Connect with us

sport

Verstappen „uderzył”, ale „gotowy” po awarii

Published

on

10:07

Tak działa Verstappen

„Cieszę się, że w ten weekend wróciłem na tor na Węgrzech, zwłaszcza po ostatnim wyniku wyścigu” – powiedział kierowca Red Bulla o tym, jak się czuł po zwycięstwie. Gwałtowny wypadek w Silverstone On idzie. „Oczywiście mam małe siniaki, to normalne po tak dużym uderzeniu. Ale trenuję i czuję się dobrze”.

Aby upewnić się, że jest naprawdę sprawny na nadchodzący weekend, 23-latek miał własne metody: “W tym tygodniu prowadziłem SimRace przez 24 godziny. To był dobry test, aby zobaczyć, jak moje ciało reaguje na siedzenie w jednym miejscu i z tyłu ekrany przez tak długi czas. Zdecydowanie gotowy do pracy!

16:03

Samochód bezpieczeństwa jest już zaparkowany

W tym sezonie Bernd Maylander przesiada się z Mercedesa-AMG GT R na Astona Martina Vantage (więcej tutaj). Na Węgrzech znów będzie Mercedes. Aston jest już na wakacjach.


15:49

Więcej szczegółowych informacji na temat protestu Red Bulla

„Wprowadzamy nowe fakty, które nie były dla nas dostępne w czasie, gdy wyścig został zatrzymany lub gdy cała sprawa została załatwiona”, wyjaśnia ponownie Helmut Marko. „RTL”. „Istotą sprawy jest to, że dostarczamy nowe dowody, czyli nowe fakty. Ale nie mogę ujawnić tych szczegółów”.

Doradca Red Bull ds. sportów motorowych potwierdził, że „kara, która uniemożliwiłaby zwycięstwo, jest właściwa”. „Więc jedź lub blokuj do następnego wyścigu, coś w tym kierunku. Ale to zależy od gospodarzy”.

Jest również optymistą: „Myślę, że to, co proponujemy, sprawi, że sprawy będą wyglądać w nieco innym świetle”.

Dowiedz się więcej tutaj.


15:31

To nie przypadek

Wymagane jest staranne przygotowanie, aby podczas wyścigu można było zmienić opony w ciągu kilku sekund. McLaren daje ciekawy wgląd w to.


14:47

Letnie wakacje – teraz więcej!

Jako fani nie lubimy czekać na trzytygodniową przerwę w wyścigach. Zamrożenie pracy jest w tych czasach szczególnie ważne dla zespołów. „Bardzo ważne jest, aby zespół poświęcił trochę czasu, szczególnie w sezonie COVID, kiedy jest dużo trzech meczów, i odpocząć przed przejściem do drugiej połowy sezonu, co jest dość trudne, gdy Haas szef Steiner powiedział, że nie będzie trudniej.

„Wakacje są ważne i w tej chwili nie ma wątpliwości, że zostaną odwołane w przyszłości, nawet jeśli będzie więcej wydarzeń” – powiedział Steiner, odnosząc się do coraz bardziej pełnego kalendarza. “Myślę, że kiedy COVID się skończy, będzie planował Formułę 1 – niekoniecznie łatwiejszą – ale bardziej przewidywalną. W tej chwili to, co wydarzy się w poszczególnych krajach jest nieprzewidywalne, więc mamy bardzo trudny harmonogram. Upewnij się, że zorganizujemy sobie i umożliwić to. Uzyskać duży kalendarz, nadal korzystając z przerwy letniej.”

Mick Schumacher Haas F1 ~ Mick Schumacher (Haas) ~


14:23

żółtodziób

Mając w drużynie dwóch „żółtodziobów”, to naturalne, że Steiner przywiązuje szczególną wagę do rozwoju Micka Schumachera i Nikity Maspina. „Oboje zdają sobie sprawę, jak trudna i trudna jest Formuła 1, kiedy tam dotrzesz” – wyjaśnia. „Nie można go porównać z niczym innym w wyścigu i dlatego jest to pierwsza klasa”.

