Connect with us

Economy

Tata: Pracownik mówi prostym językiem – nigdy nie powinieneś tego robić w supermarkecie

Published

on

Tata: Pracownicy z jasnym oświadczeniem – nigdy nie powinieneś tego robić w supermarkecie

Dlaczego Aldi nazywa się w Austrii Hoover

Dlaczego Aldi nazywa się w Austrii Hoover

Aldi Süd po raz pierwszy rozszerzył działalność za granicę w 1968 roku. W Austrii filie firmy noszą nazwę Hofer.

Pokaż opis

nie w Aldi, ani w Lidlu, ani w Rewe czy Edece, musi wykazywać określone zachowanie. Niekoniecznie dlatego, że łamią prawo, ale dlatego, że po prostu nie są mile widziani. Jednak nie każdy klient się tego trzyma. gigantyczne zniżki pracowników Aldi Może nawet powiedzieć coś na ten temat. Wydaje się, że mają do czynienia z tymi ludźmi regularnie.

Przynajmniej tak mówi ten pierwszy Aldi-Personel na anglojęzycznym portalu „Insider.com”. Wspomnieli o pięciu rzeczach, których absolutnie nie powinieneś robić.


Tato: Nie powinieneś robić tych pięciu rzeczy

W związku z tym nie powinieneś ciągle pytać pracowników, czy nadal mają na stanie produkty promocyjne. Według byłego pracownika Aldi, jeśli nie ma ich w salach sprzedaży, zostaną wyprzedane. Nie ma tajnego magazynu, mówi z przymrużeniem oka. „To frustrujące, gdy sceptyczni klienci uważają, że znają zapasy lepiej niż pracownicy” – powiedział wtajemniczony.

——————–

To jest Aldi:

  • Aldi Nord i Aldi Süd to dwie odrębne grupy firm
  • Aldi oznacza Albrecht-Discount: W 1913 Karl Albrecht założył własny sklep z pieczywem w Essen
  • W 1962 roku firma rodzinna została przekształcona w firmę czysto dyskontową i otrzymała obecną nazwę „Aldi”.
  • Podzielony na Północ i Południe w 1961 r.
  • Aldi jest obecnie jedną z dziesięciu największych grup detalicznych na świecie
  • Największym konkurentem Niemiec jest Lidl
  • Biuletyn z ofertami pokazywanymi co tydzień أسبوع
READ  Reflektory samochodowe: modyfikacje LED firmy Osram są teraz zatwierdzone również w Austrii

——————–



Powinieneś także powstrzymać się od wbiegania na platformę na krótko przed zamknięciem sklepu. Były pracownik zdaje sobie sprawę, że może to być frustrujące, gdy jedziesz aż do Aldi, a potem widzisz, że sklep wkrótce zostanie zamknięty. Jeśli jednak nadal idziesz na zakupy, odbywa się to na koszt obsługi. Będziesz wtedy musiał zostać dłużej.

Tata: Nie zostawiaj swojego koszyka

Kolejnym cierniem po stronie wielu pracowników jest pozostawienie w sklepie pełnego koszyka na zakupy i wyjście. Jeśli z jakiegoś powodu musisz nagle opuścić sklep Aldi, przynajmniej oddaj samochód pracownikowi.

Aldi1.jpg

——————–

Więcej aktualności Aldi:

Aldi: After Netto – Teraz kolejny przeciwnik ponownie łączy się z popularnym produktem śniadaniowym

Aldi Sud: Rewolucja w przeciwniku! Czy to będzie wkrótce możliwe u nas?

Aldi, Lidl, Rewe and Co.: Uwaga dla klientów – zmiany zmieniają się wraz z hamulcami awaryjnymi w supermarketach i rabatami

Aldi w Nadrenii Północnej-Westfalii: klient okazuje swoją pomoc – kiedy stoi przy kasie przy kasie, bardzo jej tego żałuje

————————


Podobny problem pojawia się z rzeczami, które początkowo wkładasz do koszyka, ale już ich nie potrzebujesz. Pracownicy Aldi proszą, aby ich gdzieś nie zostawiać. Będziesz wtedy odpowiedzialny za wyśledzenie towaru i odesłanie go we właściwe miejsce, co oznacza ogromny nakład pracy. Wskazówka: zostaw rzeczy w kasie.

