Connect with us

sport

Schumacher nie żałuje podpisania „absolutnie” Haasa

Published

on

10:05

Schumacher nie żałuje podpisania „absolutnie” Haasa

Zespół Haas zawsze trafiał na pierwsze strony gazet – ale niestety nie zawsze w pozytywnym sensie. Czy Mick Schumacher będzie żałował podpisania z siłami amerykańskimi? „Nie, wcale” — zauważa Naprzeciwko „Bild am Sonntag” Jasne i wyjaśniające: „Jestem tu szczęśliwy i zgadzam się ze wszystkimi. To nie jest dane”.

„Wspaniale, że jako kierowca dopiero w drugim roku mam tak duży wpływ na rozwój i montaż auta. Rozwijam się wraz z zespołem” – zapewnia, choć przyznaje, że ostatnie dni był „burzliwy”. I musi to trwać nawet po odejściu Nikity Maspina.

Teraz między innymi pozostaje do wyjaśnienia, kto w tym roku poprowadzi drugi Haas.

15:38

Sprzedam Schumacher Ferrari

Gdybyś mógł zebrać tylko 4,9 miliona USD, teraz masz szansę Kupić Ferrari F300 z sezonu 1998 Formuły 1 – Nie cokolwiek! To Ferrari, z którego Michael Schumacher wycofał się w finale 1998, a następnie przegrał mistrzostwo świata. Ponadto Schumi zajął drugie miejsce w tym samym samochodzie na torze Nürburgring. Więc jeśli masz pieniądze…


15:27

„Potomstwo” Williams

Williams Jr. dostaje bonusy: Oliver Grey jest teraz częścią Akademii Kierowców. Gray startował w zeszłym roku w brytyjskich mistrzostwach Formuły 4, wygrywając dwa wyścigi i zajmując siódme miejsce w klasyfikacji generalnej. Czy zobaczymy go kiedyś w Formule 1? Przed nami jeszcze długa droga, ale uczestnictwo w młodzieżowym programie Williamsa z pewnością nie zaszkodziło jego szansom.

Jesteśmy podekscytowani!


15:10

Haas Freight utknął w Anglii

Obecnie do Haasa nadchodzi gęsto i szybko. Teraz amerykańskiemu zespołowi grozi niepowodzenie w nadchodzących testach w Bahrajnie. Tło: Zgłosili to koledzy z „auto motor und sport” Przesyłka Haas jest obecnie utknęła w Anglii. Mówi się, że jedna z pięciu maszyn transmisyjnych Formuły 1 uległa awarii z powodu problemów technicznych.

Obecnie wygląda na to, że ładunek – przez zakręty – dotrze do Bahrajnu najwcześniej we wtorek wieczorem. „Możliwe, że odwołamy pierwszy dzień testów. Wszystkie inne zespoły mają dwa dni postępu w przygotowaniach” – cytuje szefa zespołu Gunthera Steinera w gazecie.

Inne zespoły już dziś przewidują swoją ładowność. Czasami to wszystko się łączy…


14:56

Nowy McLaren „łatwiejszy” w prowadzeniu?

Przynajmniej tak mówi CTO James K.. „Ogólnie rzecz biorąc, powiedziałbym, że jak dotąd samochód może być łatwiejszy w prowadzeniu” – powiedział Key, po tym, jak Daniel Ricciardo w szczególności miał problemy z przystosowaniem się do McLarena w 2021 roku. Dzieje się tak, ponieważ nowe bolidy F1 są „mniej skomplikowane” niż ich poprzednicy.

„Prawdopodobnie masz stabilną platformę” – wyjaśnia Key, odnosząc się do nowych przepisów w porównaniu do skomplikowanych samochodów sprzed lat. W 2022 r. będzie o „dużych powierzchniach”, a nie o „drobnych szczegółach”. To pomogło McLarenowi uczynić samochód bardziej zdatnym do jazdy.

„Zrobiliśmy krok we właściwym kierunku”, powiedział Key, „ale z pewnością nadal mamy pracę do wykonania”.


