Connect with us

Economy

Wiele możliwości: Sunny Car Electronics udostępnia prognozy: ci rywale Tesli mogą wkrótce przyspieszyć | Wiadomość

Published

on

?? Zmiana w silnikach samochodowych
?? Natalie Catley: Inwestorzy nie mogą się pomylić z akcjami samochodów elektrycznych w 2021 r.
?? Wiele firm z dużym potencjałem na przyszłość

Zmiana klimatu stała się poważnym problemem na całym świecie. Na tym tle gwałtownie rośnie zapotrzebowanie na samochody elektroniczne, więc teraz każda duża firma motoryzacyjna realizuje podobne projekty. Nowo wybrany prezydent USA Joe Biden również dostrzega w tym ogromny potencjał i chce, aby 174 miliardy dolarów powiększyły się samochód elektrycznyAfera rynkowa (EV).

Pytanie dla inwestorów brzmi, w jaki sposób mogą najlepiej skorzystać z tej zmiany. Natalie Catley przygotowała odpowiedni wybór na „OilPrice.com”, gdzie dostrzega największy potencjał zysku w trzech bezczynnych firmach, które do tej pory nie były przedmiotem zainteresowania: Fisker, Facedrive i Blink Charging.

Udział Fiskera

Fisker to startup skupiający się wyłącznie na pojazdach elektrycznych. Jest to ciekawe między innymi dlatego, że w lutym nawiązał współpracę z tajwańskim producentem kontraktowym Foxconn, znanym przede wszystkim jako dostawca Apple. Partnerzy chcą wspólnie opracować nowy model, który ma trafić na rynek w 2023 roku.

Jednak Natalie Catley ostrzegła również, że jedyny inny model Fiskera, Ocean SUV, nie powinien wejść do produkcji przed końcem 2022 roku. Oznacza to, że znaczącej sprzedaży można spodziewać się najwcześniej w przedsprzedaży pod koniec 2021 roku. Więc inwestorzy muszą być cierpliwi.

Udostępnij Facedrive

Facedrive nie jest firmą zajmującą się samochodami elektrycznymi per se, ale platformą współdzielenia samochodów. Kanadyjska firma organizuje wycieczki dla osób potrzebujących jedynie środka transportu, gdzie można wybierać pomiędzy wycieczką z silnikiem spalinowym lub autem elektrycznym. Ponadto Facedrive prowadzi również między innymi bezemisyjną dostawę żywności.

READ  „Koniec z nielegalną władzą monopolistyczną”: Google pozywa kilka krajów

Facedrive jest również interesujący, ponieważ we wrześniu 2020 r. przejął firmę Steer, dostawcę subskrypcji pojazdów elektrycznych. Daje to swoim klientom dostęp do puli pojazdów elektrycznych za miesięczną opłatą abonamentową.

Miga Ładowanie – Akti

Wraz z powszechnym odzyskiwaniem pojazdów elektronicznych w wielu krajach na całym świecie, rozwój infrastruktury ładowania również staje się coraz bardziej w centrum uwagi. Według Catleya, firma zajmująca się czystymi technologiami Blink Charging może na tym skorzystać. Ponieważ dostawca pełnej obsługi infrastruktury ładowania zajmuje się rozwojem i produkcją urządzeń, a także rozbudową sieci Blink i ciągłą eksploatacją tysięcy stacji ładowania. Oznacza to, że Blink Charging może wykorzystać trend EV, bez względu na to, którzy producenci pojazdów elektronicznych ostatecznie zwyciężą.

Zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych jest duży potencjał, w końcu Biden zamierza przeznaczyć dwa biliony dolarów na rozwój infrastruktury energii odnawial- nej.

Akty Tesli

Ale sam pakiet Tesli może również przedstawiać opcje dla inwestorów, ponieważ oprócz tych trzech wciąż stosunkowo nieznanych firm, zdaniem Natalie Catley, są też możliwości zysku ze strony wielkich nazwisk. Producent samochodów elektrycznych i lider branży Tesla pozostanie opcją inwestycyjną – nawet jeśli dotyczy inflacji i pojawienia się kontrowersyjnego prezesa. Elona Muska To wpłynęłoby na cenę akcji.

