sport
Mario Basler fotografuje gwiazdę tenisa w telewizji Stern.
Były zawodowy piłkarz Mario Basler wyraźnie zajął pozycję w niedzielnym orzeczeniu sądu przeciwko Borisowi Beckerowi w Stern TV.Zdjęcie: RTL
Los Borisa Beckera porusza Niemcy: musi być jedną z największych legend sportowych w kraju Więziony na dwa i pół roku. Były tenisista musi obsłużyć co najmniej połowę z tego. Sąd w Londynie, gdzie mieszka Baker, stwierdził to w piątek.
Powód: Baker, któremu w sądzie ogłoszono upadłość w 2017 roku, cierpiał Musiał ujawnić swój majątek syndykom masy upadłości i, w opinii sądu, wyłączyć istotne części.
W niedzielę telewizja Stern zajęła się również kwestią, czy wyrok na Bakera był sprawiedliwy. Jednym z gości był Mario Basler. Wiadomo, że były piłkarz jest szczery w stosunku do niego Opinia Mówi tak często obraża.
Była gwiazda tenisa Boris Becker w piątek w drodze na kluczową sesję sądową w Londynie. Zdjęcie: ZUMA Press Wire / Tayfun Salci
Jako kara dla Borisa Beckera, Basler powiedział, że jego współczucie jest ograniczone. „Jeśli nie mam pieniędzy, nie mogę żyć jak książę”. Baker miał okazję ujawnić swoje pochodzenie, ale ich nie wykorzystał.
Były tenisista Coda Keelsch też nie może obronić Beckera
Podobnie postrzega to była tenisistka Claudia Kohdi Keelch, która również była gościem programu. Były światowy numer cztery (1985) dobrze zna Beckera, ale go nie rozumie.
„Nie mogę bronić jego zbrodni” — mówi Code Kelsch. I również: „Zrobił rzeczy, których nie wolno ci robić po rozpoczęciu postępowania upadłościowego”. Ona też musiała ogłosić upadłość dziesięć lat temu, ale postępowanie zostało umorzone po pół roku. „Zła rada, upór, nierealne”podsumowuje błędy poprzedniej gwiazdy.
Połowa widzów uważa, że werdykt jest sprawiedliwy
Redaktorzy Stern TV chcieli również, aby widzowie wiedzieli, co myślą o werdykcie Borisa Beckera. ponad 10000 Ludzie Uczestniczyli zgodnie z RTL Radio. Wynik: Połowa oceny byłej gwiazdy tenisa jest sprawiedliwa.
(Nacięcie)
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
sport
Nürburgring 2022 na żywo: Phoenix kontra Pink Double
Glickenhaus i inne do naprawy
Glickenhaus SCG004c #706 (Mutsch/Laser/Mailleux/Westbrook), który, sądząc po pit stopie, zamienia się miejscami w ostatniej dziesiątce, musi zostać wepchnięty do garażu po tym, jak Frank Mellux wślizgnął się do lasu Adenauer. Trwają prace na spodzie silnika.
Tymczasem w garażu stoi True-KTM #117 (F. Stuck / J. Stuck / Palttala / Kofler) po problemach z elektroniką i Octane126-Ferrari #26 (Grossmann / Trummer / Hirschi / Ludwig), który jest już z powrotem w P17 na Rating wzrósł. Tutaj również mógł nastąpić wypadek stosunkowo późno na okrążeniu.
Pierwsze oznaki końca nocy
Zmierzch zaczyna się na północnym wschodzie, więc wkrótce znów będzie jaśniej. Ale połowa się skończyła. Świat wygląda teraz o wiele jaśniej dzięki Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten). Jesse Crone ustala obecnie czasy rywalizacji i utrzymuje się blisko lidera 2:30 minut, mając do dyspozycji trzy do czterech okrążeń.
Ryzyko musi być nadal podejmowane w pierwszej kolejności. Przewaga #3 nad #15 spadła teraz do dziesięciu sekund. Robin Frijns wywiera presję na Fabiana Schillera. Tymczasem Supra musi zostać odzyskana ze żwiru AMG Arena.