14:40

Czy zostanie podniesiona minimalna waga?

Ogromna waga 795 kg W tym roku powinieneś zważyć samochody Formuły 1. Ale wydaje się, że to nie wystarczy! Na ringu słychać, że wiele drużyn jest znacznie wyżej. Tylko Alfa Romeo podobno miała minimalną wagę w Barcelonie. Jednak wydaje się, że dzieje się to kosztem niezawodności, ponieważ C42 przez długi czas był w boksach wiele razy.

Rezultat: limit wagi może zostać ponownie podniesiony. Zostanie to omówione w Bahrajnie. Oczywiście będziemy Cię informować!


14:22

52 lata temu dzisiaj…

… Jack Brabham wygrał swój 14. i ostatni wyścig Formuły 1. Australijczyk wygrał mecz otwarcia sezonu 1970 w RPA, wyprzedzając Denny’ego Holma (McLaren) i Jackie Stewarta (marzec). Nie było dalszego zwycięstwa, dopóki nie przeszedł na emeryturę pod koniec roku w wieku 44 lat. Swój ostatni sezon w Formule 1 zakończył na szóstym miejscu w Mistrzostwach Świata.


Galeria zdjęć: „Black Jack”: kariera Jacka Brabhama



13:56

Najlepszy potaż w historii?

Po odejściu z Mercedesa w 2022 r. trudno będzie oprzeć się na wynikach ostatnich kilku lat. Niezależnie od materiałów Bottas mówi, że chce być „najlepszą wersją siebie” w Alfa Romeo. „Jako kierowca nauka nigdy się nie kończy”, wyjaśnia, dodając: „Oczywiście patrzę na obszary, w których mogę być lepszy”.

Wyniki, które będą możliwe, w dużej mierze zależą od mocy nowego C42.


13:37

Wilk: To nie jest łatwe

Oczywiście Nikita Maspin jest ostatnio na czołówkach gazet. Ale nie jest jedynym Rosjaninem na torze Formuły 1. Wyjaśnił Toto Wolff W „Bloombergu”: „mamy [bei Mercedes] W zespole są zawodnicy z Ukrainy i Rosji, co zdecydowanie nie jest łatwe dla wszystkich, którzy mają tam rodziny.

Wolf mówi, że jest podzielony w sprawie losu Maspina. Z drugiej strony Rosjanin jako pilot udowodnił, że ma to, czego potrzeba, by jeździć w Formule 1. W świetle „ciężkich kar” przeciwko Rosji rozumie też decyzję zespołu.

Przypominamy, że Masepin również kilkakrotnie testował w przeszłości dla Mercedesa.


13:18

Mercedes z największą aktualizacją?

Nie jest tajemnicą, że wszystkie drużyny prawdopodobnie przyniosą w tym tygodniu awanse dla Bahrajnu. Ekspert Jolyon Palmer wyjaśnia to na „Formuła1.com”Aby Mercedes mógł przynieść ze sobą „najwięcej ulepszeń”. Oczekuje się, że Silver Arrows pokaże swoje prawdziwe tempo tylko na pustyni.

„Zespół wyglądał [in Barcelona] Bycie w przyzwoitej pozycji – inaczej niż w Bahrajnie w 2021 roku, kiedy samochód wyglądał na częściowo niezniszczalny” – wspomina Palmer zimowe testy rok temu. Tym razem nie było większych problemów z W13. Jesteśmy ciekawi, jak bardzo zmieni samochody To zostanie zaprezentowane w tym tygodniu!


12:54

Mike Crack: Liberty robi wiele rzeczy dobrze

Krytycy oskarżają Formułę 1 o to, że jest bardziej widowiskiem niż sportem. Ale według Mike’a Cracka, Liberty Media poszło tak, jak chce większość fanów. „Tak, jest bardziej skoncentrowany na serialu, ale myślę, że tego chce publiczność i naprawdę wykonują świetną robotę” – powiedział Crack.