„To jest osobista strona. Jeśli chodzi o przywództwo, uczysz się jeździć z najlepszymi ludźmi na świecie. Myślę, że robią dobre postępy, ale jestem pewien, że w przyszłości będzie ich więcej”.

Nikita Maspin Mick Schumacher Haas F1 ~ Nikita Maspin (Haas) i Mick Schumacher (Haas) ~


13:54

Testy Pirelli jako użyteczna inwestycja

W tym roku, po wyścigach w ten weekend, producent opon przeprowadził kilka testów z różnymi zespołami na 18-calowe opony, które będą używane w przyszłym roku. Zespoły używają specjalnie przerobionych samochodów, więc nie mogą używać jazd testowych do ich opracowywania. Jednak warto, jak wyjaśnia na przykład kierownik zespołu Haas Gunther Steiner:

„Po zakończeniu testów jest to bardzo ważne. To duża zmiana w nadchodzącym roku i potrzebujemy własnego zrozumienia i danych. Kierowcy muszą poznać i dowiedzieć się o nowych oponach oraz przekazać nam swoją opinię na temat tego, co myślą.

„Ogólnie rzecz biorąc, opracowanie samochodu hybrydowego przekształconego w 2019 r. Oczywiście nie jest darmowe, ale warto to zrobić” – kontynuował Steiner. „Jak wszyscy wiemy, ciężko pracujemy do 2022 roku, aby wrócić do miejsca, w którym byliśmy – musimy to zrobić – i warto dołożyć wszelkich starań, aby tak się stało”.


13:13

Tak ocenia to Mercedes

„Hungaroring to bardzo wytrzymały, wąski tor o dużej wytrzymałości”, wyjaśnia Toto Wolff. „To trochę jak duży tor gokartowy. Na Węgrzech możemy spodziewać się innego weekendu niż ostatni wyścig, a tor prawdopodobnie będzie bardziej odpowiadał naszym konkurentom niż my, ale damy z siebie wszystko”.

Silverstone był „zachęcającym weekendem, biorąc pod uwagę tempo naszego samochodu”. „Małe ulepszenia, które mieliśmy z nami, działały dobrze i byliśmy w stanie zebrać cenne punkty. Chcielibyśmy teraz wziąć ze sobą ten rozmach”.


13:02

przypomnienie

Hungaroring jest popularnym torem wśród fanów Formuły 1 od 1986 roku. Jeśli nie pamiętasz dobrze, jak się go prowadziło, mamy ten dla Ciebie…


Wirtualna wycieczka po Hungaroring

Zapraszamy na wirtualną wycieczkę po krętej Hunger Arena z AlphaTauri AT02. Więcej filmów o Formule 1


12:40

Dobre warunki dla Micka

Jak wiadomo, istnieją sposoby, które pasują do Ciebie jako kierowcy i nie idą w ten sposób. Znaki na Hungaroringu nie są złe dla Micka Schumachera. To tam wygrał swoje pierwsze zwycięstwo w Formule 2 w 2019 roku. Nawiasem mówiąc, było to jego jedyne podium w tym sezonie. Dopiero w drugim roku odniósł niezbędny sukces z Primą, aby stać się mistrzem.

Możesz to przeczytać tutajJak debiutant Haas nie może się doczekać weekendowego wyścigu.


12:10

Pierwsza runda jest ekscytująca, ktoś?

Celem jest prowadzenie ekscytującego startu w Silverstone. Cóż, trzeba przyznać, że będzie to trudne. Ale Budapeszt również widział swoje pierwsze ekscytujące kursy w przeszłości…


11:42

Czy istnieje możliwość konfliktu?

„Myślę, że schodzą z drogi” – powiedział Schumacher, oceniając nadchodzące spotkanie Verstappena i Hamiltona na ringu. „Oni też nie spędzą razem lata. Ale to właśnie chcemy zobaczyć. Przypomina mi trochę Sennę i Prosta. Jest konkurencja i obaj mają rację”.

