Tester musiał przyjrzeć się uważnie, aby zobaczyć błąd wyświetlacza. Zjawisko to znalazło obecnie wielu użytkowników, a niektórzy twierdzą, że zawsze tak było.
Dieter Bohn powinien był być pierwszym, który zauważył błąd. Nie mówimy o malarzu Pierre Rodinie z Dormagen, ale o malarzu Założyciel i redaktor naczelny Z magazynu The Verge. Przy ocenie nowej marki Szósta generacja iPada mini Między innymi negatywnie zauważ, że linie na ekranie poruszają się z różną prędkością po lewej i prawej stronie. Tworzy to miękki efekt animacji, któremu nadano nazwę machnięcia cukierkiem (galaretka). To nie pierwszy błąd, który testerzy znajdują po prezentacjach produktów Apple (zwykle nazywa się je bramą końcową). Ale producent zaprzecza: efekt jest zupełnie normalny przy ekranach LCD.
Polecane treści redakcyjne
Tutaj możesz znaleźć zewnętrzne treści z Twitter, Inc., który uzupełnia naszą ofertę redakcyjną na t3n.de. Klikając Pokaż treść, zgadzasz się, że możemy wysyłać Ci treści z Twitter, Inc. mogą pojawić się na naszych stronach. Dane osobowe mogą być przekazywane na platformy podmiotów trzecich.
Uwaga dotycząca ochrony danych
Niestety coś poszło nie tak…
Tutaj zwykle znajdziesz treści zewnętrzne Twitter, Inc.Nie udało nam się jednak uzyskać ustawień Twojej zgody.
Odśwież stronę lub ręcznie dostosuj ustawienia zgody.
Zarządzaj ustawieniami prywatności
Ars Technica pomyliła oświadczenie Apple’a
Eksperci techniczni w Ars Technica może się pomylić – zapytał Apple. Uprzywilejowana grupa zaskakuje swoją odpowiedzią uznaną słabością profesjonalizmu. W oświadczeniu wyjaśniono, że jest to całkowicie normalne zachowanie monitora LC z częstotliwością odświeżania 60 Hz. Załóżmy, że te ekrany są aktualizowane linia po linii i występuje niewielkie opóźnienie między aktualizacją linii na górze i na dole. Stąd opóźnienie. Reakcja specjalistów Ars Technika była niezrozumiała: przewijanie żelem nie wystąpiło na żadnym iPadzie LCD 60 Hz – tylko na omawianym iPadzie mini. nazwij to jak chcesz iPad Air 4 (test) i Nowy iPad jako przykłady. Dodatkowo na środku ekranu w formacie pionowym widać wyraźną linię podziału. Być może, zdaniem dziennikarzy technologicznych, problem nie ogranicza się do marginesów.
Podczas gdy wielu użytkowników Apple uważa skargi na to za przesadzone, są inni, którzy twierdzą, że przesuwanie galaretki zawsze było cechą wszystkich iPadów mini. Inni użytkownicy twierdzą, że Apple mógł kontrolować ten efekt, ale nie z powodów cenowych. Stosunek ceny do wydajności obecnego iPada mini jest dobry. Wielu twierdzi, że musieli włożyć trochę wysiłku, aby w ogóle zobaczyć, „co poszło nie tak”. Inni są tak zdenerwowani przewijaniem, że twierdzą, że odesłali nowe urządzenie pocztą.
Arrowhead Game Studios wypuściło obligacje wojenne premium „Polar Patriots”. Piekielni nurkowie 2 Zaplanowano na 9 maja. Dodatkowe informacje możemy przeczytać w powiązanej notatce prasowej:
Nowe obligacje wojenne premium „Polarni Patrioci” wprowadzają nowy sprzęt i niszczycielską broń, aby zantagonizować wrogów demokracji.
„Obligacje wojenne” to bezpośrednia usługa w Piekielni nurkowie 2, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy zawartości do odblokowania. Każdy z dostępnych przedmiotów ma unikalne właściwości, które umożliwiają różne style gry w obronie krainy.
W Polar Patriots dostępny jest następujący sprzęt:
AR-61 Tenderizer, SMG-72 Pummeler i broń oczyszczająca PLAS-101.
Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.
Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe
Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.
Uważajcie nurkowie,
Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.
Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.
To są terminy
Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:
6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation
Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.
Problem dotyczy wielu graczy
To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.
Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.
reklama
W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.
Zgoda jest nieaktualna
W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.
Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.
Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.