entertainment
Goście i Temat Czwartek 26 kwietnia 2022
Kim są dziś goście „Marcusa Lanza”? W czym problem? Tutaj znajdziesz informacje – także o godzinach emisji, emisji w TV czy audycji i częstotliwości.
w „Marcus LanzDziś wieczorem 26 kwietnia 2022 roku wybitni goście, naukowcy i eksperci po raz kolejny będą dyskutować na aktualne tematy w społeczeństwie i życiu publicznym.
Moderator Marcus Lanz zwykle zaprasza na swój popularny talk show czterech gości, ale są wyjątki.
Przeczytaj wszystkie informacje o talk show tutaj – o gościach, temacie, datach i godzinach emisji oraz o tym, co jest na nim na żywo telewizja Przesyłaj strumieniowo i powtarzaj w bibliotece multimediów.
Temat „Marcusa Lanza” dziś wieczorem 26 kwietnia 2022 r.
Również dzisiaj główny nacisk po raz kolejny skupia się na wojnie przeciwko nim Ukraina i pokrewne dostawy broni. też będzie ZDF– Ulf Röller jest pracującym reporterem z Chin. Informuje o przypadku koronawirusa i ekonomicznych skutkach epidemii w Chinach.
Marcus Lanz: Goście w czwartek, 26 kwietnia 2022 r.
Goście talk show zwykle wywodzą się ze świata polityki, sportu lub przemysłu rozrywkowego, ale często zapraszani są naukowcy i lekarze. Aktualni uczestnicy programu są zwykle ogłaszani w godzinach popołudniowych audycji. Odpowiednio zaktualizujemy ten artykuł.
Oto goście dzisiejszego wieczoru:
Przeczytaj też o tym
Rodrich KeswetterPolityk
Polityk CDU i były pułkownik armii niemieckiej rozmawia z Marcusem Lanzem o przebiegu wojny na Ukrainie i niemieckich planach. Rząd federalnyDostarczyć ciężką broń na Ukrainę.
Christina Donsdziennikarz
Pracuje jako politolog w RedaktionsNetzwerk Deutschland. Odnosi się do federalnego dyskursu politycznego na temat dostaw broni i konsultacji wojskowych, które odbywają się dziś w Ramstein.
Olivia Cortasdziennikarz
Pisarz Zeit udał się do granicy polsko-ukraińskiej. Martwi się, że w miarę postępu wojny cierpienia narodu ukraińskiego zostaną stopniowo zapomniane.
Ulf Wałekdziennikarz
prezydent ZDF-Studios East Asia jest podłączony z Chin. Relacjonuje tam sytuację koronawirusa i analizuje wpływ lokalnej blokady na gospodarkę.
Godziny i daty emisji „Marcus Lanz” w ZDF
Program jest emitowany w dni powszednie od wtorku do czwartku. Godziny emisji mogą się nieznacznie różnić, ale „Markus Lanz” jest zwykle emitowany o 23:15 lub 23:30. Oto daty emisji „Markus Lanz” w bieżącym tygodniu, w tym czas antenowy:
- wtorek, 26 kwietnia 2022 o 22:45
- Środa, 27 kwietnia 2022 o 23:45
- Czwartek, 28 kwietnia 2022 o 23:15
Normalny czas trwania odcinków „Marcusa Lanza” to 75 minut.
„Marcus Lanz”: transmisja w telewizji i transmisja
Popularny talk show jest emitowany w niemieckiej telewizji od 2008 roku ZDF w telewizji i Na oficjalnej stronie internetowej Transmisja na żywo online.
Powtórzenie „Marcusa Lanza”: pełne odcinki w mediatece
Jeśli chcesz obejrzeć pełne odcinki „Markus Lanz” jako powtórkę, możesz to obejrzeć na ZDFZnalezienie biblioteki. na stronie Najnowsze odcinki są dostępne w strumieniu. Stare odcinki zostaną usunięte z biblioteki.
