Connect with us

sport

Nie będę brał udziału w żadnych innych wyścigach!

Published

on

8:26

Perez: Więcej „zakazanych” wyścigów

Formuła 1 z 23 wyścigami osiągnęła – lub już przekroczyła – punkt nasycenia. Las Vegas i Katar są ustalone jako nowe wyścigi na 2023 rok, ale Sergio Perez nie chce dalszego rozwoju kalendarza wyścigów: „Oczywiście jest duże zapotrzebowanie, ale z drugiej strony jest więcej zakazanych wyścigów, przynajmniej dla mnie” – powiedział kierowca. Red Bull „sportowiec”.

„Mamy wiele wyścigów, mamy sesje symulacyjne przed każdym wyścigiem i mamy wiele imprez partnerskich. Zasadniczo nie mamy w ogóle czasu dla nas i naszej rodziny”, mówi gniewnie i groźnie, „jeśli kalendarz się trzyma. się dzieje”, mówi przyszły ojciec trójki dzieci:

11:15

Mercedes robi w NFT

Mercedes odkrył temat NFT i wkrótce wyda jego serię. Dziesięć dzieł sztuki pojazdów Mercedes zostanie zaprojektowanych wyłącznie przez artystę Mad Dog Jones, z których dwa zostaną wystawione na aukcji na platformie handlowej FTX w weekend w Miami. Reszta ma nastąpić w dalszej części sezonu.

Oba NFT są wyposażone w prawdziwy tylny spojler, który kiedyś był prowadzony przez Mercedesa w Miami.

Aukcja trwa od 6 do 13 maja, a dochód przeznaczony jest na inicjatywę charytatywną Ignite.


10:46 rano

Wyrażone w liczbach

Lewis Hamilton zajmuje siódme miejsce w klasyfikacji generalnej z 28 punktami. Jego kolega z drużyny, George Russell, jest czwarty i zebrał już 49 punktów. W: Russell nigdy nie ukończył wyścigu poza pierwszą piątką w tym sezonie.

Hamilton obecnie przygląda się tylko kwalifikacjom, sprintom i wyścigom, za którymi pozostaje w tyle.

Ze sportowego punktu widzenia początek sezonu 2022 jest w rzeczywistości najgorszym w jego karierze w Formule 1. Dopiero w 2009 roku zdobył mniej punktów (26) w oparciu o dzisiejszy system, ale został zdyskwalifikowany w Australii. I tam był wcześniej trzeci na podium.


10:24

Dlaczego Russell jest lepszy od Hamiltona?

13. miejsce w Imoli, podczas gdy jego kolega z drużyny jest czwarty. Po Arabii Saudyjskiej był to kolejny domowy cios zespołu dla Lewisa Hamiltona. Niekoniecznie tego się spodziewano. Ale dlaczego George Russell wydaje się lepiej dogadać z Mercedesem W13?

Alex Bodeau, strateg wyścigowy bardzo bliski zespołowi Mercedesa, analizuje powody w filmie.


Russell: Przyzwyczajony do tandetnych samochodów od Williamsa?

Alexandre Bodeau, strateg wyścigowy bardzo blisko Mercedesa, analizuje, dlaczego George Russell radził sobie lepiej z W13 niż Lewis Hamilton. Więcej filmów o Formule 1


09:52

Wasser: Strach przed utratą załogi

Sergio Perez z pewnością nie jest jedynym, który potrafi wykresy wyników z dłuższym kalendarzem. W szczególności wielu mechaników może odwrócić się od Formuły 1 z powodu przeciążeń. „Tak, zawsze martwimy się utratą dobrego personelu” – potwierdził dyrektor zespołu Alfa Romeo Frederic Wasser dla Motorsport-Total.com.

Francuzi obwiniają zmianę pokoleń (z czym z pewnością zgadza się Franz Tost). Sam pozytywnie ocenia 23 wyścigi, a dzięki dużemu zapotrzebowaniu potrafi sobie wyobrazić 30 lub 32 wyścigi.

