Connect with us

Economy

Wi-Fi 6E w Europie: Komisja Europejska zatwierdza zmniejszone pasmo

Published

on

Zdjęcie: Asus

Komisja Europejska (KE) zatwierdziła standardową linię do wykorzystania częstotliwości w widmie Wi-Fi 6E. Formalny format zapewnia dostęp do większej liczby kanałów w sieci WLAN. Ekspansja zapewnia rozluźnienie sieci, ale nie w Europie w takim stopniu, jak jest to możliwe w innych krajach i regionach.

Nowy zharmonizowany standard WLAN w Europie

Komisja Unii Europejskiej (KE) wnosi wkład Ostateczna decyzja od połowy czerwca Rozszerzenie pasma częstotliwości w sieci WLAN Sub-6 GHz, obecnie oficjalnie opublikowane w Dzienniku Urzędowym, ponad 15 lat po niedawnym rozszerzeniu widma, kurs ma na celu wprowadzenie nowych produktów w standardzie bezprzewodowym Wi-Fi 6E (ulepszony). W nowoczesnych sieciach WLAN dostępnych jest więcej pasm częstotliwości niż wcześniej. Dzięki pomyślnej decyzji, rozszerzone wykorzystanie pasma 6 GHz w sieciach bezprzewodowych w zakresie 5945 – 6425 MHz może być skoordynowane w całej Unii Europejskiej. Według Komisji będzie to:Rosnąca liczba urządzeń, aplikacji internetowych i innowacyjnych usług“Którzy potrzebują szybszych prędkości. Oznacza to, że prywatne domy i firmy mogą w przyszłości mieć bardziej stabilne połączenia Wi-Fi, na przykład do wideokonferencji, transmisji na żywo i telemedycyny. Ponadto WiFi-6E-WLAN musi dogonić standard Komórkowe 5G pod względem opóźnień.

Wi-Fi 6E w Europie ze zmniejszoną blokadą częstotliwości

Ogólnie UE udostępnia dodatkowe pasmo 480 MHz w paśmie 6 GHz, aby uwzględnić wykładniczo rosnącą liczbę urządzeń WLAN. Według komisji to w przybliżeniu podwaja zakres częstotliwości dostępny dla WLAN: do tej pory w pasmach 2,4 GHz i 5 GHz udostępniono około 540 MHz. Według fundacji rozszerzone widmo zmniejszy przeciążenie sieci na przykład w szkołach, salach wykładowych czy boiskach piłkarskich, a tym samym zwiększy rzeczywistą prędkość. Ale to tylko połowa sukcesu, ponieważ „europejska alternatywa” dla Wi-Fi 6E to okrojony wariant, który częściowo wyczerpuje rzeczywiste możliwości standardu WLAN.

wiele państw, w tym USA, gdzie regulator wyprzedził FCC w kwietniu 2020 r. i wydał dodatkowy blok częstotliwości między 5,9 a 7,1 GHz, Korea Południowa i kilka krajów Ameryki Środkowej i Południowej zgodziły się na większy blok częstotliwości do 7125 MHz, a tym samym pełne pasmo zostało wydane 1200MHz (5945 – 7125MHz). Wkrótce do nich dołączą Australia, Wielka Brytania, Japonia i Kanada. Niepełne otwarcie pasma 6 GHz dla bezprzewodowych sieci LAN w Unii Europejskiej jest krytykowane głównie przez ekonomię. Ma to nadzieję, że w późniejszym czasie pozostałe częstotliwości również zostaną zwolnione do nieautoryzowanego użytku przez WLAN w UE.

READ  Opłaty bankowe w Sparkasse, Raiffeisenbank & Co.: „Pełne trzycyfrowe” zwroty - orzeczenie w sprawie „Knaller”

Wi-Fi 6E (Enhanced) dla większej rezerwy przepustowości

Standard Wi-Fi 6E to w pełni kompatybilne rozszerzenie Wi-Fi 6 na pasmo radiowe 5 GHz. Dodatkowe kanały radiowe pozwalają systemom WLAN w gęsto zaludnionych obszarach lepiej unikać siebie nawzajem, zapewniając mniej zakłóceń i ostatecznie większe rezerwy przepustowości. Zdalne routery i stacje, takie jak komputery PC czy smartfony, wymagają nowych modułów WLAN dla standardu bezprzewodowego Wi-Fi 6E, takich jak te, które Intel dostarcza od jakiegoś czasu z kartą wtykową M.2 AX210. Ale Qualcomm ogłosił również swoje pierwsze chipy Wi-Fi 6E dla smartfonów, routerów, punktów dostępowych i repeaterów, na przykład w połowie zeszłego roku. Niektóre urządzenia, zwłaszcza laptopy, ale także niektóre z pierwszych płyt głównych z wyższej półki cenowej i najnowszej generacji, są już wyposażone w najnowsze moduły Wi-Fi 6E, ale niektóre wymagają aktualizacji oprogramowania układowego, aby aktywować certyfikowany region w Europie.

