entertainment
Nagarro SE osiągnęło wzrost sprzedaży o 21,1% w drugim kwartale w porównaniu do roku poprzedniego i 24,7% w stałej walucie na dzień 13 sierpnia 2021 r.
DGAP-News: Nagarro SE / Słowo kluczowe: Wyniki półroczne / Raport półroczny
W drugim kwartale Nagarro SE osiągnęło wzrost sprzedaży o 21,1% r/r i 24,7% w stałej walucie
13.08.2021 / 11:21
Za treść ogłoszenia odpowiada emitent.
13 sierpnia 2021 r. — Nagarro Corporation, wiodący światowy dostawca rozwiązań inżynieryjnych i technologii cyfrowych, ogłosił dziś nieaudytowane wyniki finansowe za drugi kwartał 2021 r. (1 kwietnia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r.) i opublikował półroczny raport finansowy . Popyt na usługi Nagarro stale rośnie, podczas gdy na świadczenie usług znacząco wpłynęły wyzwania kadrowe i ograniczenia związane z Covid-19. Sprzedaż wzrosła do 127,3 mln euro w drugim kwartale 2021 r., co stanowi wzrost o 21,1% w porównaniu do 105,1 mln euro w drugim kwartale 2020 r. i wzrost o 10,0% w porównaniu do 115,7 mln euro w pierwszym kwartale 2021 r. Waluta- Wyznaczony Neutralny wzrost sprzedaży za II kwartał 2021 r. to 24,7% r/r. Zysk brutto wzrósł z 36,0 mln euro w II kwartale 2020 roku do 38,0 mln euro w II kwartale 2021 roku. Marża zysku brutto spadła w II kwartale 2021 roku do 29,9% z 34,2% w II kwartale 2020 roku. kwartał Drugi kwartał 2021 r. wzrósł o 9,8% do 19,0 mln euro (14,9% sprzedaży), w porównaniu do 21,0 mln euro (20,0% sprzedaży) w drugim kwartale 2020 r., przy czym należy zauważyć, że wyniki Drugi kwartał 2020 r. obejmował skutki tymczasowych obniżek płac w odpowiedzi na epidemię.
W porównaniu z poprzednim rokiem EBITDA spadła o 26,9% do 15,4 mln EUR (II kw. 2020 r.: 21,0 mln EUR). Najistotniejsze korekty EBITDA dotyczą kosztów opcji na akcje w wysokości 2,9 mln EUR oraz kosztów w wysokości 1,8 mln EUR związanych z przeniesieniem udziałów niekontrolujących. EBIT spadł o 38,9% do 9,6 mln euro z 15,7 mln euro w drugim kwartale 2020 r. Zysk netto spadł o 38,2% do 5,6 mln euro w porównaniu do 9,1 mln euro w drugim kwartale 2020 r. W porównaniu z 31 grudnia. W 2020 r. gotówka zmniejszyła się o 5,8 mln euro do 101,9 mln euro.
Wyniki za pierwsze półrocze
Nagarro opublikował również raport finansowy za pierwsze półrocze. Sprzedaż w pierwszej połowie 2021 r. (od 1 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r.) wzrosła do 243,0 mln euro, co stanowi wzrost o 12,5% w porównaniu do 216,0 mln euro w pierwszej połowie 2020 r. Rok 2021 wyniósł 16,3 %. Zysk brutto wzrósł do 72,1 mln euro w I półroczu 2021 roku z 70,9 mln euro w I półroczu 2020 roku. Marża zysku brutto spadła do 29,7% w I półroczu 2021 roku z 32,8% w I półroczu 2020 roku. EBITDA wzrosła o 5,1% do 37,5 mln EUR (15,4% sprzedaży) w pierwszej połowie 2021 r. w porównaniu do 35,7 mln EUR (16,5% sprzedaży) w pierwszej połowie 2020 r. EBITDA spadła, a amortyzacja wyniosła 8,4% rok do roku rok do euro na poziomie 32,7 mln euro, w porównaniu do 35,7 mln euro w pierwszej połowie 2020 roku. EBIT spadł o 14,3% rok do roku do 21,4 mln euro w porównaniu do 24,9 mln euro w pierwszym półroczu 2020 r. Spadek zysku netto rok do roku. – Rok wzrósł o 12,1% do 13,3 mln euro, w porównaniu do 15,1 mln euro w pierwszej połowie 2020 roku.
