Connect with us

entertainment

Nagarro SE osiągnęło wzrost sprzedaży o 21,1% w drugim kwartale w porównaniu do roku poprzedniego i 24,7% w stałej walucie na dzień 13 sierpnia 2021 r.

Published

on

DGAP-News: Nagarro SE / Słowo kluczowe: Wyniki półroczne / Raport półroczny

W drugim kwartale Nagarro SE osiągnęło wzrost sprzedaży o 21,1% r/r i 24,7% w stałej walucie

13.08.2021 / 11:21
Za treść ogłoszenia odpowiada emitent.


13 sierpnia 2021 r. — Nagarro Corporation, wiodący światowy dostawca rozwiązań inżynieryjnych i technologii cyfrowych, ogłosił dziś nieaudytowane wyniki finansowe za drugi kwartał 2021 r. (1 kwietnia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r.) i opublikował półroczny raport finansowy . Popyt na usługi Nagarro stale rośnie, podczas gdy na świadczenie usług znacząco wpłynęły wyzwania kadrowe i ograniczenia związane z Covid-19. Sprzedaż wzrosła do 127,3 mln euro w drugim kwartale 2021 r., co stanowi wzrost o 21,1% w porównaniu do 105,1 mln euro w drugim kwartale 2020 r. i wzrost o 10,0% w porównaniu do 115,7 mln euro w pierwszym kwartale 2021 r. Waluta- Wyznaczony Neutralny wzrost sprzedaży za II kwartał 2021 r. to 24,7% r/r. Zysk brutto wzrósł z 36,0 mln euro w II kwartale 2020 roku do 38,0 mln euro w II kwartale 2021 roku. Marża zysku brutto spadła w II kwartale 2021 roku do 29,9% z 34,2% w II kwartale 2020 roku. kwartał Drugi kwartał 2021 r. wzrósł o 9,8% do 19,0 mln euro (14,9% sprzedaży), w porównaniu do 21,0 mln euro (20,0% sprzedaży) w drugim kwartale 2020 r., przy czym należy zauważyć, że wyniki Drugi kwartał 2020 r. obejmował skutki tymczasowych obniżek płac w odpowiedzi na epidemię.

W porównaniu z poprzednim rokiem EBITDA spadła o 26,9% do 15,4 mln EUR (II kw. 2020 r.: 21,0 mln EUR). Najistotniejsze korekty EBITDA dotyczą kosztów opcji na akcje w wysokości 2,9 mln EUR oraz kosztów w wysokości 1,8 mln EUR związanych z przeniesieniem udziałów niekontrolujących. EBIT spadł o 38,9% do 9,6 mln euro z 15,7 mln euro w drugim kwartale 2020 r. Zysk netto spadł o 38,2% do 5,6 mln euro w porównaniu do 9,1 mln euro w drugim kwartale 2020 r. W porównaniu z 31 grudnia. W 2020 r. gotówka zmniejszyła się o 5,8 mln euro do 101,9 mln euro.

Wyniki za pierwsze półrocze

Nagarro opublikował również raport finansowy za pierwsze półrocze. Sprzedaż w pierwszej połowie 2021 r. (od 1 stycznia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r.) wzrosła do 243,0 mln euro, co stanowi wzrost o 12,5% w porównaniu do 216,0 mln euro w pierwszej połowie 2020 r. Rok 2021 wyniósł 16,3 %. Zysk brutto wzrósł do 72,1 mln euro w I półroczu 2021 roku z 70,9 mln euro w I półroczu 2020 roku. Marża zysku brutto spadła do 29,7% w I półroczu 2021 roku z 32,8% w I półroczu 2020 roku. EBITDA wzrosła o 5,1% do 37,5 mln EUR (15,4% sprzedaży) w pierwszej połowie 2021 r. w porównaniu do 35,7 mln EUR (16,5% sprzedaży) w pierwszej połowie 2020 r. EBITDA spadła, a amortyzacja wyniosła 8,4% rok do roku rok do euro na poziomie 32,7 mln euro, w porównaniu do 35,7 mln euro w pierwszej połowie 2020 roku. EBIT spadł o 14,3% rok do roku do 21,4 mln euro w porównaniu do 24,9 mln euro w pierwszym półroczu 2020 r. Spadek zysku netto rok do roku. – Rok wzrósł o 12,1% do 13,3 mln euro, w porównaniu do 15,1 mln euro w pierwszej połowie 2020 roku.