Minie trochę czasu, zanim nowy blok częstotliwości zostanie faktycznie aktywowany, a urządzenia obsługujące Wi-Fi 6E pojawią się na rynku w UE masowo. Wynika to z faktu, że europejska norma EN 303687 związana z homologacją, którą producenci mogą wykorzystać do samodzielnego sporządzania deklaracji zgodności, nadal ma status projektu na koniec czerwca 2021 r. (Projekt 0.0.12). Państwa członkowskie muszą teraz wdrożyć wymagania Komisji Europejskiej do 1 grudnia 2021 r., zwalniając w ten sposób pasmo dla wprowadzenia Wi-Fi 6E.

Dostosowanie powinno nastąpić wkrótce w Niemczech

W Niemczech ostateczne widmo Wi-Fi 6E zostanie rozszerzone w ramach publicznego zadania Federalnej Agencji ds. Sieci. Na początku jesieni 2020 r. regulator ogłosił, że pasmo częstotliwości 6 GHz będzie prawdopodobnie dostępne w tym kraju w drugim kwartale 2021 r. Agencja sieciowa niedawno utknęła w tym terminie, gdy została o to poproszona i dalej pokazała, że ​​przydział ma na celu rozszerzenie sieci WLAN do 5945 MHz do 6425 MHz”Powinno to być zrobione wkrótceJednak obecnie nie ma na to dokładnej daty, w kręgach producentów słyszymy, że pierwsze rozwiązania enterprise dla dużych projektów będą dostarczane jesienią.

READ  Panie, nie kupiłbyś mi Mercedes-Benz

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

IPO: Stawka Robinhood: Cathie Woods ARK stawia na nowego brokera pomimo flip-flopa w IPO | biuletyn Informacyjny

Published

on

?? Robinhood ze słabym IPO

?? Cathy Wood wciąż była obecna na IPO
?? Akcje Robinhood kupione za główne fundusze ETF

Broker giełdowy Robinhood zakończył swój pierwszy dzień notowań na giełdzie Nasdaq ze stratą na poziomie 8,37 proc. Debiut spółki na giełdzie był mieszany, ponieważ zainteresowanie akcjami spółki było już niskie. Zamiast oczekiwanej ceny 42 USD, Robinhood przyniósł swoje akcje inwestorom za jedyne 38 USD, a zatem musiał zadowolić się ceną emisyjną na dolnym końcu przedziału cenowego.

Zapasy Cathy Wood Zapasy Robinhood

Trzeciego dnia notowań akcje Robinhooda nadal były notowane poniżej ceny emisyjnej – chociaż firma uzyskała ostatnio znaczny wzrost. Gwiazda inwestora Cathy Wood nabyła 1 297 615 akcji nowego brokera dla flagowego funduszu ETF ARK Innovation. Wynika to z codziennej aktualizacji handlowej firmy inwestycyjnej. Po pierwszym dniu notowań w czwartek, 1,3 miliona akcji Robinhooda na rachunku powierniczym ARK zostało wycenione na 45,2 miliona dolarów.

Od piątku ARK Innovation ETF posiada łącznie 3 623 092 akcji Robinhood, co stanowi 0,55 procent całkowitego udziału funduszu. Ogólnie rzecz biorąc, w piątek akcje zostały wycenione na 126 milionów dolarów.

Inni inwestorzy są mniej przekonani do akcji Robinhood

Jak dotąd słabe wyniki Robinhooda na giełdzie pokazują, że nie wszyscy uczestnicy rynku podzielają optymizm Cathy Wood co do akcji Robinhood. Nawet w okresie poprzedzającym IPO podniesiono głosy, które były bardzo krytyczne wobec modelu biznesowego i roli, jaką Robinhood odegrał pod względem szumu wokół akcji memów, takich jak GameStop. Na krótko przed wejściem na giełdę spółce udało się rozstrzygnąć spór z amerykańskim regulatorem finansowym Finra o zapłatę grzywny. Agencja celowała w Robinhood za rzekomo wprowadzających w błąd klientów, zbyt luźne kontrole ryzykownych zakładów giełdowych i awarie techniczne, a kara wyniosła 57 milionów dolarów i była najwyższa, jaka kiedykolwiek została nałożona przez agencję.

READ  Wiele krajów sprzeciwia się rozszerzaniu handlu uprawnieniami do emisji

Jednak przeciwko brokerowi nadal toczy się kilka procesów sądowych i dochodzeń, których wynik jest obecnie niejasny. Ponadto model pay-to-order, na podstawie którego Robinhood zarabia pieniądze, spotkał się z ostrą krytyką. W Europie taka praktyka biznesowa jest przedmiotem zainteresowania organów nadzoru, a liczba krytyków modelu biznesowego rośnie również na krajowym rynku amerykańskim. W najgorszym przypadku mogą wystąpić ograniczenia w amerykańskim modelu biznesowym, co może poważnie obniżyć dochody Robinhooda.