„Wzrost sprzedaży Nagarro jest kontynuowany pomimo przegrzanego rynku pracy i drugiej fali Covid-19 w Indiach” – powiedział Manas Fuluria, współzałożyciel Nagarro. „Po raz kolejny zatrudniliśmy ponad 1000 specjalistów, w tym absolwentów szkół wyższych, sprzedaż netto w tym kwartale. Firma przestrzega prognoz dotyczących przychodów i skorygowanej EBITDA na 2021 r. Obniżamy jednak naszą prognozę marży brutto z 32% do 29% ze względu na bezprecedensowe wynagrodzenie inflacja, podczas gdy wpływ podejmowanych przez nas działań naprawczych opóźni podwyżki płac. Mamy dalszą dźwignię operacyjną, aby kontynuować dostarczanie naszej zrewidowanej prognozy EBITDA na 2021 r.”
Firma zorganizuje rozmowę telefoniczną (wydarzenie dla analityków) w sprawie wyników dzisiaj, 13 sierpnia o 14:00 CST (8:00 w Nowym Jorku i 20:00 w Singapurze). Numery kontaktowe do postu audio i adres URL prezentacji online można znaleźć poniżej tutaj.
Quartalkennzahlen
Drugi kwartał 2021 | II kwartał 2020 r. | I kwartał 2021 | ||||||||
łzy | łzy | zmiany w procent |
łzy | zmiany w procent |
||||||
obrót | 127.322 | 105,131 | 21,1% | 115 724 | 10,0% | |||||
Koszt sprzedaży | 89 328 | 69.198 | 29,1% | 81,715 | 9,3% | |||||
Zysk brutto | 38,038 | 35,977 | 5,7% | 34 054 | 11,7% | |||||
Skorygowana EBITDA | 18.960 | 21.014 | -9,8% | 18 559 | 2,2% | |||||
Sprzedaż według kraju | ||||||||||
Niemcy | 30,754 | 27.106 | 13,5% | 30 554 | 0,7% | |||||
Stany Zjednoczone Ameryki | 45.413 | 37,936 | 19,7% | 39,271 | 15,6% | |||||
Sprzedaż według branży | ||||||||||
Motoryzacja, produkcja i przemysł | 21.123 | 14.144 | 49,3% | 18 860 | 12,0% | |||||
Technologia energetyczna, zaopatrzenie i budownictwo | 10,875 | 8.407 | 29,4% | 9,412 | 15,6% | |||||
Usługi finansowe i ubezpieczenia | 14 687 | 14.067 | 4,4% | 13 055 | 12,5% | |||||
technologia | 12.020 | 9,332 | 28,8% | 11 965 | 0,5% | |||||
Nauki przyrodnicze i ochrona zdrowia | 9.149 | 8.057 | 13,5% | 8866 | 3,2% | |||||
Doradztwo zarządcze i informacje biznesowe | 7,889 | 7,874 | 0,2% | 7,904 | -0,2% | |||||
Sektor publiczny, non-profit i edukacja | 11.107 | 8,558 | 29,8% | 9,323 | 19,1% | |||||
Sprzedaż detaliczna i konsumencka | 17,715 | 12 262 | 44,5% | 16 067 | 10,3% | |||||
Telekomunikacja, media i rozrywka | 9,483 | 10.123 | -6,3% | 9,113 | 4,1% | |||||
Podróże i logistyka | 13.273 | 12,306 | 7,9% | 11,161 | 18,9% | |||||
Liczby pierwsze pół roku
pierwsza połowa 2021 | pierwsza połowa 2020 | |||||
łzy | łzy | zmiany w procent |
||||
