Connect with us

Tech

The Elder Scrolls 6 nigdy nie powinien był zostać ogłoszony

Published

on

Minęły już trzy lata rozwód Oficjalnie ogłoszono następcę The Elder Scrolls 6. Trzy lata, w których myśleliśmy, że Bethesda ciężko pracowała nad nowym tytułem i wkrótce dostarczy nam więcej materiału. Ale po wielu frustrujących latach Bethesda niedawno ujawniła się ponownie, kim naprawdę jest.

Zwiastun The Elder Scrolls sprzed 3 lat, który wszyscy znamy? Ale nie więcej niż gorące powietrze. Bo jak zapowiedział kilka dni temu Todd Howard, King of Bethesda, szósta odsłona serii Elder Scrolls jest obecnie w „fazie projektowania” — tak, nie czytałeś dla siebie i nie, to nie znaczy, że gra studio ciężko pracuje od kilku lat.

Naprawdę duże tytuły gier wideo, takie jak Fallout, a nawet nowa część The Elder Scrolls, przechodzą fazę przedprodukcyjną, w której koncepcje są wprowadzane na długo przed zaprogramowaniem czegokolwiek. W końcu oznacza to, że dla TES VI istnieje duże prawdopodobieństwo, że praktycznie nic nie zostanie zaimplementowane w zakresie animacji czy kodu.

W czerwcu 2018 roku, wraz z tym zwiastunem, oficjalnie zapowiedziano The Elder Scrolls VI.

Wszystko pozostawia wyraźny gorzki smak, który Bethesda wielokrotnie pozostawiała w ostatnich latach. Dlaczego tak wyczekiwana gra jest reklamowana, a następnie nie jest wdrażana w kolejnych latach? Jeśli myślałeś, że są też świetne gry, które są tak dobre, jak ukończenie pierwszego teaserowego posta. Po 3 latach spędzonych w TES 6, Bethesda jest nadal w fazie przedprodukcyjnej – a to daje dużo wglądu.

Ale jakie są powody długiego oczekiwania? Cóż, teraz wiadomo, że Bethesda ciężko pracuje nad Starfieldem. Będzie to pierwszy tytuł wydawcy z autorskim Creation Engine 2. Jak wspomniał Todd Howard, wielu pomysłów na nową część The Elder Scrolls nie da się zrealizować przy użyciu starego silnika, który wszyscy znamy i kochamy.

Ale co to ostatecznie oznacza dla nas? Cóż, nowa część TES będzie za kilka lat, ponieważ faktyczny rozwój rozpocznie się, gdy tylko Starfield będzie gotowy, a zatem nowy silnik będzie gotowy.

READ  Nowy przegląd zwiastuna Pokémon Snap [Update] • Nintendo Connect

Oczywiście można się zastanawiać, dlaczego teaser został opublikowany w 2018 roku. Czy wtedy plan Bethesdy był inny? grać Przejęcie Microsoft Rola? Nie wiemy, ale naprawdę mamy nadzieję, że The Elder Scrolls VI nie stanie się Half Life Bethesda 3.

Możemy więc zapewnić, że będziesz miał wystarczająco dużo czasu, aby ponownie przejść przez wszystkie części Elder Scrolls. Alternatywnie możemy również polecić The Elder Scrolls: Online. W roku premiery gra wciąż była dość słaba, ale bardzo uzależniła.

The Elder Scrolls Online Collection: Blackwood [PC]

  • Najlepsza gra Elder Scrolls obejmuje grę podstawową, nowy rozdział Blackwood i wszystkie poprzednie rozdziały
  • Stwórz najlepszą postać do odgrywania ról, graj sam lub przedstawiaj przygody ze znajomymi i decyduj o swoim przeznaczeniu w stale rozwijającym się świecie

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Radeon Pro W6000X: Mac Pro otrzymuje AMD RDNA 2 z maksymalnie czterema procesorami graficznymi

Published

on

Apple aktualizuje komputer Mac Pro o nowe karty graficzne AMD Workstation z kategorii high-end. Poprzednie Radeon Pro Vega II i Radeon Pro Vega II Duo oparte na GCN 5 zostaną zastąpione przez Radeon Pro W6800X, Radeon Pro W6900X i Radeon Pro W6800X Duo z RDNA 2. Cztery procesory graficzne zapewniają maksymalnie 60,4 TFLOPS (FP32).

