Connect with us

Economy

Woom digitalizuje zarządzanie łańcuchem dostaw, aby rowery dziecięce były szybsze

Published

on

Producent rowerów dziecięcych woom zaczął w pełni cyfryzować zarządzanie łańcuchem dostaw i polega na programie „OSCA” niemieckiego dostawcy Setlog.

Port lotniczy Klosterneuburg (OTS) Woom robi kolejny krok w kierunku pełnej cyfryzacji swoich zamówień i transferów: austriacki producent rowerów dziecięcych z siedzibą w Klosterneuburg pod Wiedniem zlecił niemieckiej firmie Setlog opracowanie i wdrożenie opartego na chmurze programu zarządzania łańcuchem dostaw (OSCA). Cel: zabezpieczyć zakup produktów i zarządzać szybko rosnącą liczbą zakupów w związku z dynamicznym rozwojem biznesu woom.

OSCA to skrót od Online Supply Chain Accelerator. Klosterneuburg zakłada, że ​​program przyspieszy procesy i skróci ich czas: sprawi również, że wszystkie operacje w ramach globalnych łańcuchów dostaw będą bardziej przejrzyste i wydajne. „Jestem przekonany, że OSCA zapewni nam solidne wsparcie, abyśmy mogli lepiej radzić sobie z bieżącymi wyzwaniami w łańcuchu dostaw„Dyrektor zarządzający Woom, Guido Doom, mówi:”Technologia oparta na chmurze sprawia, że ​​dane o dostępności rowerów są bardziej wiarygodne. Informacje w czasie rzeczywistym i wydajniejsza komunikacja skracają czas zakupów. – „Cieszymy się, że woom jest młodą i innowacyjną firmą, która zarządza łańcuchem wartości w oparciu o OSCARalph Duster, dyrektor generalny Setlog, mówi:Wdrażanie koncentruje się na zapewnieniu przejrzystości w całym łańcuchu dostaw i przyspieszeniu operacji dzięki współpracy wszystkich odpowiednich partnerów na jednej platformie. „

Praca w sieci i komunikacja w chmurze

W nadchodzących miesiącach dywizje woom zostaną połączone z dostawcami, fabrykami, magazynami, spedytorami, firmami spedycyjnymi i firmami zapewniania jakości za pośrednictwem niemieckiej platformy partnerskiej. Śledzenie zamówień, w tym przemieszczanie dokumentów, odbywa się automatycznie i bez papieru – usprawniono transport kontenerów. W przyszłości cała komunikacja odbywać się będzie bezpośrednio za pośrednictwem funkcji dialogowej platformy. Zespół łańcucha dostaw woom w Klosterneuburg może go używać do scentralizowanej kontroli i monitorowania wszystkich procesów zakupowych – od wyboru dostawcy, negocjacji cen i przydzielania zleceń produkcyjnych po kontrolę produkcji i transportu.

READ  Waszą wielką nadzieją pozostaje nowe życie w Niemczech!

Normy społeczne i standardy zrównoważonego rozwoju

Nowe cyfrowe zarządzanie łańcuchem dostaw oznacza nie tylko krótsze czasy zakupów i lepszą jakość usług dla naszych klientów, ale także promuje bezproblemową integrację standardów społecznych z naszymi operacyjnymi działaniami zakupowymi i pomaga nam oszczędzać zasoby.„Said Dom. Cyfryzacja zarządzania łańcuchem dostaw to tylko jeden z kilku środków mających na celu zwiększenie niezawodności zakupów i bardziej zrównoważonego rozwoju w Woom. Innym jest stopniowe przenoszenie produkcji na rynek europejski do Europy: od początku roku woom Rowery ORYGINALNE – czyli klasyczne rowery dziecięce woom ”1 to woom 6 – w zakładzie niemieckiej firmy SPRICK CYCLE GmbH w Świebodzinie na pasie.

O woom:

  • Założona w 2013 roku w Wiedniu przez Christiana Bezdicę i Marcusa Ellenfelda
  • Wysoka penetracja rynku: każdy nowo zakupiony rower dziecięcy w Austrii to rower typu woom
  • Jest obecna w 30 krajach na całym świecie, zwłaszcza w regionie DACH i USA
  • Roczna stopa wzrostu: ponad 50%
  • W 2021 roku woom rozpocznie produkcję rowerów z Europy do Europy: do końca 2021 roku z taśmy produkcyjnej w zakładzie niemieckiej firmy SPRICK CYCLE GmbH w Świebodzinie zjeżdża 115 000 rowerów Woom ORIGINAL. To prawie 40% całości. roczna produkcja. W dodatku przygotowania do finalnej polskiej produkcji roweru górskiego woom OFF idą pełną parą.

