Connect with us

Economy

Przyszła korekta: czy akcje Apple’a osiągnęły szczyt? | Wiadomość

Published

on

?? Akcje Apple mają się dobrze
?? Analitycy są podzieleni
?? RSI nie wskazuje na nic dobrego

Dla smartfonowego giganta Apple rok 2021 był do tej pory bardzo pozytywny, co znajduje również odzwierciedlenie w silnym napływie akcji Apple. Gazeta od początku roku odnotowała wzrost o 7,36 proc. (według kursu zamknięcia 19 lipca 2021 r.). Kiedy Bloomberg News poinformował w zeszłym tygodniu, że firma technologiczna planuje… Zwiększenie produkcji iPhone’a w bieżącym rokuStawka zdołała ustanowić nowy rekord w wysokości 150 dolarów.

JPMorgan wciąż uparty

Nawet jeśli gazeta ostatnio spadła z powodu słabego otoczenia rynkowego: eksperci z amerykańskiego banku inwestycyjnego JPMorgan są pozytywnie nastawieni do Apple. Jak poinformował analityk Samik Chatterjee w analizie, motywy zakupowe pojawią się w drugiej połowie roku, dlatego to dobry moment, aby dołączyć do Apple jako udziałowiec. Tutaj ekspert przekonuje, że z iPhonem 13 należy się liczyć. W przeszłości zapasy Apple zawsze rosły w miesiącach poprzedzających wprowadzenie produktu na rynek. W związku z tym analityk podniósł swoją cenę docelową z 165 USD do 170 USD i powtórzył swoją ocenę „nadwagi”.

RBC wciąż jest uparty

Ale to nie czyni z amerykańskiego banku najbardziej optymistycznie nastawionego do gazety Apple. Cena docelowa analityka RBC Capital Markets, Mitcha Stevesa, wynosząca 171 USD, jest nieco wyższa od niego. W analizie po raz kolejny stwierdził, że dział biznesu i usług iPhone’a zasadniczo zabezpieczy giganta technologicznego i zapewni znaczne rezerwy gotówkowe. Ponadto Steves widzi również potencjał dla firmy w segmentach Apple Car i kryptowalut. Pozostawił również ocenę „nadwagi”.

Historia się powtarza

Jednak bynajmniej nie wszyscy stratedzy podzielają zaufanie do akcji Apple. Miller niedawno ostrzegł głównego stratega rynku tytoniowego, Matta Malleya, według Yahoo Finance, że udziały iCompany są obecnie „na terytorium wykupienia, tak jak było na początku września zeszłego roku, na krótko przed tym, jak przechyliły się w drugą stronę”.

READ  Hiszpania planuje z pieniędzmi z pomocy Corona: Modernizacja dzięki Unii Europejskiej

Na początku września 2020 r. akcje osiągnęły rekordowy poziom 134,80 USD, spadając do 105 USD w kolejnych tygodniach.

RSI nie wróży dobrze

Z pomocą wskaźnika siły względnej (RSI) dla akcji Apple, Mali teraz twierdzi, że znalazł wskazówki, że historia akcji Apple może się powtórzyć po osiągnięciu ostatnio rekordowego poziomu. Wskaźnik jest pomocą technologii wykresów, która dostarcza inwestorom informacji o dynamice akcji i wskazuje, czy akcje są wykupione, czy też wykupione. Od 77 do 78 indeks znajduje się obecnie na najwyższym poziomie od osiągnięcia szczytu jesienią 2020 r., co wskazuje na znaczną korektę. Akcje Apple’a nie były w stanie ponownie wzrosnąć do nowych szczytów do końca grudnia 2020 r. Okaże się, czy Mali będzie mieć rację ze swoją niedźwiedzią prognozą. Obecnie zwiększone obawy o szybko rozwijający się wariant delta prawdopodobnie zwiększą prawdopodobieństwo spowolnienia trendu wzrostowego akcji Apple.

Zespół redakcyjny Finanzen.net

Więcej wiadomości o Apple Inc.

Źródła obrazu: Bocman1973 / Shutterstock.com, nui7711 / Shutterstock.com

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Boeing 737 Max: tak wyglądał pierwszy lot rozbitego samolotu

Published

on

Boeing 737 Max, którym nasz redaktor odważył się latać.

Boeing 737 Max, którym nasz redaktor odważył się latać.

Christiana Meyera

W czwartek Toffli była pierwszą niemiecką linią lotniczą, która rozpoczęła regularne loty samolotem Boeing 737 Max.