Informacje o programie „Marcus Lanz”
Talk show „Marcus Lanz” jest w telewizji od 3 czerwca 2008 roku. W każdym odcinku Markus Lanz przyjmuje kilku gości. Czasami są indywidualne dyskusje, a czasami. Główny nacisk kładziony jest na bieżące problemy polityki i społeczeństwa. Jednak zakres tematów jest szeroki, więc rozmowy mogą dotyczyć również rozrywki, sportu lub osobistych losów.
Programy nagrywane są w studiu w Hamburgu Altona. Nagrywanie odbywa się zwykle na kilka godzin przed emisją talk show. W pojedynczych przypadkach „Markus Lanz” jest transmitowany na żywo – np. jeśli chodzi o bieżące wybory.
Nie można kupić biletów na spektakle. Kiedyś w studiu była publiczność. Po tym, jak z powodu pandemii Corony nie wpuszczono więcej widzów, Marcus Lanz postanowił w przyszłości porzucić publiczność na żywo. Zgodnie z ich oświadczeniami, w rezultacie rozmowy stały się bardziej intensywne.
W krytyce telewizyjnej „Marcus Lanz” spotyka się głównie z pozytywnym odzewem. W 2021 roku program został nagrodzony Nagrodą Telewizji Niemieckiej w kategorii „Najlepsza informacja”. Średnia ocen wyniosła 1,77 miliona widzów w 2020 roku.
Portret: Kim jest moderator, Marcus Lanz?
Marcus Josef Lans urodził się 16 marca 1969 w Bruneck w Południowym Tyrolu i jest dziś odnoszącym sukcesy prezenterem telewizyjnym i producentem telewizyjnym. Marcus Lanz zrobił furorę z „Explosiv – Das Magazin” w RTLI Do tego czasu 2008 do ZDF Gdzie reżyseruje talk-show „Marcus Lanz”, nazwany jego imieniem. Od 2012 roku był także prezenterem programu „Wetten, dass…?”. Jednak pokaz został odwołany 13 grudnia 2014 roku.
Marcus Lanz mieszka w Hamburgu. Ma syna ze związku z prezenterką Birgit Schrang, z którą był od 1998 do 2006 roku. W 2011 ożenił się z ekonomistką biznesu Angelą Gisman i miał z nią dwie córki.
„Cały czas miłośnik mediów społecznościowych. Często spada. Twórca. Oddany miłośnik jedzenia. Odkrywca. Typowy rozrabiaka”.
entertainment
Polskie Tyskie Premiumpils: Rozmowa z Raulem Alarcónem
Tyskie ma długą tradycję: pierwsza wzmianka o browarie książęcym w Tychach pojawiła się w 1629 roku. Pod koniec XIX wieku browar stał się jednym z najnowszych i największych w Europie. Jak dotąd niewiele się zmieniło. Polskie Pilsy Premium cieszą się także dużą popularnością w Niemczech: Tyskie jest obecnie czwartym piwem importowanym w Niemczech – a tendencja ta stale rośnie. Trudno się temu dziwić, bo marka ma wiele do zaoferowania swoim fanom, a niedawno ponownie odbyły się Tyskie Letnie Festiwale. Tam na gości czekała rozrywka, polskie jedzenie i oczywiście świeży pilsner.
Raul Alarcón, dyrektor marketingu SAB Miller Brands Europe odpowiedzialny za Tyskie, w wywiadzie odpowiedział m.in. na pytania dotyczące polskich Premiumpils, ich specyfiki oraz wydarzeń Letniego Festiwalu.
Na początek opowiedz nam trochę o sobie: kim jesteś i czym się zajmujesz w TYSKIE? Jak wyglądała dotychczasowa Twoja kariera w branży napojów? Raul Alarcón: Nazywam się Raul Alarcón i od 2012 roku jestem dyrektorem marketingu w SAB Miller Brands Europe, gdzie odpowiadałem za globalne marki piw Tyskie, Peroni, Miller i Grolsch w Niemczech. Przyjechałem do Niemiec z Meksyku na stypendium, aby ukończyć studia magisterskie na kierunku Administracja Biznesu. Po ukończeniu studiów przez dziewięć lat pracowałem w DIAGEO Germany w dziale marketingu i marketingu klienta, gdzie byłem odpowiedzialny za kilka marek i projektów, w tym marki Captain Morgan, Tequila Jose Cuervo, Yeni Raki i Smirnoff.
