Connect with us

Economy

Podobno niedowartościowane: Możliwości zakupu na rynku mózgów: Analitycy JPMorgan widzą podwójną szansę w tych dwóch akcjach | biuletyn Informacyjny

Published

on

Podobno niedowartościowane: Możliwości zakupu na rynku mózgów: Analitycy JPMorgan widzą podwójną szansę w tych dwóch akcjach |  biuletyn Informacyjny

Analityk Kolanovic spodziewa się, że giełda odbije się w drugiej połowie roku

Akcje meksykańskich linii lotniczych Volaris prawdopodobnie wzrosną wraz z boomem turystycznym

Akcje Marvel Technology wyglądają tanio

Na pierwszy rzut oka obecne, bardzo niestabilne otoczenie rynkowe, pośród comiesięcznych podwyżek stóp procentowych przez Rezerwę Federalną Stanów Zjednoczonych, niekoniecznie wymaga kontynuowania odważnych zakupów. Od stycznia każdy krótki skok okazywał się zdradliwym marszem na Brainmarkt. Jednak niektórzy analitycy ponownie dostrzegają atrakcyjne profile ryzyka/możliwości dla wybranych akcji. Konwencjonalny amerykański bank JPMorgan wyróżnił dwie akcje, które mogą zaoferować długoterminowym inwestorom duże zyski w przyszłości.

Analityk JPMorgan Kolanovich widzi duży wzrost na giełdzie w drugiej połowie roku

W ciągu ostatnich kilku dni inwestorzy i analitycy prześcigali się w swoich negatywnych oczekiwaniach. Długoletni dyrektor generalny JPMorgan, Jamie Dimon, mówił o „huraganie” zbliżającym się do amerykańskiej gospodarki. Brytyjski legenda inwestycji Jeremy Grantham przewidział kolejny 20-procentowy krach na indeksie S&P 500 w USA, ale jest też więcej pozytywnych głosów. Marko Kolanovic jest obecnie uważany za jednego z najbardziej wpływowych byków. Analityk JPMorgan cieszy się dobrą reputacją w konsorcjum analityków, ponieważ w ciągu ostatnich kilku lat miał dobry wskaźnik sukcesu w zakresie cen docelowych.

Kolanovic spodziewa się trwałego wzrostu na giełdzie w drugiej połowie roku, co ponownie podniesie indeks S&P 500 do poziomu 4800 punktów – prawie wyżej niż na mocnym początku 2022 roku. Jego argument: gospodarka USA będzie w stanie uniknąć recesji. Towarzyszące im pozytywne raporty gospodarcze rozjaśnią wysoce pesymistyczne nastroje inwestorów w nadchodzących tygodniach handlu. Po pierwszych wzrostach ceny, programy wykupu akcji spółki wejdą „pełną parą”. Proces ten będzie trwał przez kilka miesięcy: „Uważamy, że będzie to trend całoroczny, co oznacza, że ​​rynek wyprzedał się w pierwszej połowie roku, a stopniowe ożywienie nastąpi w drugiej połowie” – przewiduje Kolanovic.

READ  Media Markt i Saturn: pełne przejęcie nastąpi w przyszłym miesiącu

Ta meksykańska linia lotnicza powinna skorzystać na boomie podróżniczym po koronie

W międzyczasie koledzy Kolanovicha z JPMorgan przyglądali się kilku akcjom, aby znaleźć szczególnie atrakcyjne okazje do zakupu. Według bazy analityków „TipRanks”, obie prezentowane akcje mają ogromny potencjał wzrostowy.

Pierwsza to meksykańska linia lotnicza Volaris. Volaris oferuje tanie loty do Meksyku, Stanów Zjednoczonych i innych krajów Ameryki Środkowej i Południowej. Przed wybuchem epidemii COVID-19 Volaris miał 28-procentowy udział w rynku w meksykańskim ruchu lotniczym, co czyniło go jednym z największych graczy. Po spadku sprzedaży związanym z pandemią meksykańska linia lotnicza odnotowała silny zwrot w trzecim kwartale 2021 r. Ten dobry wynik utrzymał się, a zysk brutto wzrósł do 582 mln USD w pierwszym kwartale 2022 r., co stanowi wzrost o 80 procent w porównaniu z tym samym kwartał ubiegłego roku. Zarobki na dostępne miejsce, wiodący wskaźnik branży lotniczej, wzrosły o 18 procent do 7 centów. Spowodowało to wzrost gotówki o 9 mln USD. Całkowite rezerwy gotówkowe wynoszą obecnie 750 milionów dolarów.

