Connect with us

Tech

Produkcja Ghost of Tsushima jest dwukrotnie większa od oryginalnego PS4 • Eurogamer.de

Published

on

Reżyserska część Ghost of Tsushima zaczyna przytyć. Dzięki PlayStation Store wiemy już, jak duża będzie gra w końcu, gdy nowy tytuł zostanie wydany 20 sierpnia 2021 roku.

Minimalny (!) rozmiar pliku gry jest podany na oficjalnej stronie przedsprzedaży Ghost of Tsushima Director’s Cut. Wygląda na to, że posiadacze PlayStation 5 będą potrzebować 60 GB pamięci, aby zainstalować w pełni załadowane raporty o wersjach aktualizacji skręcony woksel.

W przypadku wersji na PS4 gracze musieli mieć tylko 35 GB wolnego miejsca, dzięki czemu wylot był dwukrotnie większy. Po premierze do oryginalnej gry dodano około 12 GB aktualizacji. Przyniosło to tryb wieloosobowy, a później obsługę 60 klatek na sekundę. Jednak nic z tego nie zostało dodane do rozmiaru instalacji.

Za 79,99 euro Director’s Cut w rzeczywistości wnosi do edycji więcej niż jego młodszy brat. Pełna obsługa PS5 z DualSense i uaktualnieniem 4K wymaga znacznie większej ilości pamięci. Możesz także spodziewać się 60 klatek na sekundę i korekty kompatybilności w dół w momencie premiery.

Oprócz surowych liczb, które pulsują fanom grafiki, nowa edycja Ghost of Tsushima zawiera pełną wersję gry, rozszerzenie Iki Island z nową historią, minigry, nowe typy wrogów, tryb współpracy online i niektóre zawartość do pobrania.

Poniżej znajdziesz mini-cyfrową książkę o sztuce, komentarz reżysera (nie bez powodu nazwany „Reżyserskim”), darmowy zestaw skórek i inne drobne upominki.

Ci, którzy już posiadają tytuł, nie muszą wydawać 80 euro. Właściciele PS4 Ghost of Tsushima płacą 19,99 EUR za uaktualnienie do wersji Director’s Cut, jeśli chcesz przejść na następną generację zamiast PS4, płacisz nieco poniżej 30 EUR.

Jeśli chcesz po prostu zapewnić obsługę PS5 w Director’s Cut na PS4, powinieneś to zrobić umieścić dziesięć. Aktualizacja nie jest bezpłatna.

READ  Mile 0 Już 4 kwietnia • Nintendo Connect

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Seria Xbox

Published

on

Seria Xbox

W Xboxdynasty rozpoczynamy nowy konkurs, w którym tym razem do wygrania będzie Xbox Series

Wszyscy członkowie XboxDynasty mają kolejną szansę Seria Xbox Aby wygrać na XboxDynasty.de. Tym razem świętujemy premierę Diablo IV w ramach Xbox Game Pass i dlatego możesz wygrać Xbox Series

Ale to nie wszystko, bo w pakiecie znajdują się także nagrody od GameSir; Przenośny kontroler GameSir Galileo G8 Type-C (bez smartfona) i jeden Kontroler GameSir G7 SE Z efektem Echo obejmującym miesiąc subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate.

Udział w konkursie na XboxDynasty.de jest bardzo łatwy

  1. Skomentuj ten post i powiedz nam, od którego rozdziału zaczniesz Diablo IV? (Barbarzyńca, Czarodziej, Nekromanta, Druid, Łowca)
  2. Napisz co najmniej 50 komentarzy do 28 kwietnia 2024 r

Dajemy także wszystkim czytelnikom dodatkowe szanse na wygraną na X-Twitterze, YouTube i Facebooku. Szczegóły na ten temat można znaleźć pod poniższymi linkami.

Dodatkowe możliwości konkursowe:

Termin zgłoszeń upływa 28 kwietnia 2024 r. o godzinie 23:59. Obowiązują ogólne warunki uczestnictwa. Losowanie odbywa się na początku następnego miesiąca. Koszty wysyłki pokrywane są wyłącznie na terenie Niemiec. Wszyscy zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej poprzez wiadomość prywatną.

Cały zespół XboxDynasty gratuluje wszystkim uczestnikom i życzy powodzenia!

= Linki partnerskie i partnerskie: Wymienione potencjalne oferty są zwykle wyposażone w tak zwane linki partnerskie. Dokonując zakupów za pośrednictwem jednego z tych linków, wspierasz Xboxdynasty. Otrzymujemy od dostawcy niewielką prowizję bez wpływu na cenę i możemy zaoferować Ci tę stronę za darmo.
READ  Pokémon GO świętuje 7. rocznicę dzięki Shiny Mew & Party Hats • Nintendo Connect
Continue Reading

Tech

RT Benchmark: Ray tracing w Diablo IV zjada FPS na śniadanie

Published

on

RT Benchmark: Ray tracing w Diablo IV zjada FPS na śniadanie

Ray tracingowi wbudowanemu w Diablo IV w patchu 1.3.5 czasami towarzyszą znaczne spadki wydajności. Testy porównawcze karty GeForce RTX 4070 w rozdzielczości WQHD pokazują do 63 procent mniej klatek na sekundę, a wpływ na czas wyświetlania klatek jest większy.

