Connect with us

Economy

Aktywna: Kia EV6 – już siedząca

Published

on

zelektryzowany
Kia EV6 – już siedzi

Dzięki EV6 Kia chce zwiększyć mobilność elektryczną w firmie. Oprócz technologii 800 V, jak w modelach z wyższej półki, Koreańczycy oferują też kilka innych ciekawych innowacji w stosunku do innych samochodów elektronicznych.

Rozmowa o tym, że Kia już dawno przestała produkować samochody średniej klasy po niskich cenach, prawdopodobnie dotarła do większości osób zainteresowanych nowymi samochodami. Ale dzięki EV6 (ceny bazowe od 44 990 do 65 990 euro) Koreańczycy odważą się zrobić kolejny krok. Crossover klasy średniej, oparty na nowo opracowanej platformie grupowej dla pojazdów elektrycznych, sprawia, że ​​technologia 800-woltowa nadaje się do szerokiego zakresu zastosowań, wcześniej stosowanych tylko w droższych modelach wyższej klasy, takich jak Audi E-Tron GT. lub Porsche Taycan. Producent obiecuje, że będzie w stanie naładować baterię od dziesięciu do 80 procent w zaledwie 18 minut przy dużej mocy ładowania.

Z największym akumulatorem Kia EV6 powinna dostarczać 325 KM i osiągać prędkość maksymalną 260 km / h.

(Zdjęcie: Kia)

Duża liczba wariantów akumulatorów, napędu i mocy powinna dać klientom szeroki wachlarz opcji: debiutuje wersja 58 kWh z napędem na tylne koła i 169 KM. Więcej mocy dzięki akumulatorowi 77 kWh, który w połączeniu z napędem na tylne koła zapewnia 229 KM i zasięg 510 km według WLTP. Jeśli wolisz napęd na cztery koła, uzyskasz 235 KM w przypadku akumulatora 58 kWh i 325 KM w przypadku akumulatora 77 kWh. Najnowsza wersja wygląda dość sportowo z rekordową prędkością od 5,2 sekundy do 100 km / h. Ale zwieńczeniem auta jest potężny GT o mocy 585 KM, który rozpędza się do 100 km / hw 3,5 sekundy i rozwija prędkość 260 km / h.

Część rodziny marek, ale nowa

Z zewnątrz niedawno wprowadzona Kia jest rozpoznawalna jako członek rodziny marek, ale ma kilka innowacji. Ponieważ w samochodach z napędem akumulatorowym wymagana jest energia chłodzenia, przód może być bardziej płaski i nie potrzebujesz już tak dużych otworów do przepływu powietrza. Tak zwany „nos tygrysa” stał się cyfrowy, a tym samym częścią dynamicznego światła dziennego.

Kia_EV6_GT_01.jpg

Oczywiście Kia zapewnia również odpowiednie siedzenia w EV6 dla fanów sportu.

(Zdjęcie: Kia)

A propos światła: maleńka plamka w obszarze słupka C zapewnia jasność w ciemności – ładny chwyt projektowy, dzięki któremu EV6 wybucha. Cienkie paski podświetlenia LED pasują do listew progowych. Spadzista linia dachu wyznacza boczną linię warstwy środkowej o długości 4,70 m. Wrażenie to może wynikać przynajmniej z bujnego rozstawu osi 2,90 m. To z kolei jest wynikiem dobrego pakowania w samochody elektryczne na baterie.

Test pierwszego siedzenia EV6 w drugim rzędzie pokazuje, że nie zabraknie miejsca z tyłu – nawet wysocy ludzie będą wiedzieli, jak posortować swoje kolana bez uderzania w oparcia przednich siedzeń. Ale widza przyciąga pierwszy plan, ponieważ to tam można doświadczyć najlepszych nowych systemów informacyjno-rozrywkowych i ciekawie zaprojektowanej architektury Kia.

Rozległe połączenia

Kia_EV6_GT_03.jpg

Kia EV6 komunikuje się za pośrednictwem dwóch dużych ekranów.

(Zdjęcie: Kia)

Koreańczycy przekazują bogactwo informacji na dwóch dużych ekranach, a wszelkiego rodzaju okrągłe gadżety należą już do przeszłości. Praktyczną rzeczą jest pasek przycisków z możliwością dostosowania pod centralnymi nawiewami – technicznie rzecz biorąc, mały ekran dotykowy, aby tak rzec, w celu bezpośredniego sterowania codziennymi czynnościami, takimi jak regulacja klimatyzacji, bez konieczności wchodzenia na różne głębokości. Listy. Elegancka, „pływająca” konsola środkowa zawiera nie tylko miejsce do przechowywania, ale także kilka portów USB.