READ  Z Amalem i Julią Roberts: Dream Team! George Clooney i sutki jego żony | zabawa

„Wzrost sprzedaży Nagarro jest kontynuowany pomimo przegrzanego rynku pracy i drugiej fali Covid-19 w Indiach” – powiedział Manas Fuluria, współzałożyciel Nagarro. „Po raz kolejny zatrudniliśmy ponad 1000 specjalistów, w tym absolwentów szkół wyższych, sprzedaż netto w tym kwartale. Firma przestrzega prognoz dotyczących przychodów i skorygowanej EBITDA na 2021 r. Obniżamy jednak naszą prognozę marży brutto z 32% do 29% ze względu na bezprecedensowe wynagrodzenie inflacja, podczas gdy wpływ podejmowanych przez nas działań naprawczych opóźni podwyżki płac. Mamy dalszą dźwignię operacyjną, aby kontynuować dostarczanie naszej zrewidowanej prognozy EBITDA na 2021 r.”

Firma zorganizuje rozmowę telefoniczną (wydarzenie dla analityków) w sprawie wyników dzisiaj, 13 sierpnia o 14:00 CST (8:00 w Nowym Jorku i 20:00 w Singapurze). Numery kontaktowe do postu audio i adres URL prezentacji online można znaleźć poniżej tutaj.

Quartalkennzahlen

Drugi kwartał 2021 II kwartał 2020 r. I kwartał 2021
łzy łzy zmiany w
procent
łzy zmiany w
procent
obrót 127.322 105,131 21,1% 115 724 10,0%
Koszt sprzedaży 89 328 69.198 29,1% 81,715 9,3%
Zysk brutto 38,038 35,977 5,7% 34 054 11,7%
Skorygowana EBITDA 18.960 21.014 -9,8% 18 559 2,2%
Sprzedaż według kraju
Niemcy 30,754 27.106 13,5% 30 554 0,7%
Stany Zjednoczone Ameryki 45.413 37,936 19,7% 39,271 15,6%
Sprzedaż według branży
Motoryzacja, produkcja i przemysł 21.123 14.144 49,3% 18 860 12,0%
Technologia energetyczna, zaopatrzenie i budownictwo 10,875 8.407 29,4% 9,412 15,6%
Usługi finansowe i ubezpieczenia 14 687 14.067 4,4% 13 055 12,5%
technologia 12.020 9,332 28,8% 11 965 0,5%
Nauki przyrodnicze i ochrona zdrowia 9.149 8.057 13,5% 8866 3,2%
Doradztwo zarządcze i informacje biznesowe 7,889 7,874 0,2% 7,904 -0,2%
Sektor publiczny, non-profit i edukacja 11.107 8,558 29,8% 9,323 19,1%
Sprzedaż detaliczna i konsumencka 17,715 12 262 44,5% 16 067 10,3%
Telekomunikacja, media i rozrywka 9,483 10.123 -6,3% 9,113 4,1%
Podróże i logistyka 13.273 12,306 7,9% 11,161 18,9%
READ  Utrzymywanie pszczół blisko natury | Telepolis

