Connect with us

Tech

Resident Evil 8: piracka wersja powinna działać płynniej niż wersja na PC

Published

on

Piracka wersja horroru „Resident Evil 8” powinna działać płynniej niż oryginalnie zakupiona kopia. Zostało to zgłoszone przez kilka amerykańskich mediów, które porównały niedawno wydaną piracką wersję do pecetowej wersji „Resident Evil 8” wydanej w maju.

Raporty z bloga DSOG Games Na przykład jąkanie podczas zabijania zombie, które wielu użytkowników zauważyło w wersji „RE8” na PC, nie jest już obecne w wersji crackowanej. Według własnych oświadczeń DSOG prowadził piracką wersję przez dwie godziny i nie zauważył żadnego zacięcia. Magazyn technologiczny Ars Technica również potwierdza lepsze osiągi pirackiej wersji: Według własnych danych redaktorzy byli w stanie zauważyć, jak różne jest uruchamianie zakupionej i pirackiej kopii na tym samym komputerze podczas wyświetlania wskaźników wydajności. Na YouTube krąży również wiele filmów, które mają pokazywać różnice w wydajności.

Port RE8 na komputery PC był krytykowany przez graczy i media związane z grami za niespójną wydajność od czasu jego premiery w maju. Eksperci w Książki na DigitalFoundryWersja na komputery PC jest rozczarowująca: podczas gdy liczba klatek na sekundę jest zwykle wysoka na odpowiednim sprzęcie, wrażenia z gry ciągle się zacinają z powodu przerywanego zacinania.

Grupa Empress, która opublikowała złamaną wersję „Resident Evil 8”, przypisuje te problemy z wydajnością implementacji ochrony przed kopiowaniem. Według Empress, Capcom używa w grze akcji kombinacji Denuvo i własnego oprogramowania antysabotażowego. Crack usuwa punkty dostępowe tych systemów DRM, a tym samym naprawia zacinanie, które powtarza się w zakupionej wersji. Wydawca Capcom nie skomentował jeszcze raportów.

Wielokrotnie podejrzewano, że rozwiązanie antysabotażowe Denuvo wpływa negatywnie na działanie chronionych gier. System ma na celu utrudnienie pirackich kopii gier wideo poprzez umieszczanie losowych zapytań testowych w kodzie oprogramowania do gier wideo. Oczywiście zależy to od indywidualnej implementacji danego dewelopera: Ponad 150 gier opartych na systemie Denuvo DRM, które są uważane za stosunkowo skuteczne w zwalczaniu widoku krakersów. Nie wszystkie z nich mają oczywiste problemy z wydajnością.


(Duha)

do strony głównej

READ  PS5 otrzyma nowy wygląd na okres świąteczny
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Aktualizacja Fallout 4: Next Gen na PS5 i Xbox pojawi się dzisiaj

Published

on

Aktualizacja Fallout 4: Next Gen na PS5 i Xbox pojawi się dzisiaj

Fallout 4 otrzymuje dużą aktualizację na PS5, konsole Xbox Series i PC.
Fallout 4 otrzymuje dużą aktualizację na PS5, konsole Xbox Series i PC.

Czwartek, 25 kwietnia 2024 r

13:58

Oficjalne kanały Bethesdy milczą na razie na temat konkretnego wydania. Nawet jeśli istnieją pojedyncze raporty o trwałych pobraniach, już przygotowujemy się na to, że aktualizację będziemy mogli pobrać dopiero później, niż pierwotnie oczekiwano.

13:25

Wypuszczać tylko w godzinach wieczornych?

Nadal nie możemy zgłosić żadnego białego dymu dotyczącego aktualizacji nowej generacji. Ponieważ pora lunchu prawie się skończyła, czas premiery podawany przez niektóre sklepy znów stał się bardziej realistyczny.

Źródła takie jak te Spodziewaj się, że aktualizacja pojawi się dzisiaj Około 18:00 czasu niemieckiego Może zostać wydana – w zależności od terminu wydania poprzednich aktualizacji Fallouta 4.

