Connect with us

Economy

Przegląd wieczoru / Gospodarka, banki centralne, polityka

Published

on

DJ Przegląd wieczoru / Gospodarka, banki centralne, polityka

Najważniejsze wydarzenia i raporty dotyczące gospodarki, banków centralnych i polityki z Dow Jones Newswires

Zaufanie konsumentów w USA poprawiło się w grudniu

W grudniu poprawiło się zaufanie konsumentów w USA. Indeks zaufania konsumentów w USA liczony przez University of Michigan wzrósł do 70,6 w badaniu na koniec miesiąca z 67,4 na koniec listopada. Ekonomiści ankietowani przez Dow Jones Newswires prognozowali 70,4, poziom z pierwszego badania w połowie miesiąca.

Deflator PCE/PCE w USA wzrósł w listopadzie o 5,7% rocznie

Presja inflacyjna w USA znacznie wzrosła w listopadzie. Według Bureau of Economic Analytics (Bea) wskaźnik cen deflatora PCE wzrósł o 0,6 procent w porównaniu z poprzednim miesiącem i był o 5,7 (w październiku: 5,0) procent powyżej poziomu z tego samego miesiąca ubiegłego roku. Wskaźnik cen z wyłączeniem energii i żywności wzrósł o 0,5 proc. miesięcznie i 4,7 (4,1) proc. rocznie. Deflator PCE jest preferowaną miarą inflacji przez Fed.

Zamówienia na dobra trwałe w USA wyższe niż oczekiwano w listopadzie

Zamówienia na dobra trwałe w USA były w listopadzie wyższe niż oczekiwano. Według Departamentu Handlu USA zamówienia wzrosły o 2,5% w porównaniu z poprzednim miesiącem. Ekonomiści w sondażu Dow Jones Newswires spodziewali się 1,5-proc. wzrostu. W poprzednim miesiącu, według zrewidowanych danych, napływające zamówienia wzrosły o 0,1 proc., po chwilowym spadku o 0,4 proc.

Wstępne wnioski o zasiłek dla bezrobotnych w USA bez zmian

Według Departamentu Pracy USA w Waszyngtonie liczba wstępnych wniosków o świadczenia z tytułu ubezpieczenia od bezrobocia w USA pozostała niezmieniona przez tydzień kończący się 18 grudnia 2021 r. Liczba wniosków pozostała na stałym poziomie 205 000 po korekcie sezonowej. Ekonomiści ankietowani przez Dow Jones Newswires prognozowali 206 tys. W poprzednim tygodniu wartość została zrewidowana w dół do 205 000 z pierwotnych 206 000. Czterotygodniowa średnia krocząca wzrosła o 2750 w porównaniu z poprzednim tygodniem do 206.250. Za tydzień kończący się 11 grudnia zasiłek dla bezrobotnych otrzymało 1,859 mln osób. Był to spadek o 8000 w porównaniu z poprzednim tygodniem.

READ  Raport rynkowy: Inwestorzy unikają ryzyka

W grudniu klimat biznesowy w Belgii jest nieco napięty

W grudniu klimat belgijskiego biznesu nieco się pogorszył. Jak poinformował Narodowy Bank Belgii (BNB), indeks spadł do 3,6 (w listopadzie: 4,2). Podział danych wskazuje na wyraźny spadek nastrojów w sektorze usług, potwierdzający listopadowy spadek. W pozostałych sektorach obserwuje się jedynie marginalne zmiany: wzrost w przetwórstwie przemysłowym oraz spadek w budownictwie i handlu.

Macron i Draghi wspólnie wezwali do reformy unijnych przepisów budżetowych

Prezydent Francji Emmanuel Macron i premier Włoch Mario Draghi wezwali kraje Unii Europejskiej do zreformowania europejskich przepisów budżetowych. Pozwoliłoby to na zwiększenie wydatków kapitałowych, powiedzieli w poście na stronie internetowej Financial Times. Jednocześnie obaj uznali potrzebę redukcji długu publicznego.

BMF chce szybko złagodzić spadek dochodów

Federalne Ministerstwo Finansów (BMF) chce szybko wdrożyć zwolnienie podatkowe uzgodnione w umowie koalicyjnej. W rozmowie z Wirtschaftswoche parlamentarna sekretarz stanu Katja Hesel (FDP) zapowiedziała szereg środków polityki podatkowej, które Ministerstwo Finansów zamierza przedstawić rządowi w najbliższych miesiącach w formie ustaw. „Chcemy zwiększyć alokację na szkolenia z 924 euro do 1200 euro” – powiedziała.