Tato: Zadbaj o swoje dzieci

Piąty punkt dotyczy dzieci klientów. Pracownicy Aldi proszą, aby nie dawać im zbyt dużej swobody. „Aldi to świetne miejsce dla wszystkich grup wiekowych, ale personel zdenerwowałby się, gdybyś pozwolił im zrobić bałagan w sklepie i nie posprzątał go samodzielnie” – powiedział były pracownik Aldi.Insider.com“.

READ  Rolnictwo - Poczdam - Spotkanie z rolnikami w Brandenburgii na temat pomoru świń - Gospodarka

Kauffland: Na próżno będziesz szukać tych produktów na półkach w przyszłości

Z półek Kaufland znika znany producent. Możesz dowiedzieć się dlaczego tutaj >>>


Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

AstraZeneca zarabia miliardy na sprzedaży (ale bez zysku) ze szczepionki przeciw Covid

Published

on

Brytyjska Szwedzka Firma Farmaceutyczna AstraZeneca W pierwszej połowie 2021 roku zarobiła 1,2 miliarda dolarów ze sprzedaży swojej szczepionki. Firma poinformowała, że ​​do ponad 170 krajów dostarczono około 319 milionów paczek, w tym około 97 milionów w Unii Europejskiej. AstraZeneca sprzedaje szczepionkę po kosztach – bez zysku.

AstraZeneca opracowała swoją szczepionkę we współpracy z Uniwersytetem Oksfordzkim i jest jednym z wiodących producentów na świecie. Całkowite przychody firmy wzrosły o około jedną czwartą do 15,5 miliarda dolarów w pierwszej połowie 2021 roku Wielka Brytania Szczepionka miała kluczowe znaczenie dla kampanii szczepień, która została szybko wdrożona.

AstraZeneca planuje również osiągnąć długoterminowy wzrost poprzez przejęcie amerykańskiej firmy biotechnologicznej Alexion. Ten „kamień milowy” umożliwi firmie lepszą pozycję w dziedzinie immunologii i chorób rzadkich, mówi prezes firmy Pascal Soriot. AstraZeneca sfinalizowała przejęcie Alexion o wartości 39 miliardów dolarów kilka dni temu, co czyni ją największym przejęciem w historii firmy farmaceutycznej.

Jednak zwiększone wydatki i dobrowolne zobowiązanie grupy do niezarabiania na szczepionce na koronawirusa wywierają presję na marże. W sumie zyski spadły z 756 milionów dolarów w zeszłym roku do 550 milionów dolarów. Analitycy mieli niższą sprzedaż na poślizgu, ale spodziewali się wyższych zysków.

Wraz z zamknięciem wielomiliardowego przejęcia Alexion w lipcu, AstraZeneca również zaktualizowała swoje cele na bieżący rok, zgodnie z oczekiwaniami. W związku z tym sprzedaż w bieżącym roku powinna wzrosnąć w niskim przedziale dwudziestu procent. Zysk na akcję skorygowany o efekty specjalne powinien wzrosnąć wyraźniej: w tym przypadku planowany jest wzrost z 5,05 USD do 5,40 USD.

READ  Ekspansja bez prędkości: projekty kolejowe na Łużycach prawie się nie rozwijają - Berlin
Continue Reading

Economy

Odżywianie – Teterow – Schlachthof Teterow: operatorzy inwestują miliony więcej – Ekonomia

Published

on

Teterow (dpa/mv) – Firma przetwórstwa mięsnego Danish Crown będzie nadal inwestować w jedyną dużą ubojnię w Meklemburgii-Pomorzu Przednim w Teterowie (powiat Rostock). Dyrektor zarządzający Danish Crown Teterower Fleisch GmbH powiedział w czwartek, że na nadchodzący rok podatkowy zostanie przeznaczonych 2,5 miliona euro. Duńczycy, uważani za jednych z największych europejskich rzeźników bydła, przejęli Teterow w 2017 roku. Od tego czasu zainwestowano 10 milionów euro, powiedział Rohlov. W 2019 r. zaprzestano uboju trzody chlewnej ze względu na koszty.