Uzyskaj prędkość przed Phoenix teraz
GetSpeed Mercedes #3 (Christodoulou/Götz/Schiller) skoczył do przodu na ostatnim przystanku. Fabian Schiller wyprzedził Robina Frijnsa o 16,7 sekundy. Przystosowane do strategii, Audi wciąż prowadzi, ale teraz dzieli go tylko sześć sekund.
Połowa czasu! Co wydarzyło się do tej pory?
Pierwsza połowa to 4:00 w dramatycznej pierwszej połowie wyścigu:
– Krótkotrwała przewaga Octane126 Ferrari
– Naprawa powypadkowa wyrzuca mini auta BMW z tyłu
– Rowe-BMW #99 spada Toksport-WRT-Porsche #27
– Manthey-Porsche #1 gwałtownie rozbija się w Antoniusbuche po pojedynku Laurensa i Driesa Vanthoora
– KTM X-Bow Felixa von der Ladena zapalił się i bez kierowcy toczy się w kierunku Fuchsrohr.
– Aston Martin wychodzi na prowadzenie, ale siedem godzin później leci przed wjazdem do Döttinger Höhe
– Zaledwie kilka minut później nowy szef Sheldon van der Linde miał wypadek w kopalni po dziurze lub złamanym zawieszeniu
Kelvin van der Linde eliminuje numer 5 w wypadku toczenia
Zjazd Walkenhorst-BMW nr 101 po wypadku Andy’ego Soucka, zjazd KTM nr 116 po wypadku Tima Heinemanna
– Phoenix-Audi #15, oba Getspeed-AMG i Schubert-BMW walczą o zwycięstwo
Niewielki efekt Juncadelli
Szanse na zdobycie #4 GetSpeed Mercedes (Engel/Gounon/Juncadella) niekoniecznie wzrosły: Daniel Juncadella skręcił na wyjeździe z krzywej Ravenol i uderzył w ścianę opony. Jeździ swoim samochodem ze stratą czasu. Przy tej samej strategii różnica wynosi teraz około 1:26 dla wiodącego samochodu Audi.
Niedaleko katastrofy przywódców
Dries Vanthoor w flagowym okręcie Phoenix-Audi #15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns) prawie zderzył się z Glickenhaus-SCG004c #706 (Mutsch / Laser / Mailleux / Westbrook), który miał wybuchnąć. Wszystko poszło dobrze. Niewielki postęp w rozwoju amunicji Getspeed AMG pozostaje stabilny.
Temperatura wynosi obecnie cztery stopnie Celsjusza. Jest to już minimalna ilość pozostałych klatek w oknie operacyjnym. Fakt, że istnieją trzy obszary dla kodu 60, jeszcze bardziej utrudnia kierowcom.
Gotowy top KTM
To tyle w przypadku True-KTM #116 (Kofler/Siljehaug/Hofer/Heinemann). Tim Heinemann miał wypadek na zboczu Nordschleife. Czy ma to związek z wypadkiem na Kajmanach #85? W każdym razie marszałkowie powtórzyli dziwny czwartkowy incydent. Holowanie to spowodowało również zderzenie uratowanego pojazdu z pojazdem uratowanym.
Wypadki zamieniają się w inne kategorie
Tymczasem chód nieco się uspokoił, przynajmniej w SS9. Doświadczenie pokazuje, że kto przeżyje pierwszą trzecią część, ma duże szanse na pokonanie ostatnich dwóch trzecich – nawet jeśli oczywiście nie ma żadnej gwarancji. Brutalny chód ucichł w ciągu pierwszych kilku godzin, a tor stał się zauważalnie bardziej pusty.
Jednak lawina trwa nadal: Black Falcon Cayman #85 (Meenen/M. Müller/Palluth/Wahl) zderza się z jednym z X-Bows GT2 i mocno w niego uderza. Subaru #114 (Van Damme / Shrek / Lacey / Sasaki) w Lesie Adenauer, z Cobrą #832 przy wejściu do Webermana.
Zaktualizuj do 101
Według organizatorów wyścigu doszło do wypadku z udziałem Walkenhorsta BMW #101 (Krognes / Soucek / Trogen / J. Müller). Do tej pory zrezygnowaliśmy z liczenia, ale do tej pory musiało istnieć około tuzina GT3, które albo wyciekły, albo zostały beznadziejnie pozostawione w wyniku wypadków.