Nowy Mac Pro w wersji tower, który jest dostępny od końca 2019 roku, można teraz zamawiać z nowymi kartami graficznymi AMD RDNA 2. generacji 7 nm. Apple rysuje linię pod swoimi nowymi kartami graficznymi GCN-5, Radeon Pro Vega II i Radeon Pro Vega II Duo. Z Radeonem Pro 580X jako modelem podstawowym, starsza karta graficzna GCN-4 z procesorem graficznym Polaris pozostaje w ofercie. Ponadto Radeon Pro W5500X i Radeon Pro W5700X będą nadal dostępne z RDNA.

Radeon Pro W6800X z 60 jednostkami CU za 3220 EUR

Wejście do wyższej kategorii GPU dla Mac Pro to teraz nowy Radeon Pro W6800X jako MPX (moduł rozszerzenia Mac Pro) za 3220 euro. Karta graficzna oferuje 60 jednostek obliczeniowych, 3840 procesorów strumieniowych, 32 GB GDDR6 na 256-bitowym interfejsie, 128 MB pamięci podręcznej nieskończoności i wydajność 16 TFLOPS FP32 z 300 W TGP.

Radeon Pro W6800X Duo z dwoma procesorami graficznymi RDNA-2

Radeon Pro W6800X Duo plasuje się jeszcze wyżej z dwoma procesorami graficznymi na jednej płycie, połączonymi ze sobą przez Infinity Fabric Link z prędkością 84 GB/s w każdą stronę, a więc pięć razy szybciej niż przez PCI Express. W jednostce MPX za 5750 euro AMD łączy łącznie 120 jednostek obliczeniowych, 7680 procesorów strumieniowych, 64 GB GDDR6 (wszystkie 32 GB 256-bitowych) i 256 MB pamięci podręcznej nieskończoności, zapewniając w ten sposób wydajność 30,2 TFLOPS FP32 przy 400 W TGP.

READ  Super Mario 64 stał się najdroższą grą wideo na świecie

Architektura Radeon Pro W6800X Duo

Architektura Radeon Pro W6800X Duo

Architektura Radeon Pro W6800X i W6900X

Architektura Radeon Pro W6800X i W6900X

Mac Pro z dwoma kartami Radeon Pro W6800X Duo

Mac Pro z dwoma kartami Radeon Pro W6800X Duo

Radeon Pro W6900X ma 80 CU

Najlepszym modelem jest Radeon Pro W6900X za 6900 euro. Najpotężniejszy model z pojedynczym procesorem graficznym oferuje 80 jednostek obliczeniowych, 5120 procesorów strumieniowych, 32 GB GDDR6 (256 bitów), 128 MB pamięci podręcznej nieskończoności i wydajność FP32 wynoszącą 22,2 TFLOPS przy 300 W TGP.

Maksymalna wydajność dzięki czterem procesorom graficznym

W komputerze Mac Pro można zainstalować do dwóch modułów MPX, więc dwa moduły Radeon Pro W6800X Duo należy połączyć za 11 500 euro, aby uzyskać maksymalną wydajność. Ta kombinacja czterech procesorów graficznych (GPU) zapewnia wydajność 60,4 TFLOPS FP32. Dla porównania: poprzedni Radeon Pro Vega II osiągnął 14,2 TFLOPS, Radeon Pro Vega II Duo 28,4 TFLOPS i dwa Radeon Pro Vega II Duo z kolei 56,8 TFLOPS – niewiele mniej niż teraz z RDNA 2.

Thunderbolt 3 i HDMI 2.0 jako wyjścia

Równolegle z zapowiedzią nowych kart graficznych Apple ma zaktualizowany przegląd technologii Mac Pro na sierpień 2021 r. (PDF).

