Connect with us

Tech

THQ Nordic: Remake, Outcast 2, Jagged Alliance 3 i nie tylko

Published

on

BILD: THQ Nordic

THQ Nordic zapowiedziało kilka nowych gier. Nowe wydania zawierają replikę Destroy All Humans! 2 plus kontynuacja klasycznego podsumowania i taktyki Jagged Alliance. Istnieją również darmowe gry.

Oczekiwany remake

Zniszcz też wszystkich ludzi! 2 został stworzony od podstaw przez THQ Nordic. Ponieważ remake pierwszej części, która ukazała się dopiero w zeszłym roku, został dobrze przyjęty, spodziewane jest ogłoszenie. W drugiej części, zatytułowanej w remake’u „Reprobed”, kosmita Crypto łączy siły z „bezwłosymi małpami” – ludźmi – aby zemścić się na KGB za zniszczenie jego statku kosmicznego i jednocześnie podporządkowanie Ziemi. Akcja rozgrywa się w satyrycznej, zniekształconej wersji lat 60. XX wieku. Wkrótce na PC, PlayStation 5 i Xbox Series S | X, w tym tryb współpracy na podzielonym ekranie.

Nieoczekiwana kontynuacja Outcast

Outcast ma reputację ogromnego sukcesu i kamienia milowego: tytuł położył podwaliny pod nowoczesne gry z otwartym światem w 1999 roku. Kontynuacja oryginalnych twórców nie powiodła się w 2014 roku z powodu braku zainteresowania Kickstarterem. Po wykupieniu praw do marki THQ Nordic odważyło się podjąć nową próbę, ponieważ zespół programistów stojący za klasyczną wersją został już ustawiony.

W Outcast bohater Cutter Slade ponownie przeniesie się do dziwnego świata Adelpha, podbitego przez roboty. Misją będzie ratowanie ludności w otwartym świecie. Opowiada o nieliniowej historii, systemie rzemieślniczym i dziwnym świecie do odkrycia.

Prawdziwa kontynuacja Jagged Alliance

Najnowsza reklama ożywia również to, co dawno zapomniane. Po 22 latach Jagged Alliance 2 wychodzi prawdziwa trzecia kontynuacja. W międzyczasie pojawiły się sequele z napisami, ale jakościowo nie konkurowały z dobrą rozrywką. Tak naprawdę trzecia część powinna opierać się na swojej poprzedniczce i stać się „prawdziwym następcą”, jak obiecywał wydawca. Oznacza to powrót mapy taktycznej do wyboru misji i zarządzania terytoriami. Celem ponownie będzie przymusowe usunięcie dyktatora z Bananowej Republiki, w tym celu do walki w trybie turowym może wejść osobna siła najemników. Tym razem wybór studia deweloperskiego pokazuje, że THQ Nordic jest poważny. Haemimont Games zrobiło dobre gry z Tropico i Surving Mars.

READ  Fritzbox: Wyświetl dziennik zdarzeń - computerwoche.de

Dwie stare darmowe gry

Równolegle z wydarzeniem pokazowym do 23 września na platformie Steam dostępne będą za darmo dwa klasyki z kolekcji THQ Nordic. Złoto Sojuszu Jagd Od 1994 roku, który ma dodatek Deadly Games, jest trochę trudny do strawienia dla dzisiejszych gustów. Pierwotnie opublikowany 2006 Edycja rocznicowa Titan Quest Do dziś można w nią grać jak na prawdziwą zieleń, o czym świadczą dwa dodatki, choć średnio punktowane, z ostatnich kilku lat. W swej istocie jest to gra RPG w stylu Diablo osadzona w starożytnej Grecji. Ponadto wiele gier tego wydawcy jest sprzedawanych z rabatem równolegle z kampanią darmową.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Seria Xbox

Published

on

Seria Xbox

W Xboxdynasty rozpoczynamy nowy konkurs, w którym tym razem do wygrania będzie Xbox Series

Wszyscy członkowie XboxDynasty mają kolejną szansę Seria Xbox Aby wygrać na XboxDynasty.de. Tym razem świętujemy premierę Diablo IV w ramach Xbox Game Pass i dlatego możesz wygrać Xbox Series

Ale to nie wszystko, bo w pakiecie znajdują się także nagrody od GameSir; Przenośny kontroler GameSir Galileo G8 Type-C (bez smartfona) i jeden Kontroler GameSir G7 SE Z efektem Echo obejmującym miesiąc subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate.

