Connect with us

Economy

Zielony wodór: Plug Power współpracuje z Walmartem: dyrektor generalny przedstawia szczegóły umowy – oczekiwany silny wzrost na rynku wodoru | biuletyn

Published

on

• Plug Power i Walmart ogłaszają współpracę
• Współpracuje również z Amazon, Renault & Co.
• Wiele obszarów pracy

Plug Power ogłasza ofertę Walmart

Energie odnawialne stają się coraz bardziej skoncentrowane, zwłaszcza w czasach zmian klimatycznych i potrzeby niezależności od rosyjskiej ropy i gazu. Energia przewodzenia również może skorzystać na tym trendzie. Producent zielonego wodoru w Stanach Zjednoczonych dopiero w połowie kwietnia ogłosił współpracę z amerykańską siecią handlową Walmart, zgodnie z którą chce dostarczać dziennie do 20 ton zielonego ciekłego wodoru. Będzie on używany do obsługi wózków widłowych w centrach dystrybucji i realizacji Walmart w Stanach Zjednoczonych, poinformował Plug Power w komunikacie. Andy Marsh, dyrektor generalny Plug Power, skomentował: „Walmart od ponad dekady wcześnie wdraża innowacyjną technologię wodoru i ogniw paliwowych, a nasze rozwiązania zasilane wodorem stanowią narzędzie do zwiększenia produktywności operacji Walmart”. „Nasze ekologiczne rozwiązania wodorowe umożliwią teraz Walmart znaczne zmniejszenie emisji dwutlenku węgla. Jesteśmy zaszczyceni mogąc rozszerzyć naszą współpracę z Walmartem i zrealizować naszą wspólną wizję przyszłości ekologicznego wodoru”.

Współpraca powraca do projektu pilotażowego – możliwa jest dalsza ekspansja

Dyrektor generalny niedawno wyjaśnił dokładnie, co oznacza umowa koordynatorowi Yahoo Finance Live, Akiko Fujicie. Obie firmy współpracują ze sobą od projektu pilotażowego w 2012 r., w którym sprzedawca po raz pierwszy zasilał 50 wózków widłowych wodorem Plug Powers. W trakcie współpracy ilość została następnie zwiększona do 9500. Marsh zakłada więc, że 20 ton wodoru dziennie ustalone z Walmartem również wzrośnie w dłuższej perspektywie. Walmart postawił sobie za cel zwiększenie wolumenu dostaw do jednej gigatony dziennie. Moc przewodzenia również może na tym skorzystać. Według prezesa firma pracuje nad budową pierwszej w Stanach Zjednoczonych zielonej sieci wodorowej o przepustowości 500 ton dziennie.

READ  Wielka Brytania czuje Brexit: Puste półki, żadnych koktajli mlecznych

Różnorodne projekty z globalnymi scenariuszami zastosowań

Oprócz Walmarta, Plug Power Marsh zalicza do swoich klientów także internetowego giganta Amazon. Chociaż praca z wózkami widłowymi napędzanymi wodorem stanowi dla grupy źródło sprzedaży, w dłuższej perspektywie grupa chce również rozszerzyć działalność na inne obszary. Zawiązano spółkę joint venture z francuskim producentem samochodów Renault, w ramach której do 2030 r. chcą zdobyć 30 proc. rynku pojazdów użytkowych – odpowiada to około 100 000 aut rocznie. Ponadto istnieje duże zapotrzebowanie na elektrolizer firmy, który służy do wytwarzania zielonego wodoru z odnawialnej energii elektrycznej. Oprócz producenta nawozów Orascom, który Plug Power buduje obecnie 100-megawatową fabrykę w Kairze, firma produkuje również „wielkoskalowe produkty stałe” dla południowokoreańskiej grupy SK Group. Choć projekty zostały stworzone w konkretnym celu, uniwersalność zastosowania wciąż znajduje się w obszarach możliwości. „Tak więc Plug nie tylko wchodzi na rynek ogniw paliwowych, ale także na rynek elektrolizerów i rynek wytwarzania wodoru” – powiedział Marsh Fujita.