Nowy szef Aston Martin wyjaśnia, że ​​Liberty już osiągnął „świetne” rzeczy w Formule 1 i że pierwsza klasa rozwinęła się „bardzo pozytywnie” pod przewodnictwem Amerykanów. „I myślę, że będzie ich więcej” – oświadczył.


12:34

Kierowca rezerwowy w Formule 1

Ktokolwiek zastąpi Nikitę Maspina w Haas (najprawdopodobniej) będzie musiał tej zimy wskoczyć na głęboką wodę bez kilometra testów. Nasza seria zdjęć pokazuje, że coś takiego w przeszłości działało całkiem dobrze…


Galeria zdjęć: koszulki i serduszka: kierowcy rezerwowi Formuły 1




11:14

Gasly wita nowy weekendowy harmonogram

Tradycyjne media zostaną usunięte w czwartki w tym roku, więc weekend dla pilotów będzie trwał tylko od piątku do niedzieli. Pierre Gasly wyjaśnia, że ​​w przyszłości będzie musiał przybyć tylko w czwartek wieczorem, a nie w środę wieczorem, jak to czasami bywało wcześniej.

Sprzyja więc nowemu harmonogramowi – zwłaszcza biorąc pod uwagę 23 wyścigi w tym roku. „Jeśli mamy przyjechać dzień później, to już 23 dni [in einer Saison]które masz oprócz treningu i odpoczynku między wyścigami.”

Może się więc wydawać, że to niewiele, ale czwartkowa nieobecność ma „bardzo duży wpływ”.


10:56 rano

Hamilton na imprezie modowej

Rekordzista świata wykorzystał dni poprzedzające test i kolejny inauguracyjny wyścig w Bahrajnie, aby odwiedzić kolejne wydarzenie modowe. Tam poznał m.in. aktorkę Zendayę, której od razu zaproponowano rolę w jej serialu Euphoria. Nie mów mi nic osobiście, ale jeśli coś wyjdzie z serialu, to i tak to znajdziesz 😉

READ  Bundesliga 2 – St. Pauli vs Hannover: Sebastian Kirk poszerza prowadzenie
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

sport

Nürburgring 2022 na żywo: Phoenix kontra Pink Double

Published

on

4:52 rano

Glickenhaus i inne do naprawy

Glickenhaus SCG004c #706 (Mutsch/Laser/Mailleux/Westbrook), który, sądząc po pit stopie, zamienia się miejscami w ostatniej dziesiątce, musi zostać wepchnięty do garażu po tym, jak Frank Mellux wślizgnął się do lasu Adenauer. Trwają prace na spodzie silnika.

Tymczasem w garażu stoi True-KTM #117 (F. Stuck / J. Stuck / Palttala / Kofler) po problemach z elektroniką i Octane126-Ferrari #26 (Grossmann / Trummer / Hirschi / Ludwig), który jest już z powrotem w P17 na Rating wzrósł. Tutaj również mógł nastąpić wypadek stosunkowo późno na okrążeniu.


4:34 rano

Pierwsze oznaki końca nocy

Zmierzch zaczyna się na północnym wschodzie, więc wkrótce znów będzie jaśniej. Ale połowa się skończyła. Świat wygląda teraz o wiele jaśniej dzięki Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten). Jesse Crone ustala obecnie czasy rywalizacji i utrzymuje się blisko lidera 2:30 minut, mając do dyspozycji trzy do czterech okrążeń.

Ryzyko musi być nadal podejmowane w pierwszej kolejności. Przewaga #3 nad #15 spadła teraz do dziesięciu sekund. Robin Frijns wywiera presję na Fabiana Schillera. Tymczasem Supra musi zostać odzyskana ze żwiru AMG Arena.


4:19 rano

Uzyskaj prędkość przed Phoenix teraz

GetSpeed ​​​​Mercedes #3 (Christodoulou/Götz/Schiller) skoczył do przodu na ostatnim przystanku. Fabian Schiller wyprzedził Robina Frijnsa o 16,7 sekundy. Przystosowane do strategii, Audi wciąż prowadzi, ale teraz dzieli go tylko sześć sekund.