Dostępne są warunki pomocy przy produkcji fajerwerków

Warunki pomocy ekonomicznej Corony dla przemysłu fajerwerków zostały ustalone w ramach tzw. Bridging Aid IV. Ogłoszono Federalne Ministerstwo Gospodarki. Podobnie jak w roku ubiegłym, w ramach pomocy pomostowej IV istnieje zatem specjalne rozporządzenie dla firm z branży pirotechnicznej, których dotyczy zakaz sprzedaży.

Ministerstwo przyznaje 900 mln dolarów na projekt wodorowy

Federalne Ministerstwo Gospodarki i Ochrony Klimatu zatwierdziło 900 mln euro na innowacyjny instrument finansowania H2Global, którego celem jest promowanie intensyfikacji międzynarodowego rynku zielonego wodoru i wykorzystanie do tego celu tzw. procedur podwójnych aukcji. Zostało to ogłoszone przez Ministerstwo w Berlinie. Pochodne wodoru lub wodór trzeba tanio kupować na rynku światowym i sprzedawać temu, kto zaoferuje najwięcej w Unii Europejskiej.

READ  Podejrzenie o salmonellę: przypomnienie dużych jaj w północnych Niemczech

Chorwacja chce zwabić migrantów składkami ubezpieczeniowymi

Chorwacja chce zwabić migrantów z powrotem do ojczyzny ratami. Program przeznaczony jest dla Chorwatów, którzy wyemigrowali do innych krajów UE. Zgodnie z mottem „Wybieram Chorwację” uczestnicy muszą otrzymać do 26 000 euro po powrocie do Chorwacji z innych krajów UE i założeniu firmy.

Hiszpański rząd ogłasza porozumienie w sprawie reformy rynku pracy

Hiszpański rząd osiągnął porozumienie ze związkami zawodowymi i pracodawcami w sprawie reformy rynku pracy. Ministerstwo Pracy stwierdziło, że jest to „historyczne porozumienie, które umożliwia dostosowanie hiszpańskiego rynku pracy do rynku europejskiego”. Bruksela wyznaczyła Madrytowi termin na koniec roku. Bez reformy Hiszpania nie otrzyma pełnych 140 mld euro należnych jej z Funduszu Odbudowy Korony.

Spór polskiego rządu przed Trybunałem Konstytucyjnym Unii Europejskiej

W sporze o praworządność i fundusze unijne polski rząd odwołał się teraz do Trybunału Konstytucyjnego w Warszawie. Minister sprawiedliwości Zbigniew Sziobro powiedział, że wypłata środków unijnych dla Warszawy zależy od przestrzegania praworządności. Pozwala to Komisji UE na „szantażowanie, a nawet poważną przemoc ekonomiczną”. „Dlatego zdecydowałem się pójść do polskiego Trybunału Konstytucyjnego”.

Bośniaccy Serbowie chcą szybkiego wyjścia z instytucji państwowych

Kierownictwo bośniackich Serbów coraz bardziej otwarcie naciska na secesję od Bośni i Hercegowiny. Przywódca bośniackich Serbów Milorad Dodik wyraził międzynarodowe obawy o przyszłość państwa bałkańskiego, deklarując, że przyspieszy wycofanie się Republiki Serbskiej z trzech centralnych instytucji kraju. W związku z tym wycofanie Republiki Serbskiej z wojska oraz z systemu sądowniczego i podatkowego Bośni powinno zostać wkrótce zakończone.

Stany Zjednoczone są gotowe do rozmów z Rosją od początku stycznia

Na tle konfliktu na Ukrainie Stany Zjednoczone potwierdziły gotowość do rozmów z Rosją na początku przyszłego roku. W czwartek przedstawiciel Białego Domu powiedział, że Stany Zjednoczone będą gotowe do wymiany dyplomatycznej „od początku stycznia”. Powinno się to odbywać kilkoma kanałami komunikacji: na poziomie dwustronnym poprzez Strategiczny Dialog Stabilności między Waszyngtonem a Moskwą oraz na poziomie wielostronnym poprzez Radę NATO-Rosja.

READ  Elon Musk zezwolił na testowanie implantów mózgowych u ludzi z życiem i wiedzą

Organizacja Narodów Zjednoczonych planuje pomóc Afganistanowi za pomocą programu pomocy o wartości 8 miliardów dolarów w 2022 r.