Wojna na Ukrainie jako kierowca popytu

Jeden wysoki popyt, zwłaszcza z Europy, grupa słyszała także od wybuchu wojny na Ukrainie. Według Marsha, Plug Power zarezerwował w ciągu ostatnich kilku dni elektrolizery o wartości ponad 45 milionów dolarów, które będą budowane głównie w Europie. Dyrektor generalny podsumował w prezentacji: „Tak więc zielony wodór ma trzy cenne korzyści dla Europy. Po pierwsze, pomaga zmniejszyć ślad węglowy. Po drugie, tworzy miejsca pracy. Po trzecie, jest teraz kwestią bezpieczeństwa narodowego”. Aby móc całkowicie oddzielić się od dostaw rosyjskich surowców, trzeba będzie wybudować więcej fabryk. Według obliczeń firmy, do 2030 r. w Europie i Afryce Północnej trzeba będzie zbudować 130 gigawatów elektrolizera, aby zaspokoić popyt. Podczas gdy Marsh uważa obecnie, że połączenie zielonych źródeł energii i paliw kopalnych jest zarówno możliwe, jak i konieczne, w dłuższej perspektywie zielona energia musi zostać przyjęta w świetle zmian klimatycznych.

READ  Bądź świadomy ryzyka: Uwaga mali inwestorzy: początkujący powinni wiedzieć to o inwestycjach kryptograficznych w Bitcoin, Ethereum i Co. | biuletyn

Optymistyczne prognozy na przyszłość

Jednak wysokie koszty przejścia na zielony wodór są często postrzegane jako przeszkoda, podkreśla również Fujita. Aby zmiana była atrakcyjniejsza, należy obniżyć cenę ekologicznej alternatywy. „Uważamy, że cena wytwarzania energii ze źródeł odnawialnych powinna wynosić około 0,03 USD za kilowatogodzinę, aby wodór był konkurencyjny” – powiedział Marsh. „Już dostrzegamy tego rodzaju ceny w Nowym Jorku w przypadku zielonego zakładu wodorowego o wydajności 45 ton dziennie, który budujemy przy użyciu energii wodnej”. Ponadto spodziewa się silnego wzrostu rynku wodoru tylko dlatego, że zmiana może pomóc dużym firmom osiągnąć ich cele w zakresie emisji CO2.

W związku z tym Plug Power widzi siebie na mocnej pozycji. „Mamy przewagę w pierwszej kolejności” – powiedział Marsh z przekonaniem. Prezes zakłada, że ​​w sumie skorzystają na tym trzy firmy z branży. „Myślę, że Plug Power będzie jednym z trzech i spodziewam się, że zdobędziemy znaczny udział w tym rynku, ponieważ nie tylko produkujemy ekologiczny wodór, ale mamy również możliwość dostarczania wszystkich zastosowań”.

redakcja finanzen.net

Wybrane produkty dźwigni na AmazonDzięki nokautom inwestorzy spekulacyjni mogą nieproporcjonalnie uczestniczyć w ruchach cenowych. Po prostu wybierz żądaną dźwignię, a my pokażemy Ci odpowiednie otwarte produkty na Amazon

Dźwignia powinna wynosić od 2 do 20

Brak danych

Więcej wiadomości o Amazonie

Źródła obrazu: Plug Power Inc.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Economy

Ostrone Morsky: Plaża Stranded

Published

on

Ucieczka i wypędzenie, zawsze towarzyszyli w historii miasta Ostrone Morski Na polskim wybrzeżu Bałtyku, niedaleko Kohlberga, gdzie kiedyś naziści kręcili epopeję o tym samym tytule i gdzie w 1937 roku urodził się ostatni sekretarz generalny partii SED Egon Krenz. W Ustroniu Morskim zawsze było o ucieczce i wypędzeniu, w czasie wojny trzydziestoletniej, a także w czasach napoleońskich i II wojny światowej. Ale jednocześnie mały nadmorski kurort na polskim wybrzeżu Bałtyku zawsze był miejscem spotkań i nowych początków.