„Chcemy pozycjonować się szerzej w Tetero” – powiedział Rohlov. W chlewniach, które stały się puste, mięso zwierząt gospodarskich jest krojone i dzielone znacznie częściej niż wcześniej. „Teraz sami przetwarzamy około 70 procent wołowiny, w 2017 roku było to tylko 20 procent”. W efekcie około 200 mężczyzn i kobiet będzie nadal zatrudnionych. Nie ma już umów o pracę. Na przykład współpracują z siecią steków, aby zapewnić, że skóry Uckermärker są przetwarzane na skóry ze świadectwem pochodzenia.

Obecnie Teterower ubija i przetwarza około 110 000 sztuk bydła rocznie, w tym duże ilości do standardów ekologicznych. Zwierzęta pochodzą od rolników z Saksonii-Anhalt, Brandenburgii, Meklemburgii-Pomorza Przedniego i Polski. Towary mrożone są eksportowane do Francji, Hiszpanii, Włoch, Chin itp. Powiedziała, że ​​oddzielenie od sekcji świń, które jest powszechne w rzeźni, nie wpływa na eksport wołowiny do Chin. Po pojawieniu się afrykańskiego pomoru świń Chiny przestały importować wieprzowinę z Niemiec.

© dpa-infocom, dpa: 210729-99-591922 / 2

READ  Rolnictwo - Poczdam - Spotkanie z rolnikami w Brandenburgii na temat pomoru świń - Gospodarka
Continue Reading

Economy

Nadpodaż: Volkswagen może kupić Europcar

Published

on

Stan: 28.07.2021 22:11

Wypożyczalnia samochodów powinna wkrótce ponownie stać się częścią imperium Volkswagena: Volkswagen odkupuje Europcar za 2,5 miliarda euro. Wieczorem francuska firma przyjęła ofertę z Wolfsburga.

Prezes Volkswagena, Herbert Diess, faktycznie chciał zmniejszyć i zmniejszyć grupę z jej dwunastoma markami. Firma z Wolfsburga porzuciła niedawno większość luksusowej marki Bugatti.

Nieznacznie zwiększono szerokość opętania

Ale teraz Diess chce ponownie rozszerzyć imperium VW – o wypożyczalnię samochodów. W ramach konsorcjum z zarządzającym aktywami Atestor i największym importerem VW w Holandii, Pon Holdings, VW nabywa Europcar. Oferta została zwiększona o jeden cent do 50 centów na akcję. Odpowiada to około 2,5 miliarda euro.

Obie strony zgodziły się teraz na umowę. Wieczorem Europcar ogłosił, że przyjmie ofertę. Rada Nadzorcza VW zatwierdziła transakcję.

Z Europcar do wiodącego dostawcy mobilności

Umowa ma sens również z punktu widzenia Volkswagena. Prezes VW Diess ogłosił, że Europcar powinien odgrywać kluczową rolę w tworzeniu platformy dla mobilności. Wiodąca europejska wypożyczalnia samochodów posiada rozległą sieć terminali na lotniskach, dworcach kolejowych i w centrach miast. „Zarządzając swoją nowoczesną flotą i rozległą siecią stacji, Europcar pomoże Volkswagenowi szybciej osiągnąć ambitne cele w zakresie rozszerzania usług mobilności” – wyjaśnił Dies. Klienci coraz częściej korzystają z formularzy subskrypcji i car-sharingu jako alternatywy dla własnego samochodu.

Volkswagen jest już zaangażowany w car sharing pod marką WeShare i oferuje usługi ride-hailing z Moia. Praca ta zostanie rozszerzona w ciągu najbliższych kilku lat. Grupa chce przekształcić się z producenta klasycznych samochodów w konglomerat technologiczny, który oprócz pojazdów zarabia na oprogramowaniu i usługach cyfrowych.

Ożenił się ponownie po rozwodzie 15 lat temu

Europcar był już własnością Volkswagena pod koniec lat 90-tych. W 2006 roku firma z Wolfsburga sprzedała wypożyczalnię samochodów, ponieważ nie była już odpowiednia dla jej podstawowej działalności. Podczas pandemii Corona Europcar wszedł w najgorszy kryzys w swojej historii. Francja i Hiszpania musiały pomóc w pożyczkach awaryjnych. Główny akcjonariusz Europcar Eurazeo odszedł. Aby przetrwać, wypożyczalnia samochodów zmniejszyła swoją flotę pojazdów o prawie połowę.

READ  Zwycięzca po pandemii The Budapest Gazette

Continue Reading

Trending