Po dwóch wypadkach samolot został zakazany na całym świecie przez około dwa lata. Został on teraz zmodyfikowany przez Boeinga i jest teraz ponownie obsługiwany przez 30 linii lotniczych.

Byłem na pierwszym locie i po rozmowie z pilotami i personelem pokładowym czułem się tak bezpiecznie, jak w każdym innym samolocie.

Nigdy nie poznasz wieku urządzenia. Wydaje mi się, że wsiadam do samolotu na lotnisku w Düsseldorfie, który dzień wcześniej opuścił tylko halę fabryczną: fotele, wykładzina, schowki nad głową – wszystko to, co wiele linii lotniczych ma odrobinę wytartego połysku, Neo jest tak stary jak samolot z D-AMAX na tablicy rejestracyjnej, dwa lata.

Nie ma życia dla maszyny, która może latać przez 30 lub więcej lat. Ale ten lot jest wyjątkowy, ponieważ podróżuję pierwszym lotem niemieckich linii lotniczych Boeingiem 737 Max. Jest to typ samolotu, któremu zakazano lotów w prawie wszystkich krajach świata po dwóch wypadkach w Indonezji i Etiopii, a to dlatego, że producent samolotów Boeing osiągnął kres swojego istnienia.

Gdy samolot toczy się po pasie startowym, przychodzą na myśl myśli. Latałem wieloma typami samolotów i nie boję się. Koleżanka napisała do mnie przez WhatsApp, kiedy powiedziałem jej o podróży: „Czy powinienem się martwić o twoje życie?” 737 Max jest dobrym przykładem tego, jak trudna może być zmiana wizerunku po historiach pełnych tragicznych obrazów połączonych z niewłaściwym postępowaniem producentów samolotów i władz lotniczych. Ale od tego czasu wiele się wydarzyło. W porozumieniu z władzami Boeing zmienił program lotu, dostosował procedury dla załogi oraz rozszerzył szkolenie pilotów i mechaników. Kiedy otrząsnąłem się krótko po rozpoczęciu, byłem zaskoczony na milisekundę. Zobacz: Obecnie lecimy przez chmury. Tylko zwykłe małe zakłócenie. Wszystko działa jak zwykle.

30 linii lotniczych ma teraz Boeinga 737 MAX w swojej flocie

Pierwszy lot 737 odbył się w Tuifly dzień po tym, jak Boeing ogłosił, że po raz pierwszy od sześciu kwartałów zaksięgował zysk – około 480 milionów euro w drugim kwartale 2021 roku. Pod koniec lipca 30 linii lotniczych regularnie korzystało z Boeinga 737 Max samoloty, w tym Ryanair, Turkish Airlines, Icelandair i Polski LOT.

Jednak niewielu pasażerów wokół mnie zdaje się zauważać, że jest to lot prywatny. Udaje się do Jerez de la Frontera w południowej Hiszpanii. Większość z nich po prostu chce zastąpić pochmurną letnią pogodę w Niemczech andaluzyjskim upałem. Na tablicy ogłoszeń na lotnisku nie ma nic wskazującego na typ samolotu. Numer lotu X3 2252, bramka odlotów B42, większości z nich to nie obchodzi.

Potwierdził to również gospodarz Dirk Beck. Od czterech lat podróżuje do Tuifly. „Do tej pory nikt nie zapytał mnie, co to za samolot” – powiedział. A jeśli tak się stanie, stewardesy mają gotowy przewodnik z pytaniami i odpowiedziami. Beck czuje się dobrze przygotowany do pierwszego lotu 737 Max. W ramach corocznego odnowienia licencji gospodarze Tuifly przeszli również szkolenie w zakresie specjalnych funkcji Maxa. Ale poza kilkoma miejscami do przechowywania sprzętu ratunkowego nic się nie zmieniło w porównaniu z poprzednim modelem 737 NG.

Pilot: „737 Max to prawdopodobnie najlepszy samolot, jaki kiedykolwiek testowano”

Czy piloci pierwszego lotu z Dusseldorfu do Jerez de la Frontera są pewni 737 Max? “Absolutnie oczywiście! To właśnie Oliver Lachman, który siedzi nie tylko jako kapitan z przodu po lewej stronie za kierownicą w kokpicie, ale jest także dyrektorem zarządzającym Twifly”. Boeing 737 Max jest prawdopodobnie najlepiej przetestowanym obecnie samolotem latanie ”.