Do 1945 r. nosiła nazwę Henkenhagen i w tym czasie mogła dostrzec prawie tysiącletnią historię Niemiec. zanim Hitler skończył zajęcia, pozostawiając po sobie morze łez i gruzu. Architektura z czasów niemieckich, w tym zrujnowana łaźnia niedaleko nadmorskiej promenady, pałace i zieleń z gęstym dębowym i bukowym drewnem przypomina to, co miało kurort wypoczynkowy: kwitnąca gospodarka, tęsknota za pisarzami i wolnomyślicielami, takimi jak Thomas Mann i wyrafinowany kompleks uzdrowiskowy w czasach Ottona von Bismarck.

Liczne tablice ogłoszeń oraz informacje w języku polskim i niemieckim pokazują, jak dalece świat biznesu nadal flirtuje z niemieckimi klientami i gośćmi. Historyk mówi: „Po II wojnie światowej Ostrony Morskie znalazły się pod polską administracją” Sven Felix Kellerhof z Wolnego Uniwersytetu w Berlinie; Wracając do decyzji zwycięskich mocarstw, aby zrekompensować Polsce krzywdy niemieckie w latach okupacji zyskami ziemskimi.

kwitnący krajobraz

Tymczasem Niemcy musieli wbrew swojej woli zwracać się na zachód, często do młodej jeszcze wówczas Niemieckiej Republiki Demokratycznej, gdzie Polaków uważano za „brata ludu”, nawet jeśli prawda, czyli prawdziwe relacje z ich wschodnimi sąsiadami, leżały Często inaczej. Świadomość społeczną Polski i utraty byłych ziem niemieckich kształtowała przez dziesięciolecia wąchanie, a nawet jawna nienawiść w Niemczech Zachodnich. Być może dopiero wraz z ostatecznym uznaniem granicy na Odrze i Nysie przez zjednoczone Niemcy w czerwcu 1991 r. problem nie wchodził w grę. „Od tego czasu wiele się zmieniło na lepsze, a na wschód od Odry i Ness rozwinął się kwitnący krajobraz” – mówi historyk Kellerhoff. Rzeczywiście, polskie drogi są obecnie uważane za bezpieczne, dobrze rozwinięte, aw niektórych przypadkach nawet lepsze niż te w Niemczech i Szwajcarii.

READ  Spotkanie ministrów spraw zagranicznych UE: sankcje wobec Białorusi i nowa strategia dla Rosji

A Astroni Morsky? Miejsce to zawsze było częścią wspólnej Europy, co widać nie tylko po licznych tablicach rejestracyjnych wzdłuż nadmorskiej promenady. Krajobraz miasta bardzo się zmienił od czasu wypędzenia Niemców, pod wieloma względami na lepsze, ponieważ w końcu minęło prawie osiem dekad od tamtego czasu do teraz, w tym bardzo udane przejście do gospodarki rynkowej, które rozpoczęło się w 1990 roku i umieszczenie Polska w ekstraklasie Dwadzieścia najbogatszych krajów świata skoczyło na ziemię. I tak jak to bywało wtedy, tak i dzisiaj wydarzenia ze świata odbijają się w Utroniu Morskim. Od połowy marca uchodźcy z Ukrainy, młode kobiety z dziećmi, które pracują gdzieś w ciągu dnia, często mieszkają u krewnych, a w weekendy zamieszkują plażę, centrum miasta i przeważnie otwarte kościoły. Kiedyś miasto było w większości protestanckie i ukształtowane w duchu Oświecenia z pobliskiego Królewca i dzisiejszego Kaliningradu, ale od tego czasu katolicy i salezjanie determinują religijny los.

Kawa i ciasto w Café Azyl

Ks. Bosko, założyciel monastycyzmu, napisany dużymi literami na plakacie na bramie kościoła. „Wiele osób przyciąga tutaj dobrze rozwinięta infrastruktura edukacyjna” – mówi jeden z mieszkańców. Dodaje, że wiele ukraińskich dzieci jest trudno zauważalnych w życiu codziennym, szybko nauczyły się języka polskiego i szybko porozumiewały się z rówieśnikami. „W 2015 roku Polska głosowała przeciwko przyjęciu muzułmańskich uchodźców, prawdopodobnie podejrzewając, że prędzej czy później pojawią się poważne problemy we wspólnym życiu z powodu niekompatybilności kulturowej między islamem a chrześcijaństwem” – mówi propagandystka i teolog Elizabeth Housen z portalu israelnetz.com.