#3 jest z powrotem
Getspeed jeszcze nie zrezygnował z tego. Adam Christodoulou w GetSpeed Mercedes #3 (Christodoulou / Götz / Schiller) po raz kolejny próbował dogonić 10 sekund do 15 sekund na Phoenix Audi # 15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns ). Nadal obowiązują następujące zasady: #3 jest przed okrążeniem #15, a także od #4, więc praktycznie ma 23 sekundy mniej w porównaniu z tymi dwoma pojazdami. Jednak obecnie wyprzedzasz zespół w zespole.
Z drugiej strony, Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten) stopniowo spada. Jens Klingmann obecnie jeździ podwójnie i po prostu nie lubi prędkości pierwszych trzech pojazdów. Teraz w pierwszej dziesiątce: Glickenhaus SCG004c #706 (Mutsch / Laser / Mailleux / Westbrook).
BMW musi dokonać kolejnej ofiary
Walkenhorst-BMW #101 (Krognes / Soucek / Trogen / J. Müller) jest kompatybilny. Wygląda na usterkę techniczną. Zespół Walkenhorst, który jeździ na oponach Yokohama, miał do tej pory zaskakująco słaby wyścig i nie był w stanie utrzymać tempa, zwłaszcza na początku. Niedawno skrócili konkurencyjne czasy okrążeń, ale wydaje się, że to koniec podróży służbowej. Jedynym BMW M4 GT3 pozostałym w klasie Pro jest teraz BMW #20 Schuberta (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten), które plasuje się między P1 a P5 w zależności od punktu zatrzymania i jest de facto trzecim.
Walter Hornung krytykuje
Dyrektor wyścigu Walter Hornung, podobnie jak wielu tutaj, jest zdumiony prędkością. W oficjalnym oświadczeniu powiedział: „Mieliśmy kilka poważnych wypadków, na szczęście żaden nas nie skrzywdził. Niestety musieliśmy nałożyć pewne kary, co z kolei wpływa na wyścig. Wypadków, które zdarzają się podczas wyprzedzania, nie powinny mieć miejsca – Jeździmy w wyścigu długodystansowym, nie biegamy sprintem. Nawet nie mamy przerwy między połówkami, a chciałbym teraz spokojniejszą noc.
Mueller zasłużył na karę
Audi #22 z kolekcji samochodów (Haase / N. Müller / Niederhauser / Rast) otrzymuje karę 1:32 za pokonanie Falkena Porsche. Realistycznie, Audi ma w tej chwili dopiero 15. miejsce w wyścigu, ale ma też największe szanse.
# 4 Traci grunt
Po tym, jak Maximilian Götz wyprzedził go, Phoenix Audi #15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns) skróciło czas wyprzedzenia. Jest teraz w tej samej kadencji, co GetSpeed Mercedes #4 (Engel/Gounon/Juncadella). Jednak różnica jest zaskakująco duża i wynosi teraz około minuty. Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten) również wciąż ma szansę na zwycięstwo i wielokrotnie prowadzi przez trzy okrążenia. Jednak ostatnio również czas został stracony. w tym momencie
Zderzenie Mullera z Picariello
Dla odmiany w klasie panuje wewnętrzny gwar. Nico Müller przekształcił Falken Porsche nr 44 (Bachler / Picariello / Pilet / Ragginger) w serię Audi nr 22 (Haase / N. Müller / Niederhauser / Rast). Chociaż pozostaje w tyle, scena już wygląda na intencję.
Falcon Porsche wjeżdża do boksów z uszkodzeniem zawieszenia na krótkim okrążeniu. Audi jedzie, ale scena jest już „badana”.
aktualizacja: Porsche potwierdza koniec #44.
Kolejny incydent związany z SP9
Kelvin van der Linde jest kolejnym najlepszym kierowcą, który plasuje się na liście błędów pełnoprawnego zawodowca. Zderza się z FourMotors Cayman # 420. Cayman jechał w lewo, ale dał znak w prawo i wycofał się w prawo. Rezultat: wypadek na Michael-Schumacher-S.
Na początku dochodzi do zderzenia rodziny Vanthur, a następnie obaj Van der Linde przechodzą na emeryturę z powodu wypadków. Niedobry dzień dla braci.
