Connect with us

Tech

Telewizory Samsung 2022 z grami w chmurze, NFT i nie tylko

Published

on


Samsung aktualizuje swoją linię telewizorów Micro LED, Neo QLED i Lifestyle na 2022 rok, ale w tym roku chodzi bardziej o oprogramowanie i gry.

Samsung ma nową ofertę telewizorów na 2022

ogłoszony.
Zamiast aktualizować główny sprzęt, jak w zeszłym roku, skupiono się na oprogramowaniu dzięki nowemu Smart Hub i obsłudze gier w chmurze.


Tanie telewizory Samsung na PC Porównanie cen na świecie

Na targach CES 2022 w Las Vegas firma ogłosiła, że ​​wszystkie nowe telewizory będą wyposażone w nowy Smart Hub, który „ustawia wybór treści i odkrywanie w centrum Twoich nawyków oglądania”.

Samsung integruje gry w chmurze ze swoimi telewizorami

Game Center będzie mógł uzyskać dostęp do plików

Nvidia GeForce Now (na teście PC-WELT)
i

stadiony google
i

Automatyczny
Usługi gier w chmurze. Microsoft xCloud (i jego solidna oferta Game Pass, dzięki której w wiele gier można grać w Game Pass za pośrednictwem chmury), nie wspomniano, przynajmniej w pierwszym kontakcie z Samsungiem.

Centrum gier uwzględni również kontrolery podłączone do złącza HDMI, dzięki czemu możesz używać istniejącego kontrolera w trybie przekazywania do grania w gry za pośrednictwem usług w chmurze. Samsung potwierdził, że dotyczy to konsol Xbox i PlayStation.

Game Center umożliwia dostęp do usług gier w chmurze

Powiększenie

Game Center umożliwia dostęp do usług gier w chmurze

© Samsung

Obecnie nie jest jasne, które urządzenia będą obsługiwać te funkcje. Samsung twierdzi, że „wybrane” telewizory otrzymają wsparcie dla gier w 2022 roku. „Rozpoczynamy od naszych modeli 2022 i pracujemy nad udostępnieniem Gaming Hub większej liczbie klientów Samsunga” – powiedział Mike Lucero, dyrektor ds. produktów do gier w Samsungu.

naprzeciwko krawędzi.

READ  Prime Matter: nazywanie nowych gier od Koch Media

Oglądaj razem i więcej innowacji

Samsung nie zapowiedział jeszcze oczekiwanej jakości obrazu i dźwięku. „Współpracujemy z partnerami, aby zapewnić jak najlepszą wydajność naszej platformy. Podamy szczegóły, gdy zbliżymy się do premiery” – powiedział Lucero.

Jedno centrum dla wszystkich treści

Inne funkcje serii 2022 obejmują „Oglądaj razem”, który pozwala rozmawiać z przyjaciółmi i rodziną podczas oglądania programów, chociaż Samsung nie wyjaśnia, z której kamery korzysta. Inteligentna kalibracja ma na celu dostosowanie ustawień obrazu w ciągu 30 sekund. Alternatywnie możesz wybrać tryb profesjonalnej konfiguracji, który zajmuje około 10 minut.

Platforma handlowa NFT zostanie zintegrowana z telewizorami Samsung

Potwierdzono również wsparcie dla NFT. Według Samsunga, klienci będą mogli korzystać z platformy do odkrywania, kupowania i wymiany cyfrowych dzieł sztuki za pośrednictwem Micro LED, Neo QLED i The Frame.

A skoro mowa o telewizorach, oto spojrzenie na produkty Samsunga w 2022 roku. Obecnie nie ma potwierdzonej ceny ani dat wprowadzenia na rynek żadnego z produktów wymienionych poniżej, ale spodziewamy się ich wkrótce…

Mikro LED 2022

Wprowadzona wiele lat temu pod nazwą The Wall technologia jest nadal zbyt droga dla większości konsumentów ze względu na cenę i rozmiar ekranów, ale mimo to Samsung dokonał aktualizacji.

Samsung nazywa to „technologią wyświetlania szczytowego” w rozmiarach 2022, 89, 101 i 110 cali (lub niestandardowe zestawy do 178 cali). Zawiera nie mniej niż 25 milionów diod LED, 1 milion poziomów jasności i obsługuje 20-bitową głębię szarości.

