu zarezerwowane dla Volkswagena „Bardzo opłacalne” On jest. Jednak jeśli chodzi szczególnie o samochody elektryczne, Chińczycy preferują lokalnych dostawców lub Teslę.

Mnóstwo cyfrowych dzwonków i gwizdków

Nic więc dziwnego, że ID.Code ma wiele cyfrowych wodotrysków. Samochód koncepcyjny to pierwszy samochód Volkswagena, „Ten, kto komunikuje się i wchodzi w pełną interakcję ze swoim otoczeniem poprzez swój wygląd zewnętrzny”.. Ponieważ ID.Code jest zrozumiały „Nie tylko jako samochód, ale także jako cyfrowy awatar, który wchodzi w interakcję z innymi użytkownikami dróg i zapewnia właścicielom bogactwo informacji i opinii”..




READ  Sekretarz Skarbu USA Yellen: Nowa globalna dolna granica podatkowa może nie wpłynąć na Amazonضر


Podczas Salonu Samochodowego w Pekinie Volkswagen prezentuje studium koncepcyjne dedykowane chińskim klientom. (Zdjęcie: Volkswagen) [1/9]

ID.Code jest właściwie zaprojektowany do jazdy autonomicznej na poziomie 4. (Zdjęcie: Volkswagen) [2/9]

VW nazywa ID.Code SUV-em, ale wygląda bardziej płasko niż kombi. (Zdjęcie: Volkswagen) [3/9]

ID.Code ma elektrycznie sterowane drzwi bez uchwytów i cyfrowe lusterka zewnętrzne. (Zdjęcie: Volkswagen) [4/9]

Dachowy moduł fotowoltaiczny ma za zadanie zaspokoić zapotrzebowanie pojazdu elektrycznego na energię elektryczną. (Zdjęcie: Volkswagen) [5/9]

Żeton identyfikacyjny musi mieć niski opór powietrza. (Zdjęcie: Volkswagen) [6/9]

Kompaktowy robot próżniowy Lupo będzie dostępny dla kodu ID. (Rysunek: Volkswagen) [7/9]

To powinno wyczyścić samochód w trybie czyszczenia. (Rysunek: Volkswagen) [8/9]

Volkswagen zaproponował także wersję GTI. (Rysunek: Volkswagen) [9/9]


Symbol identyfikacyjny na przedniej części wyposażony jest w inteligentny system oświetlenia. Volkswagen nazywa ten typ chmur świetlnych 3D Interactive Eyes „Wiązka światła pod przednią osłoną”. Obejmuje to również wyświetlacz LED w częściowo przezroczystej części przedniej. Kiedy zbliża się kierowca lub autoryzowany użytkownik, ID.Code zaczyna działać „Wizualny i dźwiękowy scenariusz powitalny, który bezpośrednio dostarcza kierowcy i gościom aktualnej prognozy pogody na najbliższe dwie godziny”..

Największą innowacją jest jednak jazda autonomiczna z automatyzacją poziomu 4.


Continue Reading

Economy

Dlaczego może to stać się problemem

Published

on

Dlaczego może to stać się problemem
  1. Strona główna
  2. życie
  3. pieniądze

Naciska

Wypłata pieniędzy z supermarketu jest wygodna i nieskomplikowana oraz cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów. Może to stanowić problem dla rynków.

Wypłata pieniędzy podczas zakupów staje się coraz bardziej popularna. Coraz więcej klientów korzysta z usług nie tylko supermarketów, ale także aptek i sklepów z artykułami metalowymi. Korzyść jest oczywista: oszczędzisz sobie wizyty w bankomacie i będziesz mógł przechowywać gotówkę podczas zakupów.

Z reguły można wypłacić do 200 euro. Jedyną rzeczą, która różni się w zależności od sprzedawcy, jest wartość zakupu, po której oferowana jest usługa. O ile w 2019 r. rynki wypłaciły klientom około 2,23 mld euro, o tyle w 2023 r. przekroczyły one już 12,3 mld euro. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Handlowych EHI.