Udział w konkursie na XboxDynasty.de jest bardzo łatwy

  1. Skomentuj ten post i powiedz nam, od którego rozdziału zaczniesz Diablo IV? (Barbarzyńca, Czarodziej, Nekromanta, Druid, Łowca)
  2. Napisz co najmniej 50 komentarzy do 28 kwietnia 2024 r

Dajemy także wszystkim czytelnikom dodatkowe szanse na wygraną na X-Twitterze, YouTube i Facebooku. Szczegóły na ten temat można znaleźć pod poniższymi linkami.

Dodatkowe możliwości konkursowe:

Termin zgłoszeń upływa 28 kwietnia 2024 r. o godzinie 23:59. Obowiązują ogólne warunki uczestnictwa. Losowanie odbywa się na początku następnego miesiąca. Koszty wysyłki pokrywane są wyłącznie na terenie Niemiec. Wszyscy zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej poprzez wiadomość prywatną.

Cały zespół XboxDynasty gratuluje wszystkim uczestnikom i życzy powodzenia!

= Linki partnerskie i partnerskie: Wymienione potencjalne oferty są zwykle wyposażone w tak zwane linki partnerskie. Dokonując zakupów za pośrednictwem jednego z tych linków, wspierasz Xboxdynasty. Otrzymujemy od dostawcy niewielką prowizję bez wpływu na cenę i możemy zaoferować Ci tę stronę za darmo.
READ  Tylko szczęście i cierpliwość
Continue Reading

Tech

RT Benchmark: Ray tracing w Diablo IV zjada FPS na śniadanie

Published

on

RT Benchmark: Ray tracing w Diablo IV zjada FPS na śniadanie

Ray tracingowi wbudowanemu w Diablo IV w patchu 1.3.5 czasami towarzyszą znaczne spadki wydajności. Testy porównawcze karty GeForce RTX 4070 w rozdzielczości WQHD pokazują do 63 procent mniej klatek na sekundę, a wpływ na czas wyświetlania klatek jest większy.

Nowe ustawienia śledzenia promieni

Diablo IV umożliwia precyzyjne dostrojenie śledzenia promieni przy użyciu czterech nowych opcji graficznych lub ustawień wstępnych, które dostosowują ustawienia śledzenia promieni do znanych ustawień jakości. W przypadku poniższych testów porównawczych ComputerBase zawsze korzystał z dobrze znanych ustawień Ultra w WQHD, a także ręcznie konfigurował ustawienia śledzenia promieni.

Nowe opcje śledzenia promieni w menu graficznym Diablo IV wraz z łatką 1.3.5
Nowe opcje śledzenia promieni w menu graficznym Diablo IV wraz z łatką 1.3.5

Oprócz opcji cieni RT (wyłączone, niskie, średnio wysokie) i odbić RT (wyłączone, niskie, wysokie), możesz także określić, czy belki powinny uwzględniać liście (włączone, wyłączone) i cząstki (włączone, wyłączone ) . .

Testy porównawcze GeForce RTX 4070

Poniższe testy porównawcze zostały zbudowane na Ryzen 9 7950X3D z kartą GeForce RTX 4070 12 GB (sterownik 551.86). Podobnie jak w przypadku testów technologii Diablo IV z lata 2023 r., jako scenę odniesienia wykorzystano wycieczkę z punktami orientacyjnymi po „Yelesnej”.