Jego zdaniem na drodze również nie podejmuje się niepotrzebnego ryzyka. “Oboje są wystarczająco doświadczeni. Wcześniej bardziej martwiłbym się o Maxa. Ale on już wie, o co mu chodzi. Chce wygrać Mistrzostwa Świata, a to nie działa, jeśli jesteś uparty, ale jeśli pracujesz dalej to samo dotyczy Lewisa. Jest z tego znany. „Ale w tym roku popełnił też kilka innych błędów. Już samo to sprawia, że ​​jest to interesujące”.

Jednak hangar niesie ze sobą ryzyko: „Pierwszy zakręt zachęca do tego. W klasach juniorów, a także w Formule 1 było tam dużo hałasu. Na pewno będzie ekscytująco, gdy obaj będą z przodu i nikt spełnia. Zacznijmy. Oczywiście mam nadzieję, że utrzymasz Puchar. Sprawy są ekscytujące, ale nigdy więcej nie wsiądą do swoich samochodów.

Lewis Hamilton Max Verstappen Mercedes F1 Red Bull Red Bull F1 ~ Lewis Hamilton (Mercedes) i Max Verstappen (Red Bull) ~


11:18 rano

„Niebezpieczny sport motorowy”

Ralf Schumacher musiał raz nauczyć się tej lekcji…


Ralf Schumacher opowiada historię Bernie Ecclestone

Ekspert nieba Ralph Schumacher opowiada anegdotę o Bernie Ecclestone. (Długość filmu: 42 sekundy)


11:05

Szanse na udany protest Red Bulla

„Nie wyobrażam sobie, żeby było cokolwiek innego” – wyjaśnia Ekspert nieba Ralph Schumacher. „Oczywiście nie było to zamiarem ze strony Lewisa Hamiltona. Żaden kierowca nie żongluje prędkością. Dla mnie to był wypadek wyścigowy”.

– Tak, Hamilton się pomylił. Ale dostał rzut karny. W żaden inny sposób – powiedzmy Monako czy Węgry – nie miałby szansy tak łatwo wrócić. To był oczywiście pech dla Red Bulla. Rozumiem, że czują, że zostali potraktowani niesprawiedliwie”.


10:45

Tym razem nie zaangażowany

Jak już wspomnieliśmy wczoraj na taśmie, Ferrari próbowało już nałożyć karę w wyścigu, która została zbadana z mocą wsteczną na jego korzyść (Więcej tutaj). W tym czasie, po Grand Prix Kanady, wykorzystano analizy eksperta Sky Karuna Chandhoka. Ale tym razem niewinnie myje ręce…


10:12

Wycofać się z konfliktu?

„Nie mam wiele do powiedzenia na temat całego szumu medialnego” – mówi Verstappen. „I szczerze mówiąc, nie jestem zainteresowany angażowaniem się w cokolwiek z tych rzeczy”.

Jak się wczoraj okazało, Red Bull ponownie bada kolizję z Lewisem Hamiltonem (Więcej tutaj). Ale Verstappen też nie chce się rozpraszać: „Zespół może zająć się oficjalną stroną spraw i wszystkim, co należy zbadać po wypadku, ale moja praca jest zawsze taka sama – zrób co w mojej mocy i spróbuj wygrać w niedzielę ”.


Red Bull dotarł do przeglądu karnego Hamiltona

RED BULL NIE PODDA SIĘ: Oznacza to wstępne negocjacje w sprawie potencjalnej kolizji między Verstappenem i Lewisem Hamiltonem. Więcej filmów o Formule 1


10:01

Bergfest!

Dla większości ludzi oznacza to, że tydzień pracy jest co najmniej w połowie. Dla nas, fanów sportów motorowych, to dzień przed rozpoczęciem nowego weekendu wyścigowego! Chcemy mieć pewność, że jesteś dobrze przygotowany i poinformowany o Grand Prix Węgier. Właśnie dlatego Rebecca Fries pojawiła się dzisiaj na magazynowych guzikach.