12:54

Wciąż czekamy na znak życia ze strony aktualizacji – na razie bezskutecznie. Jeśli potrzebujesz porady, co zrobić przed premierą: Słyszeliśmy, że seria Fallout na Amazon Prime jest całkiem niezła…

12:33

Wygląda na to, że nic się jeszcze nie dzieje w związku z aktualizacją. Mamy serię PS5 i Xbox

W Internecie pojawiają się pojedyncze doniesienia, że ​​najwyraźniej rozpoczęło się odpowiednie pobieranie – w tym na nieoficjalnym kanale Fallouta 4 na Discordzie. Oczywiście będziemy Cię na bieżąco informować.

12:18

Serwery Fallouta 4 są obecnie wyłączone.Serwery Fallouta 4 są obecnie wyłączone.





Serwery Fallouta 4 są obecnie wyłączone.

To jest obraz, który aktualnie widzisz, gdy logujesz się na serwery Bethesdy. Brak informacji o czasie trwania prac konserwacyjnych.

12:08

Serwery modów przestały działać w ciągu tych minut

Teraz już niedługo okaże się, czy z aktualizacją nowej generacji będziemy mogli ruszyć już po południu – czy też będziemy musieli poczekać trochę dłużej.

11:55

Do zapowiadanych prac konserwacyjnych związanych z modyfikacją pozostało niecałe 5 minut. Czy aktualizacja nowej generacji zostanie również zainstalowana w tym samym czasie?

READ  Galaxy S20 FE w Czarny piątek: Saturn znacząco zmniejsza model Samsunga Lite

11:38

Nasz użytkownik JDrake pisze w komentarzach, że pobieranie już trwa na platformie Steam, gdzie znajduje się wolumen aktualizacji Nieco ponad 55 GB. W takim razie prawdopodobnie nie zajmie to dużo czasu w przypadku konsol; Pad w wersji Xbox posiada już ikonkę „X/S”.

11:23

„Nagranie przedstawiające moje regularne sprawdzanie, czy aktualizacja Fallouta 4 została już wydana. […]”

Ten X-Post z gifem całkiem dobrze opisuje nasze obecne zachowanie – i prawdopodobnie także wielu z Was.

Polecane treści redakcyjne

W tym momencie znajdziesz zewnętrzną treść z Twittera, która uzupełnia artykuł.
Możesz go ponownie wyświetlić i ukryć jednym kliknięciem.

Wyrażam zgodę na wyświetlanie mi treści z Twittera.

Dane osobowe mogą być przekazywane do platform podmiotów zewnętrznych. Przeczytaj więcej o naszej polityce prywatności.

łączyć z Treść Twittera

11:05

Aktualizacja nie została jeszcze wypuszczona, ale Bethesda ostrzegała przed nią przed oficjalną premierą – przynajmniej wszyscy bawiący się modami. W najgorszym przypadku łatanie może zniszczyć zawartość z powodu niekompatybilności.

Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj:

10:19

Nadal nie jest jasne, kiedy pojawi się aktualizacja Fallouta 4. Najprawdopodobniej będzie to około południa, ale niektóre anglojęzyczne sklepy również spekulują na temat premiery wczesnym wieczorem (około 17:00 i 18:00). Powód: Poprzednie aktualizacje gry End of Time RPG ukazały się w podobnym okresie.

9:51

Ciekawostka: dzisiejsza aktualizacja jest pierwszą dużą łatką do Fallouta 4 od 2017 roku(!).

8:26

Oczywiście najważniejsze pytanie brzmi: kiedy aktualizacja będzie dostępna dzisiaj?

Jest już dość wyraźny sygnał. Ponieważ o 10:00 UTC – około 12:00 czasu niemieckiego – odbędzie się konserwacja modów i Klubu Kreatywności. Jest więc bardzo prawdopodobne, że w tym czasie zostanie zainstalowana łatka nowej generacji.

W porze lunchu odbędzie się konserwacja modów do Fallouta 4.W porze lunchu odbędzie się konserwacja modów do Fallouta 4.
W porze lunchu odbędzie się konserwacja modów do Fallouta 4.

READ  PS5 otrzyma nowy wygląd na okres świąteczny

07:30

Witamy w transmisji na żywo z aktualizacji Fallout 4 nowej generacji!

Niektóre informacje na temat dużej łatki są już znane (patrz poniżej), ale inne informacje – takie jak dokładny czas – nie są jeszcze znane. Będziemy Cię tutaj na bieżąco informować i mamy nadzieję, że Ci się spodoba!