obrót | 243.046 | 216,039 | 12,5% | |||
Koszt sprzedaży | 171.043 | 145 196 | 17,8% | |||
Zysk brutto | 0,72 092 | 70,932 | 1,6% | |||
Skorygowana EBITDA | 37,519 | 35 692 | 5,1% | |||
Sprzedaż według kraju | ||||||
Niemcy | 61.309 | 58,356 | 5,1% | |||
Stany Zjednoczone Ameryki | 84 684 | 75,075 | 12,8% | |||
Sprzedaż według branży | ||||||
Motoryzacja, produkcja i przemysł | 39,983 | 29,535 | 35,4% | |||
Technologia energetyczna, zaopatrzenie i budownictwo | 20 287 | 18 590 | 9,1% | |||
Usługi finansowe i ubezpieczenia | 27 742 | 26 764 | 3,7% | |||
technologia | 23 985 | 18.423 | 30,2% | |||
Nauki przyrodnicze i ochrona zdrowia | 18,015 | 16 322 | 10,4% | |||
Doradztwo zarządcze i informacje biznesowe | 15 792 | 15,864 | -0,5% | |||
Sektor publiczny, non-profit i edukacja | 20.429 | 17 897 | 14,2% | |||
Sprzedaż detaliczna i konsumencka | 33,782 | 25.202 | 34,0% | |||
Telekomunikacja, media i rozrywka | 18 596 | 21.101 | -11,9% | |||
Podróże i logistyka | 24 435 | 26.341 | -7,2% | |||
pierwsza połowa 2021 | pierwsza połowa 2020 | |||
procent | procent | |||
Dystrybucja sprzedaży (klienci) | ||||
Top 5 | 13,9% | 13,9% | ||
góra 6-10 | 10,8% | 10,4% | ||
poza pierwszą dziesiątką | 75,3% | 75,6% | ||
Sigmentangabein
pierwsza połowa 2021 | pierwsza połowa 2020 | |||||
łzy | łzy | zmiana procentowa | ||||
Europa Środkowa | ||||||
obrót | 84,822 | 80 633 | 5,2% | |||
Koszt sprzedaży | 59,882 | 55,781 | 7,4% | |||
Zysk brutto | 24,939 | 24,852 | 0,4% | |||
Ameryka Północna (Ameryka Północna) | ||||||
obrót | 84,698 | 75,276 | 12,5% | |||
Koszt sprzedaży | 59,691 | 49167 | 21,4% | |||
Zysk brutto | 25.07 | 26.108 | -4,2% | |||
Reszta Europy | ||||||
obrót | 37.001 | 32.487 | 13,9% | |||
Koszt sprzedaży | 26 775 | 22,518 | 18,9% | |||
Zysk brutto | 10.315 | 10.57 | 2,6% | |||
Reszta świata | ||||||
obrót | 36,525 | 27 644 | 32,1% | |||
Koszt sprzedaży | 24 694 | 17,730 | 39,3% | |||
Zysk brutto | 11 831 | 9,914 | 19,3% | |||
WSKAŹNIKI WYNIKÓW Zysk brutto, marża brutto i EBITDA nie są wymagane przez MSSF i nie są ustalane zgodnie z MSSF. Mierników niezgodnych z MSSF nie należy rozpatrywać w oderwaniu ani jako substytut środków zawartych w MSSF.
Wskaźnik Osiągnięcia Zysku Brutto jest obliczany na podstawie łącznych wyników, które są sumą skapitalizowanej sprzedaży i pracy wewnętrznej.
Podczas dodawania poszczególnych kwot lub wartości procentowych mogą wystąpić różnice w zaokrągleniu.
Informacja o telekonferencji (wydarzenie dla analityków) dla wyników półrocznych 2021 r.