Projekt jest praktycznie pozbawiony ramek i ma stosunek ekranu do obudowy wynoszący 99,99%. jak

„The Frame” (Kup tanio tutaj w porównaniu cenowym PC-WELT)
Telewizory Micro LED oferują również tryb „Art Mode” i są wyposażone w dwie ekskluzywne grafiki autorstwa znanego artysty i projektanta Rafika Anadola.

Obsługiwany jest również Dolby Atmos, a dzięki funkcji Multi View użytkownicy mogą jednocześnie oglądać treści z czterech różnych źródeł.

READ  Tylko przez 3 dni: Media Markt i Saturn rozpoczynają grudniowe niskie ceny

Nowy telewizor QLED 2022

Po raz pierwszy zaprezentowana na targach CES 2021 seria Neo QLED oferuje małe diody LED, które zapewniają wrażenia podobne do OLED bez wad, takich jak wypalanie ekranu. Przyrostowa aktualizacja w tym roku ma sens, ale Samsung wprowadził kilka ulepszeń obrazu i dźwięku, zaczynając od nowego procesora Neo Quantum, dodając „Advanced Contrast Mapping using BLU (Backlight Unit)” i przeskakując z 12-bitowego renderowania gradientowego.

Samsung Neo QLED z 8K

Mówiąc prościej, oznacza to, że telewizor może sterować oświetleniem z czterokrotnie większą precyzją przy poziomie jasności 16 384.

Zakup ekranu: wyjaśnienie aktualnej technologii wyświetlania

Są też nowe tryby poprawy obrazu, takie jak technologia „Shape Adaptive Light” (która ma poprawić jasność i dokładność kolorów), tryb „EyeComfort” i „Real Depth Enhancer”, a także ulepszenie dźwięku dzięki OTS (śledzenie dźwięku obiektu). ) i obsługa Dolby Atmos Dzięki nowym wzmacniaczom kanałów górnych.

Wszystkie połączenia HDMI w telewizorach z wyższej półki będą miały 2,1 i będą obsługiwać 4K 120 Hz. Gracze na PC mogą korzystać z 144 Hz w wybranych modelach i będą jednymi z pierwszych telewizorów obsługujących FreeSync Premium Pro firmy AMD, który zapewnia bardziej wciągające wrażenia w grach.

Styl życia 2022

Popularna seria lifestylowa Samsunga również otrzymała aktualizację, choć niewielką. Modele z serii „The Frame”, „The Sero” i „The Serif” otrzymają nowy matowy ekran z właściwościami antyrefleksyjnymi i zapobiegającymi odciskom palców w 2022 roku. Przyszłe modele będą posiadały trzy certyfikaty UL (Underwriters Laboratories) dotyczące braku odblasków refleksji” i „dyskomfort świecenia” oraz „brak olśnienia dla osób niepełnosprawnych”.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Activision Blizzard może również zostać sprzedany na Facebooku • Eurogamer.de

Published

on

Po sprzedaży Activision firmie Microsoft mała transakcja wybuchła wczoraj Bomba w świecie gry. Być może byłby jeszcze większy, gdyby firma wpadła w ręce innego sponsora, Facebooka. Bobby Kotick, dyrektor generalny Activision Blizzard, podobno planował sprzedać firmę Zuckerbergowi.

jak Bloomberg Według doniesień, dyrektor generalny najwyraźniej rozważał od jakiegoś czasu sprzedaż giganta gier – a dokładniej po poważnych zarzutach o molestowanie seksualne w Activision Blizzard. Wygląda na to, że Kotik rozważał już sprzedaż firmy, co zostało wówczas skrytykowane.

Mówi się, że Microsoft był zainteresowany kupnem Activision w 2020 roku, ale dyrektor generalny nie był wtedy gotowy do zawarcia umowy. Jednak wraz z gwałtownym spadkiem ceny akcji firmy w 2021 r. i ostrzałem Activision z powodu toksycznego środowiska pracy, szef Xbox, Phil Spencer, dostrzegł szansę na kolejny wzrost, według Bloomberga, i voila: Tym razem Kotick był gotowy do sprzedaży.

Ta treść jest hostowana na zewnętrznej platformie, która wyświetli ją tylko wtedy, gdy zaakceptujesz pliki cookie do targetowania. Włącz pliki cookie, aby je wyświetlić.