Catley jest przekonany, że Tesla skorzysta na przejściu na moc, zwłaszcza że firma nie jest uzależniona wyłącznie od pojazdów elektrycznych. Zamiast tego Musk widzi znacznie większy obraz i stanowi podstawę dla zelektryfikowanej przyszłości na wszystkich frontach. W rezultacie Tesla prawdopodobnie zwiększy sprzedaż, nawet jeśli konkurencja na rynku samochodów elektronicznych nasili się.

Zdjęcie NIO الأسهم

Catley przewiduje również świetlaną przyszłość dla chińskiego producenta samochodów elektrycznych NIO – również dlatego, że rynek krajowy w Chinach oferuje ogromny potencjał w nadchodzących latach. Dodatkowo firma, która jest niezależna od infrastruktury ładowania, ponieważ współpracuje z własnymi stacjami wymiany akumulatorów, przekroczyła nawet najbardziej ambitne oczekiwania i nie przeciążyła swojego bilansu.

READ  Sterowniki Tesli nieumyślnie aktywują drogiego autopilota: czy to możliwe?

Udostępnij mi samochody

Chiński producent samochodów Li Automotive specjalizuje się również w samochodach hybrydowych typu plug-in, czyli pojazdach z silnikami hybrydowymi, których akumulatory można ładować zarówno za pomocą silnika spalinowego, jak i wtyczki do sieci energetycznej. Dzięki temu klienci są bardziej elastyczni. W związku z często wciąż niewystarczającą infrastrukturą do ładowania samochodów elektrycznych, firma ma nadzieję, że będzie w stanie odciągnąć konsumentów od czystych samochodów benzynowych za pomocą swoich silników hybrydowych. .

Według Natalie Catley crossover SUV firmy Li Automotive jest bardzo dobrze przyjmowany przez chińskich nabywców. Dzięki temu sukcesowi firma mogła wzbudzić duże zainteresowanie inwestorów. W nadchodzących latach Catley spodziewa się ogromnego wzrostu Li Automotive ze względu na trend w kierunku silników elektrycznych.

Podłącz Power-Aktie

Amerykański producent ogniw paliwowych Plug Power również cieszy się zainteresowaniem inwestorów. Firma, założona w 1997 roku, opracowuje systemy wodorowych ogniw paliwowych, które są wykorzystywane w mobilności elektrycznej, na nośnikach lądowych i stacjonarnych w systemach zasilania awaryjnego. Dzięki „zielonej rewolucji” i dzięki temu, że firma ma już znanych klientów, Plug Power ma już wśród swoich inwestorów kilka dużych firm, wyjaśnia Catley.

Akcja silnika GreenPower

Natalie Catley uważa również, że warto wspomnieć o kanadyjskim silniku GreenPower. Firma od ponad dziesięciu lat produkuje autobusy i ciężarówki na baterie. Chociaż GreenPower Motor koncentruje się obecnie głównie na rynku północnoamerykańskim, Catley nie widzi górnej granicy.

NFI-Aktie Group

Grupa NFI to kolejny kanadyjski producent autobusów elektronicznych. Natalie Catley pozytywnie podkreśliła coraz lepszą sprawozdawczość bilansową firmy, a także fakt, że produkty nieżywnościowe już wypłacają dywidendy swoim inwestorom.

wniosek

Ogólnie rzecz biorąc, Natalie Catley zakłada, że ​​nie można się pomylić z inwestowaniem na rynku samochodów elektrycznych w 2021 r., co oznacza, że ​​inwestorzy z pewnością mogą osiągnąć zysk, jeśli polegają na istniejących firmach. Jednak największy potencjał widzi w stosunkowo mało znanych firmach Fisker, Facedrive i Blink Charging.

READ  Agrar - Berlin - Afrykański pomór świń atakuje świnie domowe więcej

Zespół redakcyjny Finanzen.net

Ten tekst ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi rekomendacji inwestycyjnej. Finanzen.net GmbH wyklucza jakiekolwiek prawo do regresu.

Więcej wiadomości o Apple Inc.