Klienci otrzymują płatność, mimo że płacą kartą

Paradoksalny może wydawać się fakt, że coraz więcej klientów wypłaca pieniądze podczas zakupów. Przecież ludzie coraz mniej płacą monetami i banknotami. „Popyt rośnie również ze względu na zmniejszenie liczby bankomatów” – wyjaśnia niemieckiej agencji informacyjnej DPA Horst Rutter, autor badania EHI. Ponadto w Niemczech nadal jest wielu miłośników gotówki, którzy nie chcą płacić kartą. Z raportów wynika, że ​​szczególnie na obszarach wiejskich, gdzie wiele banków zamknęło swoje oddziały i zlikwidowało bankomaty, coraz ważniejsze staje się wypłacanie pieniędzy z supermarketów. skupiać się Cytat z działów korporacji.

Możesz używać koloru żółtego w sklepach spożywczych, takich jak Rewe i Edeka, w aptekach, takich jak dm i Rossmann, a także w sklepach z artykułami żelaznymi. © Funke Photo Services/Imago

Klientom łatwiej jest znaleźć miejsce, w którym można otrzymać gotówkę. Usługa jest także wolna od dodatkowych opłat – w przeciwieństwie do bankomatów innych banków. Portal potwierdza, że ​​banki oszczędzają pieniądze, kontynuując demontaż maszyn i tym samym zmniejszając koszty eksploatacji maszyn. Finanse.net. Usługa jest przydatna także dla sprzedawców detalicznych. Zwiększasz sprzedaż, pozyskujesz nowych klientów i wzmacniasz swój wizerunek. Badanie potwierdza jednak, że w dłuższej perspektywie usługa ta może wpędzić rynki w kłopoty Instytut Badań Handlowych EHI.

Brak wystarczających środków w kasie rynkowej

Jeśli więcej osób będzie nadal wypłacać pieniądze, a jednocześnie mniej klientów będzie płacić gotówką, „w niektórych przypadkach sprzedawcom detalicznym będzie trudno w pełni utrzymać tę usługę i zaspokoić popyt” – wyjaśnia autor badania Horst Rutter: „Wtedy będzie trzeba Kupowanie gotówki od dostawców.” Udział gotówki w całkowitej sprzedaży spadł o dwa punkty procentowe do 35,5 proc. w 2023 r. Jednocześnie sprzedaż płatności kartami wzrosła do 61,8 proc., czyli 300 mld euro, czyli – jak wynika z badania – krytycznego limitu zostaje osiągnięty, gdy wskaźnik obrotu gotówkowego spadnie poniżej 25%.

READ  Kolejny niedobór jest nieuchronny - ze względu na zakupy chomików przed Wielkanocą

Może to oznaczać, że sklepy nie zawsze są w stanie to zrobić, szczególnie rano, gdy punkty kasowe są puste. Wydawanie pieniędzy klientommówi Horst Rutter. Do tego dochodzą opłaty transakcyjne. Za każdą wypłatę rynki muszą zapłacić od 0,1 do 0,2 procent kwoty wypłacanej bankom. W 2023 roku firmy zapłaciły bankom 17,23 mln euro, co oznacza wzrost o 25,7 proc. w stosunku do roku poprzedniego.

Klienci mogą spotkać się z ograniczeniami

„Handel nie uważa tej rekompensaty za uzasadnioną, ponieważ obsługa gotówkowa oznacza ulgę dla sektora bankowego. Daje mu to możliwość demontażu większej liczby bankomatów i obniżenia kosztów”. Niemieckie Stowarzyszenie Handlowe W zeszłorocznym oświadczeniu. Horst Rutter spodziewa się, że w przyszłości usługa będzie podlegać ograniczeniom dla klientów. Jedną z możliwości jest na przykład ustalenie dolnego górnego limitu kwot wypłat. Sami handlowcy nie widzą jeszcze żadnego problemu. A oni nadal krytykują.

Chcesz cennych wskazówek, jak zaoszczędzić pieniądze?