Jeśli chodzi o pytanie, czy uchodźcy są mile widziani w kraju, zawsze zależy to od tego, skąd pochodzą i jak szybko przystosowują się do życia w nowym domu. Są na to gotowi w Ustroniu Morskim. W kawiarni „Azel” jest kawa i ciasto za niewielkie pieniądze. W ciągu dnia, a czasem i wieczorem spotykają się tam przybysze, Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. I czasem też mówią Niemcy. „Szczególnie po to, by korzystać z darmowego wi-fi” – mówi sympatyczny mężczyzna przy biurku, który w szkole dobrze nauczył się języka swojego zachodniego sąsiada i słabo mówi po angielsku.

READ  Strażnicy klimatu wzywają do ścisłej współpracy między Niemcami, Francją i Polską - EURACTIV.de

Nadzieja na trwałą perspektywę

Mówi, że niektórzy goście są w drodze na zachód, ale niektórzy z nich utknęli tutaj. Dobrze płatna praca nie zawsze sprawdza się tak szybko w Ustroniu Morskim, gdzie pełnoetatowy dyskont Dino zarabia mniej niż 600 euro miesięcznie. „Ceny są niewiele niższe niż w Belgii, Niemczech czy Holandii”, narzeka 36-letnia Natasza, która studiowała administrację i zarządzanie biurem w Połtawie na Ukrainie, a teraz pomaga w barze. Bez oszczędności i regularnych paczek żywnościowych od polskich sąsiadów ona i jej pięcioletni syn Victor nie byliby w stanie związać końca z końcem. Trochę lepiej jest z Nikołajem, obywatelem Gruzji z ukraińskim paszportem, który pracuje jako wyszkolony mechanik w warsztacie samochodowym i ma dobrą reputację poza granicami miasta ze względu na swoje zręczne ręce i doświadczenie.

Wszystkich łączy nadzieja, że ​​wojna się nie rozprzestrzeni i że w Europie znajdą nowe, trwałe horyzonty. W końcu Polacy i Ukraińcy mają bliskie więzi kulturowe, a w niektórych przypadkach rozumieją się językowo, jak wynika z raportu znanego fryzjera, który teraz zatrudnia trzech ukraińskich pracowników, zainspirowanych nadzieją, że pewnego dnia wróci do ojczyzny.

Wersja drukowana Tagespost uzupełnia aktualne wiadomości na die-tagespost.de o podstawowe informacje i analizy.

Continue Reading

Economy

KLM sprawia, że ​​bilety lotnicze są tak drogie, że nikt ich już nie zarezerwuje

Published

on

RTL>

przez Rogera Saha

Linia lotnicza KLM ogranicza sprzedaż biletów – i celowo czyni ją nierozsądną dla zwykłych śmiertelników! Procedura dla lotów z lotniska Schiphol (AMS) obowiązuje wstępnie do niedzieli. powód: Szalone czekanie przed kontrolą bezpieczeństwa. Pasażerowie stoją w kolejce do trzech i pół godziny (!), zanim będą mogli przejść kontrolę. Aby niewiele osób już podróżowało, teraz linia lotnicza składająca się wyłącznie z ludzi ciągnie za linę muchową.

Również w Kolonii pasażerowie muszą przybyć na kilka godzin przed odlotem, aby złapać samolot

Szaleństwo na lotnisku Kolonia/Bonn. Pasażerowie ustawiają się w kolejce przed barierą bezpieczeństwa z każdego kierunku. Wiele osób tęskni za lotami.

© Prywatne

Kolejki w Amsterdamie czasem wychodzą na ulicę. „KLM spowalnia sprzedaż biletów na loty do niedzieli, między innymi dlatego, że Schiphol nie może rozwiązać problemów związanych z nadzorem nad bezpieczeństwem” – powiedział w czwartek rzecznik KLM Jerry Brand. Nadawca NOS donosi, że bilety, które wciąż są w sprzedaży, są szczególnie drogie. Potwierdza to próbka RTL: Jeśli chcesz polecieć z Amsterdamu do Berlina w piątek (27 maja), musisz zapłacić co najmniej 717 euro (w jedną stronę w klasie ekonomicznej). Oczywiste jest, że KLM chce za wszelką cenę zniechęcić tych, którzy rezerwują w ostatniej chwili – w najprawdziwszym tego słowa znaczeniu.

