Z Sarah Petzold –
Maksymalna liczba obrotów dysków z obrazami Pokéstops w Pokémon GO jest nagle o połowę mniejsza niż wcześniej. Powoduje to gorące debaty w społeczności.
Czy to błąd czy funkcja? Fani Pokémon GO wciąż zadają to pytanie, co wynika również z braku komunikacji deweloperów ze swoją społecznością. Problem ten jest szczególnie widoczny w przypadku zmiany, gdzie obecnie nikt nie wie, czy była to celowa, czy nie. Jak zauważyli niektórzy hardcorowi trenerzy, maksymalna liczba Pokéstopów, które mogą kręcić dziennie, wydaje się być zmniejszona.
600 zamiast 1200 obr/min?
Limit ten jest zwykle ustalany na 1200 okrążeń dziennie – liczba, której większość graczy nigdy nie osiąga. Ale teraz fani na reddicie i Twitterze są tak nisko i mogą odtwarzać dyski ze zdjęciami w Pokéstopach ze znacznie mniejszą szybkością niż wcześniej:
Polecane treści redakcyjneTutaj znajdziesz zewnętrzne treści z [PLATTFORM]. Aby chronić Twoje dane osobowe, integracje zewnętrzne są wyświetlane tylko wtedy, gdy potwierdzisz to, klikając „Załaduj wszystkie treści zewnętrzne”:Wyrażam zgodę na wyświetlanie mi treści zewnętrznych. Dane osobowe są w ten sposób przekazywane na platformy stron trzecich. Przeczytaj więcej o naszej polityce prywatności.
Użytkownik Twittera @bfhptpirate początkowo podejrzewał, że Niantic obniżył limit z 1200 okrążeń do 600 bez ostrzeżenia, ale potem doszedł do wniosku, że najprawdopodobniej był to błąd. Granice są różne, jak donosili inni trenerzy na reddicie. Tam chętnie dyskutowano o zmianie limitu.
Podczas gdy niektórzy użytkownicy nawet nie wiedzieli, że istnieje limit liczby obrotów w Pokémon GO, inni wskazywali, że limit 600 obrotów dziennie może być dla nich problemem. Na przykład gracz o imieniu JackBlack1709 napisał, że był w Berlinie około siedmiu do dziesięciu godzin dziennie (podobno jako kurier rowerowy) i że on i jego trzej przyjaciele zdołali przejechać ponad 600 okrążeń jednego dnia.
Polecane treści redakcyjneTutaj znajdziesz zewnętrzne treści z [PLATTFORM]. Aby chronić Twoje dane osobowe, integracje zewnętrzne są wyświetlane tylko wtedy, gdy potwierdzisz to, klikając „Załaduj wszystkie treści zewnętrzne”:Wyrażam zgodę na wyświetlanie mi treści zewnętrznych. Dane osobowe są w ten sposób przekazywane na platformy stron trzecich. Przeczytaj więcej o naszej polityce prywatności.
Sam Niantic jeszcze nie skomentował zmiany, co nie jest zaskakujące. Jeśli rzeczywiście jest to błąd, zakładamy, że programiści go naprawią bez dalszych komentarzy. Nadal chcemy wiedzieć od Ciebie: czy ten limit byłby dla Ciebie problemem? A może jesteś jednym z tych gości, którym trudno byłoby przejechać 1200, a nawet 600 okrążeń dziennie, nawet na imprezach takich jak GO Fest? Powiedz nam w komentarzach!
Arrowhead Game Studios wypuściło obligacje wojenne premium „Polar Patriots”. Piekielni nurkowie 2 Zaplanowano na 9 maja. Dodatkowe informacje możemy przeczytać w powiązanej notatce prasowej:
Nowe obligacje wojenne premium „Polarni Patrioci” wprowadzają nowy sprzęt i niszczycielską broń, aby zantagonizować wrogów demokracji.
„Obligacje wojenne” to bezpośrednia usługa w Piekielni nurkowie 2, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy zawartości do odblokowania. Każdy z dostępnych przedmiotów ma unikalne właściwości, które umożliwiają różne style gry w obronie krainy.
W Polar Patriots dostępny jest następujący sprzęt:
AR-61 Tenderizer, SMG-72 Pummeler i broń oczyszczająca PLAS-101.
Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.
Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe
Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.
Uważajcie nurkowie,
Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.
Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.
To są terminy
Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:
6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation
Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.
Problem dotyczy wielu graczy
To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.
Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.
reklama
W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.
Zgoda jest nieaktualna
W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.
Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.
Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.