Connect with us

Tech

Samsung: UFS 4.0 wchodzi do produkcji seryjnej i planuje SSD dla pamięci semantycznej

Published

on

Samsung: UFS 4.0 wchodzi do produkcji seryjnej i planuje SSD dla pamięci semantycznej
Zdjęcie: Samsung

Komunikat prasowy Samsunga na Flash Memory Summit zawiera bardzo mało konkretów, a wiele już wiadomo. Wprowadzona wcześniej nowa generacja pamięci masowej UFS 4.0 do smartfonów ma wejść do produkcji seryjnej w tym miesiącu. Co dokładnie kryje się za nowym „Semantic Memory SSD” pozostaje niejasne.

UFS 4.0 i SSD dla „nowego” przedsiębiorstwa

Samsung wprowadził już w maju nową pamięć masową dla smartfonów UFS 4.0 z prędkością do 4200 MB/s i 1 TB. Teraz, gdy ogłoszono, że Memory wejdzie do produkcji seryjnej w tym miesiącu. Oczekuje się, że Samsung wprowadzi UFS 4.0 w nowych flagowych smartfonach, takich jak Galaxy Z Fold 4 i Galaxy Z Flip 4. Oba są spodziewane podczas imprezy Samsung Galaxy Unpacked 10 sierpnia 2022 r.

Samsung poinformował również o dostępności dysków SSD PM1743 i PM1653 dla przedsiębiorstw. Oba są już znane, szybki PM1743 z 13 GB/s przez PCIe 5.0 został już zaprezentowany na targach CES 2022 w styczniu. Poza tym zapowiedź PM1653 z SAS 24G, którą Samsung ujawnił już w kwietniu 2021 roku.

„Pamięć semantyczna SSD” bez szczegółów

Z drugiej strony „semantyczny dysk SSD” wydaje się innowacyjny, co według Samsunga „Łączy zalety pamięci i DRAMJednak Samsung zachowuje niski poziom szczegółowości, a nawet konkretnych kluczowych danych.Jedyne, co jest jasne, to to, że używa się zarówno pamięci NAND flash, jak i DRAM; jak wiadomo, Samsung sam produkuje oba typy pamięci. , w połączeniu z Compute Express Link (CXL), zapewnia znaczny wzrost wydajności w porównaniu z tradycyjnymi dyskami SSD podczas uzyskiwania dostępu do małych bloków danych, co ma kluczowe znaczenie w przypadku pojawiających się obciążeń związanych ze sztuczną inteligencją i uczeniem maszynowym .

Wykorzystując technologię Compute Express Link (CXL) i wbudowaną pamięć podręczną DRAM, semantyczne dyski SSD mogą osiągnąć nawet 20-krotnie prędkość odczytu losowego i opóźnienia w zastosowaniach opartych na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym. Zoptymalizowane pod kątem odczytu i zapisu małych porcji danych z bardzo dużą szybkością, semantyczne dyski SSD firmy Samsung będą idealne dla rosnącej liczby obciążeń AI i ML, które wymagają bardzo szybkiego przetwarzania mniejszych zestawów danych.

SAMSUNG

Przechowuj petabajty dla serwerów lub zbieraj metadane o dyskach SSD i ich komponentach za pomocą nowej technologii telemetrii działającej w centrach danych”Wcześnie identyfikuj i zapobiegaj potencjalnym problemomMusisz być w stanie.

READ  Pierwszy ekspert MSI, który uzyskał pełną specyfikację

Nie było jeszcze większych zapowiedzi, a na przykład SK Hynix i YMTC wprowadziły nowe generacje pamięci 3D NAND. Strona tematyczna Flash Memory Summit 2022 zawiera kolejne innowacje z Memory Expo.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.

Published

on

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.



Arrowhead Game Studios wypuściło obligacje wojenne premium „Polar Patriots”. Piekielni nurkowie 2 Zaplanowano na 9 maja. Dodatkowe informacje możemy przeczytać w powiązanej notatce prasowej:

Nowe obligacje wojenne premium „Polarni Patrioci” wprowadzają nowy sprzęt i niszczycielską broń, aby zantagonizować wrogów demokracji.

„Obligacje wojenne” to bezpośrednia usługa w Piekielni nurkowie 2, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy zawartości do odblokowania. Każdy z dostępnych przedmiotów ma unikalne właściwości, które umożliwiają różne style gry w obronie krainy.

W Polar Patriots dostępny jest następujący sprzęt:

  • AR-61 Tenderizer, SMG-72 Pummeler i broń oczyszczająca PLAS-101.
  • Zestawy pancerza CW-36 Winter Warrior, Kodiak CW-22 i Arctic Ranger CW-4.
  • Płaszcze „Koszmaru dysydentów”, „Skrzydła wiecznej chwały” i „Zasłużona odznaka urny wyborczej”.
  • Emotikony „Instrument pantomimy”, „Wezwij Helldivers” i „Rozdaj karty do głosowania”, a także trzy karty graczy.
  • Efekt zapalający G-13, wyrok P-113 i wstrząsy katalityczne.





READ  Sonda kosmiczna NASA Voyager 1 wysyła na Ziemię tajemniczy kod
Continue Reading

Tech

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam

Published

on

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam
Zdjęcie: Studio gier Arrowhead

Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.

Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe

Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.

Uważajcie nurkowie,

Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.

Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że ​​został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.

To są terminy

Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:

  • 6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
  • 30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
  • 4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation

Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.

Problem dotyczy wielu graczy

To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.

READ  Kosmiczna spirala śmierci: gigantyczna planeta grozi kolizją z naszą macierzystą gwiazdą

Continue Reading

Tech

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Published

on

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.

reklama

W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.

Profesor Christian Henner Hentsch

O kwestii interpretacji mówi profesor Christian Henner Hensch

W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.

Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.

Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.

Odcinek 108:


Tutaj znajdziesz wszystkie poprzednie odcinki:


(Skrobia)

Do strony głównej

READ  Nowy wygląd i lepsze wyniki wyszukiwania od teraz
Continue Reading

Trending