Bethesda dzięki nowej aktualizacji sprawia, że ​​Fallout 4 jest odpowiedni dla obecnej generacji konsol. Co dziwne, nazywa się to „aktualizacją dla konsol nowej generacji” i ma na celu między innymi znaczne ulepszenie wydanej w 2015 roku gry RPG końca czasu.

Szybki rzut oka na informacje dotyczące dzisiejszej łatki nowej generacji do Fallouta 4

  • początek: 25 kwietnia 2024 r
  • czas: Jeszcze nie wiadomo, prawdopodobnie około południa
  • Systemy: Seria PS5, Xbox
  • Rozmiar pobierania: Jeszcze nie wiadomo

Te treści i innowacje są obecne w aktualizacji Fallouta 4

Jak wspomnieliśmy wcześniej, aktualizacja dba przede wszystkim o techniczną stronę gry i dostosowuje ją do obecnych konsol PS5 i Xbox Series X/S, które są znacznie wydajniejsze w porównaniu do PS4 i Xbox One.

Bethesda ma to gdzieś Oficjalne ogłoszenie Ujawniliśmy już niektóre szczegóły i ulepszenia, które przyniesie łatka:

  • Ustawienia trybu wydajności i jakości
  • Liczba klatek na sekundę do 60 kl./s
  • Większa dokładność
  • Ulepszenia i poprawki stabilności

Ulepszenia komputera: Każdy, kto gra w Fallouta 4 na swoim komputerze, może spodziewać się obsługi ultraszerokokątnych wyświetlaczy, obsługi Steam Deck i różnych poprawek błędów.

Nowe zadanie: Oprócz ulepszeń technicznych aktualizacja dodaje także nową zawartość do Fallouta 4. Pojawi się zupełnie nowa misja o nazwie „Echoes of the Past”, w której musisz uniemożliwić Enklawie założenie bazy w północno-wschodniej części mapy. Nie ma jednak jeszcze informacji o czasie trwania misji.

Fallout 4 to gra RPG osadzona w postapokaliptycznym otwartym świecie. Akcja filmu rozgrywa się prawie 200 lat po wielkiej wojnie nuklearnej w okolicach niemal zniszczonego Bostonu w Ameryce Północnej.

READ  Świetne oferty na Czarny Piątek w Media Market i Saturn

W grze wcielamy się w jedynego ocalałego z Krypty 111, który budzi się z kriogenicznego snu i musi walczyć o przetrwanie na pustkowiach.

Tytuł jest aktualizowany w chwili, gdy uniwersum Fallouta cieszy się ogromnym wzrostem popularności za sprawą emisji serialu na platformie Amazon Prime. Aktualizacja została zapowiedziana już dawno temu i miała pojawić się w zeszłym roku. Teraz jest czas.

Continue Reading

Tech

NASA ogłasza sukces „Voyagera 1”: nastąpił „największy cud”.

Published

on

NASA ogłasza sukces „Voyagera 1”: nastąpił „największy cud”.
  1. Strona główna
  2. Dowiedzmy się

Naciska

Voyager 1 to jedyny ludzki element, który przekroczył granice Układu Słonecznego. (Wrażenie artysty) © Science Photo Libra/imago

Przez pięć długich miesięcy sonda Voyager 1 nie otrzymywała wyraźnego sygnału. Teraz wydaje się, że zespół NASA rozwiązał zagadkę.

PASADENA – Żadna sonda kosmiczna nie jest dalej od Ziemi niż Voyager 1. Sonda NASA od kilku lat znajduje się w przestrzeni międzygwiazdowej poza naszym Układem Słonecznym i stamtąd wysyła na Ziemię cenne dane naukowe. Robiła to co najmniej do 14 listopada 2023 r. Od tego czasu nie nadeszły zrozumiałe dane z Voyagera 1 – co stanowi problem NASA i jej Laboratorium Napędów Odrzutowych, które opiekuje się bliźniaczym statkiem kosmicznym Voyager. Sondy kosmiczne.

Podczas gdy Voyager 2 w dalszym ciągu bez problemu wysyłał dane na Ziemię, Voyager 1 przez wiele miesięcy sprawiał zespołowi ból głowy. Teraz jest jednak prawdopodobne, że zostały wysadzone w powietrze. 20 kwietnia 2024 r. — nieco ponad pięć miesięcy od ostatniego znaczącego transferu danych — sonda kosmiczna zgłosiła się ponownie na Ziemię w taki sposób, że zespół Voyagera mógł coś z nią zrobić. Co więcej, po raz pierwszy od pięciu miesięcy możliwe stało się sprawdzenie stanu i stanu technicznego statku kosmicznego, NASA twierdzi.