W przypadku telekonferencji zapewniamy rozmowę telefoniczną (głosową) oraz towarzyszącą prezentację online.
numery kontaktowe:
+43 1 3865461 Austria lokalnie
+358 9 42720657 Krajowy Finlandia
+33 4 82 98 62 47 Krajowy Francja
+49 69 247471834 Niemcy Lokalny (angielski)
+91 11 7127 9191 Miejscowości w Indiach
+39 02 6006 3140 Krajowe Włochy
+47 815 03466 Lokalny Norwegia
+48 12200 52 45 Lokalna Polska
+34912 66 19 31 Krajowy Hiszpania
+46 40688 75 30 Lokalny szwedzki
+44 20 3872 0880 Wielka Brytania Lokalne
+1 516-269-8980 USA Krajowy
Zaloguj się do prezentacji online:
https://webcast.meetyoo.de/index.html?e=W0ggs1O1p826
O Nagarro
Nagarro, światowy lider w dziedzinie inżynierii cyfrowej, wspiera klientów na ich drodze do innowacyjnych, zorientowanych cyfrowo firm, a tym samym pomaga im rozwijać się na ich rynkach. Firma wyróżnia się przedsiębiorczą, zwinną, kosmopolityczną osobowością, TROSKĄ mentalnością i podejściem „Thinking Breakthrough”. Nagarro zatrudnia ponad 10 000 osób w 26 krajach. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz www.nagarro.com.
FRA: NA9 (SDAX, ISIN DE000A3H2200, WKN A3H220)
13.08.2021 Publikacja aktualności firmowych / finansowych, transmitowanych przez DGAP – serwis EQS Group AG.
Za treść ogłoszenia odpowiada emitent.
Usługi dystrybucyjne DGAP obejmują raporty regulacyjne, wiadomości korporacyjne/finansowe oraz komunikaty prasowe.
Archiwum mediów na http://www.dgap.de
„Cały czas miłośnik mediów społecznościowych. Często spada. Twórca. Oddany miłośnik jedzenia. Odkrywca. Typowy rozrabiaka”.
entertainment
Wspaniała garderoba mamy: Carys w sukience Catherine Zeta-Jones | rozrywka
Dieses Design treibt noch einmal die schönsten Blüten! Promi-Spross Carys Douglas (21) hat sich einen ganz besonderen Schatz aus dem Kleiderschrank ihrer Mutter Catherine Zeta-Jones (54) gepflückt: Eine zarte Robe der Luxusmarke Ungaro, die sie für ihre Geburtstagsparty zum 21. wählte!
Das roséfarbende Seidenkleid im Negligé-Stil mit floraler Stickerei schmeichelt nicht nur Carys’ Kurven, sondern brachte auch schon Mama Catherine zum Strahlen – als ihre Tochter noch gar nicht auf der Welt war.
Die Schauspielerin trug das Kleid 1999 bei den „MTV Music Awards“ in Santa Monica. Damals wählte Catherine Zeta-Jones für ihre braune Mähne eine offene, leicht wellige Frisur und dezentes Make-up. Ein Style auf den nun auch Carys setzt.
Von Mama gab es fürs Töchterchen nicht nur das perfekte Outfit, sondern auf Instagram auch zuckersüße Worte: „Du bist die Freude meines Lebens. 21 Jahre, in denen ich dich zu der unglaublichsten Frau wachsen sehe, sind ein von Gott gegebenes Geschenk, das ich nie für selbstverständlich halte und jeden Tag meines Lebens schätze. Danke, dass du du bist. Ich liebe dich von ganzem Herzen.“
Gerade erst packte auch Carys’ Papa Michael Douglas (79) über das innige Familienverhältnis zwischen ihm, seiner Frau und den zwei gemeinsamen Kids Carys und Dylan (23) aus. Dabei verriet er in der „Today“-Show, dass er und seine Frau für mehr Zeit mit ihrem Nachwuchs auch mal zu Bestechung greifen.
„Wir verführen sie mit schönen Orten“, plauderte er aus und betonte, dass es ein großes Glück sei, dass sowohl Carys als auch Dylan noch mit ihren Eltern reisen. In den letzten Monaten war die Familie zusammen in Palm Springs, in Indien und auf Capri.