„Uwielbiam wyścigi. Marzyłem o ściganiu się w Formule 1, kiedy miałem 10 lat. Wtedy nie można narzekać, że jest wiele wyścigów.


9:31

Mówiąc o Miami?

Chcesz dowiedzieć się więcej o nowym torze Formuły 1, gdzie seria rozpocznie się w przyszłym tygodniu. Następnie wideo jest Ci zalecane.


Podpis: Tor Formuły 1 w Miami

Zwiedzaj Miami International Autodrome – zupełnie nowy tor wyścigowy Formuły 1 na terenie Hard Rock Miami Dolphins – wyjaśnił Clive Owen, prezes firmy projektowej Apex Circuit Design! Więcej filmów o Formule 1


09:09 rano

Kalendarz: Tak rośnie od 2000 roku

W serii zdjęć można ponownie zobaczyć, jak zmieniał się kalendarz z roku na rok. Łatwo jest śledzić rok 2019, ale w ciągu ostatnich trzech sezonów zmiany oczywiście stały się oszałamiające z powodu Corony – wiele się tam pomieszało.


8:44

Finał singla w Miami

Trudno w to uwierzyć, ale to prawda: wyścig w Miami w przyszły weekend będzie ostatnim w tym roku, który nie zostanie rozegrany jako podwójny lub potrójny główka. Na kierowców Formuły 1, a przede wszystkim mechaników i pozostałych pracowników czekają wyczerpujące tygodnie. Ponieważ Formuła 1 chce skończyć na czas przed rozpoczęciem Pucharu Świata.

Co mamy na resztę roku:
– Podwójna Hiszpania i Monako
– Podwójne Baku i Kanada (!)
Słabość Wielkiej Brytanii i Austrii
Podwójna Francja i Węgry
– letni wypoczynek
Trylogia Belgii, Holandii i Włoch
Potrójne ruchanie Singapuru i Japonii
Podwój Stany Zjednoczone i Meksyk
– Podwójne Brazylia i Abu Zabi

Szczególnie jesień wyczerpie twoją energię dwoma potrójnymi głowami pod rząd.


READ  EM 2021: Grupa C w 1/8 finału
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

sport

Nürburgring 2022 na żywo: Phoenix kontra Pink Double

Published

on

4:52 rano

Glickenhaus i inne do naprawy

Glickenhaus SCG004c #706 (Mutsch/Laser/Mailleux/Westbrook), który, sądząc po pit stopie, zamienia się miejscami w ostatniej dziesiątce, musi zostać wepchnięty do garażu po tym, jak Frank Mellux wślizgnął się do lasu Adenauer. Trwają prace na spodzie silnika.

Tymczasem w garażu stoi True-KTM #117 (F. Stuck / J. Stuck / Palttala / Kofler) po problemach z elektroniką i Octane126-Ferrari #26 (Grossmann / Trummer / Hirschi / Ludwig), który jest już z powrotem w P17 na Rating wzrósł. Tutaj również mógł nastąpić wypadek stosunkowo późno na okrążeniu.


4:34 rano

Pierwsze oznaki końca nocy

Zmierzch zaczyna się na północnym wschodzie, więc wkrótce znów będzie jaśniej. Ale połowa się skończyła. Świat wygląda teraz o wiele jaśniej dzięki Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten). Jesse Crone ustala obecnie czasy rywalizacji i utrzymuje się blisko lidera 2:30 minut, mając do dyspozycji trzy do czterech okrążeń.

Ryzyko musi być nadal podejmowane w pierwszej kolejności. Przewaga #3 nad #15 spadła teraz do dziesięciu sekund. Robin Frijns wywiera presję na Fabiana Schillera. Tymczasem Supra musi zostać odzyskana ze żwiru AMG Arena.


4:19 rano

Uzyskaj prędkość przed Phoenix teraz

GetSpeed ​​​​Mercedes #3 (Christodoulou/Götz/Schiller) skoczył do przodu na ostatnim przystanku. Fabian Schiller wyprzedził Robina Frijnsa o 16,7 sekundy. Przystosowane do strategii, Audi wciąż prowadzi, ale teraz dzieli go tylko sześć sekund.


