Connect with us

sport

Mick Schumacher rozbija się w Meksyku i ma problem z Mazepin

Published

on

Mick Schumacher wycofał się na pierwszym okrążeniu swojego 18. wyścigu Formuły 1.Zdjęcie: www.imago-images.de / DPPI

Prowadziłem już weekend Formuły 1 Meksyk Nieźle jak na Micka Schumachera. Przynajmniej do początku wyścigu. W każdym treningu był lepszy od swojego kolegi z drużyny Nikity Mazepina, w kwalifikacjach zajął 18. miejsce i był w stanie zostawić Mazepin i Lance Stroll w tyle, a na linii startu wspiął się nawet na 14. miejsce z powodu kar na zawodnikach.

Wkrótce po starcie przyszło rozczarowanie. Już w pierwszym zakręcie starł się z kierowcą Alpine Estebanem Oconem, więc musiał być Dla mnie zaparkowany. Wcześniej kierowca Mercedesa Valtteri Bottas zawrócił, dlatego miejsce na kolejne samochody było ciasne. Za ciasny dla Schumachera i Ocona. Potem 22-latek musiał zatrzymać samochód.

Schumacher w przyszłym wewnętrznym pojedynku drużynowym

Po przejściu na emeryturę Schumacher wyjaśnił: „Start był skromny. Potem było ciasno w zakręcie, a potem Bottas skręcił z przodu. Potem trzy samochody nie mogły się przejechać”. Zapytany, czy powinien był postąpić inaczej, zachował spokój: „Zawsze jest okazja, aby zareagować inaczej. Ale są ułamki sekund, w których musisz zdecydować i odpowiedzieć. Fernando Alonso również był na czele, a potem wszyscy znaleźliśmy się w środku jednocześnie. Czasami dzieje się tak w pierwszej rundzie. Szkoda, że ​​to się tutaj wydarzyło, ponieważ naprawdę nie mogłem się doczekać ścigania.

Z powodu porażki Schumachera, Mazepin był w stanie przynajmniej nieznacznie poprawić statystyki w wewnętrznym pojedynku zespołu. Jednak Schumacher był lepszy od Mazepina w 14 z 18 dotychczasowych wyścigów. W kwalifikacjach do 15:3 dla Schumachera.

I chociaż równowaga sił jest właściwie dość jasna, prawie zawsze pojawia się między nimi. A także w kwalifikacjach w sobotę: Mazepin był za Schumacherem, chciał rozgrzać opony przed ostatnim szybkim okrążeniem iw ten sposób wyprzedził Schumachera.

Ale ponieważ było jeszcze pięć samochodów, zanim syn rekordowego mistrza świata Michaela Schumachera i Mazepina nie miał wolnej drogi, główny inżynier Haas, Ayao Komatsu, zagwizdał na niego przez radio, według „Sport1”: „Przed tobą jest pięć samochodów, spora luka z tyłu”. Po krótkiej dyskusji Mazepin powiedział: „Żartujesz mi?” Komatsu odpowiedział tylko: „Nie, nie chcę żartować, Nikita. Jeśli chcesz zachować dystans, zrób to teraz”.

Szef zespołu Gunther Steiner później zbagatelizował ten incydent: „W ferworze chwili czasami mówisz rzeczy, których nie powiedziałbyś, gdybyś o tym pomyślał. Postępował zgodnie z instrukcjami i to było to”. Tymczasem Mazepinowi trudno było się uspokoić po kwalifikacjach: „Czułem, że muszę jechać szybciej, aby rozgrzać opony. Zrobiłem też miejsce w Zandvoort, ponieważ powiedziano mi, że możemy wyprzedzić naszych kolegów z drużyny, jeśli opony będą wymagały innego rozgrzania”.

Jedyna różnica: Schumacher miał wolny pas po manewrze wyprzedzania i był w stanie odjechać od Mazepina i nie przeszkadzał mu na szybkim okrążeniu.

Schumacher nadal jest spokojny

Schumacher powiedział tylko trochę o wypadku w kwalifikacjach do Meksyku, mówiąc tylko: „Zazwyczaj na zmianę, jeden kierowca prowadzi w jednym wyścigu, a drugi w następnym. Myślę, że w tym przypadku nie było potrzeby zmiany pozycji i zespół się tym zajął. Dlatego nie mam nic do powiedzenia z mojej strony”.