Jeśli masz dodatkowe pytania, sugestie lub uwagi, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego lub użyj Twittera z hashtagiem „#FragMST”. Możesz nas również znaleźć na Facebooki Instagram i youtube!

Ale teraz zacznijmy…

READ  Siatkarz ukarany za gest pękającego oka - rasista
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

Największa flądra transferowa w historii klubu

Published

on

Nie każdy zawodnik, który dołącza do Bayernu Monachium, ma przecież wspaniałą karierę. Istnieje wiele przykładów na to, że jest inaczej. Wśród nich są młode talenty, ale także zawodnicy krajowi.

Przełącz na Bayern Monachium Zawsze – nawet przed pierwszym meczem – to synonim ekstremalnej presji. Media, kibice, koledzy – każdy chce wiedzieć: jak dobry jest zawodnik, czy czyni zespół lepszym? Szczególnie w centrum uwagi znajdują się te gwiazdy, które kosztują wysokie opłaty i które przyjeżdżają do Monachium z wielkimi oczekiwaniami.

Ale nie wszystkie z nich są w stanie poradzić sobie z presją, a może nie były tak dobre, jak ostatecznie sądził Bayern. Może to również obejmować Lucas Hernandez. Francuski mistrz świata przyjechał do stolicy Bawarii w 2019 roku za rekordowe 80 milionów euro, ale wciąż nie jest niekwestionowanym przeciętnym graczem. Co więcej, grozi mu teraz sześć miesięcy więzienia (Wszystkie informacje związane ze sprawą znajdziesz tutaj).

Seria zdjęć z 20 zdjęciami

Kariera Hernandeza w Bayernie Monachium grozi przekształceniem się w błąd. Powstaje pytanie: kim są zawodnicy, którzy mogli uratować swoją przeprowadzkę do Monachium? t-online zbadał sprawę i zebrał kilka przykładów.

Renato Sanchez

Portugalczycy przyszli po silni w 2016 r. Zdobyła nagrodę Złotego Chłopca (Najlepszy Młody Gracz) dla Bayernu Monachium. Opłata za przelew: 35 milionów euro. Sanches był naprawdę szczęśliwy, nie mógł walczyć o stałe miejsce, ale nigdy nie był w Monachium. Jego rekord: 53 mecze rywalizacyjne, 2 gole i 3 asysty. Po pożyczce do Swansea został sprzedany do Lille w 2019 roku.

Breno

To chyba jedno z najtragiczniejszych nieporozumień w historii Bayernu Monachium. Jako jeden z największych talentów w obronie Breno przyjechał do Monachium w 2008 roku za dwanaście milionów euro. Tylko: fani nie pamiętali go za jego wybitny występ. Poszedł nawet do więzienia z powodu pożaru w jego domu. Breno próbował zacząć od nowa w swojej rodzimej Brazylii, ale od stycznia 2021 nie ma klubu.

READ  Bayern Monachium: Muller zwraca się do fanów, gdy tylko dozna kontuzji – alternatywny plan czasu w Monachium

Przez większość czasu mógł przyspieszać tylko podczas treningu: obrońca Breno. (Źródło: Sven Simon / Zdjęcia Imago)

Jan Schlaudrav

Swój najlepszy czas spędził w Akwizgranie, gdzie został zawodnikiem narodowym (trzy międzynarodowe). Kiedy w 2007 roku przeniósł się do Monachium, jego kariera uległa zmianie. Schlaudrav przyszedł w czasie, gdy Bayern nie był zbyt dobry w tym sporcie, a następnie rozpoczął wielki atak transferowy. Oprócz niemieckich graczy narodowych Miroslav Klose I Łukasz Podolski Włoska maszyna do bramek przyjechała m.in. Luca Toni. Schlaudrav nie mógł stamtąd wyjść. Po zamkniętym sezonie Hanower 96Karierę zakończył w 2015 roku, a później został dyrektorem sportowym.