Liczby pierwsze pół roku

pierwsza połowa 2021 pierwsza połowa 2020
łzy łzy zmiany w
procent
obrót 243.046 216,039 12,5%
Koszt sprzedaży 171.043 145 196 17,8%
Zysk brutto 0,72 092 70,932 1,6%
Skorygowana EBITDA 37,519 35 692 5,1%
Sprzedaż według kraju
Niemcy 61.309 58,356 5,1%
Stany Zjednoczone Ameryki 84 684 75,075 12,8%
Sprzedaż według branży
Motoryzacja, produkcja i przemysł 39,983 29,535 35,4%
Technologia energetyczna, zaopatrzenie i budownictwo 20 287 18 590 9,1%
Usługi finansowe i ubezpieczenia 27 742 26 764 3,7%
technologia 23 985 18.423 30,2%
Nauki przyrodnicze i ochrona zdrowia 18,015 16 322 10,4%
Doradztwo zarządcze i informacje biznesowe 15 792 15,864 -0,5%
Sektor publiczny, non-profit i edukacja 20.429 17 897 14,2%
Sprzedaż detaliczna i konsumencka 33,782 25.202 34,0%
Telekomunikacja, media i rozrywka 18 596 21.101 -11,9%
Podróże i logistyka 24 435 26.341 -7,2%
pierwsza połowa 2021 pierwsza połowa 2020
procent procent
Dystrybucja sprzedaży (klienci)
Top 5 13,9% 13,9%
góra 6-10 10,8% 10,4%
poza pierwszą dziesiątką 75,3% 75,6%

Sigmentangabein

pierwsza połowa 2021 pierwsza połowa 2020
łzy łzy zmiana procentowa
Europa Środkowa
obrót 84,822 80 633 5,2%
Koszt sprzedaży 59,882 55,781 7,4%
Zysk brutto 24,939 24,852 0,4%
Ameryka Północna (Ameryka Północna)
obrót 84,698 75,276 12,5%
Koszt sprzedaży 59,691 49167 21,4%
Zysk brutto 25.07 26.108 -4,2%
Reszta Europy
obrót 37.001 32.487 13,9%
Koszt sprzedaży 26 775 22,518 18,9%
Zysk brutto 10.315 10.57 2,6%
Reszta świata
obrót 36,525 27 644 32,1%
Koszt sprzedaży 24 694 17,730 39,3%
Zysk brutto 11 831 9,914 19,3%

WSKAŹNIKI WYNIKÓW Zysk brutto, marża brutto i EBITDA nie są wymagane przez MSSF i nie są ustalane zgodnie z MSSF. Mierników niezgodnych z MSSF nie należy rozpatrywać w oderwaniu ani jako substytut środków zawartych w MSSF.

READ  Holokaust: uciszony i zapomniany? (nd-aktuell.de)

Wskaźnik Osiągnięcia Zysku Brutto jest obliczany na podstawie łącznych wyników, które są sumą skapitalizowanej sprzedaży i pracy wewnętrznej.

Podczas dodawania poszczególnych kwot lub wartości procentowych mogą wystąpić różnice w zaokrągleniu.

Informacja o telekonferencji (wydarzenie dla analityków) dla wyników półrocznych 2021 r.
W przypadku telekonferencji zapewniamy rozmowę telefoniczną (głosową) oraz towarzyszącą prezentację online.

numery kontaktowe:
+43 1 3865461 Austria lokalnie
+358 9 42720657 Krajowy Finlandia
+33 4 82 98 62 47 Krajowy Francja
+49 69 247471834 Niemcy Lokalny (angielski)
+91 11 7127 9191 Miejscowości w Indiach
+39 02 6006 3140 Krajowe Włochy
+47 815 03466 Lokalny Norwegia
+48 12200 52 45 Lokalna Polska
+34912 66 19 31 Krajowy Hiszpania
+46 40688 75 30 Lokalny szwedzki
+44 20 3872 0880 Wielka Brytania Lokalne
+1 516-269-8980 USA Krajowy

Zaloguj się do prezentacji online:
https://webcast.meetyoo.de/index.html?e=W0ggs1O1p826

O Nagarro

Nagarro, światowy lider w dziedzinie inżynierii cyfrowej, wspiera klientów na ich drodze do innowacyjnych, zorientowanych cyfrowo firm, a tym samym pomaga im rozwijać się na ich rynkach. Firma wyróżnia się przedsiębiorczą, zwinną, kosmopolityczną osobowością, TROSKĄ mentalnością i podejściem „Thinking Breakthrough”. Nagarro zatrudnia ponad 10 000 osób w 26 krajach. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz www.nagarro.com.