Kürzlich besuchte der Schauspieler auch die Brown-Universität in Rhode Island, wo er seine Tochter (studiert Internationale Beziehungen und Film) zum Elterntag begleiten wollte. Das Problem? Er wurde am Einlass aufgehalten: „Mir wurde mitgeteilt ,Sorry, es ist nicht Großeltern-, sondern Elterntag!‘ Worauf ich dann ,Ich bin ein Elternteil!‘ gesagt habe!“ AUTSCH!
„Cały czas miłośnik mediów społecznościowych. Często spada. Twórca. Oddany miłośnik jedzenia. Odkrywca. Typowy rozrabiaka”.
entertainment
Polskie Maskotki Gejowskie: Lolek i Bolek przyjechali do Iranu
Polska maskotka gejowska
Lolek i Bolek przyjechali do Iranu
8 listopada 2013 o 14:16
Kiedy „Żelazna kurtyna” zamknęła drogę Polakom, podróżowali po całym świecie: Lolek i Bolek stali się także gwiazdami kreskówek programów dla dzieci w Niemczech. Nawet w Iranie obaj znaleźli miłosierdzie surowych duchownych. Mają teraz pięćdziesiąt lat.
Ciemne oczy, wesoły śmiech, odstające uszy: Lolik i Bulik swoimi podróżami i przygodami już od 50 lat zadziwiają dzieci na całym świecie. Postacie z kreskówek stanowią od 1963 roku jeden z najpopularniejszych telewizyjnych eksportów Polski, przekraczający wszelkie granice polityczne i ideologiczne. Jej 50. urodziny są obecnie oficjalnie obchodzone w miejscu jej urodzenia w Bielsku-Białej, w południowo-zachodniej Polsce.
Można je oglądać w programach dla dzieci w Niemieckiej Republice Demokratycznej, a także w telewizji zachodnioniemieckiej. Nawet gdy po rewolucji irańskiej większość filmów animowanych została zakazana w irańskiej telewizji, Lolek i Bolek zyskali przychylność radykalnych duchownych islamskich. Bracia zostali tymczasowo „adoptowani” jako maskotki przez polski ruch gejowski.
Znany nawet w Indiach
Pierwsi wielbiciele Polka i Polka, którzy śledzili przygody braci w Polsce od 1963 roku, a wkrótce potem w siostrzanych krajach socjalistycznych, a także z zachodnim wrogiem klasowym, już dawno zostali rodzicami, a nawet dziadkami. Z kolei Lulik i Bulik, w przeciwieństwie do fanów z pierwszej godziny, nadal nie mają zmarszczek ani siwych włosów, ale mają fanpage na Facebooku i można je zobaczyć na YouTube. Przedszkola czy szkoły podstawowe dla Lulka i Pulka działają też w Indiach i Niemczech, a w ich „rodzinnym mieście” Bielsku-Białej od dobrych dwóch lat stoi pomnik braci.
Andrzej Orzechowski, dyrektor studia animacji w Bielsku-Białej, szacuje, że filmy Lolka i Bolka, które trwają zwykle od pięciu do dziesięciu minut, obejrzało około miliarda ludzi. „To był największy komercyjny sukces polskiego studia i animacji w historii” – mówi. „Seria dotarła do ponad 80 krajów na całym świecie, a bohaterowie są nadal rozpoznawalni”.
Pełna swoboda podróżowania
W czasach, gdy dla Polaków większość granic była zamknięta, Lolek i Bolek podróżowali po świecie, poznawali ciekawych ludzi i miejsca, a także kłócili się, jak to zwykle bywa w przypadku rodzeństwa. Bez ideologii i przemocy nigdy nie byli narażeni na podejrzenia o propagandę – klucz do ich eksportowego sukcesu. Twórcy filmu nie mogli jednak oprzeć się zapotrzebowaniu na postać, z którą dziewczyny mogłyby się identyfikować: od 1973 roku Lolik i Bulik w 30 odcinkach wyruszali na przygody i podróże ze swoją przyjaciółką Tulą.