O kopule Guido:
Guido Dohm pracuje w firmie od 1 marca 2020 r., Kiedy zaczynał jako Operations Manager. Od 15 lipca 2020 roku zarządza sprawami kobiet z założycielkami Ihlenfeld i Bezdeka. Absolwent Inżynier ma wieloletnie doświadczenie jako dyrektor generalny i członek zarządu w branży mody / stylu życia. Przed dołączeniem do woom pracował dla firmy odzieżowej JACK WOLFSKIN zajmującej się odzieżą zewnętrzną, zajmując się cyfrowym tworzeniem logistyki globalnych zakupów, czyniąc z zewnętrznego dostawcę pioniera w branży.
Na życzenie możliwe są wywiady z Guido Dohmem!

READ  DOGE jako płatność: „Dogefather” Elon Musk: Dogecoin będą akceptowane jako płatność na stacjach ładowania Tesli | biuletyn

Przez Setlog
Setlog Holding jest dostawcą dedykowanych rozwiązań do zarządzania łańcuchem dostaw (SCM). Sztandarowym produktem jest oparte na chmurze oprogramowanie SCM OSCA®, z którego korzysta ponad 150 marek z branży odzieżowej, elektronicznej, spożywczej, FMCG i sprzętu komputerowego. Firma została założona w 2001 roku i jest obecnie jednym z wiodących dostawców oprogramowania SCM z ponad 40 000 użytkowników w 92 krajach. Software house zatrudnia 60 osób w Bochum (centrala), Kolonii i Nowym Jorku. www.setlog.com

Photo Downloader: woom photo

Zapytania i kontakt:

Dziennikarstwo@woombikes.com

Zespół prasowy:

Matthias Bernold +436 648 228 227 93
Matthias@woombikes.com

Teresa Arrieta +436 64213 72 53
Teresa@woombikes.com

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Otto mówi o „systematycznym oszustwie” – Problemach chińskiej firmy TIMO –

Published

on

Otto mówi o „systematycznym oszustwie” – Problemach chińskiej firmy TIMO –
  1. Strona główna
  2. konsument

Naciska

Chińskie aplikacje zakupowe przyciągają klientów ogromnymi rabatami. Szef Otto Austria Group wyjaśnia, jakie triki można w tym osiągnąć. I krytykował.

Monachium – W gigantycznym sklepie Timo wiele produktów jest znacznie tańszych niż w lokalnych sklepach. Dostawca Otto ostro krytykuje machinacje chińskiego konkurenta i oskarża Timo o oszustwo.

Chińska aplikacja zakupowa Temu: Otto mówi o „systematycznym oszustwie”

Timo od dawna był krytykowany z wielu stron. Konkurencja mówi teraz także: „Nie boimy się konkurencji, ale ogólne warunki są nieuczciwe. To, co robią ci dostawcy, to systematyczne oszustwa” – powiedział Harald Götsche, prezes grupy Auto Austria korona.at Zacytowany. Jak twierdzi Gucci, około 65 procent paczek pochodzących z Chin jest błędnie deklarowanych. Jest on albo wart więcej niż podano, albo zamówienie jest pakowane w pojedyncze przesyłki, dzięki czemu nie trzeba płacić cła.

Grupa Otto jest bardzo wściekła na machinacje chińskiej aplikacji zakupowej Temu. © SOPA Obrazy/Imago

Jak twierdzi Gucci, konkurencji w jej obecnym kształcie nie da się już utrzymać: „Wiele kryzysów uderzyło w handel detaliczny jak nigdy dotąd, brakuje pieniędzy na giełdzie” – twierdzi Grupa Otto Austria W ubiegłym roku o 3,8 proc. Dopiero od 2028 r. zostaną podjęte działania przeciwko machinacjom Temu i innych usługodawców, krytykuje Juche, i do tego czasu oczekuje się, że co roku będzie przybywać od dwóch do czterech miliardów paczek Unia Europejska nadawca.

Centrum Doradztwa Konsumenckiego rozważa podjęcie kroków prawnych przeciwko gigantowi handlowemu Temu

Chiński sprzedawca internetowy jest także solą w oku obrońców praw konsumentów. Centrum Doradztwa Konsumenckiego bada obecnie środki prawne przeciwko Timo. Federalne Stowarzyszenie Organizacji Konsumenckich (vzbv) ostrzegało już firmę kilkakrotnie. Jak stwierdziła Ramona Pope, prezes vzbv, platforma będzie dezorientować potencjalnych klientów przypadkowymi rabatami i manipulacyjnymi projektami. Bardzo młoda grupa docelowa jest na to szczególnie narażona.