FRA: NA9 (SDAX, ISIN DE000A3H2200, WKN A3H220)


13.08.2021 Publikacja aktualności firmowych / finansowych, transmitowanych przez DGAP – serwis EQS Group AG.
Za treść ogłoszenia odpowiada emitent.

Usługi dystrybucyjne DGAP obejmują raporty regulacyjne, wiadomości korporacyjne/finansowe oraz komunikaty prasowe.
Archiwum mediów na http://www.dgap.de


Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

entertainment

Wspaniała garderoba mamy: Carys w sukience Catherine Zeta-Jones | rozrywka

Published

on

Wspaniała garderoba mamy: Carys w sukience Catherine Zeta-Jones |  rozrywka

Dieses Design treibt noch einmal die schönsten Blüten! Promi-Spross Carys Douglas (21) hat sich einen ganz besonderen Schatz aus dem Kleiderschrank ihrer Mutter Catherine Zeta-Jones (54) gepflückt: Eine zarte Robe der Luxusmarke Ungaro, die sie für ihre Geburtstagsparty zum 21. wählte!

Das roséfarbende Seidenkleid im Negligé-Stil mit floraler Stickerei schmeichelt nicht nur Carys’ Kurven, sondern brachte auch schon Mama Catherine zum Strahlen – als ihre Tochter noch gar nicht auf der Welt war.

Einen Schmatzer und zwei Blüten für das Geburtstagskind. Wer Carys’ Blumenkavalier ist, ist nicht bekannt. Er hat aber Ähnlichkeit mit ihrem Bruder Dylan

Foto: carys.douglas/Instagram

Die Schauspielerin trug das Kleid 1999 bei den „MTV Music Awards“ in Santa Monica. Damals wählte Catherine Zeta-Jones für ihre braune Mähne eine offene, leicht wellige Frisur und dezentes Make-up. Ein Style auf den nun auch Carys setzt.

Mama als Stilvorbild: Catherine Zeta-Jones strahlte 1999 in dem Ungaro-Kleid

Mama als Stilvorbild: Catherine Zeta-Jones strahlte 1999 in dem Ungaro-Kleid

Foto: FilmMagic, Inc

Von Mama gab es fürs Töchterchen nicht nur das perfekte Outfit, sondern auf Instagram auch zuckersüße Worte: „Du bist die Freude meines Lebens. 21 Jahre, in denen ich dich zu der unglaublichsten Frau wachsen sehe, sind ein von Gott gegebenes Geschenk, das ich nie für selbstverständlich halte und jeden Tag meines Lebens schätze. Danke, dass du du bist. Ich liebe dich von ganzem Herzen.“

Diese süße Erinnerung mit ihrer Tochter teilte Catherine auf ihrem Instagram-Account

Diese süße Erinnerung mit ihrer Tochter teilte Catherine auf ihrem Instagram-Account

Foto: catherine.zetajones/Instagram

Gerade erst packte auch Carys’ Papa Michael Douglas (79) über das innige Familienverhältnis zwischen ihm, seiner Frau und den zwei gemeinsamen Kids Carys und Dylan (23) aus. Dabei verriet er in der „Today“-Show, dass er und seine Frau für mehr Zeit mit ihrem Nachwuchs auch mal zu Bestechung greifen.

„Wir verführen sie mit schönen Orten“, plauderte er aus und betonte, dass es ein großes Glück sei, dass sowohl Carys als auch Dylan noch mit ihren Eltern reisen. In den letzten Monaten war die Familie zusammen in Palm Springs, in Indien und auf Capri.

Kürzlich besuchte der Schauspieler auch die Brown-Universität in Rhode Island, wo er seine Tochter (studiert Internationale Beziehungen und Film) zum Elterntag begleiten wollte. Das Problem? Er wurde am Einlass aufgehalten: „Mir wurde mitgeteilt ,Sorry, es ist nicht Großeltern-, sondern Elterntag!‘ Worauf ich dann ,Ich bin ein Elternteil!‘ gesagt habe!“ AUTSCH!