Wydajność grafiki w OTOY Octane X i Maxon Cinema 4D

Wydajność grafiki w OTOY Octane X i Maxon Cinema 4D

Wydajność grafiki w Blackmagic DaVinci Resolve Studio i Final Cut Pro

Wydajność grafiki w Blackmagic DaVinci Resolve Studio i Final Cut Pro

Thunderbolt jest obsługiwany oddzielnie przez PCIe x4

W przypadku Radeon Pro W6800X i Radeon Pro W6900X ich procesory graficzne łączą się przez PCIe 3.0 x16, dwa porty DisplayPort prowadzą do głównej płyty głównej (MLB) i zapewniają łącze Infinity Fabric Link dla drugiej jednostki MPX, dwa osobno przez PCIe 3.0 x4 Titan Kontrolery Ridge są podłączone do czterech portów Thunderbolt 3 i jednego kontrolera HDMI do HDMI 2.0. Radeon Pro W6800X Duo łączy dwa wbudowane procesory graficzne za pośrednictwem Infinity Fabric Link, a także zapewnia to dla drugiej jednostki MPX. Oba procesory graficzne są podłączone do gniazda PCIe 3.0 x16 w MLB za pomocą przełącznika PCIe do dwóch modułów PCIe 3.0 x16. Radeon Pro W6800X Duo nie tylko ma złącze DisplayPort do MLB, ale także oferuje dwa kontrolery Titan Ridge podłączone oddzielnie przez PCIe 3.0 x4 dla czterech Thunderbolt 3 plus HDMI 2.0.

Na nowe zakupy i jako grupa

Apple sprzedaje nowe moduły MPX dla nowych konfiguracji Mac Pro, a także dla istniejących systemów jako samodzielny pakiet, aby modyfikować je z większą wydajnością graficzną. Firma Apple usunęła ze swojej oferty moduły Radeon Pro Vega II i Radeon Pro Vega II Duo MPX dla nowych konfiguracji, ale nadal oferuje je jako samodzielny zestaw aktualizacyjny lub jako części zamienne.

Nowe procesory Intela powinny pójść w ich ślady

Obecnie nie dokonano żadnej aktualizacji w obszarze procesora. Mówi się, że Mac Pro wkrótce przejdzie z Intel Cascade Lake na Ice Lake-W. Liczba dostępnych rdzeni fizycznych lub wątków wzrośnie z 28/56 do 38/72. Dodatkowo sama platforma zapewni wyższe IPC i podniesie limit pamięci RAM DDR4 z 1,5 TB do 4 TB. Według Marka Gurmana, znawcy Apple, procesor zostanie zmodernizowany później tego roku Prosty. Firma prawdopodobnie jako ostatnia przejdzie na Apple Silicon dla Mac Pro. Kiedy Apple ogłosił swoje własne procesory, powiedział już, że nowe komputery Mac z Intelem będą pojawiać się do końca zmiany do końca 2022 roku.

Continue Reading

Tech

iGPU w Ryzen 5000G w Game Test

Published

on

AMD zwiększyło także wydajność gier Cezanne’a, chociaż ani RDNA, ani RDNA 2, ale Vega jest nadal używana. Ale nie tylko zwiększa się zegar iGPU, ale także Zen 3 pomaga. W testach Ryzen 5 5600G i Ryzen 7 5700G odnotowały niewielkie zyski, ale nadal są niekwestionowanymi liderami wśród komputerów stacjonarnych.

Czy możesz grać z AMD Ryzen 5000G?

Wraz z Zen 3 APU Cezanne otrzymało dużą aktualizację po stronie procesora, jak pokazuje nasz klasyczny test procesora Ryzen 7 5700G i Ryzen 5 5600G. Według AMD, zintegrowana karta graficzna również uległa poprawie, ale sądząc po specyfikacjach, została tylko nieznacznie ulepszona – na przykład pozostała przy Vega.

Ciekawym pytaniem pozostaje, jak dobrze będzie działać z dwoma nowymi APU, ponieważ większość potencjalnych nabywców z pewnością będzie chciała zrezygnować z dyskretnej karty graficznej.

Ten test pokazuje w sześciu różnych tytułach, jakie możliwości Full HD jest możliwe dzięki iGPU. Dla porównania, APU muszą nie tylko sprawdzić się w starciu z poprzednikiem, ale także z procesorami graficznymi Intel Xe i dyskretnymi kartami graficznymi AMD i Nvidia.

Ryzen 5600G i 5700G otrzymują „aktualizację Renoir”

AMD ma mniej więcej generację Ryzen 4000G opartą na Renoir na swoim komputerze stacjonarnym. Przynajmniej dla klientów detalicznych, APU można kupić tylko pośrednio. W przypadku Cezanne są aktualizacje GPU, które Renoir już otrzymuje (zwłaszcza w notebooku), podczas gdy Picasso nie, a zatem Ryzen 3 3200G i Ryzen 5 3400G.