Dla wszystkich, którzy jeszcze nie znają TYSKIE. Opowiedz nam coś o produkcie!
Raul Alarcón: Tyskie to luksusowy, treściwy pilsner z subtelnym aromatem chmielu, wspaniałymi nutami jabłek i bananów oraz dobrą goryczką. Orzeźwiający i konkretny – typowo polski. Cieszy się coraz większą popularnością: Tyskie to nie tylko największa marka piwa w Polsce, ale także najpopularniejsza polska marka piwa w Niemczech. Na tle innych międzynarodowych marek wciąż nadrabiamy zaległości: obecnie zajmujemy czwarte miejsce wśród piw importowanych w Niemczech, a nawet jesteśmy najlepiej sprzedającą się marką międzynarodową w sklepach w Nadrenii Północnej-Westfalii. Przy wzroście o ponad 50 procent w ciągu ostatnich pięciu lat Tyskie jest także jedną z najszybciej rozwijających się światowych marek na niemieckim rynku piwa. Nasze piwa zdobyły już wiele nagród na międzynarodowych festiwalach piwa. Dwukrotnie zdobyliśmy już Złoty Medal za Najlepsze Piwo Świata oraz Międzynarodową Nagrodę Przemysłu Piwowarskiego na najbardziej prestiżowym festiwalu piwa na świecie. To najwyższe wyróżnienie dla piwa i jesteśmy z tego oczywiście szczególnie dumni.
Czy to prawda, że TYSKIE pije?
Raul Alarcón: Tak, taki jest polski zwyczaj i rzeczywiście wielu konsumentów – zwłaszcza kobiet – pije Teski z odrobiną syropu malinowego. To najpopularniejsza kombinacja piw na polskich festiwalach.
Czy rzeczywiście Pilsner odgrywa w Polsce tak dużą rolę, jak w Niemczech?
Raul Alarcón: Oczywiście, że tak. Polaków i Niemców łączy więcej, niż im się wydaje, przynajmniej w tym, co naprawdę ważne: Polacy – podobnie jak Niemcy – nie kochają niczego bardziej niż piwo, kiełbaski i grilla.
TYSKIE co roku swoimi letnimi festiwalami przynosi do Republiki Federalnej polski smak. Czym właściwie są letnie festiwale?
Raul Alarcón: Letnie Festiwale Tyskie powstały w 2010 roku w wyniku pick-upowego turnieju piłki nożnej organizowanego przez Tyskie. W zależności od lokalizacji imprezy plenerowe przyciągają obecnie do 15 000 gości. Nie gra się już w piłkę nożną, ale festiwale nadal mają charakter typowo polski: są pyszne polskie specjały, takie jak mama, polskie występy na żywo na scenie, aby stworzyć odpowiednią atmosferę i program wsparcia dla całej rodziny. Jeździmy z festiwalami, na których obecna jest nasza grupa docelowa, czyli na których polska społeczność jest silnie reprezentowana. W tym roku byliśmy w Dortmundzie, Wiesbaden i Leverkusen i wszędzie odzew był świetny. Nawet gdy pogoda nie była tak dobra jak ostatnio w Leverkusen, ludzie nie pozwolili, aby to ich powstrzymało.
Dla szerszej Polonii festiwale są już stałą datą w kalendarzu. Ale oczywiście zapraszamy także wszystkich ciekawskich, którzy chcą posmakować polskiego stylu życia i poznać polską kulturę imprezową.
Jakie najważniejsze wydarzenia można było zobaczyć na tegorocznych letnich festiwalach?
Raul Alarcón: W tym roku największą atrakcją były same lokalizacje: hipodrom w Dortmundzie, BritaArena w Wiesbaden i BayArena w Leverkusen. Po raz kolejny sprowadziliśmy do Niemiec wiele gwiazd polskiej sceny muzycznej – jednym z najważniejszych wydarzeń był występ polskiej gwiazdy Dudy w Leverkusen. Piosenkarka nazywana jest także „Helen Fisher Polska”. Wisienką na torcie na zakończenie letniego sezonu festiwalowego!