Chociaż wyższe ceny energii spowodowały ostatnio gwałtowny wzrost kosztów, analityk JPMorgan Fernando Abdullah pozostaje optymistą: „W branży lotniczej w Ameryce Łacińskiej Volaris jest naszym najlepszym wyborem ze względu na: 1) atrakcyjny tani model 2) Dobra lokalizacja na rynku meksykańskim oraz odpowiednia flota wspierająca przyszły wzrost 3) Zdrowa dyscyplina finansowa i 4) Duży potencjał w zakresie rozwoju podróży lotniczych w Meksyku. Widzimy interesujący potencjał wzrostu akcji, ponieważ wierzymy, że będą one konkurować z obrotem z niezasłużoną zniżką w stosunku do konkurentów z Ameryki Łacińskiej” mówi Abdullah. Jego cena docelowa 23 USD wskazuje na potencjalny wzrost o 147 procent dla akcji Volaris z obecnej ceny 9,29 USD (cena zamknięcia 16 czerwca 2022 r.). Według TipRanks średnia cena docelowa analityka wynosi 26,50 USD. Nawiasem mówiąc, wskaźnik P/E linii lotniczej wynosi około 15.

READ  Oszuści opróżniają swoje konta bankowe: każdy powinien już teraz pilnie sprawdzić swoje sprzedaże

Każdy zapas żetonów oferuje dobre długoterminowe perspektywy

Akcje chipów były jednymi z najbardziej poszukiwanych inwestycji kapitałowych na świecie w 2020 i 2021 roku. Wysoki popyt w połączeniu z niedoborem chipów do samochodów, gier, urządzeń elektronicznych itp. doprowadził do ogromnego boomu w grupach takich jak ASML, Taiwan Semiconductors , Infineon, NVIDIA i AMD . Mimo to, w tym roku akcje żetonów nie zdołały uniknąć publicznej wyprzedaży technologii.

Ale teraz nadszedł czas, aby przyjrzeć się bliżej długoterminowym możliwościom i wykorzystać odpowiednie ceny do dodatkowych zakupów, mówi Harlan Sur, analityk JPMorgan. Jedną z firm, które uznał za szczególnie interesujące, jest firma Marvell Technology notowana na Nasdaq. Marvell jest bardzo różnorodny: produkty firmy znajdują zastosowanie w systemach samochodowych, procesorach danych, przełącznikach Ethernet, procesorach bezpieczeństwa, akceleratorach pamięci masowej i kontrolerach SSD. W roku podatkowym 2022 sprzedaż wyniosła 4,46 mld USD. W ostatnim kwartale Marvell zdołał zwiększyć zyski aż o 79% w porównaniu do analogicznego kwartału ubiegłego roku. Ponadto Marvell jest rzetelnym płatnikiem dywidendy: od 2012 r. firma płaci co kwartał 6 centów amerykańskich za akcję. Marvell prowadzi również duży program wykupu akcji.

Suhr doszedł do pozytywnego wniosku: „Uważamy, że rynek nadal nie docenia silnych perspektyw rozwoju Marvell Network, krzemowych sieci obliczeniowych i pamięci masowych, a możliwości konsoli eSSD/CXL w chmurze/przestrzeni pamięci masowej dla przedsiębiorstw są doskonałym przykładem silnej przywództwo i możliwości”, jak mówi analityk. Jego cena docelowa jest o 100 USD, o 122 procent wyższa niż obecna cena akcji, która na zamknięciu 16 czerwca wynosiła 45,04 USD. Według TipRanks średnia cena docelowa dla analityków wynosi 85,44 USD.

redakcja finanzen.net

Więcej informacji o Controladora Vuela Compania de Aviacion SAB de CV (A)

Kredyty obrazkowe: DANIEL ROLAND/AFP/Getty Images

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

Przejęcie po upadłości: gigant Nougat FIBA ​​​​połyka Hassela, Arco i Ilz.