Wyniki mówią same za siebie: nawet ustawienie cieni/odbić na Niskie powodowało znaczny spadek czasu wyświetlania klatek o 35 procent, a także spadek liczby klatek na sekundę o 15 procent. Wpływ wizualny na scenę uchwyconą na zdjęciu jest niewielki. Zmienia się to na drugim poziomie, który ustawia cienie RT na „średnie”, co ma wyraźny wpływ na cienie rzucane przez narożniki domów lub niektóre większe kostki brukowe. Jednak wpływ na liczbę klatek na sekundę jest ewidentny i wynosi 33 procent, a czas renderowania klatek jest nawet o połowę krótszy w porównaniu z wyłączonym RT.

Diablo IV 1.3.5 – WQHD, ustawienia ultra

    • GeForce RTX 4070 – Wyłącz RT
      Efekty RT są wyłączone

    • GeForce RTX 4070 – RT i I
      Niskie cienie/odbicia

    • GeForce RTX 4070 – RT II
      Cienie/odbicia są średnie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT a III
      Cienie/odbicia są wysokie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT i IV
      Cienie/odbicia wysokie/wysokie + liście/cząsteczki

    • GeForce RTX 4070 – Wyłącz RT
      Efekty RT są wyłączone

    • GeForce RTX 4070 – RT i I
      Niskie cienie/odbicia

    • GeForce RTX 4070 – RT II
      Cienie/odbicia są średnie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT a III
      Cienie/odbicia są wysokie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT i IV
      Cienie/odbicia wysokie/wysokie + liście/cząsteczki

READ  Użytkownicy WhatsApp powinni zachować ostrożność: to paskudne oszustwo naraża smartfon na niebezpieczeństwo

Jednostka: Klatki na sekundę (FPS)

Zwiększanie efektów RT nie skutkuje już wyraźną przewagą w zrzutach ekranu, ale nadal znacznie zmniejsza wydajność.

RT/Niskie odbicia/Niskie cienie (WQHD, Ultra)
RT/Niskie odbicia/Niskie cienie (WQHD, Ultra)
Średnie/wysokie cienie/odbicia RT (WQHD, Ultra)
Średnie/wysokie cienie/odbicia RT (WQHD, Ultra)
RT/wysokie odbicia/wysokie odcienie (WQHD, Ultra)
RT/wysokie odbicia/wysokie odcienie (WQHD, Ultra)
Odcienie RT/wysokie odbicia/wysokie+ listowie/cząsteczki (WQHD, Ultra)
Odcienie RT/wysokie odbicia/wysokie+ listowie/cząsteczki (WQHD, Ultra)

Jasne, wynik wizualny może się różnić w zależności od sekwencji gry, ale biorąc pod uwagę spadek wydajności, ray tracing w Diablo IV będzie musiał być używany z zachowaniem proporcji – nawet na GeForce RTX 4000, który jest obecnie najpotężniejszą kartą do gier Seria GPU pod kątem ray tracingu. Na Radeonie RX 7800 XT liczba klatek na sekundę spada z „RT off” do „RT max”, co nie jest zaskoczeniem, nie tylko o 63, ale o 78 procent, a czasy klatek wynoszą -86 procent.

Czy ten artykuł był interesujący, pomocny, a może jedno i drugie? Zespół redakcyjny docenia wszelkie wsparcie ze strony ComputerBase Pro i wyłączonych programów blokujących reklamy. Więcej o reklamie w ComputerBase.

Continue Reading

Tech

Kometa 12P/Pons-Brook przelatuje nad nocnym niebem w Pein

Published

on

Kometa 12P/Pons-Brook przelatuje nad nocnym niebem w Pein

ból. Astronomowie z Payne ze szczególnym zainteresowaniem przyglądają się obecnie nocnemu niebu: Kometa 12P/Pons-Brook przechodzi obecnie blisko Ziemi i można ją dość łatwo obserwować przy użyciu odpowiedniego sprzętu. „Włączyliśmy go do programu na długi czas, ponieważ jest bardzo interesujący, ponieważ ma bardzo piękną strukturę ogona z turbulencjami” – mówi Wolfgang Meyrich z Astro-Stammtisch Peine.