Organizacja Narodów Zjednoczonych planuje w przyszłym roku program pomocy i usług w Afganistanie o wartości 8 miliardów dolarów. Według międzynarodowych urzędników program ma na celu przejęcie wielu stanowisk rządowych, podczas gdy reżim talibów nadal podlega sankcjom gospodarczym i nie jest uznawany dyplomatycznie.

+++ Dane ekonomiczne +++

Stany Zjednoczone Ameryki

Sprzedaż nowych domów w USA Październikowy zapas na 6,5 ​​miesiąca

Sprzedaż domów/nowych domów w USA w wersji październikowej do 662 000 (poprzednio: 745 000)

Sprzedaż nowych domów w USA/listopadzie +12,4% do 744 000 (PROG: 766 000)

Kanada

Październik PKB + 0,8% gg wrzesień.

Wskaźnik PKB we wrześniu do +0,2%

DJG / DJN / AFP / hab / sha

(koniec) Dow Jones Newswires

23 grudnia 2021, 13:00 ET (18:00 GMT)

Prawa autorskie (c) 2021 przez Dow Jones & Company, Inc.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

VW Caddy piątej generacji: test samochodu używanego

Published

on

VW Caddy piątej generacji: test samochodu używanego

Manchen Traumwagen erkennt man erst auf den zweiten Blick. Der Caddy z VW Należy do tej kategorii. Nie dlatego, że jest ekskluzywny. Jednak jako rozwiązanie wszechstronne łączy w sobie zalety szerokiej gamy koncepcji pojazdów.

Serwis od

Notatki prawne

*Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa, oficjalnych indywidualnych emisji CO2 i, w stosownych przypadkach, zużycia energii elektrycznej w nowych samochodach można znaleźć w „Oficjalnym podręczniku zużycia paliwa”, który jest dostępny bezpłatnie we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobile Trauhand GmbH . www.dat.de.

VW Caddy gebraucht: stabile Nachfrage sorgt für hohe Preise

Das ist er: Caddy piątej generacji, wprowadzony na rynek w 2020 roku, jako kompaktowy kombi z wysokim dachem, przemawia jednocześnie do rodzin, poszukiwaczy przygód, amatorów ciężarówek i dealerów – zapewniając stabilny popyt i odpowiednio wysokie ceny użytkowania. Mówi się, że nasz pokazany na zdjęciu samochód firmy Kuhn+Witte w Buchholz/Nordheide z zaczepem do przyczepy, PDC, podgrzewanymi siedzeniami, aluminiowymi felgami i klimatyzacją kosztuje sporo, ale według standardów rynkowych 28 625 euro. Koncepcja działania modelu produkowanego w Polsce jest ściśle oparta na Golf 8 & Co, opiera się na platformie MQB-evo z Wolfsburga.

VW Caddy 1.5 TSI DSG

Inklusive aller Extras kostete unser Fotofahrzeug neu laut Schwacke-Datenbank rund 37.000 Euro.

Foto: Christoph Boris / Auto Bild

Während wir bei seinen feineren Pkw-Geschwistern immer wieder kritisieren, dass es um Verarbeitung und Materialqualität schon einmal besser stand, kann sich der uneitler gestrickte Caddy zumindest teilweise mit seinen Nutzfahrzeug-Genen rechtfertigen: Wer spontan hart zupacken können soll, dem darf das Fehlen von Softlackoberflächen und empfindlichen Veloursteppichen nicht ernsthaft angekreidet werden.

VW Caddy 1.5 TSI DSG

Viel Platz für die Passagiere und ein XL-Kofferraum sind Kaufargumente.

Foto: Christoph Boris / Auto Bild

Ausstattung: Mindestens „Life” ist empfehlenswert

Das hat er: Jako typowe dziecko Caddy odziedziczył wiele mocnych i słabych stron od swojego rodzeństwa w tym samym wieku. Praca z fotela kierowcy musi uwzględniać ogólne wysiłki firmy na rzecz cyfryzacji. Opcje wyświetlania i zakres funkcjonalności zależą od nabywcy nowego samochodu: cyfrowy zestaw wskaźników i rozwiązania nawigacyjne podlegają dodatkowej opłacie. Sterowanie różnymi funkcjami za pomocą struktur podmenu nie zapewnia żadnej wygodnej przewagi w porównaniu z poprzednią generacją.