Podróżnik 1
5 września 1977
24,3 miliarda kilometrów
22 godziny i 33 minuty
4 z 10
Jej identyczna siostrzana sonda, Voyager 2, została wystrzelona około dwa tygodnie temu
Źródło: NASA

Sonda kosmiczna NASA Voyager 1 od miesięcy wysyłała na Ziemię niezrozumiałe dane

Ta historia sukcesu następuje po kilku miesiącach, podczas których zespół desperacko próbował przekonać Voyagera 1 do współpracy. Problem: sonda kosmiczna jest zbyt daleko, aby ją odwiedzić i naprawić. W końcu między Ziemią a sondą wystrzeloną w 1977 r. jest obecnie ponad 24 miliardy kilometrów. Oznacza to coś jeszcze, co utrudnia próby naprawy: sygnał potrzebuje około 22 godzin i 33 minut, aby przebyć trasę między Ziemią a sondą kosmiczną, a podróż powrotna ponownie zajmuje tyle samo czasu.

READ  „Dziewczyna, którą kochałem, zapomniała okularów” otrzymuje serię anime – Anime2You

Oznacza to, że po każdej zmianie zespół Voyagera wysyłał statek kosmiczny w przestrzeń kosmiczną, musiał czekać około dwóch dni, aby sprawdzić, czy zmiany przyniosły skutek. 20 kwietnia w końcu nadszedł ten czas — zespół wiedział już, jaki problem ma Voyager 1 i jak go naprawić: problem dotyczył jednego z trzech komputerów na pokładzie statku kosmicznego, podsystemu danych lotu (FDS). Odpowiada za pakowanie danych naukowych i statusowych przed wysłaniem ich na Ziemię.

„Voyager 1”: za problemy odpowiada wadliwy chip – NASA znajduje rozwiązanie

Jednak chip przechowujący część pamięci FDS jest wyraźnie uszkodzony. Zapisana jest na nim także część oprogramowania FDS – której brakuje „Voyagerowi 1” i sprawia, że ​​wszelkie dane naukowe i systemowe staną się bezużyteczne. Na Ziemi możesz wymienić uszkodzony chip – 24 miliardy kilometrów stąd trzeba wykazać się większą kreatywnością. Dlatego zespół Voyagera zdecydował się umieścić kod, którego dotyczy problem, w innym miejscu pamięci FDS.

18 kwietnia Voyager 1 po raz pierwszy otrzymał polecenie przechowywania kodu pakującego dane systemowe statku kosmicznego w innym miejscu. Odpowiedź statku kosmicznego z 20 kwietnia pokazała, że ​​próba zakończyła się sukcesem, a Voyager 1 wysłał czytelną aktualizację statusu. W nadchodzących tygodniach inne części oprogramowania, którego dotyczy problem, zostaną przeniesione w ten sposób. Voyager 1 wyśle ​​następnie czytelne dane naukowe z powrotem na Ziemię.

W lutym liderka projektu Voyager, Susan Dodd, wyraziła ostrożny optymizm: „Byłoby największym cudem, gdybyśmy go odzyskali. Jeszcze się nie poddaliśmy i wygląda na to, że ten «wielki cud» już się dzieje”. (niezapłacony rachunek)

Continue Reading

Tech

NASA ogłasza sukces „Voyagera 1”: nastąpił „największy cud”.

Published

on

NASA ogłasza sukces „Voyagera 1”: nastąpił „największy cud”.
  1. Strona główna
  2. Dowiedzmy się

Naciska

Voyager 1 to jedyny ludzki element, który przekroczył granice Układu Słonecznego. (Wrażenie artysty) © Science Photo Libra/imago

Przez pięć długich miesięcy sonda Voyager 1 nie otrzymywała wyraźnego sygnału. Teraz wydaje się, że zespół NASA rozwiązał zagadkę.