AMD Ryzen 5 5600G i Ryzen 7 5700G w teście iGPU

W związku z tym Ryzen 5 5700G z 8 jednostkami obliczeniowymi, a tym samym 512 FP32-ALU, oferuje taką samą liczbę jednostek jak Ryzen 7 Pro 4750G (Renoir), ale tylko o 3 jednostki mniej niż Ryzen 5 3400G, który ma 11. są bardziej zrównoważone przez znaczne zwiększenie stawek godzinowych. GPU Vega w nowym flagowym APU działa z maksymalną częstotliwością 2,0 GHz, podczas gdy GPU w Ryzen 5 3400G działa tylko z częstotliwością 1,4 GHz.

READ  Nowy przegląd zwiastuna Pokémon Snap [Update] • Nintendo Connect
Procesory AMD do komputerów stacjonarnych: porównanie specyfikacji

GPU w Ryzen 5 5600G został nieco zmniejszony. 1 jednostka arytmetyczna została dezaktywowana, pozostało 7 jednostek arytmetycznych, zatem aktywnych jest 448 jednostek arytmetycznych. Częstotliwość taktowania jest również nieco niższa przy 1,9 GHz. Poza tym nie ma różnic między większymi i mniejszymi procesorami graficznymi APU Ryzen 5000G.

Procesor Ryzen 7 5700G
Procesor Ryzen 7 5700G
Procesor Ryzen 5 5600G
Procesor Ryzen 5 5600G

System testowy i gry

We wszystkich kolejnych testach Ryzen 5 5600G, Ryzen 5700G i wszystkie inne produkty AMD, Intela i Nvidii były testowane z ustawieniami fabrycznymi, chyba że zaznaczono inaczej. Asus ROG Strix B550-E z BIOS w wersji “2404” (AGESA V2 PI 1.2.0.3 Patch B) został użyty jako płyta główna dla APU AMD, a MSI Z590 ACE z wersją BIOS dla procesora Intel “7D04v12”. We wszystkich przypadkach jako pamięć wykorzystano 2 x 8 GB, częstotliwość taktowania ustalana jest według specyfikacji producenta, a czasy są niezależne od 14-14-14-32-1T. Jako sterowniki GPU używane są Adrenalin 21.6.2 (sterownik dla APU), GeForce 471.41 lub Intel 30.0.100.9684. Windows 10 21H1 i wszystkie aktualizacje służyły jako system operacyjny.

Ponieważ w gry AAA rzadko gra się ze zintegrowanymi jednostkami graficznymi, tylko dwie są reprezentowane w kursie z F1 2021 i Resident Evil Village. Fortnite, Rainbow Six Siege i Valorant to tytuły dla wielu graczy, które koncentrują się na e-sporcie, grach konkurencyjnych i bitwach królewskich, podczas gdy Lego Builder’s Journey to gra casual. Rozdzielczość to 1920 x 1080, tylko w Lego Builder 3840 x 2160 zostało wybrane w wybranym ustawieniu wstępnym ze względu na niskie wymagania. Poziomy szczegółowości zostały dostosowane zgodnie z wydajnością GPU, a bardziej szczegółowe informacje przedstawiono w poniższej tabeli.

W teście biorą również udział dyskretne karty graficzne, które są wyłącznie starszymi i wolniejszymi modelami. Dzięki GeForce GT 1030 i Radeonowi RX 550 (test) reprezentowane są nawet absolutne rozwiązania klasy podstawowej, podczas gdy używany również Radeon RX 460 jest nieco wyższy. Jednak kiedy została wprowadzona na rynek w 2016 roku, karta graficzna była niczym innym jak niższą klasą średnią.

AMD Cezanne APU kontra RX 550 i GT 1030
AMD Cezanne APU kontra RX 550 i GT 1030

Zachowanie zegara APU Cezanne

Nowoczesne układy graficzne, zwłaszcza procesory graficzne (GPU) oparte na RDNA 2, nie mają już żadnych stałych częstotliwości taktowania. Są one teraz dość dynamiczne i zależne od zużycia energii, temperatury i obciążenia. Nie dotyczy to jednak APU Cezanne, ponieważ przy nich obowiązuje po prostu motto: zawsze pełna przepustnica.

W związku z tym GPU w Ryzen 7 5700G taktuje stale z częstotliwością 2000 MHz, a ta w Ryzen 5 5600G zawsze z częstotliwością 1900 MHz – niższe częstotliwości występują tylko na biegu jałowym lub przy częściowym obciążeniu. Z drugiej strony w grach jest pełny rytm, ponieważ jest całkowicie prosta.