Catherine Zeta-Jones 2022 mit Sohn Dylan

Catherine Zeta-Jones 2022 mit Sohn Dylan

Foto: joce zerojack/Bauergriffin.com / MEGA

Continue Reading

entertainment

Polskie Maskotki Gejowskie: Lolek i Bolek przyjechali do Iranu

Published

on

Polskie Maskotki Gejowskie: Lolek i Bolek przyjechali do Iranu

Polska maskotka gejowska
Lolek i Bolek przyjechali do Iranu

Kiedy „Żelazna kurtyna” zamknęła drogę Polakom, podróżowali po całym świecie: Lolek i Bolek stali się także gwiazdami kreskówek programów dla dzieci w Niemczech. Nawet w Iranie obaj znaleźli miłosierdzie surowych duchownych. Mają teraz pięćdziesiąt lat.

Pomnik Lulka i Bolka w Bielsku-Białej.

Pomnik Lulka i Bolka w Bielsku-Białej.

(Zdjęcie: Niemiecka Agencja Informacyjna)

Ciemne oczy, wesoły śmiech, odstające uszy: Lolik i Bulik swoimi podróżami i przygodami już od 50 lat zadziwiają dzieci na całym świecie. Postacie z kreskówek stanowią od 1963 roku jeden z najpopularniejszych telewizyjnych eksportów Polski, przekraczający wszelkie granice polityczne i ideologiczne. Jej 50. urodziny są obecnie oficjalnie obchodzone w miejscu jej urodzenia w Bielsku-Białej, w południowo-zachodniej Polsce.

Można je oglądać w programach dla dzieci w Niemieckiej Republice Demokratycznej, a także w telewizji zachodnioniemieckiej. Nawet gdy po rewolucji irańskiej większość filmów animowanych została zakazana w irańskiej telewizji, Lolek i Bolek zyskali przychylność radykalnych duchownych islamskich. Bracia zostali tymczasowo „adoptowani” jako maskotki przez polski ruch gejowski.

Znany nawet w Indiach

Pierwsi wielbiciele Polka i Polka, którzy śledzili przygody braci w Polsce od 1963 roku, a wkrótce potem w siostrzanych krajach socjalistycznych, a także z zachodnim wrogiem klasowym, już dawno zostali rodzicami, a nawet dziadkami. Z kolei Lulik i Bulik, w przeciwieństwie do fanów z pierwszej godziny, nadal nie mają zmarszczek ani siwych włosów, ale mają fanpage na Facebooku i można je zobaczyć na YouTube. Przedszkola czy szkoły podstawowe dla Lulka i Pulka działają też w Indiach i Niemczech, a w ich „rodzinnym mieście” Bielsku-Białej od dobrych dwóch lat stoi pomnik braci.

Andrzej Orzechowski, dyrektor studia animacji w Bielsku-Białej, szacuje, że filmy Lolka i Bolka, które trwają zwykle od pięciu do dziesięciu minut, obejrzało około miliarda ludzi. „To był największy komercyjny sukces polskiego studia i animacji w historii” – mówi. „Seria dotarła do ponad 80 krajów na całym świecie, a bohaterowie są nadal rozpoznawalni”.

Pełna swoboda podróżowania

W czasach, gdy dla Polaków większość granic była zamknięta, Lolek i Bolek podróżowali po świecie, poznawali ciekawych ludzi i miejsca, a także kłócili się, jak to zwykle bywa w przypadku rodzeństwa. Bez ideologii i przemocy nigdy nie byli narażeni na podejrzenia o propagandę – klucz do ich eksportowego sukcesu. Twórcy filmu nie mogli jednak oprzeć się zapotrzebowaniu na postać, z którą dziewczyny mogłyby się identyfikować: od 1973 roku Lolik i Bulik w 30 odcinkach wyruszali na przygody i podróże ze swoją przyjaciółką Tulą.