Sinan Kurt

Skrzydłowy jest uważany za jedną z największych obietnic młodych talentów w niemieckim futbolu. 18-latek był wart trzy miliony euro dla Bayernu w 2014 roku, kiedy pochodził z Gladbach. Jednak: jego atletyczny rekord w Koszula Smutny rekordzista. Przez całą połowę meczu przeciwko Hertha Berlin (kwiecień 2015) Jego talent wystarczył. Nie było więcej. Przeprowadził się do Herthy, Austrii i na Słowację – nigdzie nie był szczęśliwy. Od lata szukam klubu.

Jean-Pierre Babin

Zanim Francuz przyjechał do Bayernu Monachium, był uważany za jednego z największych strzelców swojej epoki, wygrywając nawet Ligę Mistrzów z Milanem w 1994 roku. Sportowo, Papinowi w Monachium było bardzo ciężko, także dlatego, że był bardzo kontuzjowany. Jego rekord: 27 meczów – 3 gole. Dwa lata później napastnik przeniósł się do Bordeaux. W wywiadzie dla Sport 1 powiedział kiedyś: „Niestety, podczas dwóch lat spędzonych w Bayernie Monachium często doznałem kontuzji i nie mogłem pokazać tego samego występu, co podczas naszego sukcesu w Marsylii”.

Continue Reading

sport

Domenicali ogłasza „dobre wieści”

Published

on

13:00 „O zegar

Steiner: Q2 w Stambule pomoże Haas

Mick Schumacher dotarł do drugiego kwartału w Turcji, a szef Haas Gunther Steiner uważa, że ​​jego drużyna potrzebuje tego poczucia spełnienia. „Oczywiście byłem szczęśliwy z powodu Micka, że ​​mu się udało – ale także dla całego zespołu” – ujawnia i wyjaśnia: „Myślę, że będzie to miało wpływ na zespół w następnych wyścigach”.

Pracownicy odzyskali pewność siebie, przenosząc się do drugiego kwartału, „który mógł coś stracić w ciągu roku”, mówi Steiner, który dodaje: „Mam nadzieję, że w 2021 r. będziemy mieli kolejną taką chwilę”. Sam Schumacher wyjaśnia w odniesieniu do nadchodzącego meczu u siebie Haasa w Austin, że ma nadzieję, że znowu będzie padać.

Jednak nie jest to obecnie ogłoszone.


12:38

Pirelli: Ostatni dzień testów!

Pirelli testuje dziś nowe 18-calowe opony 2022 po raz ostatni, gdy Daniel Cugat jeździ po Alpach w Le Castellet i przeprowadza ostatni test opon w tym roku. Testowani są tylko brokerzy. Z reguły z tych testów opon nie ma zbyt wielu informacji. Ale oczywiście i tak chcemy o tym wspomnieć.


12:17

Czego chcieli piloci?

Więc Mick Schumacher brał udział w wyścigu NASCAR, Sergio Perez prowadził show. A co jeszcze zrobili piloci? Na przykład Alexander Albon i George Russell byli w Londynie na NFL, a Charles Leclerc nie tylko miał własne urodziny, dwa dni przed tym, jak jego młodszy brat Arthur obchodził swoje 21 urodziny.





11:58

Mercedes: Petronas odrzuca plotki

Zgodnie z obietnicą sprawdziliśmy, co tak naprawdę dzieje się w Mercedesie i Petronasie. Obecna umowa między obiema stronami będzie obowiązywać do końca 2025 roku. Według malezyjskiej firmy naftowej nic nie powinno się zmienić. „W zeszłym roku przedłużyliśmy naszą współpracę o kilka lat” – powiedział Petronas.

READ  FC Bayern: Robert Lewandowski z 18 kolejnymi zwycięstwami w Europie – teraz Złotą Piłką? - Bundesliga

Mówi się, że jest się „dumnym” z dalszej współpracy z Mercedesem. Nie powinno więc być miejsca na Aramco – przynajmniej na razie.