Ale jest jeszcze wiele do powiedzenia na drugim końcu stawki, a mianowicie na froncie. Max Verstappen i Lewis Hamilton kontynuują ekscytującą walkę o mistrzostwo. Verstappen, który wygrał przed Hamiltonem w Meksyku, ma teraz 19 punktów przed pozostałymi czterema wyścigami.

Szczególnie Hamilton jest teraz pod presją. 36 lat: „Zostały jeszcze cztery wyścigi. Musimy dalej dawać z siebie wszystko. Nie wiem, skąd oni (Red Bulls) uzyskali swoją prędkość od tego czasu i musimy się dowiedzieć. Ale muszę wyciągnąć wszystko z mojego samochód teraz, bo oczywiście mają najszybszy samochód. Musimy spróbować obrócić każdy kamień i zrobić z niego użytek”.

On i zespół Mercedesa mają teraz na to tydzień. W najbliższą niedzielę wyścig w Brazylii (18:00) będzie kontynuowany w walce o Mistrzostwo Świata.

READ  Olympia 2021: Błędne śpiewy o złotym medalu – anime Van Vleuten wyjaśnia incydent

(stu / z materiałem z dpa)

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

sport

6 przeciwko Freiburgowi z przeprosinami

Published

on

READ  Olympia 2021: Błędne śpiewy o złotym medalu – anime Van Vleuten wyjaśnia incydent
Continue Reading

sport

Formuła 1 w Arabii Saudyjskiej: Hamilton wygrywa trudny pojedynek

Published

on

Status: 05.12.2021 20:40

Mistrz Lewis Hamilton wygrał premierę Formuły 1 w Arabii Saudyjskiej. Po bardzo trudnym pojedynku kierowca Mercedesa pokonał swojego rywala w Pucharze Świata Maxa Verstappena w Dżuddzie po tym, jak kierowca Red Bulla walczył niesportowo z Brytyjczykami.

Formuła 1 ma finał, który przyspiesza bicie serca. Lewis Hamilton i Max Verstappen zremisowali w ostatnim wyścigu sezonu w najbliższym sezonie Pucharu Świata w historii. O okolicznościach będzie jeszcze długo mówić. W niezapomnianym wyścigu kultowi bohaterowie sezonu dotknęli się, gdy „próbowali” zamienić się miejscami – i byli pod wrażeniem, gdy Verstappen dosłownie pozwolił na pojawienie się rekordowego mistrza.

Verstappen czeka kara

W końcu gwiazda Mercedesa Hamilton pokonał swojego rywala. Holender może po tym jeszcze pobrać mandat. Kierowca i przedstawiciel zespołu Red Bulla został powołany przez gospodarzy wyścigu Formuły 1. Powinien pojawić się w niedzielę (5 grudnia 2021) o 21:40 czasu niemieckiego u gospodarzy na torze Jeddah Corniche.

Gwiazda Red Bulla, Verstappen, jest liderem mistrzostw świata, odnosząc kolejne zwycięstwo. W przypadku Abu Zabi obowiązuje zasada: kto przekroczy linię mety o punkty przed innymi, jest mistrzem świata.

Hamilton powiedział: „Ścigałem się przez długi czas, ale było to niesamowicie trudne. Nie rozumiałem, co się stało, kiedy go dotknąłem. To było trochę zagmatwane”. Verstappen mówił o „pełnym wydarzeń” wyścigu: „Dużo się wydarzyło, z czym się nie zgadzam. Próbowałem umieścić wszystko na właściwym torze”.

Vettel i Schumacher wychodzą wcześnie

Trzecie miejsce zajął kolega z zespołu Hamiltona, Valtteri Bottas. Sebastian Vettel musiał wcześnie zatrzymać swojego Astona Martina po kilku kontaktach z przeciwnikami. Kierowca Haasa, Mick Schumacher, przeszedł na emeryturę po wypadku, który wprawił w ruch dziwną dynamikę 21. wyścigu sezonu.

Po wypadku w kwalifikacjach, który kosztował go pierwsze miejsce na starcie, Verstappen przeżył jeszcze więcej złych wiadomości przed wyścigiem: Red Bull argumentował, że nie muszą zmieniać skrzyni biegów w samochodzie wyścigowym numer 33, więc Verstappen spadł do wyścigu i nie było składu startowego z miejsca trzeciego na ósme.