Intencje Wooda są niejasne

Gwiazda inwestora nie ogłosiła, dlaczego Cathy Wood nabywa udziały w nowym brokerze w kontekście mocno krytykowanego modelu biznesowego i toczących się spraw sądowych. Udało mu się jednak dotrzeć do pierwszej oferty publicznej giełdy kryptowalut Coinbase i po gwałtownej korekcie na akcjach Coinbase był stale kilkakrotnie kupowany.

Strategia wczesnego inwestowania w obiecujące firmy była czymś, co Cathy Wood odniosła w zeszłym roku ogromny sukces dla swojej firmy inwestycyjnej ARK. W 2020 r. to producent samochodów Tesla znacznie poprawił wyniki funduszu. Zobaczymy, czy ten sukces można powtórzyć za pomocą Coinbase i Robinhood.

Zespół redakcyjny Finanzen.net

Więcej wiadomości o Robinhood

Bildkilin: Cindy Ord/Getty Images dla Bloomberg Businessweek, OpturaDesign/Shutterstock.com

Continue Reading

Economy

Megapack w nowej dużej baterii Tesla w Australii usunięty po 3 dniach> teslamag.de

Published

on

Firma energetyczna Neoen ogłosiła w środę swoją nową wiktoriańską dużą baterię w Australii, zajęło to zaledwie 205 dni od rozpoczęcia pracy, aby zainstalować nowy system baterii z megapakietów Tesli. Jest to jeden z największych systemów magazynowania litowo-jonowego na świecie i, podobnie jak inne projekty Neoen, ma na celu uczynienie energii elektrycznej czystszą, bezpieczniejszą i bardziej przystępną cenowo. Jednak w piątek podczas testów wybuchł pożar, zanim system był w pełni operacyjny. Aktualizacja: Australijska Straż Pożarna podała czas lokalny w poniedziałek po południu (patrz niżej) po trzech dobrych dniach, pożar był pod kontrolą.

Płomień i dym z akumulatora megapack

Australijska gazeta 7News poinformowała o wybuchu pożaru. Zamieściła na Twitterze kilka zdjęć lotniczych, pokazujących ogromne paczki Tesli, dwie z rzędu, w kilku rzędach. Z jednego z nich otoczonego kilkoma płomieniami i gęstym dymem. Straż pożarna jest na miejscu i stara się zapobiec rozprzestrzenianiu się ognia na inne jednostki, napisał @7NewsMelbourne w piątek czasu niemieckiego.

Wkrótce potem Straż Pożarna Stanu Wiktorii potwierdziła wypadek. Napisała, że ​​w płonącym kontenerze transportowym znajdowała się 13-tonowa bateria litowa. Specjalna załoga wyposażona jest w środki ochrony dróg oddechowych. Operacja, wspierana przez policję i siły medyczne, potrwa kilka godzin. Informacje nie ujawniają liczby zaangażowanych strażaków. Nie powinno być żadnych obrażeń.

Świergot

Pobierając Tweet, akceptujesz Politykę prywatności Twittera.
Ucz się więcej

Pobierz zawartość

Według Newena Duża wiktoriańska bateria składa się z 212 megapaków firmy Tesla Daje to do 300 megawatów mocy i 450 megawatogodzin. Po zakończeniu instalacji w zeszłym tygodniu Tesla zaczęła podłączać system do sieci i testować go.

Drugi co do wielkości projekt Tesli w Australii

W trakcie tej pracy musiał wybuchnąć ogień w jednej z ogromnych belek wielkości. Według jednego Relacja z The Sydney Morning Herald Ostrzeżono mieszkańców okolicy o obecności toksycznych oparów. Tak więc baterie Tesli zostały odłączone od sieci energetycznej, a zasilanie w Victorii nie zostało naruszone.

READ  Umowa inwestycyjna z Unią Europejską: „Bazooka” przeciwko chińskiej arbitralności

Wielka Bateria w stanie to drugi co do wielkości projekt Tesli i Neoen w Australii (powyższy obrazek to grafika komputerowa planowanego stanu końcowego). Wcześniej obie firmy miały Od 2017 roku wybudowano park magazynowy Hornsdale ReserveZ mocą 100 megawatów przez długi czas był to największy tego typu system na świecie.