„Ojcem” Lolka i Bolka był polski reżyser Władysław Nierebecki. Jego modelami postaci z kreskówek byli synowie Jan i Roman, którzy mieli dwanaście i dziesięć lat. „Byliśmy bardzo aktywni” – powiedział Polskiej Agencji Informacyjnej Roman Nierebecki. „Obserwowaliśmy naszego ojca i ponownie oglądaliśmy niektóre sytuacje na ekranie”.

Ale Nyirbecki był tylko jednym z trzech artystycznych ojców Lulka i Bulika – wśród twórców cyklu są także malarze Leszek Lureck i Alfred Ledwig. Po upadku komunizmu ponad 30-letnia batalia prawna o prawa autorskie i tantiemy sprawiła, że ​​przez lata przygód Lulka i Bolka nie można było pokazywać w polskiej telewizji. Ale w międzyczasie ukazało się wiele książek zawierających nowe doświadczenia braci.

READ  Nowe filmy na Halloween 2022 – Kultura i rozrywka
Continue Reading

entertainment

„Wielki Brat”: Trzej ekstremiści w ruchu! To nowi mieszkańcy rozrywka

Published

on

„Wielki Brat”: Trzej ekstremiści w ruchu!  To nowi mieszkańcy  rozrywka

Drei unerwartete Exits fordern nun ihre Konsequenzen.

Seit dem 4. März läuft die neue Staffel des Kult-Formats „Big Brother“ bei Sat.1. Neben dem planmäßigen Ausscheiden einiger Container-Bewohner sorgten vor allem die freiwilligen Exits für Aufruhr.

Jetzt steht fest: Drei weitere Kandidaten ziehen jetzt als Nachzügler ein – und stellen eine neue Konkurrenz für die aktuellen Bewohner dar. Alle Infos hier.

Das sind die „Big Brother“-Nachzügler

In der aktuellen „Big Brother“-Staffel ist bereits die Halbzeit angebrochen. Die Kandidaten sind von jeglichem Kontakt zur Außenwelt abgeschnitten.

Nachdem Maxime (20), Sandro (32) und Moritz (23) freiwillig das Format verließen und Angela (49) aus dem Spiel genommen wurde, entschied sich der Sender, die Regeln zu ändern: Drei Neuankömmlinge werden jetzt im Container begrüßt.

Das sind die neuen „Big Brother“-Teilnehmer:

  • Bertha (37)
  • Luanna (30)
  • Simon (30)

Bertha (37)

Bertha (37) aus Greifswald will sich den „Big Brother“-Titel sichern

Foto: Seven.One/ Julia Feldhagen

Die 37-jährige Bertha war bis 2022 als Lehrerin an einer Berufsschule tätig. Jetzt betreibt die Mutter von zwei Kindern einen OnlyFans-Account und kämpft für mehr Gleichberechtigung. Ihr Motto: „Man lebt nur einmal, also warum nicht alles geben und das Beste daraus machen?“

Luanna (30)

Luanna (30) kommt aus Hamburg

Luanna (30) kommt aus Hamburg

Foto: Seven.One/ Julia Feldhagen

Luanna (30) arbeitet als Bürokraft in einem Start-up-Unternehmen. Zu ihren Leidenschaften zählt brasilianischer Kampfsport. Von den sozialen Medien hält sie sich weitestgehend fern.

Simon (30)

Simon (30) liebt blaue Augen, aus diesem Grund trägt er Kontaktlinsen

Simon (30) liebt blaue Augen, aus diesem Grund trägt er Kontaktlinsen

Foto: Seven.One/ Julia Feldhagen

Er selbst bezeichnet sich als „charismatischen Entertainer“. Simon (30) arbeitet als Servicekraft und lebt mit seinen Eltern zusammen in einem Einfamilienhaus. Er ist leidenschaftlicher Sänger und wartete auf den großen Durchbruch.

READ  Utrzymywanie pszczół blisko natury | Telepolis
Continue Reading

Trending