Inne zaawansowane technologicznie funkcje – takie jak wyświetlacz przezierny z elementami rzeczywistości rozszerzonej, asystent wysiadania, który ostrzega przed zbliżającymi się rowerzystami i zdalnie sterowane parkowanie – uzupełniają pokaz. Fakt, że nowa Kia EV6 ma również dwukierunkowe ładowanie (dzięki czemu może również wyprowadzać moc przez złącze ładowania) pasuje do obrazu. Tutaj e-rower można ładować tak, jak toster, który można uruchomić na pikniku. Na pokładzie jest też pompa ciepła, dzięki której – jak obiecuje producent – 80 proc. Pojemności akumulatora jest nadal dostępne dla silnika nawet przy temperaturach zewnętrznych poniżej siedmiu stopni. Dostawa EV6 rozpocznie się jesienią 2022 roku. Jednak w przypadku wyższego modelu GT potencjalni klienci będą musieli uzbroić się w cierpliwość jeszcze przez kilka miesięcy.

READ  DAX pozostaje na plusie: rośnie zaufanie na giełdzie
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Zakończyła się blokada graniczna nałożona na przejściu przez polskich kierowców ciężarówek

Published

on

Zakończyła się blokada graniczna nałożona na przejściu przez polskich kierowców ciężarówek

drWedług ukraińskich informacji polscy kierowcy ciężarówek protestujący na granicy z Ukrainą zakończyli oblężenie jednego z przejść. Ukraińska straż graniczna poinformowała w serwisie internetowym Telegram, że od niedzielnego poranka na przejściu granicznym Medica w południowej Polsce ruch wrócił do normy. Rejestracja i przejazd ciężarówek przez granicę na Ukrainę odbywa się „jak zwykle”.

Nowy polski minister spraw zagranicznych Radosław Sikorski złożył w piątek wizytę inauguracyjną w Kijowie, a także spotkał się z prezydentem Ukrainy Wołodymyrem Zełenskim. Mówiono także o blokadach granic przez kierowców ciężarówek. Nowy polski premier Donald Tusk zapowiedział, że będzie pracował nad osiągnięciem porozumienia z kierowcami w swoim kraju.

Od początku listopada polskie firmy transportowe zamykają ważne przejścia graniczne z Ukrainą. Ruch żeglugowy w dużej mierze został wstrzymany z powodu blokady. Polscy spedytorzy skarżą się na „nieuczciwą konkurencję” ze strony ukraińskich firm po tym, jak Unia Europejska zawiesiła szereg wymogów w zakresie transportu granicznego w związku z atakiem Rosji na Ukrainę.

Ukraina w dużym stopniu opiera się na transporcie lądowym z Polską, członkiem Unii Europejskiej, w zakresie importu i eksportu, zwłaszcza od czasu inwazji rosyjskiej prawie dwa lata temu.

Polska jest jednym z największych zwolenników Ukrainy w Europie. Jednak spory handlowe spowodowały napięcia między obydwoma krajami w ostatnich miesiącach.

READ  Porada eksperta: Jim Cramer radzi: „Nie walcz z Fedem”: jak powinni postępować inwestorzy | biuletyn Informacyjny
Continue Reading

Economy

Po 150 latach: Tradycyjne firmy rodzinne są niewypłacalne

Published

on

Po 150 latach: Tradycyjne firmy rodzinne są niewypłacalne
Obraz ikony © istockphoto/industryview

Jakie to słodko-gorzkie: po raz kolejny uderza to w firmę rodzinną. Po niemal 150 latach tradycyjna firma rodzinna o długiej tradycji została zmuszona ogłosić upadłość. Wydaje się, że nie ma już szans na ratunek.

Tradycyjna firma rodzinna musiała teraz zbankrutować. Ogłoszono jednak, że mają plany na przyszłość.

Firmy rodzinne są na skraju wyginięcia

Wygląda na to, że rok 2024 będzie kolejnym rokiem, w którym wiele firm będzie miało walkę o przetrwanie. Firmy rodzinne coraz częściej doświadczają ataków. Teraz, 150 lat później, kolejna tradycyjna firma rodzinna została zmuszona ogłosić upadłość. „Breuer Motoren” w Bochum ma już nowego właściciela.

Od wybuchu pandemii korony firma w Bochum wielokrotnie stawiała czoła poważnym wyzwaniom. Według doniesień roczny deficyt w roku budżetowym 2021 wyniósł 1 903 999 euro. Jak podają media, agresywna wojna Rosji na Ukrainie odcisnęła także piętno na rodzinie Breuerów.