Wcześniej prezes rozglądał się również za innymi potencjalnymi partnerami biznesowymi, w tym Facebookiem, a dokładniej jego macierzystą firmą Meta Platforms. Jednak ani tego porozumienia nie udało się osiągnąć, ani z inną firmą medialną.

Może to wskazywać, że Bobby Kotick od jakiegoś czasu poważnie podchodzi do sprzedaży Activision. Najwyraźniej nie trafili do nich z powodu dobrej oferty Microsoftu. Zamiast tego, po całej krytyce, wydaje się, że szef firmy pilnie chciał zawrzeć umowę, a Phil Spencer był ostatecznie osobą, która do tego doprowadziła.

READ  Utracona funkcja powoduje błąd w Apple Music

Szczere porównanie do zatopionego statku, z którego Kotick wolałby odejść, nie byłoby całkowicie poprawne, ponieważ Activision nadal jest właścicielem jednego nawet po zarzutach. Ogromna wartość rynkowa Jak pokazują liczby, Microsoft przejął obecnie najbardziej wartościową ekonomicznie firmę zajmującą się grami.

Więc może Bobby Kotik schodzi z fotela Activision – co za ogromny, „Pociecha” finansowa Zabiera go ze sobą, co z kolei może przyprawić o zawrót głowy. Pozostaje również niepewne, w jaki sposób przejęcie wpłynie na graczy w dłuższej perspektywie – oraz na platformy, na które wydano gry Activision.

Continue Reading

Tech

Splitgate – 1. sezon beta rozpoczyna się 27 stycznia wraz z edytorem map

Published

on

Splitjet-Deweloper 1047 gier Zapowiada premierę 1. sezonu Splitgate Beta 27 stycznia 2022 r. z mnóstwem nowych funkcji, trybów i ulepszeń, w tym kreatorem niestandardowych map. Zawarta również w 1. sezonie beta: całkowicie przeprojektowana mapa „Przesądzone zniszczenie”, która przenosi arenę na nowy poziom, w oparciu o ewolucję całej gry. Do sezonu 1 trafią również nowe przedmioty i skórki broni, wraz z nową przepustką bojową na 100 poziomów, nowymi postaciami, sztandarami i graffiti, a także dwoma zupełnie nowymi trybami gry: ewolucją i przejęciem flagi przez jedną flagę . Nowy sezon zostanie wydany na PC, Xbox i Playstation i jest całkowicie darmowy.

Splitgate łączy elementy strzelanki sci-fi z dynamicznym trybem wieloosobowym i portalami kontrolowanymi przez graczy. Z ponad 17 milionami pobrań gra stała się jedną z najlepszych gier 2021 roku, kiedy po pierwszym udostępnieniu na PC weszła również do otwartej bety na Xbox i PlayStation.

Dzięki wprowadzeniu kreatora niestandardowych map w 1. sezonie Splitgate Beta gracze będą mogli tworzyć i odtwarzać własne mapy, w tym możliwość tworzenia i udostępniania map innym. Mapy rzemieślnicze dają graczom możliwość tworzenia i umieszczania obiektów, broni, spawnów, bloków konstrukcyjnych, ścian portalowych i nie tylko – jednocześnie umożliwiając obracanie magnetyczne i podnoszenie między scenami, aby ułatwić umieszczanie obiektów. Kreator map jest w pełni konfigurowalny, obsługuje konsolę, mysz i klawiaturę i może być używany przez wszystkich zainteresowanych.

„Nasz projektant map niestandardowych będzie ewoluował wraz z resztą gry” – obiecał Ian Proulx, dyrektor generalny 1047 Games. „Postrzegamy tę nową funkcję jako narzędzie ewolucyjne kierowane przez społeczność – jest to ważna funkcja dla fanów, którzy mogą skorzystać z pierwszego dnia naszego nowego sezonu i jesteśmy bardzo zainteresowani informacją od społeczności, jakie funkcje i narzędzia chcą poza tym.”