11:34

Domenicali ogłasza „dobre wieści”

Czy wkrótce w kalendarzu pojawi się kolejny nowy wyścig? na „Formuła1.com” „W przyszłości po 2022 r. wkrótce będzie więcej dobrych wiadomości” – powiedział Stefano Domenicali. Ale nie chce jeszcze zdradzić dokładnie, czym jest, żeby nie zepsuć niespodzianki.

„Zmierzamy we właściwym kierunku i osiągnęliśmy punkt, w którym możemy zdecydować, dokąd Formuła 1 będzie zmierzać w przyszłości”, wyjaśnia. Więc to musi być nowe Grand Prix. Szef Formuły 1 ujawnia: „Mamy wiele próśb o Grand Prix. To pokazuje, że nasza platforma jest atrakcyjna”.

Jesteśmy podekscytowani!



10:47

Nowy post dla Remy Taffin

Tego lata okazało się, że Remy Taffin, długoletni szef Renault, odszedł z firmy. Nie musiał jednak długo czekać na nową pracę: dziś ogłoszono, że pozostanie wierny sportom motorowym i dołączy do Grupy ORECA jako Dyrektor Techniczny specjalizujący się w wyścigach wytrzymałościowych.

W grudniu rozpocznie nową pracę. Życzymy wielu sukcesów!


10:24

McLaren: Brown spłaca dług zakładu

Już pisaliśmy, że Daniel Ricciardo po zwycięstwie na torze Monza może spodziewać się bardzo wyjątkowego wydarzenia: może jeździć testowo starym samochodem NASCAR od Dale’a Earnhardta, którego właścicielem jest prywatnie szef McLarena, Zak Brown. Teraz wiadomo też, kiedy to nastąpi – już w tym tygodniu w ramach Grand Prix USA!

Fajnie, że tym razem możesz to zrobić znacznie szybciej niż tatuaż Cyryla Abiteboula…


10:01

Mercedes i Petronas przed separacją?

Niektóre źródła sugerują, że Mercedes i Petronas mogą stanąć w obliczu rozłamu. To byłaby wielka sprawa, ponieważ Petronas nie tylko dostarcza benzynę i olej do Silver Arrow, ale od 2010 roku jest także głównym sponsorem zespołu wyścigowego, który przejął zespół Braun i oficjalnie występuje jako „Mercedes-AMG”. Zespół Petronas F1”.

READ  Szybka decyzja jest nieuchronna: spotkanie z nim powinno było rzucić światło na jego przyszłość

Aramco z Arabii Saudyjskiej zastąpi Petronasa. Mówi się, że Ineos jest siłą napędową nowego pojedynku. Firma zajęła jedną trzecią zespołu Mercedesa od końca zeszłego roku i utrzymuje ją od dłuższego czasu Relacje biznesowe z Aramco. Jednak inne źródła podają teraz, że nic nie mówi się o plotkach.

Oczywiście pozostaniemy w kontakcie w ten czy inny sposób!


09:40

#FragMST

Sven ma pytanie dotyczące Red Bull Showrun w Dallas i chce wiedzieć, który silnik był z tyłu samochodu. W rzeczywistości, według naszych informacji, jest na nim napisane Honda, ale w rzeczywistości jest to stary Renault. Przynajmniej tak było w przypadku poprzednich koncertów. To prawdziwy Red Bull RB7 z sezonu 2011 – tylko z nowym lakierem.


09:19 rano

Wszystkiego najlepszego!

Szybko dostarczymy gratulacje! Charles Leclerc świętował w sobotę 24. urodziny, w Kimi Raikkonen zmieniliśmy liczby, Fin skończył 42 lata. Gratulujemy zarówno byłemu kierowcy Formuły 1, Pascalowi Wehrleinowi, który obchodzi dziś swoje 27. urodziny!