W biuletynie „Clever Save” Merkur.de w każdy czwartek znajdziesz najlepsze wskazówki dotyczące oszczędzania pieniędzy.

Rossman na przykład nie widzi ograniczeń w podaży, ale nie chce kupować dodatkowej gotówki. Z drugiej strony konkurencyjny DM „byłby z radością, gdyby banki zniosły opłatę za pobranie kwoty płatności”. Brama Finanse.net Podejrzewa się, że dużym dyskontom i sieciom supermarketów uda się zakończyć model opłatowy. Docelowo w interesie banków leży zmniejszenie liczby bankomatów. Niezależnie od tego, co stanie się dalej, jest mało prawdopodobne, aby sprzedawcy detaliczni zaprzestali oferowania w przyszłości.

Continue Reading

Economy

W sądzie: Adidas i Nike kłócą się o trzy paski | regionalny

Published

on

W sądzie: Adidas i Nike kłócą się o trzy paski |  regionalny

Düsseldorf – [–>Den Kampf um die deutsche Nationalmannschaft hat Adidas gegen Nike verloren. Jetzt schlägt das Drei-Streifen-Imperium zurück! Adidas klagt gegen Klamotten von Nike, die auch Streifen haben. Die Anwälte brachten zur Verstärkung eine Puppe mit!

Schauplatz: Oberlandesgericht Düsseldorf. Corpus Delikti: fünf Hosen einer Billig-Linie von Nike, die an der Seite Streifen haben. Mal zwei, aber sogar auch mal drei Streifen – allerdings farblich unterschiedlich oder auch unterschiedlich breit.

Drei Streifen sind aber DAS Markenzeichen von Adidas. Adidas-Anwalt Dr. Christian Rassmann in scharfem Ton: „Das ist ein gezielter Angriff auf die berühmte Marke Adidas und ihre drei Streifen.“ Zu viele Streifenhosen würden den Markenkern der deutschen Sportikone verwässern.

Um diese fünf Streifenhosen von Nike geht es in dem Verfahren. Drei haben zwei Streifen an der Seite, zwei drei. Die weiße Hose, von dem Pariser Sportclub PSG, hat drei gleich breite Streifen in zwei Farben. Richter Schüttpelz: „Mit ihr tun wir uns am schwersten“

Foto: David Young

Der Anwalt: „Funktioniert meine Marke noch, wenn ein Wettbewerber anfängt, in großer Menge ähnliche Produkte auf den Markt zu bringen?“

Um zu zeigen, wie erfolgreich Adidas vor Gericht schon war, breiteten die 4 (!) Anwälte Klamotten auf dem Saalboden aus: Hier, alles Hosen, gegen die wir vor anderen Gerichten erfolgreich geklagt haben.

Als Höhepunkt der Präsentation schleppte die Adidas-Seite eine Puppe in den Saal. Sie hat sogar einen Namen. John trug Adidas-Langarmshirt, Nike-Hose, Adidas-Schuhe. Aber John war so geheim, dass kein Fotograf ihn knipsen sollte. Schnell warf ein Adidas-Anwalt seine Robe über Drei-Streifen-John.

READ  Kolejny niedobór jest nieuchronny - ze względu na zakupy chomików przed Wielkanocą

Der bizarre Streifen-Streit hat übrigens seine Vorgeschichte. 2005 setzte sich Adidas gegen Nike durch. Die Amerikaner durften danach keine Zwei-Streifen-Hosen mehr verkaufen. 2019 unterlag Adidas vor dem Gericht der Europäischen Union. Es entschied, dass die drei Streifen von Adidas nicht in jeder Form markenrechtlich geschützt sind.

Im aktuellen Fall will das Gericht über jede Hose, über jeden einzelnen Streifen entscheiden. Das Urteil soll am 28. Mai verkündet werden. Zwei Wochen später beginnt die Europameisterschaft. Deutschland spielt noch in Adidas. Wie es sich gehört in drei Streifen.

Continue Reading

Trending