04:06

Połowa czasu! Co wydarzyło się do tej pory?

Pierwsza połowa to 4:00 w dramatycznej pierwszej połowie wyścigu:
– Krótkotrwała przewaga Octane126 Ferrari
– Naprawa powypadkowa wyrzuca mini auta BMW z tyłu
– Rowe-BMW #99 spada Toksport-WRT-Porsche #27
– Manthey-Porsche #1 gwałtownie rozbija się w Antoniusbuche po pojedynku Laurensa i Driesa Vanthoora
– KTM X-Bow Felixa von der Ladena zapalił się i bez kierowcy toczy się w kierunku Fuchsrohr.
– Aston Martin wychodzi na prowadzenie, ale siedem godzin później leci przed wjazdem do Döttinger Höhe
– Zaledwie kilka minut później nowy szef Sheldon van der Linde miał wypadek w kopalni po dziurze lub złamanym zawieszeniu
Kelvin van der Linde eliminuje numer 5 w wypadku toczenia
Zjazd Walkenhorst-BMW nr 101 po wypadku Andy’ego Soucka, zjazd KTM nr 116 po wypadku Tima Heinemanna
– Phoenix-Audi #15, oba Getspeed-AMG i Schubert-BMW walczą o zwycięstwo

READ  Ralph Rangnick potwierdza: Anthony Martial chce opuścić Manchester United


3:46 rano

Niewielki efekt Juncadelli

Szanse na zdobycie #4 GetSpeed ​​​​Mercedes (Engel/Gounon/Juncadella) niekoniecznie wzrosły: Daniel Juncadella skręcił na wyjeździe z krzywej Ravenol i uderzył w ścianę opony. Jeździ swoim samochodem ze stratą czasu. Przy tej samej strategii różnica wynosi teraz około 1:26 dla wiodącego samochodu Audi.


03:39

Niedaleko katastrofy przywódców

Dries Vanthoor w flagowym okręcie Phoenix-Audi #15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns) prawie zderzył się z Glickenhaus-SCG004c #706 (Mutsch / Laser / Mailleux / Westbrook), który miał wybuchnąć. Wszystko poszło dobrze. Niewielki postęp w rozwoju amunicji Getspeed AMG pozostaje stabilny.

Temperatura wynosi obecnie cztery stopnie Celsjusza. Jest to już minimalna ilość pozostałych klatek w oknie operacyjnym. Fakt, że istnieją trzy obszary dla kodu 60, jeszcze bardziej utrudnia kierowcom.


3:25 rano

Gotowy top KTM

To tyle w przypadku True-KTM #116 (Kofler/Siljehaug/Hofer/Heinemann). Tim Heinemann miał wypadek na zboczu Nordschleife. Czy ma to związek z wypadkiem na Kajmanach #85? W każdym razie marszałkowie powtórzyli dziwny czwartkowy incydent. Holowanie to spowodowało również zderzenie uratowanego pojazdu z pojazdem uratowanym.


3:13 rano

Wypadki zamieniają się w inne kategorie

Tymczasem chód nieco się uspokoił, przynajmniej w SS9. Doświadczenie pokazuje, że kto przeżyje pierwszą trzecią część, ma duże szanse na pokonanie ostatnich dwóch trzecich – nawet jeśli oczywiście nie ma żadnej gwarancji. Brutalny chód ucichł w ciągu pierwszych kilku godzin, a tor stał się zauważalnie bardziej pusty.

Jednak lawina trwa nadal: Black Falcon Cayman #85 (Meenen/M. Müller/Palluth/Wahl) zderza się z jednym z X-Bows GT2 i mocno w niego uderza. Subaru #114 (Van Damme / Shrek / Lacey / Sasaki) w Lesie Adenauer, z Cobrą #832 przy wejściu do Webermana.