04:06

Połowa czasu! Co wydarzyło się do tej pory?

Pierwsza połowa to 4:00 w dramatycznej pierwszej połowie wyścigu:
– Krótkotrwała przewaga Octane126 Ferrari
– Naprawa powypadkowa wyrzuca mini auta BMW z tyłu
– Rowe-BMW #99 spada Toksport-WRT-Porsche #27
– Manthey-Porsche #1 gwałtownie rozbija się w Antoniusbuche po pojedynku Laurensa i Driesa Vanthoora
– KTM X-Bow Felixa von der Ladena zapalił się i bez kierowcy toczy się w kierunku Fuchsrohr.
– Aston Martin wychodzi na prowadzenie, ale siedem godzin później leci przed wjazdem do Döttinger Höhe
– Zaledwie kilka minut później nowy szef Sheldon van der Linde miał wypadek w kopalni po dziurze lub złamanym zawieszeniu
Kelvin van der Linde eliminuje numer 5 w wypadku toczenia
Zjazd Walkenhorst-BMW nr 101 po wypadku Andy’ego Soucka, zjazd KTM nr 116 po wypadku Tima Heinemanna
– Phoenix-Audi #15, oba Getspeed-AMG i Schubert-BMW walczą o zwycięstwo

READ  Tytuł CL z Chelsea z pozdrowieniami z Paryża, Dortmundu i Monachium


3:46 rano

Niewielki efekt Juncadelli

Szanse na zdobycie #4 GetSpeed ​​​​Mercedes (Engel/Gounon/Juncadella) niekoniecznie wzrosły: Daniel Juncadella skręcił na wyjeździe z krzywej Ravenol i uderzył w ścianę opony. Jeździ swoim samochodem ze stratą czasu. Przy tej samej strategii różnica wynosi teraz około 1:26 dla wiodącego samochodu Audi.


03:39

Niedaleko katastrofy przywódców

Dries Vanthoor w flagowym okręcie Phoenix-Audi #15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns) prawie zderzył się z Glickenhaus-SCG004c #706 (Mutsch / Laser / Mailleux / Westbrook), który miał wybuchnąć. Wszystko poszło dobrze. Niewielki postęp w rozwoju amunicji Getspeed AMG pozostaje stabilny.

Temperatura wynosi obecnie cztery stopnie Celsjusza. Jest to już minimalna ilość pozostałych klatek w oknie operacyjnym. Fakt, że istnieją trzy obszary dla kodu 60, jeszcze bardziej utrudnia kierowcom.


3:25 rano

Gotowy top KTM

To tyle w przypadku True-KTM #116 (Kofler/Siljehaug/Hofer/Heinemann). Tim Heinemann miał wypadek na zboczu Nordschleife. Czy ma to związek z wypadkiem na Kajmanach #85? W każdym razie marszałkowie powtórzyli dziwny czwartkowy incydent. Holowanie to spowodowało również zderzenie uratowanego pojazdu z pojazdem uratowanym.


3:13 rano

Wypadki zamieniają się w inne kategorie

Tymczasem chód nieco się uspokoił, przynajmniej w SS9. Doświadczenie pokazuje, że kto przeżyje pierwszą trzecią część, ma duże szanse na pokonanie ostatnich dwóch trzecich – nawet jeśli oczywiście nie ma żadnej gwarancji. Brutalny chód ucichł w ciągu pierwszych kilku godzin, a tor stał się zauważalnie bardziej pusty.

Jednak lawina trwa nadal: Black Falcon Cayman #85 (Meenen/M. Müller/Palluth/Wahl) zderza się z jednym z X-Bows GT2 i mocno w niego uderza. Subaru #114 (Van Damme / Shrek / Lacey / Sasaki) w Lesie Adenauer, z Cobrą #832 przy wejściu do Webermana.