Chaos w bezpieczeństwie w Amsterdamie – na lotnisku Kolonia/Bonn toczy się w kółko od kilku dni. RTL wyszczególnił ją: „Horror, to jest całkowicie fajne!” Pasażer z miejskiego lotniska powiedział RTL w poniedziałek. Facet chce podróżować z Kolonii – ale Terminal 1 jest już zajęty! Pasażerowie muszą stać w kolejce podczas kontroli bezpieczeństwa do 2,5 godziny (!) przed odlotem. Ponadto obowiązuje godzina wcześniejszego zameldowania. Problem jest w Amsterdamie, podobnie jak w Kolonii: Brak personelu w kontroli bezpieczeństwa.

READ  Spotkanie ministrów spraw zagranicznych UE: sankcje wobec Białorusi i nowa strategia dla Rosji

Policja Federalna specjalizuje się w kontrolach bezpieczeństwa dla firm prywatnych – bez pracowników

Ozzay Trim z Verdi Syndicate dla RTL: “[Vergangene Woche] W piątek nawet funkcjonariusze policji federalnej musieli pomagać kontrolować pasażerów i zostali wysłani do Centrum Sygnału i Doku Powrotnego! Zawstydzenie państwa! Klient przypisuje przydział ochrony lotu prywatnym firmom ochroniarskim, aby następnie asystować ich pracownikom! Publicznie przewidzieliśmy to na tablicach ogłoszeń Verdi latem 2021 r. – potrzebujemy więcej sił bezpieczeństwa! „

Problem braków kadrowych w prywatnych firmach ochroniarskich jest dobrze znany na wielu dużych niemieckich lotniskach. Düsseldorf i Frankfurt widziały chaotyczne sceny w ciągu ostatnich kilku dni i lat. (z Reuterem)

Continue Reading

Economy

Polscy znajomi potwierdzają kontakt

Published

on

Górska droga. Partnerstwo pomiędzy powiatem Bergstraße a powiatem Świdnica / Schweidnitz istnieje od 20 lat. Rocznicę uczczono imprezą w Heppenheim we wtorek wieczorem. Wśród polskich gości znaleźli się zastępca dyrektora okręgu Zygmunt Warsa oraz konsul generalny RP w Kolonii Jakob Warziniak.

Jednostka reklamowa Mobile_Pos2

Treść jednostki reklamowej_1

Dyplomata w restauracji Gosini powiedział, że pomimo bardzo ograniczonych możliwości międzynarodowych konfrontacji podczas pandemii, która trwała ponad dwa lata, stosunki między dwoma krajami nie uległy zniszczeniu. Jednak bezpośrednia wymiana między ludźmi jest równie ważna, jeśli nie ważniejsza niż dialog na poziomie oficjalnym.

W Heppenheim dziekan Korpusu Konsularnego Nadrenii Północnej-Westfalii mówił także o obecnym kryzysie w Europie Wschodniej: „Świat zmienia się w straszny sposób”. Myśli Polaków są obecnie u sąsiadów na Ukrainie.

Jednostka reklamowa Mobile_Pos3

Jednostka reklamowa_2 Treść

Oba kraje mają długą – nie zawsze szczęśliwą – historię. Duża część dzisiejszej Ukrainy należy do Królestwa Polskiego i Litwy. Wraz z pojawieniem się w XIX w. aspiracji państwowo-narodowych doszło do rywalizacji między Ukraińcami i Polakami o ten region. Polacy mogli osiedlić się militarnie w 1918 roku.

Pozdrowienia dla tego partnerstwa.

Od początku rosyjskiej wojny agresywnej polska gospodarka na wiele sposobów odczuła skutki kryzysu. A polscy politycy nie skąpią obecnie krytyki przebiegu rządu federalnego na Ukrainie – czy nie jest to idealna scena do świętowania rocznicy na szczeblu wojewódzkim? Jacob Worzyniak postulował, abyśmy nadal rozmawiali ze sobą, a nie ze sobą i tym samym zajmowali się potencjalnymi lub aktualnymi konfliktami. Polskę i Niemcy łączy wiele. Polska jest członkiem Unii Europejskiej od 2004 roku.