Nowe ustawienia śledzenia promieni

Diablo IV umożliwia precyzyjne dostrojenie śledzenia promieni przy użyciu czterech nowych opcji graficznych lub ustawień wstępnych, które dostosowują ustawienia śledzenia promieni do znanych ustawień jakości. W przypadku poniższych testów porównawczych ComputerBase zawsze korzystał z dobrze znanych ustawień Ultra w WQHD, a także ręcznie konfigurował ustawienia śledzenia promieni.

Nowe opcje śledzenia promieni w menu graficznym Diablo IV wraz z łatką 1.3.5
Nowe opcje śledzenia promieni w menu graficznym Diablo IV wraz z łatką 1.3.5

Oprócz opcji cieni RT (wyłączone, niskie, średnio wysokie) i odbić RT (wyłączone, niskie, wysokie), możesz także określić, czy belki powinny uwzględniać liście (włączone, wyłączone) i cząstki (włączone, wyłączone ) . .

Testy porównawcze GeForce RTX 4070

Poniższe testy porównawcze zostały zbudowane na Ryzen 9 7950X3D z kartą GeForce RTX 4070 12 GB (sterownik 551.86). Podobnie jak w przypadku testów technologii Diablo IV z lata 2023 r., jako scenę odniesienia wykorzystano wycieczkę z punktami orientacyjnymi po „Yelesnej”.

Wyniki mówią same za siebie: nawet ustawienie cieni/odbić na Niskie powodowało znaczny spadek czasu wyświetlania klatek o 35 procent, a także spadek liczby klatek na sekundę o 15 procent. Wpływ wizualny na scenę uchwyconą na zdjęciu jest niewielki. Zmienia się to na drugim poziomie, który ustawia cienie RT na „średnie”, co ma wyraźny wpływ na cienie rzucane przez narożniki domów lub niektóre większe kostki brukowe. Jednak wpływ na liczbę klatek na sekundę jest ewidentny i wynosi 33 procent, a czas renderowania klatek jest nawet o połowę krótszy w porównaniu z wyłączonym RT.

Diablo IV 1.3.5 – WQHD, ustawienia ultra

    • GeForce RTX 4070 – Wyłącz RT
      Efekty RT są wyłączone

    • GeForce RTX 4070 – RT i I
      Niskie cienie/odbicia

    • GeForce RTX 4070 – RT II
      Cienie/odbicia są średnie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT a III
      Cienie/odbicia są wysokie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT i IV
      Cienie/odbicia wysokie/wysokie + liście/cząsteczki

    • GeForce RTX 4070 – Wyłącz RT
      Efekty RT są wyłączone

    • GeForce RTX 4070 – RT i I
      Niskie cienie/odbicia

    • GeForce RTX 4070 – RT II
      Cienie/odbicia są średnie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT a III
      Cienie/odbicia są wysokie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT i IV
      Cienie/odbicia wysokie/wysokie + liście/cząsteczki

READ  Teraz albo nigdy! Od 405 € na Amazon w

Jednostka: Klatki na sekundę (FPS)

Zwiększanie efektów RT nie skutkuje już wyraźną przewagą w zrzutach ekranu, ale nadal znacznie zmniejsza wydajność.

RT/Niskie odbicia/Niskie cienie (WQHD, Ultra)
RT/Niskie odbicia/Niskie cienie (WQHD, Ultra)
Średnie/wysokie cienie/odbicia RT (WQHD, Ultra)
Średnie/wysokie cienie/odbicia RT (WQHD, Ultra)
RT/wysokie odbicia/wysokie odcienie (WQHD, Ultra)
RT/wysokie odbicia/wysokie odcienie (WQHD, Ultra)
Odcienie RT/wysokie odbicia/wysokie+ listowie/cząsteczki (WQHD, Ultra)
Odcienie RT/wysokie odbicia/wysokie+ listowie/cząsteczki (WQHD, Ultra)

Jasne, wynik wizualny może się różnić w zależności od sekwencji gry, ale biorąc pod uwagę spadek wydajności, ray tracing w Diablo IV będzie musiał być używany z zachowaniem proporcji – nawet na GeForce RTX 4000, który jest obecnie najpotężniejszą kartą do gier Seria GPU pod kątem ray tracingu. Na Radeonie RX 7800 XT liczba klatek na sekundę spada z „RT off” do „RT max”, co nie jest zaskoczeniem, nie tylko o 63, ale o 78 procent, a czasy klatek wynoszą -86 procent.