Published

on

Przejęcie po upadłości: gigant Nougat FIBA ​​​​połyka Hassela, Arco i Ilz.

Przejęcia po upadłości
Hussle, Arco i Els zostają połknięci przez gigantycznego Nougata Vibę

Posłuchaj materiału

Ta wersja audio została stworzona sztucznie. Więcej informacji | Wyślij swoją opinię

W lutym sieci sklepów cukierniczych Hussle, Arco i Ails ogłosiły upadłość. Tradycyjne marki mają teraz nową siedzibę w firmie cukierniczej Viba w Turyngii. Planowane jest utrzymanie około 160 oddziałów z 200 oddziałów.

Producent słodyczy Viba Sweets z Turyngii przejął sieci sprzedaży słodyczy Hussel, Arko i Eilles. Firma ogłosiła, że ​​około 160 z obecnych 200 lokalizacji trzech marek, łącznie z franczyzobiorcami, zostanie zachowanych. Zwolnionych zostanie 600 stanowisk pracy. Arko GmbH w północnych Niemczech jako sprzedawca detaliczny kawy, Hussel GmbH jako firma cukiernicza oraz Eilles GmbH & CO. KG jako sprzedawców herbaty Deutsche Confiserie Holding i na początku lutego ogłosiła upadłość. Według raportu opublikowanego wówczas przez gazetę „Wirtschaftswoche”, w trzech firmach z siedzibą w Wahlstedt w Szlezwiku-Holsztynie pracowało ostatnio około 1200 pracowników.

Arco, Husel i Iles samodzielnie ogłosiły upadłość w 2021 r. w wyniku kryzysu koronowego i ostatecznie były w stanie się uratować. Arko wraz z Eillesem objęły kierownictwo nad Hussel we wrześniu 2018 r. Fuzja ta powinna stworzyć „atrakcyjne korzyści skali” i „podstawę wspólnego wzrostu”. Firma Arko została założona w 1948 roku w Wahlstedt w Szlezwiku-Holsztynie, a Hösel w 1949 roku w Hagen. Iles nabył Arko od JJ Darboven w 2016 roku.

Burzliwe czasy ze względu na ceny kakao

„Jeśli uda nam się sprawić, że zakupy w naszych oddziałach będą dla klientów doświadczeniem, mamy pewność, że nasze sklepy specjalistyczne ugruntują swoją pozycję na rynku i pozostaną cennym elementem w atrakcyjnych centrach miast” – wyjaśnił Karl-Heinz Einhauser, udziałowiec Viba Sweets GmbH. Oraz Holger Storch w oświadczeniu.

Przejęcie ma nastąpić 1 maja tego roku. Według własnych danych Viba Sweets wzrośnie z około 450 obecnych pracowników do ponad 1000 pracowników. Powiedziała, że ​​do fuzji doszło w czasach niespokojnych gospodarczo, zwłaszcza w związku ze wzrostem cen ważnych surowców, takich jak kakao. „Zdajemy sobie sprawę, że wspólna podróż będzie trudna” – stwierdziła firma z siedzibą w Fluhse-Seligenthal w Turyngii. Słynie z produktów nugatowych marek Viba i Heilemann.

READ  Ciekawe dla środowiska: samochód na energię słoneczną Lightyear 0 wchodzi do produkcji
Continue Reading

Economy

Idealna włoska katastrofa dla Stellantisa

Published

on

Idealna włoska katastrofa dla Stellantisa
  1. Strona główna
  2. Praca

Naciska

Zgiełk we Włoszech: Alfa Romeo zmienia nazwę nowego modelu samochodu w związku z interpretacją prawa Berlusconiego przez rząd Meloniego. (Kolekcja obrazów archiwalnych) © Kolekcja: obrazy dpa/SOPA za pośrednictwem ZUMA Press Wire | Vincenzo Nozzolisi // IMAGO / Belga

Po długiej przerwie w nadawaniach, Alfa Romeo wprowadza na rynek nowy model. Jednak dziwaczny spór o nazwę zmusza tradycyjnego producenta z Włoch do podjęcia drastycznych działań.