GPU-Taktverlauf — Resident Evil Village4408801.3201,7602.200megaherc0,011,012,013,014.015.016,017,018,019,01100111,0112,0113,0114,0115,0116,0117,0118,0119,0120,0121,0122,0123,0124,0124,97sekundy Ryzen 5 5600g Ryzen 7 5700g

Technicznie rzecz biorąc, procesory graficzne w układach APU będą również mogły korzystać z dynamicznych częstotliwości taktowania pod obciążeniem. Procesor graficzny AMD Vega 10 sprawia, że ​​ten Radeon RX Vega 56/64 jest znany. Oczywiście, w przypadku APU nie ma problemu z temperaturą lub mocą, aby konsekwentnie pracować GPU z maksymalnym zegarem. Dlatego podjęto decyzję na korzyść takiego zachowania, nawet jeśli automatycznie oznacza to, że maksymalna możliwa wydajność krzemu jest brana za pewnik.

Na następnej stronie: Benchmarki w Full HD, pomiary pamięci, OC, FSR i wnioski

Continue Reading

Tech

Windows 365 już tu jest: Microsoft zaczyna od komputerów w chmurze od 18 EUR

Published

on


Microsoft ogłasza zielone światło dla nowych urządzeń do przetwarzania w chmurze. Firma z siedzibą w Redmond oferuje teraz system Windows 365 w cenie początkowej 18,20 EUR miesięcznie, a użytkownik przesyła do sieci system Windows 10 i Windows 11 na wirtualnych komputerach. Usługa skierowana jest przede wszystkim do klientów biznesowych.

Przedstawione na Konferencji Inspire w lipcu 2021 r. Komputery z systemem Windows 365 w chmurze Łącz się z Internetem na czas zgodnie z harmonogramem i zapewniaj natychmiastowy dostęp do serwerów wirtualnych w różnych konfiguracjach, w tym preinstalowanych Okna 10 W wersjach biznesowych i korporacyjnych. Ceny zaczynają się od 18,20 euro miesięcznie i używane, jeśli wcześniej korzystałeś już z Windows 10 Pro i skorzystałeś z funkcji hybrydowej (rabat). Jednak regularnie co najmniej 21,90 euro jest przeznaczane na zdalny dostęp do komputerów z systemem Windows w chmurze.

Windows 365: Hybrydowe Windows dla „hybrydowego świata”

Możliwych jest do ośmiu rdzeni i 32 GB pamięci RAM

Technicznie jest ich wiele Konfiguracje sprzętowe do wyboru. Podczas gdy rdzenie procesorów wirtualnych są zapisywane przy użyciu od jednego do ośmiu procesorów wirtualnych, pamięć RAM i pamięć wewnętrzna mają odpowiednio od 2 do 32 GB i od 64 do 512 GB. Najlepsza konfiguracja z ośmioma procesorami wirtualnymi, 32 GB pamięci RAM i 512 GB pamięci masowej kosztuje 147,50 EUR miesięcznie. Jak wiesz, wszystkie dane pozostają w pliku Zamek błyskawiczny. Lokalna kopia plików nie jest wizualizowana, chyba że zostanie jawnie pobrana.

Windows 365 Business jest przeznaczony do zarządzania maksymalnie 300 użytkownikami w firmie. Większe organizacje mogą korzystać z korporacyjnej wersji chmury. Koszty (podobno) nie różnią się. Jednak obowiązują tutaj pewne wymagania licencyjne: „Każdy użytkownik systemu Windows 365 Enterprise potrzebuje licencji na system Windows 10 Pro, Microsoft Endpoint Manager i subskrypcję Azure Active Directory P1”.

READ  Super Mario 64 stał się najdroższą grą wideo na świecie

Do tej pory system Windows 10 był używany jako podstawa komputerów w chmurze z systemem Windows 365. Już wkrótce Okna 11 Pokazuje, system można zaktualizować w tym celu. Microsoft Wskazuje, że oprócz aktywnego połączenia internetowego do korzystania z niego wymagana jest tylko przeglądarka obsługująca HTML5, dzięki czemu system Windows 365 może być przesyłany strumieniowo na prawie wszystkie urządzenia, w tym macOS, Android, Co. Mysz jest przydatna. Zainteresowane strony mogą teraz korzystać z jednego Bezpłatny okres próbny przez 2 miesiące Począwszy od Windows 365.

Zobacz też:

Do przeglądu systemu Windows 365 w firmie Microsoft Wszystkie informacje o nowych komputerach w chmurze


Microsoft, logo Windows, Windows 365, komputer w chmurze, system Windows w chmurze

Continue Reading

Trending