Czy ten artykuł był interesujący, pomocny, a może jedno i drugie? Zespół redakcyjny docenia wszelkie wsparcie ze strony ComputerBase Pro i wyłączonych programów blokujących reklamy. Więcej o reklamie w ComputerBase.

Continue Reading

Tech

Kometa 12P/Pons-Brook przelatuje nad nocnym niebem w Pein

Published

on

Kometa 12P/Pons-Brook przelatuje nad nocnym niebem w Pein

ból. Astronomowie z Payne ze szczególnym zainteresowaniem przyglądają się obecnie nocnemu niebu: Kometa 12P/Pons-Brook przechodzi obecnie blisko Ziemi i można ją dość łatwo obserwować przy użyciu odpowiedniego sprzętu. „Włączyliśmy go do programu na długi czas, ponieważ jest bardzo interesujący, ponieważ ma bardzo piękną strukturę ogona z turbulencjami” – mówi Wolfgang Meyrich z Astro-Stammtisch Peine.

Przeczytaj więcej dalej reklama

Przeczytaj więcej dalej reklama

Niestety, komety nie da się zobaczyć bez pomocy wzrokowych; nawet przez lornetkę widać jedynie słabą kropkę. „Niestety, podobnie jak w przypadku zdjęć w mediach, nie da się tego zobaczyć przez lornetkę” – mówi Merikh. Jego stały współlokator, Rainer José, dostarczył PAZ zdjęcie komety na nocnym niebie Peina, które wykonał przy użyciu specjalnego sprzętu. „Zrobiłem to zdjęcie z mojego obserwatorium w Tilget za pomocą teleskopu i kamery astronomicznej” – wyjaśnia.

Kometa jest już głęboko na zachodzie

Jeśli chcesz obserwować kometę, pojawia się kolejna trudność: „Wieczorem, kiedy zaczyna się zmierzch nautyczny, kometa jest bardzo daleko na zachodzie i musisz znać drogę po gwiaździstym niebie, aby znaleźć 12P/Pons-Brock przez lornetkę” – wyjaśnia Merikh. Kometa z każdym dniem coraz bardziej zagłębia się w zachodni horyzont, a po zmianie czasu krótsze okno czasowe sprawi, że będzie trudniej ją wykryć.

Przeczytaj więcej dalej reklama

Przeczytaj więcej dalej reklama

Jörg Unricht z Obserwatorium Wallgarten w Gifhorn odkrył, że do tej pory prawie nikt nie zauważył obecnej komety, która odwiedza ją raz na 70 lat. „12 P/Pons-Brooks, które ma średnicę około 30 kilometrów i którego gejzery gazu i pyłu powodują wybuchy jasności, jest uważane przez niektórych astrologów-amatorów za starszego brata słynnej Komety Halleya” – mówi. Jednak Einricht woli opisywać ją jako swojego młodszego brata, ponieważ Kometę Halleya można łatwo dostrzec gołym okiem. Ale stanie się to ponownie nie wcześniej niż w 2061 roku.

READ  RTL 5 minut – początek poniedziałku: Które smartfony obsługują iOS 15?

Następną kometę będzie można obserwować w październiku

Sprawy mogą stać się jeszcze bardziej interesujące dla opinii publicznej w październiku, kiedy oczekuje się, że następna kometa znajdzie się w zasięgu wzroku Ziemi. „To ma ogromny potencjał, aby być widocznym nawet bez pomocy wizualnych” – mówi Miric z pewnością. Plan zakłada otwarcie obserwatorium w Peiner Ratsgymnasium dla publiczności 19 października i odpowiednie wyświetlenie komety. Jednak głównym warunkiem jest, aby się z tym zgodzić: „Komety są nieprzewidywalne i w każdej chwili mogą zmienić swoją strukturę. „Mogą stać się jaśniejsze, rozbić się i wpaść w Słońce” – zauważa astronom-amator. Najlepszym tego przykładem to kometa Shoemaker Levi 9, która rozpadła się w lipcu 1994 r. „Sam mogłem ją obserwować przez mój teleskop” – mówi Meyrich, który wciąż jest pod wrażeniem tego doświadczenia.

Wskazówka: szukaj ciemnych miejsc

Ostatnią kometą, która zbliżyła się do Ziemi, była C/2022 E 3 w styczniu i lutym ubiegłego roku, która zbliża się do Ziemi tylko co 50 000 lat. Niebo było jednak wówczas bardzo zachmurzone, więc obserwacje były trudne i wymagały odrobiny szczęścia. Jörg Unricht ma kilka rad dla zainteresowanych laików: należy unikać miejsc i dlatego należy unikać oświetlenia. Jeśli to możliwe, najlepiej jest patrzeć na nocne niebo poza obszarami zaludnionymi, aby zobaczyć komety lub meteory z dala od zanieczyszczeń świetlnych.

Brzęczeć

Continue Reading

Trending