Turyn/Monachium – W dobie globalizacji producenci samochodów często produkują samochody za granicą. Również kultowa włoska marka Alfa Romeo nie jest odporny na ten rozwój, aby zaoszczędzić koszty produkcji, a tym samym sprawić, że modele będą tańsze dla klientów końcowych.

Po dwuletniej przerwie producent wprowadza na rynek nowy model Alfa Romeo Milano. Jednak na krótko przed wprowadzeniem na rynek firma-matka była zmuszona podjąć drastyczne kroki: nazwa SUV-a została zmieniona bez zbędnych ceregieli.

Alfa Romeo wyprodukowana za granicą: spór między Stellantis a Włochami

Powodem jest spór o nazwę rozpoczęty przez konserwatywny prawicowy rząd Włoch. Minister przemysłu Adolfo Orso nawiązuje do ustawy uchwalonej w 2003 roku za byłego premiera Silvio Berlusconiego: stanowi ona, że ​​produkty o „włoskim wyglądzie” muszą być również produkowane we Włoszech. W przeciwnym razie błędne byłoby twierdzenie, że produkcja odbywa się na Półwyspie Apenińskim.

Dotyczy to planowanej Alfy Romeo Milano: samochód zamiast być produkowany we Włoszech, będzie produkowany w polskiej fabryce w Tychach, a stamtąd będzie eksportowany do innych krajów – w tym do faktycznego kraju macierzystego. Wbrew części ekspertów – w tym samego Stellantisa – rząd pod przewodnictwem premier Giorgii Meloni uważa, że ​​rozporządzenie dotyczy nie tylko sektora spożywczego, ale także lokalnych marek samochodów. „Nie wolno podawać informacji wprowadzających konsumentów w błąd, dlatego samochód noszący nazwę Milan musi być wyprodukowany we Włoszech” – mówi Orso.

Junior zamiast Mediolanu: Nowy model Alfy Romeo otrzymuje nową nazwę

Ze względu na spór z rządem dotyczący nazewnictwa, Alfa Romeo ustępuje i zmienia nazwę niedawno wprowadzonego nowego samochodu, tak aby w przyszłości seria modeli nosiła nazwę Alfa Romeo Junior. „Jesteśmy w pełni świadomi, że ten moment zapisze się w historii Alfy Romeo” – stwierdził Stellantis w oświadczeniu. Wybór nazwy modelu Junior ma sens, ponieważ jest ściśle powiązany z historią naszej marki. (…) Postanowiliśmy zmienić nazwę, choć nie mamy takiego obowiązku.”

READ  Media Markt i Saturn: pełne przejęcie nastąpi w przyszłym miesiącu

Firma wyjaśnia w Opublikowano informację prasowąże chcieli „uniknąć jakichkolwiek kontrowersji” i że zainteresowanie następstwami konfliktu z rządem włoskim było „przytłaczające”. W międzyczasie strona uległa awarii z powodu masowego napływu użytkowników. „Mediolan”, włoska nazwa Mediolanu, to miejsce narodzin producenta samochodów ALFA („Anonima Lombarda Fabbrica Automobili”), który w 1918 roku w ramach przejęcia zmienił nazwę na Alfa Romeo.

Włochy: Rząd krytykuje Stellantis za przeniesienie produkcji

Co sprawia, że ​​zmiana nazwy jest jeszcze bardziej niepokojąca z punktu widzenia wielu fanów marki: nazwa modelu Milano została wybrana w głosowaniu publiczności, aby uhonorować miasto, w którym w 1910 roku rozpoczęła się historia Alfa Romeo. Ten szum rozpoczął się od dział marketingu jest teraz na próżno. Krótkoterminowe przeniesienie produkcji z Polski do Włoch być może nie stanowiło problemu ze względu na koszty.

Niezależnie od sporu dotyczącego nazwy, Stellantis od dawna kłóci się z włoskim rządem: Stellantis jest krytykowany za to, że międzynarodowa, wielomarkowa firma montuje włoskie samochody i dostarcza komponenty za granicą, a nie w kraju.

wysoki Reutera Państwo chce zobowiązać Stellantis do produkcji we Włoszech co najmniej miliona samochodów rocznie. Oprócz Alfa Romeo, Fiata, Abartha, Lancii i Maserati, pod parasolem firmy znajdują się w kraju inne tradycyjne marki. Temat przenoszenia produkcji jest wszechobecny także w Niemczech. (BF)

Continue Reading

Economy

Czy browar tego nie docenił?