Sezon 1 Beta wprowadza również przebudowę mapy Foregone Destruction, która charakteryzuje się niesamowitym poziomem szczegółowości i kompleksowym projektem, który daje wskazówkę, czego fani mogą oczekiwać w przyszłych aktualizacjach innych map w grze – i czego doświadczą, kiedy to nowe karty dostępne online. Tej zmianie towarzyszy zupełnie nowy tryb gry Evolution, tryb turowy, w którym drużyna, która przegrała poprzednią turę, otrzymuje ulepszone zapasy broni w każdej turze. Nowością w 1. sezonie beta jest także tryb przejmowania flagi pod jedną flagą, turowa wersja przejmowania flagi, w której jedna drużyna broni flagi, a druga próbuje ją przejąć. Drużyny na zmianę atakują i bronią, a drużyna z największą liczbą rund na koniec wygrywa mecz. Dzięki Evolution i One Flag Capture-the-Flag, łączna liczba trybów gry oferowanych przez Splitgate zwiększa się do 21. Aby ukończyć nowe tryby gry, Splitgate Beta Season 1 wprowadza również nową mapę symulacyjną o nazwie Hotel, w którą można grać w trybie 3v3 tryby takie jak Takedown i Showdown oraz nowy tryb Evolution.

READ  Nintendo Deal: Włącz Czarny Piątek: Rozpraw się z Mario Kart w wysokiej cenie

Fani mogą również spodziewać się zupełnie nowej przepustki bojowej poziomu 100, która zawiera trochę darmowej i płatnej zawartości, aby jeszcze bardziej ulepszyć ich rozgrywkę. Możesz także spodziewać się nowych darmowych skórek na broń, takich jak: epicka strzelba gwiazdowa, która jest skuteczna w eliminowaniu wrogów z bliskiej odległości, oraz niesamowita rzadka wyrzutnia usterek, która jest równie zabójcza, co kolorowa.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę gry pod adresem Splitgate.com lub w górę Świergot.

jakie jest twoje zdanie na ten temat?

Kocham go!

Kocham go!

Nie za dobrze!

Nie za dobrze!

Continue Reading

Tech

Seriale takie jak Diablo i Call of Duty: Microsoft kupuje Activision Blizzard za 68,7 miliarda dolarów – Digital

Published

on

Microsoft kupuje Activision Blizzard za ponad 60 miliardów euro. Zdjęcie: Siergiej Elagin / Shutterstock.com


Dział gier Microsoftu nadal się rozwija: gigant technologiczny chce kupić producenta gier wideo Activision Blizzard za 68,7 miliarda dolarów.

Microsoft przejmuje producenta gier wideo i programistę Activision Blizzard. Obie firmy ogłosiły to 18 stycznia. Umowa obejmuje przejęcie popularnych serii i marek, takich jak „Call of Duty”, „Diablo”, „Warcraft”, „Overwatch” i „Candy Crush”. Jak wynika z komunikatu prasowego, Microsoft zapłaci na ten cel 68,7 mld dolarów, co odpowiada około 60,5 mld euro.

Microsoft nie tylko rozszerza swój dział gier wideo, ale stanie się także trzecią co do wielkości firmą zajmującą się grami na świecie pod względem przychodów, po Tencent i Sony. Activision Blizzard jest właścicielem studiów gier na całym świecie, zatrudniających około 10 000 osób.

„Kultura proaktywnej integracji”

W ostatnich miesiącach narasta krytyka Activision Blizzard. Kalifornia, USA Złożył pozew przeciwko firmie latem 2021 r.. Stwierdzono m.in., że pracownice były narażone na „ciągłe molestowanie seksualne” i dyskryminację.

Phil Spencer (54), prezes Microsoft Gaming, powiedział w innym wtorkowym oświadczeniu, że Microsoft jest zaangażowany w zachęcanie pracowników i graczy do włączenia „we wszystkie dziedziny gier”. Przywiązujemy dużą wagę do kultury jednostki w naszych pracowniach i głęboko wierzymy, że twórczy sukces i niezależność można osiągnąć tylko wtedy, gdy każdy człowiek jest traktowany z szacunkiem i godnością. Dotyczy to wszystkich zespołów, a także menedżerów. „Nie możemy się doczekać rozszerzenia naszej kultury proaktywnego włączania o niesamowite zespoły w Activision Blizzard”.



READ  Kreatywność śmigłowca marsjańskiego bada ścieżkę wytrwałości nad polem wydmowym „Séíta”
Continue Reading

Trending