Connect with us

Tech

Nintendo Switch Pro z DLSS 2.2 i ray tracingiem?

Published

on

Nintendo Switch Pro z DLSS 2.2 i ray tracingiem?

NVN2 pojawił się w kodzie źródłowym DLSS 2 minuty na przeczytanie

Aktualności / Ariane Kraśnicki
platforma przełączników Nintendo

Obecnie nowe przecieki wskazują, że Nintendo współpracuje z NVIDIA nad nowym SoC dla Nintendo Switcha. Może to być slajd z późniejszej konsoli lub nowa recenzja.

W międzyczasie odkrywanie co roku potencjalnej imitacji staje się niemal normą Nintendo Switch Pro mówić. Wielokrotnie docierają do nas plotki i rzekome przecieki, że Nintendo pracuje nad nową, mocniejszą wersją popularnej. Jednostka hybrydowa działa. Póki co jest jednak tylko światło i Model OLED Wydana, ale nie wersja pro, na którą liczyłem. W samą porę, by uczcić jej piąte urodziny, pojawił się kolejny wyciek, pochodzący z kodu źródłowego DLSS firmy NVIDIA. Odpowiednie dane pochodzą z powodu Atak internetowy Publicznie.

Czy Pro pojawi się po Nintendo Switch OLED?

Wyjaśniono to w Kod źródłowy DLSS 2.2 skrót wielokrotnie NVN2 wspomniany. Na początku może to nie brzmieć zbyt interesująco, ale akronim bardzo przypomina oryginalny Switch SoC NVN. W związku z tym rozsądnie jest założyć, że NVN2 może być następcą lub nową wersją rozwiązania graficznego. Ponadto w odwołaniu do kodu znajduje się akcelerator graficzny T234 i T239 O którym mowa. A więc ten ostatni to zmodyfikowany układ graficzny T234, o którym wspomniano w zeszłym roku w związku z wydaniem nowego adaptera. Z nowym soc może również DLSS Jak możliwości śledzenia promieni Znajdź drogę do konsoli.

Nintendo Switch sprzedał już 100 milionów egzemplarzy

Oczywiście są to dotychczas tylko wyciekające dane, na które należy podchodzić z dużą ostrożnością. Jak dotąd ani NVIDIA, ani Nintendo nie skomentowały oficjalnie nowej recenzji Switcha. Tylko w zeszłym roku Odmowa Producent nie słyszał żadnych plotek o mocniejszej wersji konsoli hybrydowej, a także okazuje się, że od jakiegoś czasu istnieje następca. W końcu Nintendo powiedziało na niedawnej konferencji inwestorów, że Nintendo Switch jest dopiero w średnim wieku. W tym momencie konsola może już być skończona 100 milionów Czas na sprzedaż, dzięki czemu jest to najbardziej udana domowa konsola producenta.

READ  Organizowanie przestrzeni roboczych za pomocą dokowanych folderów › ifun.de

puchnąć

Linki oznaczone * to linki afiliacyjne. Kupując za pośrednictwem tego linku, jako operator strony otrzymujemy prowizję od sprzedaży, nie płacąc więcej. W ten sposób możesz obsługiwać wszechstronne komputery PC

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.

Published

on

Helldivers 2 – Obligacje premium „Polar Patriots” zostały zakończone.



Arrowhead Game Studios wypuściło obligacje wojenne premium „Polar Patriots”. Piekielni nurkowie 2 Zaplanowano na 9 maja. Dodatkowe informacje możemy przeczytać w powiązanej notatce prasowej:

Nowe obligacje wojenne premium „Polarni Patrioci” wprowadzają nowy sprzęt i niszczycielską broń, aby zantagonizować wrogów demokracji.

„Obligacje wojenne” to bezpośrednia usługa w Piekielni nurkowie 2, który zapewnia dostęp do szerokiej gamy zawartości do odblokowania. Każdy z dostępnych przedmiotów ma unikalne właściwości, które umożliwiają różne style gry w obronie krainy.

W Polar Patriots dostępny jest następujący sprzęt:

  • AR-61 Tenderizer, SMG-72 Pummeler i broń oczyszczająca PLAS-101.
  • Zestawy pancerza CW-36 Winter Warrior, Kodiak CW-22 i Arctic Ranger CW-4.
  • Płaszcze „Koszmaru dysydentów”, „Skrzydła wiecznej chwały” i „Zasłużona odznaka urny wyborczej”.
  • Emotikony „Instrument pantomimy”, „Wezwij Helldivers” i „Rozdaj karty do głosowania”, a także trzy karty graczy.
  • Efekt zapalający G-13, wyrok P-113 i wstrząsy katalityczne.





READ  Nowy standard na 2022 jest w toku
Continue Reading

Tech

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam

Published

on

Helldivers 2: Konto PlayStation wkrótce będzie obowiązkowe na platformie Steam
Zdjęcie: Studio gier Arrowhead

Obecnie w Helldivers 2 (Benchmarks) można grać na komputerze PC za pośrednictwem platformy Steam bez połączonego konta PlayStation. Ale to wkrótce się skończy. Od 6 maja konto PlayStation jest obowiązkowe dla wszystkich nowych graczy, a od 4 czerwca dla wszystkich graczy Helldivers 2. Będzie to wymagane od 30 maja.