2:22 rano

#3 jest z powrotem

Getspeed jeszcze nie zrezygnował z tego. Adam Christodoulou w GetSpeed ​​​​Mercedes #3 (Christodoulou / Götz / Schiller) po raz kolejny próbował dogonić 10 sekund do 15 sekund na Phoenix Audi # 15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns ). Nadal obowiązują następujące zasady: #3 jest przed okrążeniem #15, a także od #4, więc praktycznie ma 23 sekundy mniej w porównaniu z tymi dwoma pojazdami. Jednak obecnie wyprzedzasz zespół w zespole.

Z drugiej strony, Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten) stopniowo spada. Jens Klingmann obecnie jeździ podwójnie i po prostu nie lubi prędkości pierwszych trzech pojazdów. Teraz w pierwszej dziesiątce: Glickenhaus SCG004c #706 (Mutsch / Laser / Mailleux / Westbrook).


2:06 rano

BMW musi dokonać kolejnej ofiary

Walkenhorst-BMW #101 (Krognes / Soucek / Trogen / J. Müller) jest kompatybilny. Wygląda na usterkę techniczną. Zespół Walkenhorst, który jeździ na oponach Yokohama, miał do tej pory zaskakująco słaby wyścig i nie był w stanie utrzymać tempa, zwłaszcza na początku. Niedawno skrócili konkurencyjne czasy okrążeń, ale wydaje się, że to koniec podróży służbowej. Jedynym BMW M4 GT3 pozostałym w klasie Pro jest teraz BMW #20 Schuberta (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten), które plasuje się między P1 a P5 w zależności od punktu zatrzymania i jest de facto trzecim.


1:59 rano

Walter Hornung krytykuje

Dyrektor wyścigu Walter Hornung, podobnie jak wielu tutaj, jest zdumiony prędkością. W oficjalnym oświadczeniu powiedział: „Mieliśmy kilka poważnych wypadków, na szczęście żaden nas nie skrzywdził. Niestety musieliśmy nałożyć pewne kary, co z kolei wpływa na wyścig. Wypadków, które zdarzają się podczas wyprzedzania, nie powinny mieć miejsca – Jeździmy w wyścigu długodystansowym, nie biegamy sprintem. Nawet nie mamy przerwy między połówkami, a chciałbym teraz spokojniejszą noc.

READ  Bundesliga 2 – St. Pauli vs Hannover: Sebastian Kirk poszerza prowadzenie


1:42 rano

Mueller zasłużył na karę

Audi #22 z kolekcji samochodów (Haase / N. Müller / Niederhauser / Rast) otrzymuje karę 1:32 za pokonanie Falkena Porsche. Realistycznie, Audi ma w tej chwili dopiero 15. miejsce w wyścigu, ale ma też największe szanse.


1:33 rano

# 4 Traci grunt

Po tym, jak Maximilian Götz wyprzedził go, Phoenix Audi #15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns) skróciło czas wyprzedzenia. Jest teraz w tej samej kadencji, co GetSpeed ​​​​Mercedes #4 (Engel/Gounon/Juncadella). Jednak różnica jest zaskakująco duża i wynosi teraz około minuty. Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten) również wciąż ma szansę na zwycięstwo i wielokrotnie prowadzi przez trzy okrążenia. Jednak ostatnio również czas został stracony. w tym momencie


1:07 rano

Zderzenie Mullera z Picariello

Dla odmiany w klasie panuje wewnętrzny gwar. Nico Müller przekształcił Falken Porsche nr 44 (Bachler / Picariello / Pilet / Ragginger) w serię Audi nr 22 (Haase / N. Müller / Niederhauser / Rast). Chociaż pozostaje w tyle, scena już wygląda na intencję.

Falcon Porsche wjeżdża do boksów z uszkodzeniem zawieszenia na krótkim okrążeniu. Audi jedzie, ale scena jest już „badana”.

aktualizacja: Porsche potwierdza koniec #44.


12:57

Kolejny incydent związany z SP9

Kelvin van der Linde jest kolejnym najlepszym kierowcą, który plasuje się na liście błędów pełnoprawnego zawodowca. Zderza się z FourMotors Cayman # 420. Cayman jechał w lewo, ale dał znak w prawo i wycofał się w prawo. Rezultat: wypadek na Michael-Schumacher-S.