PASADENA – Żadna sonda kosmiczna nie jest dalej od Ziemi niż Voyager 1. Sonda NASA od kilku lat znajduje się w przestrzeni międzygwiazdowej poza naszym Układem Słonecznym i stamtąd wysyła na Ziemię cenne dane naukowe. Robiła to co najmniej do 14 listopada 2023 r. Od tego czasu nie nadeszły zrozumiałe dane z Voyagera 1 – co stanowi problem NASA i jej Laboratorium Napędów Odrzutowych, które opiekuje się bliźniaczym statkiem kosmicznym Voyager. Sondy kosmiczne.

Podczas gdy Voyager 2 w dalszym ciągu bez problemu wysyłał dane na Ziemię, Voyager 1 przez wiele miesięcy sprawiał zespołowi ból głowy. Teraz jest jednak prawdopodobne, że zostały wysadzone w powietrze. 20 kwietnia 2024 r. — nieco ponad pięć miesięcy od ostatniego znaczącego transferu danych — sonda kosmiczna zgłosiła się ponownie na Ziemię w taki sposób, że zespół Voyagera mógł coś z nią zrobić. Co więcej, po raz pierwszy od pięciu miesięcy możliwe stało się sprawdzenie stanu i stanu technicznego statku kosmicznego, NASA twierdzi.

Podróżnik 1
5 września 1977
24,3 miliarda kilometrów
22 godziny i 33 minuty
4 z 10
Jej identyczna siostrzana sonda, Voyager 2, została wystrzelona około dwa tygodnie temu
Źródło: NASA

Sonda kosmiczna NASA Voyager 1 od miesięcy wysyłała na Ziemię niezrozumiałe dane

Ta historia sukcesu następuje po kilku miesiącach, podczas których zespół desperacko próbował przekonać Voyagera 1 do współpracy. Problem: sonda kosmiczna jest zbyt daleko, aby ją odwiedzić i naprawić. W końcu między Ziemią a sondą wystrzeloną w 1977 r. jest obecnie ponad 24 miliardy kilometrów. Oznacza to coś jeszcze, co utrudnia próby naprawy: sygnał potrzebuje około 22 godzin i 33 minut, aby przebyć trasę między Ziemią a sondą kosmiczną, a podróż powrotna ponownie zajmuje tyle samo czasu.

READ  Zagrożeni użytkownicy iPhone'ów: w popularnej funkcji Apple odkryto krytyczną lukę

Oznacza to, że po każdej zmianie zespół Voyagera wysyłał statek kosmiczny w przestrzeń kosmiczną, musiał czekać około dwóch dni, aby sprawdzić, czy zmiany przyniosły skutek. 20 kwietnia w końcu nadszedł ten czas — zespół wiedział już, jaki problem ma Voyager 1 i jak go naprawić: problem dotyczył jednego z trzech komputerów na pokładzie statku kosmicznego, podsystemu danych lotu (FDS). Odpowiada za pakowanie danych naukowych i statusowych przed wysłaniem ich na Ziemię.

„Voyager 1”: za problemy odpowiada wadliwy chip – NASA znajduje rozwiązanie

Jednak chip przechowujący część pamięci FDS jest wyraźnie uszkodzony. Zapisana jest na nim także część oprogramowania FDS – której brakuje „Voyagerowi 1” i sprawia, że ​​wszelkie dane naukowe i systemowe staną się bezużyteczne. Na Ziemi możesz wymienić uszkodzony chip – 24 miliardy kilometrów stąd trzeba wykazać się większą kreatywnością. Dlatego zespół Voyagera zdecydował się umieścić kod, którego dotyczy problem, w innym miejscu pamięci FDS.

18 kwietnia Voyager 1 po raz pierwszy otrzymał polecenie przechowywania kodu pakującego dane systemowe statku kosmicznego w innym miejscu. Odpowiedź statku kosmicznego z 20 kwietnia pokazała, że ​​próba zakończyła się sukcesem, a Voyager 1 wysłał czytelną aktualizację statusu. W nadchodzących tygodniach inne części oprogramowania, którego dotyczy problem, zostaną przeniesione w ten sposób. Voyager 1 wyśle ​​następnie czytelne dane naukowe z powrotem na Ziemię.

W lutym liderka projektu Voyager, Susan Dodd, wyraziła ostrożny optymizm: „Byłoby największym cudem, gdybyśmy go odzyskali. Jeszcze się nie poddaliśmy i wygląda na to, że ten «wielki cud» już się dzieje”. (niezapłacony rachunek)

Continue Reading

Trending