Źródła obrazu: Smile Fight / Shutterstock.com, letunas / shutterstock.com

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

IPO: Stawka Robinhood: Cathie Woods ARK stawia na nowego brokera pomimo flip-flopa w IPO | biuletyn Informacyjny

Published

on

?? Robinhood ze słabym IPO

?? Cathy Wood wciąż była obecna na IPO
?? Akcje Robinhood kupione za główne fundusze ETF

Broker giełdowy Robinhood zakończył swój pierwszy dzień notowań na giełdzie Nasdaq ze stratą na poziomie 8,37 proc. Debiut spółki na giełdzie był mieszany, ponieważ zainteresowanie akcjami spółki było już niskie. Zamiast oczekiwanej ceny 42 USD, Robinhood przyniósł swoje akcje inwestorom za jedyne 38 USD, a zatem musiał zadowolić się ceną emisyjną na dolnym końcu przedziału cenowego.

Zapasy Cathy Wood Zapasy Robinhood

Trzeciego dnia notowań akcje Robinhooda nadal były notowane poniżej ceny emisyjnej – chociaż firma uzyskała ostatnio znaczny wzrost. Gwiazda inwestora Cathy Wood nabyła 1 297 615 akcji nowego brokera dla flagowego funduszu ETF ARK Innovation. Wynika to z codziennej aktualizacji handlowej firmy inwestycyjnej. Po pierwszym dniu notowań w czwartek, 1,3 miliona akcji Robinhooda na rachunku powierniczym ARK zostało wycenione na 45,2 miliona dolarów.

Od piątku ARK Innovation ETF posiada łącznie 3 623 092 akcji Robinhood, co stanowi 0,55 procent całkowitego udziału funduszu. Ogólnie rzecz biorąc, w piątek akcje zostały wycenione na 126 milionów dolarów.

Inni inwestorzy są mniej przekonani do akcji Robinhood

Jak dotąd słabe wyniki Robinhooda na giełdzie pokazują, że nie wszyscy uczestnicy rynku podzielają optymizm Cathy Wood co do akcji Robinhood. Nawet w okresie poprzedzającym IPO podniesiono głosy, które były bardzo krytyczne wobec modelu biznesowego i roli, jaką Robinhood odegrał pod względem szumu wokół akcji memów, takich jak GameStop. Na krótko przed wejściem na giełdę spółce udało się rozstrzygnąć spór z amerykańskim regulatorem finansowym Finra o zapłatę grzywny. Agencja celowała w Robinhood za rzekomo wprowadzających w błąd klientów, zbyt luźne kontrole ryzykownych zakładów giełdowych i awarie techniczne, a kara wyniosła 57 milionów dolarów i była najwyższa, jaka kiedykolwiek została nałożona przez agencję.

READ  Strach przed niepowodzeniem dostaw w handlu i przemyśle: Nagle rośnie zapotrzebowanie na powierzchnię magazynową

Jednak przeciwko brokerowi nadal toczy się kilka procesów sądowych i dochodzeń, których wynik jest obecnie niejasny. Ponadto model pay-to-order, na podstawie którego Robinhood zarabia pieniądze, spotkał się z ostrą krytyką. W Europie taka praktyka biznesowa jest przedmiotem zainteresowania organów nadzoru, a liczba krytyków modelu biznesowego rośnie również na krajowym rynku amerykańskim. W najgorszym przypadku mogą wystąpić ograniczenia w amerykańskim modelu biznesowym, co może poważnie obniżyć dochody Robinhooda.

Intencje Wooda są niejasne

Gwiazda inwestora nie ogłosiła, dlaczego Cathy Wood nabywa udziały w nowym brokerze w kontekście mocno krytykowanego modelu biznesowego i toczących się spraw sądowych. Udało mu się jednak dotrzeć do pierwszej oferty publicznej giełdy kryptowalut Coinbase i po gwałtownej korekcie na akcjach Coinbase był stale kilkakrotnie kupowany.

Strategia wczesnego inwestowania w obiecujące firmy była czymś, co Cathy Wood odniosła w zeszłym roku ogromny sukces dla swojej firmy inwestycyjnej ARK. W 2020 r. to producent samochodów Tesla znacznie poprawił wyniki funduszu. Zobaczymy, czy ten sukces można powtórzyć za pomocą Coinbase i Robinhood.