Przeczytaj więcej dalej reklama

Przeczytaj więcej dalej reklama

Niestety, komety nie da się zobaczyć bez pomocy wzrokowych; nawet przez lornetkę widać jedynie słabą kropkę. „Niestety, podobnie jak w przypadku zdjęć w mediach, nie da się tego zobaczyć przez lornetkę” – mówi Merikh. Jego stały współlokator, Rainer José, dostarczył PAZ zdjęcie komety na nocnym niebie Peina, które wykonał przy użyciu specjalnego sprzętu. „Zrobiłem to zdjęcie z mojego obserwatorium w Tilget za pomocą teleskopu i kamery astronomicznej” – wyjaśnia.

Kometa jest już głęboko na zachodzie

Jeśli chcesz obserwować kometę, pojawia się kolejna trudność: „Wieczorem, kiedy zaczyna się zmierzch nautyczny, kometa jest bardzo daleko na zachodzie i musisz znać drogę po gwiaździstym niebie, aby znaleźć 12P/Pons-Brock przez lornetkę” – wyjaśnia Merikh. Kometa z każdym dniem coraz bardziej zagłębia się w zachodni horyzont, a po zmianie czasu krótsze okno czasowe sprawi, że będzie trudniej ją wykryć.

Przeczytaj więcej dalej reklama

Przeczytaj więcej dalej reklama

Jörg Unricht z Obserwatorium Wallgarten w Gifhorn odkrył, że do tej pory prawie nikt nie zauważył obecnej komety, która odwiedza ją raz na 70 lat. „12 P/Pons-Brooks, które ma średnicę około 30 kilometrów i którego gejzery gazu i pyłu powodują wybuchy jasności, jest uważane przez niektórych astrologów-amatorów za starszego brata słynnej Komety Halleya” – mówi. Jednak Einricht woli opisywać ją jako swojego młodszego brata, ponieważ Kometę Halleya można łatwo dostrzec gołym okiem. Ale stanie się to ponownie nie wcześniej niż w 2061 roku.

READ  Użytkownicy WhatsApp powinni zachować ostrożność: to paskudne oszustwo naraża smartfon na niebezpieczeństwo

Następną kometę będzie można obserwować w październiku

Sprawy mogą stać się jeszcze bardziej interesujące dla opinii publicznej w październiku, kiedy oczekuje się, że następna kometa znajdzie się w zasięgu wzroku Ziemi. „To ma ogromny potencjał, aby być widocznym nawet bez pomocy wizualnych” – mówi Miric z pewnością. Plan zakłada otwarcie obserwatorium w Peiner Ratsgymnasium dla publiczności 19 października i odpowiednie wyświetlenie komety. Jednak głównym warunkiem jest, aby się z tym zgodzić: „Komety są nieprzewidywalne i w każdej chwili mogą zmienić swoją strukturę. „Mogą stać się jaśniejsze, rozbić się i wpaść w Słońce” – zauważa astronom-amator. Najlepszym tego przykładem to kometa Shoemaker Levi 9, która rozpadła się w lipcu 1994 r. „Sam mogłem ją obserwować przez mój teleskop” – mówi Meyrich, który wciąż jest pod wrażeniem tego doświadczenia.

Wskazówka: szukaj ciemnych miejsc

Ostatnią kometą, która zbliżyła się do Ziemi, była C/2022 E 3 w styczniu i lutym ubiegłego roku, która zbliża się do Ziemi tylko co 50 000 lat. Niebo było jednak wówczas bardzo zachmurzone, więc obserwacje były trudne i wymagały odrobiny szczęścia. Jörg Unricht ma kilka rad dla zainteresowanych laików: należy unikać miejsc i dlatego należy unikać oświetlenia. Jeśli to możliwe, najlepiej jest patrzeć na nocne niebo poza obszarami zaludnionymi, aby zobaczyć komety lub meteory z dala od zanieczyszczeń świetlnych.

Brzęczeć

Continue Reading

Trending