Clippers PL

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej w Clippers PL

Rowery Woom z Polski w całej Europie

Austriacki producent rowerów dziecięcych Wool stopniowo przenosi produkcję swoich rowerów do Europy na rynek europejski: linia montażowa została oficjalnie uruchomiona w polskim mieście Sweepotgen.

Austriacki producent rowerów dziecięcych Wełna Na podstawie zestawów Gloucesterneberg – Ogłoszone w poprzednim roku – Kolejny krok do sprowadzenia produkcji swoich rowerów do Europy na europejskie rynki zbytu: W fabryce niemieckiej firmy SPRICK CYCLE GmbH w iewiebodzinie na południu Polski oryginalne rowery – wełniane oryginalne rowery – czyli klasyczne rowery dziecięce wełna 1 biz – kursują od początku 6 roku.

Firma Sprick znalazła niezawodnego partnera z długą tradycją w budowie rowerów. W fabryce w Rickwiebodzinie Sprick oferuje wełnę z własnymi halami magazynowo-produkcyjnymi. Oczekuje się, że przy pomocy dwóch linii produkcyjnych i dwóch automatycznych maszyn do szprych, do końca 2021 roku na linię produkcyjną trafi 115000 oryginalnych wełnianych motocykli. To prawie 40% całkowitej rocznej produkcji. W dodatku przygotowania do finalnej polskiej produkcji rowerów Woom of Mountain idą pełną parą.

SPRICK na Wiebodzinie

Krótkie terminy dostaw

Postępująca automatyzacja, ale malejący wzrost wśród dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego i lotniczego otwiera również możliwości dla produkcji i montażu rowerów w EuropieGuido Dom, dyrektor zarządzający Woom, mówi:Do tej pory branża rowerowa otrzymywała swoje komponenty prawie wyłącznie od ekspertów z Azji. Może być teraz produkowany i produkowany z dostawcami w Europie. Widzimy wielką szansę dla wełny”, So Thom.

Guido Dom, dyrektor generalny wełny

Guido Dom, dyrektor generalny wełny

Zamiast wysyłać komponenty za granicę z Azji do Europy przez 30 dni, w przyszłości mogłyby one zostać przewiezione na linie produkcyjne ciężarówkami w UE w ciągu kilku dni. Thom: „Oszczędza czas i jest przyjazny dla środowiska.„Produkcja wełny w Europie oferuje wiele korzyści: bliskość siedziby firmy w Austrii ułatwia bezpośredni i osobisty kontakt z producentami – czy to profesjonalny, integracja techniczna, zapewnienie jakości, szkolenie metodyczne, czy planowanie i – kontrola produkcji.

READ  Corona: Bawaria rozluźnia kontrolę nad szczepiącymi - zjawisko monachijskie nadal się nasila

Umiejętności muszą być stale rozwijane

W zależności od pory roku w fabryce pracuje obecnie około 300 pracowników, w tym 80 tylko dla wełny. A umiejętności muszą być stale rozwijane. “W przyszłości będziemy polegać na zaawansowanej technologicznie automatyzacji konstrukcji ram aluminiowych, znanej z fizycznej produkcji w budowie samochodów“, Dom wyjaśnia:”W ten sposób pracownicy mogą w pełni skupić się na czynnościach montażowych, które wymagają niezwyciężonych i fizycznie mniejszych zdolności motorycznych z ludzkimi grzywnami.

Kryzys koronowy podkreśla znaczenie zakładów produkcyjnych w Europie

Znaczenie posiadania fabryk w Europie w czasie kryzysu Corona było nie mniejsze: zakłady produkcyjne w Azji zostały częściowo zamknięte z powodu lokautu; Trasy transportowe są zawodne. Do tej pory branża rowerowa boryka się z problemami z zaopatrzeniem w typowe komponenty, które mają negatywny wpływ na całą produkcję, co często znajduje odzwierciedlenie w długim czasie oczekiwania klientów. Czas dostawy poszczególnych elementów jest bardzo wydłużony: w niektórych przypadkach od 90 do 600 dni.

Wełniani inwestorzy

Współpraca z SPRICK CYCLE w Polsce to dla nas ważny krok w kierunku naszego większego celu: produkcji wełnianych rowerów na europejskie rynki zbytu w Europie„Dyrektor zarządzający firmy Wool Tohm wyjaśnia. Produkcja rowerów w Azji będzie nadal odgrywać ważną rolę na rosnących rynkach wełny w Ameryce Północnej i Azji i będzie nadal rosnąć; Jednak na europejskich rynkach zbytu produkcja w Europie jest bardziej wydajna.

Bardziej bezpośrednio poniżej www.woombikes.com.