Published

on

Czy browar tego nie docenił?
  1. tz
  2. Monachium
  3. miasto

Naciska

Augustiner był również dostępny bez alkoholu przez cztery tygodnie. Hałas w Monachium jest ogromny. W Sklepie Alkoholowym zapasy nie wytrzymują już 48 godzin.

Monachium – 19 marca 2023 roku był historycznym dniem dla Augustinera. Po niemal 700 latach tradycyjny browar po raz pierwszy wprowadził na rynek piwo bezalkoholowe. Wygląda na to, że wielu mieszkańców Monachium od dawna czekało na tę innowację. Jasne piwo bez alkoholu jest na ustach wszystkich. Jeśli chcesz go kupić, musisz się spieszyć – lub chcieć podróżować na duże odległości.

Napoje bezalkoholowe Augustiner's sprzedawane są na wielu targowiskach w Monachium

To niemal znajomy widok na wielu monachijskich targach z napojami: luka, w której powinny już znajdować się skrzynki nowego piwa Augustiner. Od lat coraz większą popularnością cieszą się bezalkoholowe wersje soku słodowego. W Niemczech może to nastąpić wkrótce Dziesięć procent wszystkich warzonych piw jest bezalkoholowych On jest. To trend, który już dawno dotarł do stolicy stanu.

Jest to szczególnie widoczne w kolekcji Orterer. W samym Monachium firma prowadzi około 30 sklepów z napojami. Jak potwierdził pracownik, produkt bezalkoholowy Augustiner jest obecnie niedostępny w wielu oddziałach. Jeśli nie możesz już dostać tego na zaufanym rynku, powinieneś przejść na inny rynek. O ile jest tam jeszcze dostępny.

Mieszkańcy Monachium uwielbiają napoje bezalkoholowe Augustiner's. Prawdopodobnie lepiej niż oczekiwał browar. © Imago/Wolfgang Maria Weber

(Nasz biuletyn monachijski regularnie informuje Cię o wszystkich ważnych historiach z Isara. Zarejestruj się tutaj.)

Dostawa w czwartek, wyprzedane w piątek: Pospiesz się, aby kupić nowe piwo Augustiner w Unterschleißheim

W oddziale Orterer w Unterschleißheim zapasy bezalkoholowego Augustinera wyczerpują się coraz szybciej. Często zamówienie nie trwa 48 godzin, jak wyjaśnia pracownik Matthias Wunderlich na przykładzie z ostatnich kilku tygodni: „Dostawa przyszła w czwartek, wszystko poszło w piątek i wydaje się, że zamówienie z Monachium się nie zatrzymało”. Niedawno ekspert przyjrzał się bliżej ofercie bezalkoholowej w stolicy stanu.

Przesyłka przyszła w czwartek, a w piątek już wszystkiego nie było.

Na początku produkcja w Unterschleißheim trwała co najmniej do soboty. Rynek napojów jest nadal zaopatrzony w 75 pudełek. Nawet jeśli chcesz stracić tam większą kwotę, obecnie jest ich tylko 30. Wydaje się, że w tej chwili więcej nie jest możliwe. To samo mówi mężczyzna pracujący przy poidełku w rzeźni. Pożądany produkt jest również sprzedawany „w kółko” na rynku napojów w Isarvorstadt.

READ  Inspekcja samochodów używanych: Suzuki Jimny - dobra do jazdy terenowej, zła w TÜV

Augustiner nie chciał komentować tej sytuacji

Doniesienia z rynków napojów rodzą pytanie, czy Augustiner po prostu nie może oferować piwa bezalkoholowego w większych ilościach. Czy browar zbagatelizował szum wokół nowego produktu? Tradycyjna firma chciała dołączyć na podstawie prośby Monachium Mercur/tz Brak komentarza na temat obecnej sytuacji. (TCH)

Continue Reading

Trending