VW Caddy 1.5 TSI DSG

Reduziertes Cockpit mit schönem Dreispeichenlenkrad. Die sonstigen Kunststoffe wirken eher robust.

Foto: Christoph Boris / Auto Bild

Welche Ausstattung sollte es sein? Die Basis ist recht nackt, ein Life mit Touch-Infotainment, lackierten Stoßfängern, Alufelgen und Dachreling darf es schon sein. Nochmals nobler sind die gehobenen Varianten Move, Dark Label und Style. Je nach Konfiguration war der Caddy mit bis zu 19 Assistenzsystemen aufrüstbar.

Carawao

Z łatwością sprzedaj swój samochód online po najlepszych cenach

Najlepsze ceny od zweryfikowanych kupujących – Osobiste porady – Bezstresowe leczenie z bezpłatnym zestawem!

Karosserieseitig glänzt der Lademeister mit seinen zwei leicht bedienbaren Schiebetüren. Am Heck gab es wahlweise eine große Klappe oder zwei asymmetrische Türen. Dank 350 Millimeter mehr Länge bietet die Maxi-Version spürbar mehr Raum an Bord (bis 3105 Liter Kofferraumvolumen) und eignet sich deutlich besser für Großfamilien und Campingprojekte.

Für den Gewerbeeinsatz gedacht und etliche Tausender billiger gehandelt werden Cargo-Versionen. Sündhaft teurer sind die Camper-Version California und die Crossover-Variante Panamericana. Gefragte Optionen wie LED-Scheinwerfer, eine dritte Sitzreihe mit zwei zusätzlichen Sitzplätzen oder das Panoramadach verursachen gebraucht empfindliche Aufschläge.

Der Caddy ist vor allem praktisch und wirtschaftlich

So fährt er: Puszka jest dzieckiem umysłu. Wiadomo to już po pierwszych kilku kilometrach. Maksymalna efektywność kosztowa była znacznie ważniejsza niż dynamika specyfikacji. Pod maską kryje się oszczędny 2.0 TDI (102 do 122 KM), żwawy benzyniak 1.5 TSI i dość dziwny 1.5 TGI z silnikiem na gaz ziemny. Nie ma wersji hybrydowych ani elektrycznych.

Der Haldex-Allrad 4Motion blieb ausschließlich dem 122 PS starken Top-TDI vorbehalten. Je nach Motorisierung gab es als Alternative zum manuellen Getriebe auch eine DSG-Version. Beim Fahrverhalten profitierte der gekonnt komfortabel abgestimmte Caddy spürbar von der Entscheidung, Starrachse samt Blattfedern in Rente zu schicken und stattdessen eine Verbundlenkerhinterachse mit Federbeinen zu verbauen. Besonders mit geringer Beladung steigert das den Fahrkomfort.

Stärken

  • Vielseitig nutzbarer, enorm großer Innenraum
  • Moderate Unterhaltskosten
  • Vielfältige Ausstattungsoptionen

Słabości

  • Basisausstattung sehr karg
  • Recht zahlreiche Kinderkrankheiten
  • Strammes Preisniveau

Vielfältige Probleme mindern den Qualitätseindruck

Das macht Ärger: Volkswagen oferuje dwuletnią gwarancję na nowy pojazd (lub dłuższą za dodatkową opłatą), trzyletnią gwarancję na lakier i dwunastoletnią gwarancję na korozję. Zwłaszcza wczesne modele cierpiały z powodu licznych mniejszych i większych błędów w obsłudze oraz problemów z oprogramowaniem, a wrażenie jakości było mieszane. Jednak VW głównie próbował wprowadzić ulepszenia.

VW Caddy 1.5 TSI DSG

Durch das nutzwertige Konzept sind Gebrauchsspuren typisch. Mängelfrei sind auch junge Exemplare nicht immer.

Foto: Christoph Boris / Auto Bild

Aus dem Feld gibt es dennoch vielfältige Problemmeldungen: Front Assist und Parksensoren sowie Fensterheber fallen aus, beim Bordinfotainment sind defekte Discover-Pro-Steuergeräte, System-Freeze, eine spinnende Navigationsfunktion, Störungen der Rückfahrkamera sowie Probleme mit Android Auto häufiger ein Thema. Bei den TDI-Motoren wurden früh als mangelhaft detektierte Glühkerzen moniert, die Schiebetüren neigen teils zu Klappergeräuschen.