„Im bliżej siebie jesteśmy, tym mniejsze szanse mają ci, którzy chcą nas rozdzielić” – powiedział dyplomata o ataku Putina na Ukrainie i jego presji na Europę: „Pozdrowienia dla tego partnerstwa”.

READ  Bądź świadomy ryzyka: Uwaga mali inwestorzy: początkujący powinni wiedzieć to o inwestycjach kryptograficznych w Bitcoin, Ethereum i Co. | biuletyn

Jednostka reklamowa Mobile_Pos4

Treść jednostki reklamowej_3

Bergstrasser odwzajemnił pochwałę. Dyrektor okręgu Christian Engelhart, który uroczyście powitał delegację, powiedział, że Polsce należy się wielkie uznanie za szybką pomoc, jakiej udziela osobom uciekającym z Ukrainy. Po dziesiątych i piętnastych urodzinach w regionie godnie obchodzono dwudziestą rocznicę. Ostatecznie to partnerstwo zawsze dotyczy przyszłości, zdaniem Engleharta, który szczególnie przywitał młodych ludzi z obu regionów.

Odwiedź zamek Hambach

W południe niemieccy i polscy studenci odwiedzili wspólnie zamek Hambach, gdzie w maju 1832 r. około 20 000 osób demonstrowało na rzecz wolności, jedności i demokracji – w tym wielu w Polsce, których walka o wolność od rosyjskich rządów zakończyła się niepowodzeniem w poprzednim roku. Z otwartymi ramionami witano także uchodźców politycznych z kraju. W ten sposób Hambach Festival stał się ogólnoeuropejskim festiwalem wolności pod hasłem europejskiej solidarności, kontynuował dyrektor dzielnicy.

Engelhardt podziękował wszystkim, którzy od dwóch dekad starają się utrzymywać stosunki ze Schweidnitz na szczeblu powiatowym. Przede wszystkim jest to Stowarzyszenie Most/Najbardziej Przyjaźni, założone w kwietniu 2002 roku przez 67 obywateli. Wraz z nim podpisane umowy partnerskie powinny być pełne życia. Urzędnik okręgowy nazwał głównych kierowców i szefów klubu Wernera Bretweizera, Heinza-Jürgena Schocka i Philipa Otto Focka. Obecnym prezesem jest Norbert Goltzer, który przekazał informacje o biografii i celach członków Gościnnego.

Jego odpowiednik ze Świdnicy, Piotr Federowicz, wysłał wideo z pozdrowieniami. Podziękował w nim wszystkim tym, którzy przyczynili się do nawiązania długofalowej wymiany i którzy nadal będą utrzymywać kontakty w przyszłości. Wicedyrektor Okręgu Zygmunt Warszawa mówił o silnym partnerstwie. W obu krajach chodzi teraz o kontynuowanie stosunków i wspólną walkę o pokój i demokrację w Europie. „W naszym bezpośrednim sąsiedztwie oba są zagrożone”. Teraz ważne jest, aby Europa prezentowała się jako jedność i broniła swoich podstawowych wartości.

Wilkes i Hoffman przyznali

Worsa złożył hołd starostom Bergstrasse Matthiasowi Wilkesowi i jego poprzednikowi Norbertowi Hoffmannowi, podczas którego nawiązała się przyjaźń. Hoffman, jeden z ówczesnych inicjatorów, był również obecny we wtorek. Specjalne podziękowania Zygmunta Worsy dla Ewy Redemann ze Stowarzyszenia Most/Najbardziej Przyjaźni, odpowiedzialnej m.in. za partnerstwa terenowe w Starostwie Powiatowym.

READ  Infineon: europejska produkcja chipów to „przemysł prawie zaginiony”

Koncertowi towarzyszyło znakomite trio jazzowe z Florianem Hoffmannem (gitara), Maurice Kuhnem (kontrabas) i Matthiasem Dorsamem na saksofonie.

Continue Reading

Trending