„Ojcem” Lolka i Bolka był polski reżyser Władysław Nierebecki. Jego modelami postaci z kreskówek byli synowie Jan i Roman, którzy mieli dwanaście i dziesięć lat. „Byliśmy bardzo aktywni” – powiedział Polskiej Agencji Informacyjnej Roman Nierebecki. „Obserwowaliśmy naszego ojca i ponownie oglądaliśmy niektóre sytuacje na ekranie”.
Ale Nyirbecki był tylko jednym z trzech artystycznych ojców Lulka i Bulika – wśród twórców cyklu są także malarze Leszek Lureck i Alfred Ledwig. Po upadku komunizmu ponad 30-letnia batalia prawna o prawa autorskie i tantiemy sprawiła, że przez lata przygód Lulka i Bolka nie można było pokazywać w polskiej telewizji. Ale w międzyczasie ukazało się wiele książek zawierających nowe doświadczenia braci.
„Cały czas miłośnik mediów społecznościowych. Często spada. Twórca. Oddany miłośnik jedzenia. Odkrywca. Typowy rozrabiaka”.
entertainment
„Wielki Brat”: Trzej ekstremiści w ruchu! To nowi mieszkańcy rozrywka
Drei unerwartete Exits fordern nun ihre Konsequenzen.
Seit dem 4. März läuft die neue Staffel des Kult-Formats „Big Brother“ bei Sat.1. Neben dem planmäßigen Ausscheiden einiger Container-Bewohner sorgten vor allem die freiwilligen Exits für Aufruhr.
Jetzt steht fest: Drei weitere Kandidaten ziehen jetzt als Nachzügler ein – und stellen eine neue Konkurrenz für die aktuellen Bewohner dar. Alle Infos hier.
Das sind die „Big Brother“-Nachzügler
In der aktuellen „Big Brother“-Staffel ist bereits die Halbzeit angebrochen. Die Kandidaten sind von jeglichem Kontakt zur Außenwelt abgeschnitten.
Nachdem Maxime (20), Sandro (32) und Moritz (23) freiwillig das Format verließen und Angela (49) aus dem Spiel genommen wurde, entschied sich der Sender, die Regeln zu ändern: Drei Neuankömmlinge werden jetzt im Container begrüßt.
Das sind die neuen „Big Brother“-Teilnehmer:
- Bertha (37)
- Luanna (30)
- Simon (30)
Bertha (37)
Die 37-jährige Bertha war bis 2022 als Lehrerin an einer Berufsschule tätig. Jetzt betreibt die Mutter von zwei Kindern einen OnlyFans-Account und kämpft für mehr Gleichberechtigung. Ihr Motto: „Man lebt nur einmal, also warum nicht alles geben und das Beste daraus machen?“
Luanna (30)
Luanna (30) arbeitet als Bürokraft in einem Start-up-Unternehmen. Zu ihren Leidenschaften zählt brasilianischer Kampfsport. Von den sozialen Medien hält sie sich weitestgehend fern.
Simon (30)
Er selbst bezeichnet sich als „charismatischen Entertainer“. Simon (30) arbeitet als Servicekraft und lebt mit seinen Eltern zusammen in einem Einfamilienhaus. Er ist leidenschaftlicher Sänger und wartete auf den großen Durchbruch.
„Cały czas miłośnik mediów społecznościowych. Często spada. Twórca. Oddany miłośnik jedzenia. Odkrywca. Typowy rozrabiaka”.
-
Tech3 lata ago
Te oferty Apple nadal istnieją
-
Top News2 lata ago
Najlepsze strategie i wskazówki dotyczące zakładów na NBA
-
Tech3 lata ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Tech3 lata ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Economy3 lata ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment3 lata ago
Dieter Bohlen ogłosił nową pracę w telewizji – to zaskakujące
-
entertainment3 lata ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
Tech4 miesiące ago
Ubóstwo CO2 może ujawnić łatwość życia – Wissenschaft.de