READ  „Płeć nie istnieje”: Niqab na tle rasowym obraża dziewczynę Kroosa

Ukończony na czas tor szybkich prędkości z licznymi zakrętami jest eklektyczny, ale nie daje możliwości wyprzedzania. Ale tor jest niebezpieczny, co pokazało kilka wypadków w Formule 2 i podczas wolnych treningów.

Taktyka Hamiltona zadziałała

Być może to jeden z powodów, dla których kierowcy początkowo przejęli stery i nie było żadnych zmian w pierwszej piątce. Plan Mercedesa na początku działał idealnie: Hamilton odszedł, jadąc swobodnie, a Verstappen nie mógł zbliżyć się do swojego „ochroniarza” Bottasa.

Następnie Schumacher rozbił się na dziesięciu z 50 okrążeń. Powiedział: „Wszedłem w zakręt zbyt szybko i zgubiłem tył. Samochód bezpieczeństwa został wdrożony. Hamilton dostał nowe opony, podczas gdy Verstappen podjął ryzyko i jechał dalej. Opłaciło się: według kierownictwa wyścigu, gang został poważnie uszkodzony po wypadku Schumachera, który spowodował zatrzymanie wyścigu – Verstappen zdołał teraz zmienić opony bez marnowania czasu i pozycji. Wprowadzono Hamiltona.

następny hrabstwo

Po ponownym uruchomieniu samochody nie zakołysały się: Nikita Maspin (Haas) i koledzy z zespołu, Sergio Perez i George Russell (Williams), wycofali się po wypadkach, ale ponownie się zatrzymali. Verstappen wyprzedził Hamiltona – aczkolwiek opuszczając tor.

Dlatego Verstappen zaczął dopiero od trzeciego miejsca za Estebanem Oconem w Alpach i Hamiltonem przy trzeciej próbie. Poprzedziło to targowanie się, jak to miało miejsce na bazarze, między dyrektorem wyścigu Michaelem Masseyem a Red Bull Command Center. Gdyby Red Bull nie został zaakceptowany, gospodarze wyścigu byliby zaangażowani. Jednak radiowe „negocjacje” pozostawiły publiczny policzek.

Verstappen stoi w Hamilton Way

Z trzeciego Verstappen sprintował na szczyt niewzruszony, Hamilton stracił jedno okrążenie za Oconem, zanim rozpoczął polowanie na pretendenta do Mistrzostw Świata. Verstappen potrafił się bronić przez długi czas, ale na 37 okrążeniu nie był już uczciwy. Potem Verstappen dosłownie stanął na drodze, kiedy miał przepuścić Hamiltona. Holender nie ruszył się, dopóki Hamilton nie minął go na torze.

READ  Olympia 2021: Błędne śpiewy o złotym medalu – anime Van Vleuten wyjaśnia incydent

Ci: sportschau.de

Continue Reading

sport

Skarga przeciwko Bellingham po poważnym oskarżeniu przeciwko sędziemu Zwer

Published

on

Jude Bellingham z Borussii Dortmund odpowiedział ostrą krytyką występu sędziego Felixa Zoera w meczu niemieckiej Premier League pomiędzy BVB a Bayernem Monachium (2:3). Nie obyło się bez konsekwencji: Tymczasem wygląda na to, że przeciwko 18-latkowi jest skarga karna.

„Dla mnie to nie była kara”, powiedział Bellingham w NTV. „Hummels nawet nie patrzy na piłkę i nie walczy o nią”. Viaplay Dotknął kontrowersyjnej sceny, która doprowadziła do rzutu karnego dla Bayernu Monachium, aby wygrać 3-2.

– W tym meczu można zobaczyć wiele innych decyzji. Czego można się spodziewać, gdy największy mecz w Niemczech będzie transmitowany do sędziego, który jest już zaangażowany w ustawianie meczów?

Bellingham nawiązywał do skandalu z zakładami piłkarskimi w 2005 r. Zuer był jednym z berlińskich sędziów, którzy swoimi komentarzami powalili byłego sędziego Roberta Heusera.

Następnie Zuer został zbanowany na sześć miesięcy za niezgłoszenie ustawiania meczów przez Hoyser i przyjął 300 euro od Huysera przed meczem Wuppertaler SV z Werderem Brema II, aby pomóc jako sędzia liniowy w uniknięciu krytycznych sytuacji. do Wuppertalu. Jednak orzeczenie przeciwko Zuerowi nie zostało wówczas opublikowane przez Niemiecki Związek Piłki Nożnej i stało się znane dopiero w 2014 roku.

Continue Reading

Trending