Upadłość doprowadziła do sukcesu

W krótkim okresie firmie udało się uniknąć ostatecznego upadku, ogłaszając upadłość z własnej inicjatywy. W rzeczywistości później nastąpiła również poprawa sytuacji systemowej. Wydaje się jednak, że koniec już się skończył, bo jak wskazują doniesienia mediów, 75 pracowników firmy przeszło już na inne stanowiska. W efekcie Hauhinco Holding GmbH, spółka-matka dwutonowej grupy HBT, przejmuje grupę Breuer Motoren z mocą wsteczną do 1 stycznia 2024 roku. Oznacza to, że spółce nieuchronnie grozi koniec swojego istnienia w dotychczasowej formie 2024. Prawie 150 lat.

Dirk Lenneby, dyrektor zarządzający firmy Breuer, powiedział mediom, że „były bardzo szczęśliwe, że HBT z powodzeniem działa w wielu lokalizacjach na całym świecie i inwestuje w obszary dziedzictwa Breuera”. Podkreślił także, że nowy właściciel chce kontynuować „wybraną wcześniej drogę na nowe rynki, takie jak elektromobilność, poszukiwania ropy i gazu oraz poszukiwania geotermalne”.

READ  Tooru: Teraz Unia Europejska jest atakowana

Smutne pożegnanie

Nawet gdyby firmie udało się dalej istnieć, sprzedaż nie byłaby łatwa. Oddzielenie się od pracowników również było trudne, ale było to „najlepsze rozwiązanie” – mówi Linneby. Breuer-Motoren mógł teraz kontynuować działalność pod auspicjami dużej firmy. Konkurencja na rynku jest zacięta, dlatego właściwą decyzją jest zaprzestanie bycia „małym samotnym wojownikiem”. W przyszłości nowy właściciel planuje przenieść teren z Bochum do Lunen.

Continue Reading

Economy

Pamiętaj o XXL w Lidl, Aldi, Rewe and Co: po prostu nie jedz ciasteczek

Published

on

Pamiętaj o XXL w Lidl, Aldi, Rewe and Co: po prostu nie jedz ciasteczek
  1. ruhr24
  2. praca
Pamiętaj: Dyskont Lidl i inne supermarkety muszą wycofać ze sprzedaży produkt w postaci ciastek ze względu na obecność ciał obcych (glifów). © Martin Bertrand/Imago, Chris Emil Janssen/Imago; Uczelnia: RUHR24

Obecnie w sklepach Lidl, Aldi, Rewe i Penny and Co trwa akcja wycofania plików cookie. Teraz dotyczy to innych produktów.

Zaktualizowano w środę (21 lutego) o 7:45: Po Holenderski producent ciastek Banketbakkerij Merba BV ostrzegał już przed kilkoma rodzajami ciastek, a teraz nastąpią kolejne wycofania. Dotyczy to następujących produktów z supermarketów i dyskontów:

  • Roy: Tak! Ciasteczka czekoladowe w stylu amerykańskim 225 g – Najlepiej spożyć przed 13 grudnia 2024 r. – L2334810
  • Aldi Północ: Ciasteczka potrójnie czekoladowe 200 g – Najlepiej spożyć przed 12 grudnia 2024 r. – L2334710
  • Jeden grosz: Kofu Classic Cookies 225g – Najlepiej spożyć przed 13 grudnia 2024 – L2334810
  • sieć: Biscoteria Triple Choc Ciasteczka z pełną mleczną, gorzką i białą czekoladą 200 gramów

Nie zaleca się podejmowania niezbędnych środków ostrożności przed spożyciem, gdyż nie można wykluczyć obecności w produkcie obcych przedmiotów metalowych.

Pamiętajcie o słodyczach XXL w Lidlu, Aldi, Rewe, Penny and Co: metal staje się niebezpieczny

Pierwszy raport, piątek, 16 lutego o 18:23: Błąd producenta powoduje wycofanie ciastek w całym kraju. Wiele supermarketów i dyskontów musi zareagować.

W szczególności holenderski producent ciastek Banketbakkerij Merba BV wycofał kilka słodyczy. Produkty sprzedawane były pod różnymi nazwami w Metro, Tegut, Famila, Markant, Rewe, Aldi, Penny, Edeka, Netto, Kaufland i Lidl.

Powodem wycofania jest ryzyko, że w plikach cookie znajdują się obce przedmioty metalowe. Apeluje się do klientów, aby nie spożywali dotkniętych produktów, aby uniknąć infekcji.