2:22 rano

#3 jest z powrotem

Getspeed jeszcze nie zrezygnował z tego. Adam Christodoulou w GetSpeed ​​​​Mercedes #3 (Christodoulou / Götz / Schiller) po raz kolejny próbował dogonić 10 sekund do 15 sekund na Phoenix Audi # 15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns ). Nadal obowiązują następujące zasady: #3 jest przed okrążeniem #15, a także od #4, więc praktycznie ma 23 sekundy mniej w porównaniu z tymi dwoma pojazdami. Jednak obecnie wyprzedzasz zespół w zespole.

Z drugiej strony, Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten) stopniowo spada. Jens Klingmann obecnie jeździ podwójnie i po prostu nie lubi prędkości pierwszych trzech pojazdów. Teraz w pierwszej dziesiątce: Glickenhaus SCG004c #706 (Mutsch / Laser / Mailleux / Westbrook).


2:06 rano

BMW musi dokonać kolejnej ofiary

Walkenhorst-BMW #101 (Krognes / Soucek / Trogen / J. Müller) jest kompatybilny. Wygląda na usterkę techniczną. Zespół Walkenhorst, który jeździ na oponach Yokohama, miał do tej pory zaskakująco słaby wyścig i nie był w stanie utrzymać tempa, zwłaszcza na początku. Niedawno skrócili konkurencyjne czasy okrążeń, ale wydaje się, że to koniec podróży służbowej. Jedynym BMW M4 GT3 pozostałym w klasie Pro jest teraz BMW #20 Schuberta (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten), które plasuje się między P1 a P5 w zależności od punktu zatrzymania i jest de facto trzecim.


1:59 rano

Walter Hornung krytykuje

Dyrektor wyścigu Walter Hornung, podobnie jak wielu tutaj, jest zdumiony prędkością. W oficjalnym oświadczeniu powiedział: „Mieliśmy kilka poważnych wypadków, na szczęście żaden nas nie skrzywdził. Niestety musieliśmy nałożyć pewne kary, co z kolei wpływa na wyścig. Wypadków, które zdarzają się podczas wyprzedzania, nie powinny mieć miejsca – Jeździmy w wyścigu długodystansowym, nie biegamy sprintem. Nawet nie mamy przerwy między połówkami, a chciałbym teraz spokojniejszą noc.

READ  Drżące zwycięstwo nad Węgrami: piłka ręczna kobiet w ćwierćfinale Mistrzostw Świata


1:42 rano

Mueller zasłużył na karę

Audi #22 z kolekcji samochodów (Haase / N. Müller / Niederhauser / Rast) otrzymuje karę 1:32 za pokonanie Falkena Porsche. Realistycznie, Audi ma w tej chwili dopiero 15. miejsce w wyścigu, ale ma też największe szanse.


1:33 rano

# 4 Traci grunt

Po tym, jak Maximilian Götz wyprzedził go, Phoenix Audi #15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns) skróciło czas wyprzedzenia. Jest teraz w tej samej kadencji, co GetSpeed ​​​​Mercedes #4 (Engel/Gounon/Juncadella). Jednak różnica jest zaskakująco duża i wynosi teraz około minuty. Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten) również wciąż ma szansę na zwycięstwo i wielokrotnie prowadzi przez trzy okrążenia. Jednak ostatnio również czas został stracony. w tym momencie


1:07 rano

Zderzenie Mullera z Picariello

Dla odmiany w klasie panuje wewnętrzny gwar. Nico Müller przekształcił Falken Porsche nr 44 (Bachler / Picariello / Pilet / Ragginger) w serię Audi nr 22 (Haase / N. Müller / Niederhauser / Rast). Chociaż pozostaje w tyle, scena już wygląda na intencję.

Falcon Porsche wjeżdża do boksów z uszkodzeniem zawieszenia na krótkim okrążeniu. Audi jedzie, ale scena jest już „badana”.

aktualizacja: Porsche potwierdza koniec #44.


12:57

Kolejny incydent związany z SP9

Kelvin van der Linde jest kolejnym najlepszym kierowcą, który plasuje się na liście błędów pełnoprawnego zawodowca. Zderza się z FourMotors Cayman # 420. Cayman jechał w lewo, ale dał znak w prawo i wycofał się w prawo. Rezultat: wypadek na Michael-Schumacher-S.