09:01 rano

Red Bull: premiera od 2019 roku

Kryzys koronowy sprawił też m.in., że zespoły nie mogły już organizować większych pokazów. To już się skończyło! Red Bull zorganizował w ten weekend swój pierwszy pokaz od 2019 roku z RB7 w Dallas. Sergio Perez był za kierownicą i miało sens, że jego pierwszy występ będzie z Bulls. Oto kilka wrażeń:


Continue Reading

sport

BVB martwi się Matsem Hummelsem: Marco Rose ujawnia niepokojące szczegóły

Published

on

BVB wydaje się być prześladowany przez nieszczęście z kontuzjami. Podczas gdy niektórzy są nowicjuszami w szpitalu, inni gracze od dawna wywołują niepokój. Mats Hummels też.

Dortmund – Spojrzenie na obecną drużynę Borussii Dortmund Tak realistyczny: wiele zostało zranionych. Youssoufa Mokoko, Mahmoud Daoud i Rafael Guerrero z pewnością zabraknie podczas sobotniego spotkania drużyny BVB z Mainz 05. Inne dane osobowe są niepewne.

Osoba Maty Hummels
Chłopak 16 grudnia 1988 (32 lata), Bergisch Gladbach
aktualny klub Borussii Dortmund

Mats Hummels (BVB): Marco Rose z ponurymi oczekiwaniami – martwi się obrońca Borussii Dortmund

W końcu pięciu zawodników Serie A wróciło ze swoich międzynarodowych meczów. Thomas Meunier ma większe problemy z palcem u nogi, a Thorgan Hazard dopiero niedawno zaczął trenować. Youssoufa Mukoko, Rafael Guerrero i Manuel Akanji również mają problemy. Są też zawodnicy, którzy byli wcześniej kontuzjowani.

Marco Rose nie chce wykluczyć rozmieszczenia napastnika BVB Erlinga Haalanda – ale nie jest pewien. Ale nie sam atak jest zagadkowy. Trener musi również reagować na kontuzje defensywnie. Jedna osoba jest szczególnie zaniepokojona: szef obrony Mats Hummels.

BVB: Mats Hummels kontuzjowany – kolano sprawiało problemy od czasu meczu w Augsburgu

32-latek ma problemy z kolanem – i to nie od niedawna. W meczu z FC Augsburg (2 października) szef obrony BVB doznał kontuzji w 66. minucie, a jego pięść trafiła prosto w kolano. Jak w letnim przygotowaniu.

Oczywiście był to również problem dla trenera. Na przedmeczowej konferencji prasowej przeciwko Mainz 05 Marco Rose powiedział: “Oczywiście dużo mówimy o jego kondycji fizycznej. Oddaje się w służbie zespołu”. Ale Mats Hummels nie osiągnął jeszcze 100 procent.

Mats Hummels jest chory. To, czego potrzebuje, według trenera BVB Marco Rose, to trochę odpoczynku.

© David Inderlied / Kirchner-Media

Trener BVB Marco Rose stawia przerażającą diagnozę: Mats Hummels potrzebuje odpoczynku

“Chcę, aby jak najszybciej wrócił do 100% wydajności, ale przede wszystkim bez bólu. To jest największy czynnik ograniczający to.”

READ  Siatkarz ukarany za gest pękającego oka - rasista

Ale aby przywrócić starożytnemu wojownikowi jego starożytną siłę, konieczne jest przede wszystkim jedno: spokój. Potem widzi czarnego Marco Rose. “Pod obciążeniem zawsze jest ciężko, ponieważ nadal potrzebuje treningu, aby być gotowym na mecz. W grze obciążenie jest bardzo duże. Ale z problemami, które ma, będzie dobrze odpoczywał, ale my nie mamy to.”

Trener Dortmundu ma rację: zaledwie trzy dni po meczu z Mainz 05 Ajax Amsterdam czeka na powrót Borussii Dortmund do Ligi Mistrzów. A to był dopiero początek trzech tygodni angielskiego. Wręcz przeciwnie, oznacza to, że BVB będzie musiało poczekać, aż chory Mats Hummels ponownie osiągnie 100 procent. Tak więc motto powinno brzmieć, aby prawidłowo regenerować się między fazami stresu.

Lista list ocen: © Noah Wedel/Kirchner-Media, Tim Rehbein/RHR-Foto; Kolaż: RUHR24

Continue Reading

Trending