Wycofanie z Lidl, Aldi, Rewe and Co.: Dyskonty wycofują ze sprzedaży pliki cookie

Oprócz Lidla w Niemczech na wycofanie produktów natychmiast zareagowały także inne supermarkety i dyskonty i usunęły ze swojego asortymentu pliki cookie, których dotyczył problem. Klienci mogą zwrócić produkty do odpowiedniego oddziału. Cena zakupu zostanie zwrócona nawet bez przedstawienia paragonu. Dotyczy to szczegółowo następujących produktów ciastkarskich:

READ  Tooru: Teraz Unia Europejska jest atakowana

Ciastka XXL z Lidla, Aldi, Rewe, Penny i Co wspominają: Metal staje się niebezpieczny

metro: Ciasteczka Merba podwójna czekolada 200 gramów – najlepiej przed 07-12-2024 – L2334203

tygout: Ciasteczka Merba podwójna czekolada 200 gramów – najlepiej przed 07-12-2024 – L2334203

Rodzina północno-wschodnia: Potrójne ciasteczka Hoofgot Soft Muffin 210 gramów – Najlepiej spożyć przed 12.12.2024 – L2334703

uderzyć: Potrójne ciasteczka Hoofgot Soft Muffin 210 gramów – Najlepiej spożyć przed 12.12.2024 – L2334703

Rio: Rewe Best Choice Potrójne ciasteczka czekoladowe 200 g – Najlepiej spożyć przed 06-12-2024 – L2334103;
Rio Best Choice Ciasteczka z białą czekoladą i cytryną 210 g – Najlepiej spożyć przed 12.12.2024 – L2334709

Aldi Północ: Miękkie Ciastka Pieczone Potrójna Czekolada 210g – Najlepiej spożyć przed 12-12-2024 – L2334703

Jeden grosz: Mike Mitchell Soft Muffin Cookies 210 g – Najlepiej spożyć przed 12.12.2024 – L2334703;
Mike Mitchell Gładka biała czekolada z cytryną 210 g – Najlepiej spożyć przed 12.12.2024 – L2334709

Edica: Edeka Potrójne czekoladowe ciasteczka 200g – Najlepiej spożyć przed 06.12.2024 – L2334103;
Edeka Ciasteczka Podwójnie Czekoladowe 200g – Najlepiej spożyć do 13 grudnia 2024 – L2334803;
G&G Soft Cookies Potrójna czekolada 175 g – MDH 12-13-2024 – L2334809

Rabat marki Netto: Miękkie ciasteczka biscotteria z pełnym mlekiem, ciemną i białą czekoladą 210 g Data przydatności do spożycia – 12.12.2024 – L2334703;
Miękkie Ciasteczka Biscuiteria z Białą Czekoladą i Olejem Cytrynowym 210 g Najlepiej spożyć przed 13 grudnia 2024 r. – L2334809

Kaufland: K Classic Double Chocolate Cookies 200g – Najlepiej spożyć przed 06-12-2024 – L2334103

sieć: Fenton Bakery Ciasteczka z kawałkami czekolady 225 g – Najlepiej spożyć przed 12 września 2024 r. – L2334803

Lidla: Miękkie Ciasteczka Lodowe z Białą Czekoladą i Cytryną 210g – Najlepiej spożyć przed 13 grudnia 2024 – L2334809

READ  Ukraina: Polskie myśliwce MiG-29 do Kijowa? Niemcy mają prawo weta
Miękkie Ciasteczka Sundae z Białą Czekoladą i Cytryną, 210 g.
Wycofanie dotyczy pokazanych tutaj „Sondey Soft Baked Cookies White Chocolate & Lemon, 210 g”, które były sprzedawane w Lidl. © Lidla

Wycofanie jest ograniczone wyłącznie do produktów wymienionych tutaj z określonymi datami przydatności do spożycia i numerami partii wymienionymi powyżej. Niedawno popularny dostawca chipów również musiał zareagować wycofaniem produktu.

Wycofanie plików cookie ze względu na metalowe części: Holenderska seria Hema również musi zareagować

W aktualnym ostrzeżeniu holenderska sieć Hema zauważa również, że produkowane przez nią „ciasteczka z kawałkami czekolady” z najlepszą datą spożycia 12 września 2024 r. mogą zawierać kawałki metalu. Obecnie nie wiadomo, czy istnieje związek między obiema kampaniami wycofywania produktów.

Klienci, którzy już zakupili produkt, proszeni są o nieprzyjmowanie go. Zamiast tego muszą zwrócić uszkodzone pliki cookie do oddziału Hema. Tam otrzymasz zwrot pełnej ceny zakupu, nawet bez przedstawienia paragonu. Każdy, kto odczuwa dyskomfort po zażyciu produktu, powinien natychmiast zwrócić się o pomoc lekarską.

Ogólnokrajowe wycofanie firmy Lidl and Co.: Producent ciastek żałuje błędów

Należy podkreślić, że wycofanie dotyczy wyłącznie produktów „Sondey Soft Baked Cookies White Chocolate & Lemon, 210 g”. Środek ten nie dotyczy innych produktów sprzedawanych w Lidl, w szczególności innych produktów Banketbakkerij Merba BV.

Uwaga: ten tekst został wygenerowany przy użyciu sztucznej inteligencji i dokładnie sprawdzony przez redaktora Svena Vickersa.

Continue Reading

Trending