Bildergalerie

Kamera

Gebrauchter VW Caddy im Test

Beim Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) sind Rückrufe wegen fehlerhaften Querlenkerhülsen, mangelhaften Sommerreifen und beschädigten Sicherheitsgurtbändern hinterlegt.

READ  Raport rynkowy: Inwestorzy unikają ryzyka
Continue Reading

Economy

Przejęcie po upadłości: gigant Nougat FIBA ​​​​połyka Hassela, Arco i Ilz.

Published

on

Przejęcie po upadłości: gigant Nougat FIBA ​​​​połyka Hassela, Arco i Ilz.

Przejęcia po upadłości
Hussle, Arco i Els zostają połknięci przez gigantycznego Nougata Vibę

Posłuchaj materiału

Ta wersja audio została stworzona sztucznie. Więcej informacji | Wyślij swoją opinię

W lutym sieci sklepów cukierniczych Hussle, Arco i Ails ogłosiły upadłość. Tradycyjne marki mają teraz nową siedzibę w firmie cukierniczej Viba w Turyngii. Planowane jest utrzymanie około 160 oddziałów z 200 oddziałów.

Producent słodyczy Viba Sweets z Turyngii przejął sieci sprzedaży słodyczy Hussel, Arko i Eilles. Firma ogłosiła, że ​​około 160 z obecnych 200 lokalizacji trzech marek, łącznie z franczyzobiorcami, zostanie zachowanych. Zwolnionych zostanie 600 stanowisk pracy. Arko GmbH w północnych Niemczech jako sprzedawca detaliczny kawy, Hussel GmbH jako firma cukiernicza oraz Eilles GmbH & CO. KG jako sprzedawców herbaty Deutsche Confiserie Holding i na początku lutego ogłosiła upadłość. Według raportu opublikowanego wówczas przez gazetę „Wirtschaftswoche”, w trzech firmach z siedzibą w Wahlstedt w Szlezwiku-Holsztynie pracowało ostatnio około 1200 pracowników.

Arco, Husel i Iles samodzielnie ogłosiły upadłość w 2021 r. w wyniku kryzysu koronowego i ostatecznie były w stanie się uratować. Arko wraz z Eillesem objęły kierownictwo nad Hussel we wrześniu 2018 r. Fuzja ta powinna stworzyć „atrakcyjne korzyści skali” i „podstawę wspólnego wzrostu”. Firma Arko została założona w 1948 roku w Wahlstedt w Szlezwiku-Holsztynie, a Hösel w 1949 roku w Hagen. Iles nabył Arko od JJ Darboven w 2016 roku.

Burzliwe czasy ze względu na ceny kakao

„Jeśli uda nam się sprawić, że zakupy w naszych oddziałach będą dla klientów doświadczeniem, mamy pewność, że nasze sklepy specjalistyczne ugruntują swoją pozycję na rynku i pozostaną cennym elementem w atrakcyjnych centrach miast” – wyjaśnił Karl-Heinz Einhauser, udziałowiec Viba Sweets GmbH. Oraz Holger Storch w oświadczeniu.

Przejęcie ma nastąpić 1 maja tego roku. Według własnych danych Viba Sweets wzrośnie z około 450 obecnych pracowników do ponad 1000 pracowników. Powiedziała, że ​​do fuzji doszło w czasach niespokojnych gospodarczo, zwłaszcza w związku ze wzrostem cen ważnych surowców, takich jak kakao. „Zdajemy sobie sprawę, że wspólna podróż będzie trudna” – stwierdziła firma z siedzibą w Fluhse-Seligenthal w Turyngii. Słynie z produktów nugatowych marek Viba i Heilemann.

READ  Polska giełda przyciąga tanie wyceny, spółki wygrywające z inflacją i spółki innowacyjne
Continue Reading

Economy

Idealna włoska katastrofa dla Stellantisa

Published

on

Idealna włoska katastrofa dla Stellantisa
  1. Strona główna
  2. Praca

Naciska

Zgiełk we Włoszech: Alfa Romeo zmienia nazwę nowego modelu samochodu w związku z interpretacją prawa Berlusconiego przez rząd Meloniego. (Kolekcja obrazów archiwalnych) © Kolekcja: obrazy dpa/SOPA za pośrednictwem ZUMA Press Wire | Vincenzo Nozzolisi // IMAGO / Belga

Po długiej przerwie w nadawaniach, Alfa Romeo wprowadza na rynek nowy model. Jednak dziwaczny spór o nazwę zmusza tradycyjnego producenta z Włoch do podjęcia drastycznych działań.