Około 30 pilotów Tuifly, którzy latają na Maxie, przeszło trzydniowe szkolenie teoretyczne i praktyczne – w tym loty na symulatorze Max. Dzięki temu Twivelly wyszkolił się poza standardy wyznaczone przez Boeinga, jak wynika z raportu Lachmana. Mówi, że pierwszy lot z Maxem jest dla niego „jak powrót do domu”, ponieważ latał już poprzednim modelem.

Przeczytaj także

Beja strach przed lataniem

Strach przed lataniem: dzięki tym 7 poradom, które możesz przezwyciężyć – i już teraz przygotuj się na letnie wakacje

Tuifly chce użyć kolejnego 737 Max – ale nie tak szybko, jak to możliwe ze względu na Corona

Jako szef linii lotniczej nadal polega na typie samolotu: Twively dostanie jeszcze dwa samoloty 737 Max zimą. Jeszcze przed Coroną Twively planowało mieć w swojej flocie ponad 20 samolotów Max do 2024 roku. Corona spowolniła ten rozwój. To, jak się teraz sprawy potoczy, zależy od przebiegu pandemii i ograniczeń w podróżowaniu – i oczywiście również od tego, jak rozwija się rynek turystyczny.

Ponad chmurami oglądam na iPadzie kilka odcinków Friends. Lot trwa 2 godziny i 40 minut i jest cichy po początkowych turbulencjach. 737 Max podczas lotu, startu i lądowania wygląda jak każdy inny samolot. Faktycznie ma sens, myślę, że przyczyną awarii było wadliwe oprogramowanie – i oczywiście jako gość nie czuję recenzji. Zauważyłem jednak, że silniki samolotu są zauważalnie cichsze. Łatwiej mi rozmawiać ze stewardesami. Pozytywny efekt, który niweluje nakładanie masek.

Bezpiecznie docieramy do Jerez de la Frontera. Pasażerowie przesyłają strumieniowo. Tylko agent fartucha, odpowiedzialny za obsługę w Jerez, nagrywa filmy z Boeinga 737 Max za pomocą swojej kamery Gopro z jasnymi oczami. To po prostu coś wyjątkowego. Odrobina uwagi na maszynę zdecydowanie zasługuje, nawet jeśli ma już dwa lata.

Czytaj dalej i zobacz dokładną historię mojego lotu Boeingiem 737 Max w galerii zdjęć!

To był mój pierwszy lot Boeingiem 737 Max

READ  Według raportu związku zawodowego zwolnienie nie jest legalne «kleinezeitung.at
Continue Reading

Economy

Członek zarządu Volkswagena, Thomas Olbrich, chce sprzedać milionową willę w Wolfsburgu

Published

on

To jest zrzut ekranu reklamy willi w "Ciekawe".

To jest zrzut ekranu reklamy willi na Immowelt.

nieostrożny

  • Thomas Ulbrich, dyrektor ds. rozwoju w Volkswagenie, oferuje obecnie na sprzedaż swoją willę w Wolfsburgu.
  • Szef najwyższego szczebla żąda za sprzedaż 1,8 miliona euro. Rynek nieruchomości w Wolfsburgu jest jednym z najdroższych w Niemczech.
  • Sprzedaż rodzi pytania o miejsce Ulbricha w VW. Grupa jednak wyraźnie uspokaja: dyrektor ds. rozwoju pozostaje, sprzedaż odbywa się wyłącznie z powodów prywatnych.

To rzadki widok, który można przedstawić zainteresowanym na platformie nieruchomości „Emwelt”. (Zastrzeżenie: Podobnie jak Business Insider GmBH, platforma należy do Axel Springer SE). Możesz być właścicielem domu Thomasa Ulbricha, dyrektora ds. Rozwoju w Volkswagen Przyjrzyj się dokładnie 22 zdjęciom. Dolnosaksońska prowadzi potencjalnych nabywców przez ogród, salon, kuchnię, łazienkę i garderobę. Rzadko zdarza się tak przebłysk czterech ścian niemieckich top managerów.

Ulbrich żąda ceny sprzedaży 1,8 miliona euro za swoją willę o powierzchni 375 metrów kwadratowych, w tym działkę o powierzchni 1783 metrów kwadratowych. Dumna cena, która prawdopodobnie wynika również z lokalizacji domu Filet, który znajduje się bezpośrednio w parku siarki w Wolfsburgu. Reklama mówi również dosłownie: „Połączenie stylu i objętości związane z ekskluzywną lokalizacją zainspiruje Ciebie i Twoją rodzinę”.