Zawsze planowano, ale technicznie nie było to możliwe

Sony Interactive Entertainment poinformowało w oświadczeniu, że do tej pory można było się z niego zrezygnować ze względu na problemy techniczne Wiadomość na steamie.

Uważajcie nurkowie,

Ze względu na problemy techniczne związane z wydaniem HELLDIVERS™ 2 tymczasowo uznaliśmy wymóg łączenia kont Steam z kontami PlayStation Network jako opcjonalny.

Według Sony łączenie kont zapewnia „Kluczową rolę w ochronie naszych graczy i utrzymywaniu wartości bezpieczeństwa gier PlayStation i PlayStation Studios„To jedyny możliwy sposób na banowanie graczy, aby banować innych.”Aby chronić przed smutkiem i przemocąJeśli ktoś uważa, że ​​został zablokowany przez pomyłkę, ma również możliwość złożenia odwołania za pośrednictwem swojego konta.

To są terminy

Według Sony wymagania dotyczące powiązania Steam z kontem PlayStation Network będą wprowadzane falami:

  • 6 maja: Nowi gracze muszą połączyć konto PlayStation
  • 30 maja: Obecni gracze otrzymają powiadomienie
  • 4 czerwca: Obecni gracze muszą połączyć konto PlayStation

Dlatego od 6 maja wszyscy nowi gracze w HELLDIVERS™ 2 na platformie Steam będą musieli połączyć swoje konto Steam z kontem PlayStation Network. Gracze grający obecnie na Steamie będą zobowiązani do rejestracji od 30 maja i będą musieli połączyć swoje konta Steam z kontami PlayStation Network do 4 czerwca. […] Zdajemy sobie sprawę, że może to zdenerwować niektórych graczy, ale takie podejście pomoże nam w dalszym budowaniu społeczności, z której wszyscy gracze mogą być dumni.

Problem dotyczy wielu graczy

To były szalone ostatnie 24 godziny na Steamie SteamDB W Helldivers 2 gra jednocześnie niemal 120 000 graczy. Konta PlayStation Network są bezpłatne i można je kupić pod adresem Witryna PlayStation Zostać stworzonym.

READ  Nowy standard na 2022 jest w toku

Continue Reading

Tech

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Published

on

Interpretacja 108: Ochrona danych w branży gier

Sprzedaż gier komputerowych w Niemczech stale rośnie. Rok 2023 był pełen gier komputerowych i konsolowych Wolumen obrotu wynosi ponad 3,7 miliarda euro. Szczególnie dynamicznie rozwija się rynek smartfonów i tabletów: rodzice kupili przedmioty, skórki lub monety w grach w sklepach z aplikacjami za prawie trzy miliardy euro.

reklama

W przemyśle w tym kraju obowiązują te same ograniczenia w zakresie ochrony danych, co na przykład w przypadku sieci społecznościowych. Istnieją jednak również rygorystyczne przepisy chroniące młodych ludzi. Gry nie są już kupowane (tylko) w sklepach, ale głównie za pośrednictwem platform takich jak Steam, Playstation lub sklepy z aplikacjami Google i Apple. Podczas zakupu i korzystania z niego generowanych jest wiele danych.

Profesor Christian Henner Hentsch

O kwestii interpretacji mówi profesor Christian Henner Hensch

W podkaście c’t o ochronie danych ekspert prawny i interesariusz wyjaśnia punkt widzenia niemieckiej branży gier: Profesor Christian Henner Hentsch Profesor Prawa autorskie i prawo mediów w Kolońskim Centrum Badań nad Prawem Mediów na Uniwersytecie TH w Kolonii, a także jako kierownik działu prawa i regulacji w Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Zabawkarskiego „Zabawka” Wszystkie wewnętrzne kwestie prawne, a także kwestie polityki prawnej.

Hentsch zapewnia wgląd w branżę i wyjaśnia, jakie strony obecnie w niej pracują, od platform, przez wydawców, po niezależne studia. Ponieważ powierzchnia reklamowa w grach jest rzadko sprzedawana, dostawcy gier z reguły nie wymagają zgody na gromadzenie danych. W tym obszarze wszystko regulują umowy kupna i użytkowania. Obejmuje to również przetwarzanie danych osobowych generowanych podczas rozgrywki.

Hinch twierdzi, że same platformy będą gromadzić dużo danych, ale będą one przekazywane wydawcom i programistom jedynie w bardzo ograniczonym zakresie. Ale oczywiście gracze są monitorowani w celu poprawy wrażeń z gry, a czasami także w celu znalezienia odpowiednich miejsc, w których ktoś może być szczególnie zainteresowany, na przykład przyspieszeniem postępu w grze poprzez dodatkowe zakupy.

Odcinek 108:


Tutaj znajdziesz wszystkie poprzednie odcinki:


(Skrobia)

Do strony głównej

READ  Te bezkonkurencyjne oferty na PS5 są dostępne tylko dzisiaj
Continue Reading

Trending