Turyn/Monachium – W dobie globalizacji producenci samochodów często produkują samochody za granicą. Również kultowa włoska marka Alfa Romeo nie jest odporny na ten rozwój, aby zaoszczędzić koszty produkcji, a tym samym sprawić, że modele będą tańsze dla klientów końcowych.

Po dwuletniej przerwie producent wprowadza na rynek nowy model Alfa Romeo Milano. Jednak na krótko przed wprowadzeniem na rynek firma-matka była zmuszona podjąć drastyczne kroki: nazwa SUV-a została zmieniona bez zbędnych ceregieli.

Alfa Romeo wyprodukowana za granicą: spór między Stellantis a Włochami

Powodem jest spór o nazwę rozpoczęty przez konserwatywny prawicowy rząd Włoch. Minister przemysłu Adolfo Orso nawiązuje do ustawy uchwalonej w 2003 roku za byłego premiera Silvio Berlusconiego: stanowi ona, że ​​produkty o „włoskim wyglądzie” muszą być również produkowane we Włoszech. W przeciwnym razie błędne byłoby twierdzenie, że produkcja odbywa się na Półwyspie Apenińskim.

Dotyczy to planowanej Alfy Romeo Milano: samochód zamiast być produkowany we Włoszech, będzie produkowany w polskiej fabryce w Tychach, a stamtąd będzie eksportowany do innych krajów – w tym do faktycznego kraju macierzystego. Wbrew części ekspertów – w tym samego Stellantisa – rząd pod przewodnictwem premier Giorgii Meloni uważa, że ​​rozporządzenie dotyczy nie tylko sektora spożywczego, ale także lokalnych marek samochodów. „Nie wolno podawać informacji wprowadzających konsumentów w błąd, dlatego samochód noszący nazwę Milan musi być wyprodukowany we Włoszech” – mówi Orso.

Junior zamiast Mediolanu: Nowy model Alfy Romeo otrzymuje nową nazwę

Ze względu na spór z rządem dotyczący nazewnictwa, Alfa Romeo ustępuje i zmienia nazwę niedawno wprowadzonego nowego samochodu, tak aby w przyszłości seria modeli nosiła nazwę Alfa Romeo Junior. „Jesteśmy w pełni świadomi, że ten moment zapisze się w historii Alfy Romeo” – stwierdził Stellantis w oświadczeniu. Wybór nazwy modelu Junior ma sens, ponieważ jest ściśle powiązany z historią naszej marki. (…) Postanowiliśmy zmienić nazwę, choć nie mamy takiego obowiązku.”

READ  Polski bank centralny ostro podchodzi z powodu obaw o inflację

Firma wyjaśnia w Opublikowano informację prasowąże chcieli „uniknąć jakichkolwiek kontrowersji” i że zainteresowanie następstwami konfliktu z rządem włoskim było „przytłaczające”. W międzyczasie strona uległa awarii z powodu masowego napływu użytkowników. „Mediolan”, włoska nazwa Mediolanu, to miejsce narodzin producenta samochodów ALFA („Anonima Lombarda Fabbrica Automobili”), który w 1918 roku w ramach przejęcia zmienił nazwę na Alfa Romeo.

Włochy: Rząd krytykuje Stellantis za przeniesienie produkcji

Co sprawia, że ​​zmiana nazwy jest jeszcze bardziej niepokojąca z punktu widzenia wielu fanów marki: nazwa modelu Milano została wybrana w głosowaniu publiczności, aby uhonorować miasto, w którym w 1910 roku rozpoczęła się historia Alfa Romeo. Ten szum rozpoczął się od dział marketingu jest teraz na próżno. Krótkoterminowe przeniesienie produkcji z Polski do Włoch być może nie stanowiło problemu ze względu na koszty.

Niezależnie od sporu dotyczącego nazwy, Stellantis od dawna kłóci się z włoskim rządem: Stellantis jest krytykowany za to, że międzynarodowa, wielomarkowa firma montuje włoskie samochody i dostarcza komponenty za granicą, a nie w kraju.

wysoki Reutera Państwo chce zobowiązać Stellantis do produkcji we Włoszech co najmniej miliona samochodów rocznie. Oprócz Alfa Romeo, Fiata, Abartha, Lancii i Maserati, pod parasolem firmy znajdują się w kraju inne tradycyjne marki. Temat przenoszenia produkcji jest wszechobecny także w Niemczech. (BF)

Continue Reading

Trending