Dom ma osiem pokoi, trzy kondygnacje, został wybudowany w 2007 roku i jak można oczekiwać od zarządcy samochodów, posiada cztery miejsca parkingowe. Dosłownie w reklamie jest napisane: “Do Państwa samochodów jest dostępny podwójny garaż i pojedynczy garaż, ale jest też miejsce parkingowe na terenie posesji. Dostępna jest również ładowarka (11 kWh) do ładowania samochodów elektrycznych.”

Thomas Ulbrich, kierownik ds. rozwoju marki VW.

Thomas Ulbrich, kierownik ds. rozwoju marki VW.

dpa

Nic dziwnego, że Ulbrich wspomina o skrzynce ściennej w swoim domu. W Volkswagenie znany jest jako „Pan Electro”, który odegrał kluczową rolę w rozwoju i promocji elektronicznej strategii marki VW. Jedną z zalet Ulbricha jest to, że ID.3, pomimo wszystkich trudności związanych z uruchomieniem i produkcją, został wprowadzony na rynek w połowie czasu. Na początku roku menedżer miał opuścić Wolfsburg. Kiedy Ulbrich opuścił już grupę, szefowie złożyli mu propozycję objęcia stanowiska dyrektora ds. rozwoju marki VW – być może również w uznaniu jego osiągnięć jako pioniera elektrycznego wśród firmy z Wolfsburga.

Reklama willi w Internecie wywołała u Volkswagena brwi. Czy po tak krótkim czasie Ulbrich chce rzucić ręcznik do sali konferencyjnej? Wcale nie, kolekcja daje całą przejrzystość. Thomas Ulbrich jest i pozostanie szefem rozwoju, według rzecznika firmy Business Insider. Jego dom został sprzedany wyłącznie z powodów prywatnych. Przesłanie, które musi zapewnić, że w Wolfsburgu wszystko będzie jasne.

Auto wtajemniczeni

Nowy Biuletyn Samochodowy

READ  Hiszpania planuje z pieniędzmi z pomocy Corona: Modernizacja dzięki Unii Europejskiej
Continue Reading

Economy

Agrar – Tilto – Afrykański pomór świń: Stowarzyszenie Rolników chce drugiego ogrodzenia – Gospodarka

Published

on

TILTO (dpa/bb) – Krajowe Stowarzyszenie Rolników w Brandenburgii wezwało do budowy drugiego ogrodzenia ochronnego na granicy z Polską w celu zwalczania afrykańskiego pomoru świń (ASP) u dzików. W czwartek prezydent Henrik Wendorff podkreślił, zgodnie z oświadczeniem, potrzebę konsekwentnego i bezzwłocznego pójścia naprzód. Mogłoby to powstrzymać masową presję epidemiczną ze strony Polski i powstrzymać epidemię.

Wendorf powiedział, że należy zmobilizować wszystkie siły i zasoby. Różne poziomy administracyjne muszą ze sobą konstruktywnie współpracować. Jak dotąd widać, że współpracowali ze sobą tylko w bardzo ograniczonym zakresie. „Azja i Pacyfik jest zasadniczo problemem europejskim i krajowym” – podkreślił Wendorff. Z perspektywy rolników bojownicy odpowiedzialni za chorobę nie byli obecnie w stanie opanować choroby w ciągu roku.

Po niedawnym wybuchu afrykańskiego pomoru świń u świń domowych w Brandenburgii w piątek zaplanowano spotkanie w Ministerstwie Rolnictwa w celu omówienia dalszej pomocy dla hodowców trzody chlewnej. W spotkaniu wezmą udział przedstawiciele federalnego Departamentu Rolnictwa, stanowego Departamentu Ochrony Konsumentów oraz hodowcy trzody chlewnej.

Parlamentarny sekretarz stanu w Federalnym Ministerstwie Rolnictwa Uwe Feller ponownie odrzucił twierdzenie, że nie ma pomocy w walce z epidemią. Podkreślił w apelu, że rząd federalny wspiera walkę z ASF wieloma środkami. Zadaniem państwa jest zapewnienie większego wsparcia lokalnym przedsiębiorcom. „Ma nawet możliwość korzystania z programów państwowych” – powiedział. A jeśli obecny program nie działa, należy wprowadzić ulepszenia, a nie delegować odpowiedzialność.

W połowie lipca pierwsze przypadki afrykańskiego pomoru świń w domowych stadach świń w Brandenburgii stały się znane w całym kraju.

© dpa-infocom, dpa: 210729-99-603083 / 3

READ  Banana Cotta Strawberry Cake: ciasto bez pieczenia - atrakcja każdego stolika kawowego
Continue Reading

Trending