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
sport
Finał Ligi Mistrzów UEFA: rozpoczęcie musi zostać przełożone z powodu zamieszek – piłka nożna
Chaos przed finałem Ligi Mistrzów między Liverpoolem a Realem Madryt!
Rozpoczęcie powinno zostać przełożone o kwadrans!
Powód: Jak donosi francuskie radio „RMC”, kilkuset kibiców Liverpoolu mogło dotrzeć na Stade de France bez biletu.
Burzliwe sceny sfilmował Nicholas Pelletier, dziennikarz RMC.
Stwierdził, że setki fanów Liverpoolu z łatwością przeszło przez pierwszą strefę kontrolną przed stadionem.
Więc policja była tak zaskoczona tłumem w Dystrykcie Drugim, Brama U, że musieli ustąpić.
Setki kibiców mogą przybyć na stadion bez biletu!
Ale na krótko przed rozpoczęciem meczu odetchnął z ulgą: niebiletowani kibice zostali złapani i wypędzeni ze stadionu.
Jednak blok Liverpoolu był ledwie pełny piętnaście minut przed rozpoczęciem meczu.
Dlatego UEFA zdecydowała: przełożyć rozpoczęcie z 21:00 na 21:15!
Ogłoszenie na stadionie brzmiało: „Ze względu na późne przybycie kibiców mecz rozpocznie się później. Więcej informacji będzie dostępnych najpóźniej w ciągu 15 minut”.
Czyli: rozpoczęcie może być opóźnione jeszcze bardziej!
Oficjalnie Liverpool i Real otrzymali dla swoich fanów tylko 20 000 biletów. Łączna liczba widzów na paryskim stadionie to 81 338 widzów.
Według menedżera Liverpoolu, Jurgena Kloppa, w stolicy jest około 60 000 fanów Liverpoolu, z których dwie trzecie nie mają biletu. Klopp powiedział, że Paryż jest wystarczająco duży, aby przyciągnąć tych fanów i dobrze się bawić.
W stolicy Francji przebywa obecnie łącznie 6800 policjantów. Mieli powstrzymać burzę fanów…
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
sport
Finał CL Liverpool vs Real Madryt: Tak Klopp przysięga zemstę na swoich dzieciach – piłka nożna
Strajk S-Bahn utrudnia dostęp
Jak na ironię, na finał Ligi Mistrzów w Paryżu kibice przygotowują się na utrudnienia w transporcie lokalnym. Linia S-Bahn RER B, która prowadzi do Stade de France, zostanie dotknięta strajkami, poinformował w piątek przewoźnik RATP. Tylko dwa z trzech pociągów kursują w ciągu dnia, a cztery z pięciu po południu, a na trasie Paris Nord linia jest niepewna.
Maszyniści protestują przeciwko brakom kadrowym i zbliżającemu się przetargowi na linie i chcą wywierać presję, zakłócając piłkarski finał, donosi Le Parisien. Początkowo prace budowlane nad słabnącym RER B zostały przełożone, aby umożliwić kibicom podróżowanie.
Aby zapewnić bezpieczeństwo finałowego meczu, Dyrekcja Policji zapowiedziała wysłanie 6800 funkcjonariuszy. Strefa kibica do 44 000 osób zostanie utworzona w zachodnim Paryżu dla brytyjskich fanów bez biletu. Dla hiszpańskich kibiców, którzy mają bilet, w pobliżu stadionu znajduje się strefa kibica, która może pomieścić 6000 osób. Dla kibiców obu klubów paryskie Champs Elysees i okolice są tematem tabu do niedzieli wieczorem.
„Czytelnik. Webowy ninja. Miłośnik podróży. Miłośnik mediów społecznościowych. Organizator.
-
World1 rok ago
Building a new Lunar Module: Musk was awarded a billion-dollar contract from NASA
-
Tech11 miesięcy ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Tech11 miesięcy ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Economy9 miesięcy ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment9 miesięcy ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
World11 miesięcy ago
Storm: Floods in Austria! Flood shock in Hallen (Salzburg region) – News
-
sport6 miesięcy ago
Całkowita transmisja telewizyjna: BVB – zakaz stadionowy dla nadawcy? Watzke się wycofaj
-
World8 miesięcy ago
USA: Where is Gabi Pettito? Crawler missing person case after road trip – Overseas News