Na początku dochodzi do zderzenia rodziny Vanthur, a następnie obaj Van der Linde przechodzą na emeryturę z powodu wypadków. Niedobry dzień dla braci.

Continue Reading

sport

Finał Ligi Mistrzów UEFA: rozpoczęcie musi zostać przełożone z powodu zamieszek – piłka nożna

Published

on

Chaos przed finałem Ligi Mistrzów między Liverpoolem a Realem Madryt!

Rozpoczęcie powinno zostać przełożone o kwadrans!

Powód: Jak donosi francuskie radio „RMC”, kilkuset kibiców Liverpoolu mogło dotrzeć na Stade de France bez biletu.

Burzliwe sceny sfilmował Nicholas Pelletier, dziennikarz RMC.

Stwierdził, że setki fanów Liverpoolu z łatwością przeszło przez pierwszą strefę kontrolną przed stadionem.

Więc policja była tak zaskoczona tłumem w Dystrykcie Drugim, Brama U, że musieli ustąpić.

Setki kibiców mogą przybyć na stadion bez biletu!

Ale na krótko przed rozpoczęciem meczu odetchnął z ulgą: niebiletowani kibice zostali złapani i wypędzeni ze stadionu.

Jednak blok Liverpoolu był ledwie pełny piętnaście minut przed rozpoczęciem meczu.

Dlatego UEFA zdecydowała: przełożyć rozpoczęcie z 21:00 na 21:15!

Ogłoszenie na stadionie brzmiało: „Ze względu na późne przybycie kibiców mecz rozpocznie się później. Więcej informacji będzie dostępnych najpóźniej w ciągu 15 minut”.

Czyli: rozpoczęcie może być opóźnione jeszcze bardziej!

Oficjalnie Liverpool i Real otrzymali dla swoich fanów tylko 20 000 biletów. Łączna liczba widzów na paryskim stadionie to 81 338 widzów.

Według menedżera Liverpoolu, Jurgena Kloppa, w stolicy jest około 60 000 fanów Liverpoolu, z których dwie trzecie nie mają biletu. Klopp powiedział, że Paryż jest wystarczająco duży, aby przyciągnąć tych fanów i dobrze się bawić.

W stolicy Francji przebywa obecnie łącznie 6800 policjantów. Mieli powstrzymać burzę fanów…

Continue Reading

sport

Finał CL Liverpool vs Real Madryt: Tak Klopp przysięga zemstę na swoich dzieciach – piłka nożna

Published

on

Strajk S-Bahn utrudnia dostęp

Jak na ironię, na finał Ligi Mistrzów w Paryżu kibice przygotowują się na utrudnienia w transporcie lokalnym. Linia S-Bahn RER B, która prowadzi do Stade de France, zostanie dotknięta strajkami, poinformował w piątek przewoźnik RATP. Tylko dwa z trzech pociągów kursują w ciągu dnia, a cztery z pięciu po południu, a na trasie Paris Nord linia jest niepewna.

Maszyniści protestują przeciwko brakom kadrowym i zbliżającemu się przetargowi na linie i chcą wywierać presję, zakłócając piłkarski finał, donosi Le Parisien. Początkowo prace budowlane nad słabnącym RER B zostały przełożone, aby umożliwić kibicom podróżowanie.

Aby zapewnić bezpieczeństwo finałowego meczu, Dyrekcja Policji zapowiedziała wysłanie 6800 funkcjonariuszy. Strefa kibica do 44 000 osób zostanie utworzona w zachodnim Paryżu dla brytyjskich fanów bez biletu. Dla hiszpańskich kibiców, którzy mają bilet, w pobliżu stadionu znajduje się strefa kibica, która może pomieścić 6000 osób. Dla kibiców obu klubów paryskie Champs Elysees i okolice są tematem tabu do niedzieli wieczorem.

READ  Drżące zwycięstwo nad Węgrami: piłka ręczna kobiet w ćwierćfinale Mistrzostw Świata
Continue Reading

Trending