Aktualizacja: Australijska straż pożarna poinformowała, że ​​pożar Megapack został sklasyfikowany w poniedziałek, krótko po godzinie 15:00 czasu lokalnego, jako „pod kontrolą”. Wszystkie drzwi uszkodzonego ogromnego kontenera zostały otwarte i nie znaleziono śladów ognia. W przypadku ponownego zapłonu niektórzy strażacy i pojazdy muszą pozostać na miejscu przez dodatkowe 24 godziny. Zgodnie z dotychczasową wiedzą, płonąca jednostka Tesli powinna zacząć rozprzestrzeniać się na jednostkę bezpośrednio za nią. Na początku nic nie było wiadomo o prawdziwej przyczynie.

Continue Reading

Economy

Sterowniki Tesli nieumyślnie aktywują drogiego autopilota: czy to możliwe?

Published

on

Z Christian Lutz AM 02.08.2021

Tesla

Twierdzi się, że po dwukrotnym pociągnięciu dźwigni zmiany biegów właściciel Tesli aktywował specjalną, pełną funkcję samodzielnego prowadzenia. Zgodnie z jego zeznaniami, równowartość 12 000 euro została obciążona jego kartą kredytową bez żadnych dodatkowych środków bezpieczeństwa. Ale wielu ekspertów wątpi, czy jest to naprawdę możliwe.

Aktualizacja z 31 lipca 2021:

Spór wybuchł pod tweetem Dominca Preussa: amerykańscy kierowcy Tesli sugerują, że “podwójne dotknięcie” w ich Modelu 3 aktywuje tempomat lub standardowego “autopilota” w nowszych samochodach, w zależności od wyposażenia. Tak więc dźwigni zmiany biegów nie można użyć do rozpoczęcia zakupu pakietu FSD (Full Autonomous Driving).

W odpowiedzi Prius spekuluje, że jego teść mógł wywołać zakup w innej procedurze, ale nadal skarży się, że jego karta kredytowa została obciążona bez potwierdzenia lub wprowadzenia hasła lub kodu PIN. Oświadczenie Tesli USA wciąż czeka.

Wiadomość oryginalna:

Amerykański Dominic Prius opisuje na Twitterze, jak doszło do incydentu. Albo on, albo jego teść spowodowali zakup błędami w obsłudze. W Modelu 3 jeden z nich “podwójnie kliknął” dźwignią zmiany biegów dwa razy z rzędu, w tym momencie autopilot powinien zostać aktywowany. Jeśli nie jest jeszcze zainstalowany, zostanie zażądana płatna aktualizacja i zostanie ona skonfigurowana automatycznie. Koszty wyniosły około 12 tysięcy euro. Według Preussa do zamówienia nie jest wymagane żadne dalsze potwierdzenie, hasło ani zatwierdzenie karty kredytowej od użytkownika.

Zwrot w ciągu kilku dni

Właściciel Tesli odkrył paskudną niespodziankę na wyciągu z karty kredytowej. Na obronę Tesli należy zauważyć, że po aktywacji zostanie wysłany e-mail o zakupie autopilota. Dodatkowo, po niezamierzonym uaktualnieniu w aplikacji Tesla, Preuss był w stanie cofnąć zakup i otrzymał pełny zwrot pieniędzy w ciągu kilku dni.

Na Twitterze wymienia również koszt różnych funkcji aktualizacji dla swojego modelu Tesla 3, zbudowanego w 2018 roku: poprawa przyspieszenia od 0 do 100 km/h w 3,7 zamiast 4,2 sekundy kosztuje jednorazową opłatę 2000 USD, autopilot z wykrywaniem ruchu Pomoc w zakresie ruchu i wyznaczania tras wynosi 3000 USD. W pełni autonomiczna jazda, wymagająca do działania autopilota, kosztuje dodatkowe 10 000 USD. Czyli te dwa miejsca pracy z podatkiem wynoszą 12 000 euro, o których mowa powyżej.

Przegląd możliwości autopilota Tesli.

TeslaPrzegląd możliwości autopilota Tesli.

Kierowcy Tesli w Niemczech nie muszą się martwić o przypadkowo zamówione i zwrócone płatne dodatki. Niezależnie od dobrej woli Tesli i zaangażowanej firmy obsługującej karty kredytowe, w Niemczech w przypadku zakupów w sklepie, które nie są dokonywane w sklepie, Prawo sprzedaży na odległość. Daje to kupującemu prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Ponieważ zdalne potwierdzenie funkcji autopilota również będzie musiało zostać uwzględnione, powrót tej opcji w 14-dniowym oknie czasowym nie powinien stanowić problemu.

Również interesujące: przegląd wszystkich testów Tesli

Czy jesteś również fanem samochodów elektrycznych Elona Muska? A może myślisz o zakupie Tesli? Nasze testy i filmy dostarczą Ci wszystkich informacji potrzebnych do oszacowania zakupu.

Dla wszystkich testów Tesli na EFAHRER.com

READ  Zamrożone wycofanie 2021: ciała obce w produkcie stają się zagrożeniem
Continue Reading

Trending