Zespół redakcyjny Finanzen.net

Więcej wiadomości o Robinhood

Bildkilin: Cindy Ord/Getty Images dla Bloomberg Businessweek, OpturaDesign/Shutterstock.com

Continue Reading

Economy

Megapack w nowej dużej baterii Tesla w Australii usunięty po 3 dniach> teslamag.de

Published

on

Firma energetyczna Neoen ogłosiła w środę swoją nową wiktoriańską dużą baterię w Australii, zajęło to zaledwie 205 dni od rozpoczęcia pracy, aby zainstalować nowy system baterii z megapakietów Tesli. Jest to jeden z największych systemów magazynowania litowo-jonowego na świecie i, podobnie jak inne projekty Neoen, ma na celu uczynienie energii elektrycznej czystszą, bezpieczniejszą i bardziej przystępną cenowo. Jednak w piątek podczas testów wybuchł pożar, zanim system był w pełni operacyjny. Aktualizacja: Australijska Straż Pożarna podała czas lokalny w poniedziałek po południu (patrz niżej) po trzech dobrych dniach, pożar był pod kontrolą.

Płomień i dym z akumulatora megapack

Australijska gazeta 7News poinformowała o wybuchu pożaru. Zamieściła na Twitterze kilka zdjęć lotniczych, pokazujących ogromne paczki Tesli, dwie z rzędu, w kilku rzędach. Z jednego z nich otoczonego kilkoma płomieniami i gęstym dymem. Straż pożarna jest na miejscu i stara się zapobiec rozprzestrzenianiu się ognia na inne jednostki, napisał @7NewsMelbourne w piątek czasu niemieckiego.

Wkrótce potem Straż Pożarna Stanu Wiktorii potwierdziła wypadek. Napisała, że ​​w płonącym kontenerze transportowym znajdowała się 13-tonowa bateria litowa. Specjalna załoga wyposażona jest w środki ochrony dróg oddechowych. Operacja, wspierana przez policję i siły medyczne, potrwa kilka godzin. Informacje nie ujawniają liczby zaangażowanych strażaków. Nie powinno być żadnych obrażeń.

Świergot

Pobierając Tweet, akceptujesz Politykę prywatności Twittera.
Ucz się więcej

Pobierz zawartość

Według Newena Duża wiktoriańska bateria składa się z 212 megapaków firmy Tesla Daje to do 300 megawatów mocy i 450 megawatogodzin. Po zakończeniu instalacji w zeszłym tygodniu Tesla zaczęła podłączać system do sieci i testować go.

Drugi co do wielkości projekt Tesli w Australii

W trakcie tej pracy musiał wybuchnąć ogień w jednej z ogromnych belek wielkości. Według jednego Relacja z The Sydney Morning Herald Ostrzeżono mieszkańców okolicy o obecności toksycznych oparów. Tak więc baterie Tesli zostały odłączone od sieci energetycznej, a zasilanie w Victorii nie zostało naruszone.

READ  Sterowniki Tesli nieumyślnie aktywują drogiego autopilota: czy to możliwe?

Wielka Bateria w stanie to drugi co do wielkości projekt Tesli i Neoen w Australii (powyższy obrazek to grafika komputerowa planowanego stanu końcowego). Wcześniej obie firmy miały Od 2017 roku wybudowano park magazynowy Hornsdale ReserveZ mocą 100 megawatów przez długi czas był to największy tego typu system na świecie.

Aktualizacja: Australijska straż pożarna poinformowała, że ​​pożar Megapack został sklasyfikowany w poniedziałek, krótko po godzinie 15:00 czasu lokalnego, jako „pod kontrolą”. Wszystkie drzwi uszkodzonego ogromnego kontenera zostały otwarte i nie znaleziono śladów ognia. W przypadku ponownego zapłonu niektórzy strażacy i pojazdy muszą pozostać na miejscu przez dodatkowe 24 godziny. Zgodnie z dotychczasową wiedzą, płonąca jednostka Tesli powinna zacząć rozprzestrzeniać się na jednostkę bezpośrednio za nią. Na początku nic nie było wiadomo o prawdziwej przyczynie.

Continue Reading

Economy

Sterowniki Tesli nieumyślnie aktywują drogiego autopilota: czy to możliwe?