READ  Dzwoniąc do aptek w wielu krajach związkowych: Nie używaj więcej tych produktów

Obecnie w Centrum Doradztwa Konsumenckiego trwa proces koordynacji w sprawie ewentualnego skierowania pozwu przeciwko Timo. Krytykowane jest przede wszystkim to, że dla klientów nie jest jasne, skąd biorą się wysokie rabaty. Temu odpowiedział już na roszczenia rzeczników konsumentów. Firma twierdzi, że z radością przyjmuje możliwość współpracy z grupami konsumentów: „Chcemy mieć pewność, że nasze praktyki są uczciwe”.rd/dpa)

Continue Reading

Economy

Voit został sprzedany firmie Millison z Chin

Published

on

Voit został sprzedany firmie Millison z Chin

Dostawca samochodów Voit został sprzedany chińskiej firmie. Spółka z siedzibą w St. Ingbert ogłosiła to w piątek. Z informacji dostępnych dla naszej gazety wynika, że ​​dostawcy samochodów groziło nieuchronne bankructwo. Według kierownictwa w całym Voit zostanie zachowanych około 1750 stanowisk pracy, w tym około 1000 w Kraju Saary.

Funkcjonalność Voit musi zostać w pełni zachowana

Giełdowa spółka Millison Technologie z Chongqing nabyła wszystkie akcje od dotychczasowych akcjonariuszy – za cenę zakupu rzędu średnio dwucyfrowych milionów. Fundusze zostaną przeznaczone na restrukturyzację firmy i przygotowanie jej na przyszłość – bo w świetle zmian na światowym rynku odchodzącym od silnika spalinowego, Voit stawia na kompleksową restrukturyzację.

Przejęcie wymaga jeszcze zgody Federalnego Urzędu ds. Karteli. Według Ministerstwa Gospodarki, Innowacji, Cyfryzacji i Energii Minister Gospodarki Kraju Saary Jürgen Park od początku ściśle towarzyszył temu procesowi. „Jesteśmy zatem bardzo zadowoleni, że w zakładzie w Saarland znaleziono solidne rozwiązanie na przyszłość poprzez przejęcie Millison Technologies” – powiedział Minister Parke, który we współpracy z nowymi akcjonariuszami widzi szansę dla nowych produktów i perspektywy dla Voit. Możliwości zatrudnienia zostaną zabezpieczone, a my oferujemy firmie dalsze możliwości rozwoju w Kraju Saary.”

Plan popiera związek

Związek również optymistycznie podchodzi do projektu: „Cieszymy się z przejęcia Voit przez Melison w kontekście trudności na rynku dostawców motoryzacyjnych” – powiedział SZ zapytany starszy przedstawiciel IG Metall Saarbrücken, Patrick Selzer. Poprzednia struktura klientów była bardzo jednostronna.

Według Selzera IG Metall nawiązał już pierwszy kontakt z potencjalnymi nabywcami. Związkowcy odnieśli wrażenie, że chińscy biznesmeni chcą kontynuować wspólne podejmowanie decyzji i układy zbiorowe w strukturze Voigta i wydawało się, że chcą stworzyć konkurencyjność nie kosztem 1000 pracowników w St. Ingbert, ale kosztem rynku i z klientami.

Millison Technologies produkuje komponenty z metali lekkich

Według Voigta, Chongqing Millison Technologies Inc. Globalny dostawca komponentów z metali lekkich wytwarzanych w procesie odlewania ciśnieniowego, zatrudnia 5000 pracowników i osiąga sprzedaż przekraczającą 500 milionów euro.

Continue Reading

Economy

Hannover Messe: Schulz ma nadzieję na nowy impuls dla transformacji energetycznej

Published

on

Hannover Messe: Schulz ma nadzieję na nowy impuls dla transformacji energetycznej

Stan na: 21 kwietnia 2024 o 21:43

Zdaniem organizatorów to najważniejsze targi przemysłowe na świecie: Hannover Messe do piątku prezentuje innowacje z branży energetycznej i budowy maszyn. Doradca ma nadzieję, że wystawa nabierze nowego rozmachu.

Hanower jest przez tydzień miejscem spotkań przemysłu. Wieczorem wystawę otworzyli kanclerz Olaf Scholz, przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen oraz premier tegorocznego kraju partnerskiego, Norwegii Jonas Gahr Sture, wraz z kilkoma przedstawicielami świata biznesu i polityki.