Na początku dochodzi do zderzenia rodziny Vanthur, a następnie obaj Van der Linde przechodzą na emeryturę z powodu wypadków. Niedobry dzień dla braci.

Continue Reading

sport

Finał Ligi Mistrzów UEFA: rozpoczęcie musi zostać przełożone z powodu zamieszek – piłka nożna

Published

on

Chaos przed finałem Ligi Mistrzów między Liverpoolem a Realem Madryt!

Rozpoczęcie powinno zostać przełożone o kwadrans!

Powód: Jak donosi francuskie radio „RMC”, kilkuset kibiców Liverpoolu mogło dotrzeć na Stade de France bez biletu.

Burzliwe sceny sfilmował Nicholas Pelletier, dziennikarz RMC.

Stwierdził, że setki fanów Liverpoolu z łatwością przeszło przez pierwszą strefę kontrolną przed stadionem.

Więc policja była tak zaskoczona tłumem w Dystrykcie Drugim, Brama U, że musieli ustąpić.

Setki kibiców mogą przybyć na stadion bez biletu!

Ale na krótko przed rozpoczęciem meczu odetchnął z ulgą: niebiletowani kibice zostali złapani i wypędzeni ze stadionu.

Jednak blok Liverpoolu był ledwie pełny piętnaście minut przed rozpoczęciem meczu.

Dlatego UEFA zdecydowała: przełożyć rozpoczęcie z 21:00 na 21:15!

Ogłoszenie na stadionie brzmiało: „Ze względu na późne przybycie kibiców mecz rozpocznie się później. Więcej informacji będzie dostępnych najpóźniej w ciągu 15 minut”.

Czyli: rozpoczęcie może być opóźnione jeszcze bardziej!

Oficjalnie Liverpool i Real otrzymali dla swoich fanów tylko 20 000 biletów. Łączna liczba widzów na paryskim stadionie to 81 338 widzów.

Według menedżera Liverpoolu, Jurgena Kloppa, w stolicy jest około 60 000 fanów Liverpoolu, z których dwie trzecie nie mają biletu. Klopp powiedział, że Paryż jest wystarczająco duży, aby przyciągnąć tych fanów i dobrze się bawić.

W stolicy Francji przebywa obecnie łącznie 6800 policjantów. Mieli powstrzymać burzę fanów…

Continue Reading

sport

Finał CL Liverpool vs Real Madryt: Tak Klopp przysięga zemstę na swoich dzieciach – piłka nożna

Published

on

Strajk S-Bahn utrudnia dostęp

Jak na ironię, na finał Ligi Mistrzów w Paryżu kibice przygotowują się na utrudnienia w transporcie lokalnym. Linia S-Bahn RER B, która prowadzi do Stade de France, zostanie dotknięta strajkami, poinformował w piątek przewoźnik RATP. Tylko dwa z trzech pociągów kursują w ciągu dnia, a cztery z pięciu po południu, a na trasie Paris Nord linia jest niepewna.

Maszyniści protestują przeciwko brakom kadrowym i zbliżającemu się przetargowi na linie i chcą wywierać presję, zakłócając piłkarski finał, donosi Le Parisien. Początkowo prace budowlane nad słabnącym RER B zostały przełożone, aby umożliwić kibicom podróżowanie.

Aby zapewnić bezpieczeństwo finałowego meczu, Dyrekcja Policji zapowiedziała wysłanie 6800 funkcjonariuszy. Strefa kibica do 44 000 osób zostanie utworzona w zachodnim Paryżu dla brytyjskich fanów bez biletu. Dla hiszpańskich kibiców, którzy mają bilet, w pobliżu stadionu znajduje się strefa kibica, która może pomieścić 6000 osób. Dla kibiców obu klubów paryskie Champs Elysees i okolice są tematem tabu do niedzieli wieczorem.

READ  Borussia Mönchengladbach: Powstanie fanów Gladbacha! - Bundesliga
Continue Reading

Trending