Published

on

Z Christian Lutz AM 02.08.2021

Tesla

Twierdzi się, że po dwukrotnym pociągnięciu dźwigni zmiany biegów właściciel Tesli aktywował specjalną, pełną funkcję samodzielnego prowadzenia. Zgodnie z jego zeznaniami, równowartość 12 000 euro została obciążona jego kartą kredytową bez żadnych dodatkowych środków bezpieczeństwa. Ale wielu ekspertów wątpi, czy jest to naprawdę możliwe.

Aktualizacja z 31 lipca 2021:

Spór wybuchł pod tweetem Dominca Preussa: amerykańscy kierowcy Tesli sugerują, że “podwójne dotknięcie” w ich Modelu 3 aktywuje tempomat lub standardowego “autopilota” w nowszych samochodach, w zależności od wyposażenia. Tak więc dźwigni zmiany biegów nie można użyć do rozpoczęcia zakupu pakietu FSD (Full Autonomous Driving).

W odpowiedzi Prius spekuluje, że jego teść mógł wywołać zakup w innej procedurze, ale nadal skarży się, że jego karta kredytowa została obciążona bez potwierdzenia lub wprowadzenia hasła lub kodu PIN. Oświadczenie Tesli USA wciąż czeka.

Wiadomość oryginalna:

Amerykański Dominic Prius opisuje na Twitterze, jak doszło do incydentu. Albo on, albo jego teść spowodowali zakup błędami w obsłudze. W Modelu 3 jeden z nich “podwójnie kliknął” dźwignią zmiany biegów dwa razy z rzędu, w tym momencie autopilot powinien zostać aktywowany. Jeśli nie jest jeszcze zainstalowany, zostanie zażądana płatna aktualizacja i zostanie ona skonfigurowana automatycznie. Koszty wyniosły około 12 tysięcy euro. Według Preussa do zamówienia nie jest wymagane żadne dalsze potwierdzenie, hasło ani zatwierdzenie karty kredytowej od użytkownika.

Zwrot w ciągu kilku dni

Właściciel Tesli odkrył paskudną niespodziankę na wyciągu z karty kredytowej. Na obronę Tesli należy zauważyć, że po aktywacji zostanie wysłany e-mail o zakupie autopilota. Dodatkowo, po niezamierzonym uaktualnieniu w aplikacji Tesla, Preuss był w stanie cofnąć zakup i otrzymał pełny zwrot pieniędzy w ciągu kilku dni.

Na Twitterze wymienia również koszt różnych funkcji aktualizacji dla swojego modelu Tesla 3, zbudowanego w 2018 roku: poprawa przyspieszenia od 0 do 100 km/h w 3,7 zamiast 4,2 sekundy kosztuje jednorazową opłatę 2000 USD, autopilot z wykrywaniem ruchu Pomoc w zakresie ruchu i wyznaczania tras wynosi 3000 USD. W pełni autonomiczna jazda, wymagająca do działania autopilota, kosztuje dodatkowe 10 000 USD. Czyli te dwa miejsca pracy z podatkiem wynoszą 12 000 euro, o których mowa powyżej.

Przegląd możliwości autopilota Tesli.

TeslaPrzegląd możliwości autopilota Tesli.

Kierowcy Tesli w Niemczech nie muszą się martwić o przypadkowo zamówione i zwrócone płatne dodatki. Niezależnie od dobrej woli Tesli i zaangażowanej firmy obsługującej karty kredytowe, w Niemczech w przypadku zakupów w sklepie, które nie są dokonywane w sklepie, Prawo sprzedaży na odległość. Daje to kupującemu prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Ponieważ zdalne potwierdzenie funkcji autopilota również będzie musiało zostać uwzględnione, powrót tej opcji w 14-dniowym oknie czasowym nie powinien stanowić problemu.

Również interesujące: przegląd wszystkich testów Tesli

Czy jesteś również fanem samochodów elektrycznych Elona Muska? A może myślisz o zakupie Tesli? Nasze testy i filmy dostarczą Ci wszystkich informacji potrzebnych do oszacowania zakupu.

Dla wszystkich testów Tesli na EFAHRER.com

READ  Obawa przed inflacją rośnie w Europie Środkowo-Wschodniej
Continue Reading

Trending