Około 4000 wystawców z 60 krajów zaprezentuje do piątku innowacje w dziedzinie inżynierii mechanicznej, inżynierii instalacji, elektrotechniki i technologii ochrony klimatu.

Niedroga energia i więcej innowacji

Kanclerz Schulz ma nadzieję, że Targi Hanowerskie nadadzą nowy impuls transformacji energetycznej i zwiększą konkurencyjność niemieckiego przemysłu. To, czego nasz kraj doświadczy w przyszłości, można zobaczyć na tych targach: opracowujemy nowe rzeczy, stale udoskonalamy produkty, badamy i stosujemy technologie zorientowane na przyszłość” – powiedział Schulz podczas otwarcia. Organizatorzy twierdzą, że to najważniejsze wydarzenie światowych targów przemysłowych.

Koncentrując się na rozwiązaniach w zakresie sztucznej inteligencji i transformacji energetycznej, targi przemysłowe wyznaczają ważne priorytety, powiedział polityk Partii Socjaldemokratycznej. Niedroga energia i więcej innowacji są warunkiem wstępnym zwiększenia produktywności i wzrostu gospodarczego. Wymaga to inteligentnych rozwiązań AI, takich jak te prezentowane na targach: „maszyny, które wyręczają nas w prostych zadaniach, dzięki czemu pracownicy mogą przejść na bardziej wykwalifikowane stanowiska”.

Jak głośno podkreślał Prezes Targów Jochen Köckler NDR: Sztuczna inteligencja odgrywa kluczową rolę w zapewnianiu konkurencyjności branży w przyszłości. „Sztuczna inteligencja jest kluczem do konkurencyjnego i zrównoważonego przemysłu”. Pomimo niedoboru siły roboczej daje to branży szansę na rozwój, powiedział Kockler. Na targach zaprezentowany zostanie asystent sztucznej inteligencji, który umożliwia sterowanie robotami przemysłowymi za pomocą głosu. Można także zobaczyć urządzenia automatycznie wykrywające awarie lub systemy samodzielnie planujące ich konserwację.

READ  Waszą wielką nadzieją pozostaje nowe życie w Niemczech!

Ponad 500 wystawców na wodorze

Na targach reprezentowanych jest także kilka firm technologicznych, w tym Microsoft, Google, Amazon Web Services, Dell, SAP, Siemens i Bosch. Istnieje również wiele średnich firm i ponad 300 start-upów. Tylko do branży wodorowej należy ponad 500 wystawców. „Oznacza to, że Hannover Messe jest w tym temacie światowym liderem” – powiedział Kokler, szef targów.

Mając na uwadze ten cel, celowo wybrano także Norwegię, tegoroczny kraj partnerski. Dzięki bogatej elektrowni wodnej kraj jest w stanie dostarczyć duże ilości zielonego wodoru, czyli wodoru przyjaznego dla klimatu.

Dużo biurokracji

Ostatnio w gospodarce pojawiła się krytyka ze względu na nadmierną biurokrację i wysokie ceny energii. Z punktu widzenia branży zagraża to atrakcyjności lokalizacji, szczególnie w porównaniu z innymi regionami, takimi jak USA. „Nowoczesna polityka dostaw oznacza w sposób naturalny, że staliśmy się szybsi i prostsi” – podkreślił Scholz. „Ograniczenie biurokracji nic nie kosztuje, a wiele daje”.

Komisja Europejska pracuje również nad likwidacją przepisów przy wsparciu rządu federalnego. „To również prawda, ponieważ większość biurokratycznych przepisów pochodzi z Brukseli”. Celem jest zmniejszenie o co najmniej jedną czwartą liczby raportów, które przedsiębiorstwa muszą składać zgodnie z przepisami unijnymi.

Ceny energii są bardzo wysokie

Jeśli chodzi o ceny energii, rząd federalny rozważa również, w jaki sposób nadal zapewniać wsparcie energochłonnym przedsiębiorstwom. Niedawno szef Stowarzyszenia Przemysłu Elektrycznego i Cyfrowego ZVEI Günter Kegel skrytykował fakt, że pomimo spadku ceny energii są w dalszym ciągu zbyt wysokie dla energochłonnych przedsiębiorstw.

Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, która po raz pierwszy przemawiała podczas otwarcia targów, zgodziła się ze Scholzem. Tylko jeśli Europa stanie się prostsza, szybsza i tańsza, obiekt przetrwa w obliczu coraz silniejszej globalnej konkurencji. „Najważniejsze jest zmniejszenie obciążeń przedsiębiorstw i zmniejszenie biurokracji”. Należy także zwiększyć prędkość energii wiatrowej.

Continue Reading

Trending