TYSKIE brał także udział w nietypowych wydarzeniach w Niemczech – pomyśl o Kraków Challenge. co to było
Raul Alarcón: Chcieliśmy zaprezentować markę Tyskie jako markę premium na neutralnym terenie. Dlatego na jednym z najpiękniejszych placów w Kolonii zorganizowaliśmy niemiecko-polski konkurs grillowy: Krakauer Challenge – polski krakauer kontra typowe niemieckie kiełbaski. Publiczność degustowała kiełbaski i mogła głosować. Udana i przyciągająca uwagę kampania: goście na miejscu byli entuzjastycznie nastawieni, a reakcja prasy była fantastyczna. Kolejnym elementem naszych działań marketingowych w tym kierunku jest Krakauer-Mobil. Tego lata podróżowaliśmy po Niemczech z mobilnym stanowiskiem do grillowania i rozdawaliśmy kiełbaski i piwo podczas akcji partyzanckich w parkach i miejscach publicznych. Poprzez te małe, przyjazne i odlotowe wydarzenia chcemy, aby marka była widoczna i namacalna dla innych konsumentów.
Czy TYSKIE jest niezwykłe i różni się od innych marek Pilsnera? Chcesz się od nich różnić?
Raul Alarcón: Tym, co czyni markę Tyskie tak wyjątkową, jest jej związek z Polską. Warzone po raz pierwszy w Tychach w 1629 roku, piwo od dawna cieszy się popularnością w Polsce, a w ostatnich latach stało się marką premium na skalę światową. Szczególnie Niemcy, gdzie żyje wiele osób o polskich korzeniach i tradycyjnie ściśle związanych ze swoją ojczyzną, stanowią dużą grupę docelową dla tradycyjnego polskiego Bełza, który odnosi coraz większe sukcesy na arenie międzynarodowej. Dlatego nasza komunikacja jest bardzo starannie dostosowana do tego aspektu etnicznego. Dotyczy to nie tylko wydarzeń typu letnie festiwale czy Krakow Challenge, ale także Facebooka, przyciągających uwagę kampanii detalicznych czy np. kampanii plakatowej, w której bawiliśmy się niemieckimi zapożyczeniami używanymi w języku polskim.
Jakie inne działania lub wydarzenia zaplanowano w tym roku?
Raul Alarcón: Tegoroczny letni sezon festiwalowy dobiegł końca, ale w nadchodzących miesiącach planowane są także kampanie konsumenckie na Facebooku, np. w ramach Ogólnopolskiego Festiwalu Andrzejki, ostatniego dużego święta przed Adwentem. Właśnie rozpoczęło się planowanie najważniejszych kampanii i wydarzeń na przyszły rok. To pozostaje ekscytujące i na pewno o nas usłyszycie.
Tisci | tyskie-pils.de | facebook.com/TyskiePils
[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_cta_button2 style=”rounded” txt_align=”left” title=”Text auf der Schaltfläche” btn_style=”rounded” color=”blue” size=”md” position=”right”]Chcielibyśmy podziękować Raulowi Alarcónowi za otwarty i ciekawy wywiad i życzyć Tisci dalszych sukcesów! Jeśli Ty również masz ciekawą markę, powinniśmy porozmawiać. Po prostu wyślij nam e-mail z tematem „Wywiad na temat napojów” na adres [email protected] – nie możemy się doczekać wiadomości od Ciebie![/vc_cta_button2][/vc_column][/vc_row]„Cały czas miłośnik mediów społecznościowych. Często spada. Twórca. Oddany miłośnik jedzenia. Odkrywca. Typowy rozrabiaka”.
entertainment
Jenny Frankhauser: Dziecko tu jest! Urodziła drugie dziecko
Jenny Frankhauser Influencerka ponownie została mamą
Jenny Frankhauser urodziła drugie dziecko, syna Milana. Influencerka ogłosiła wspaniałą wiadomość uroczym postem na Instagramie.
Pod koniec września 2023 r. 31-letnia Jenny Frankhauser zamieściła na swoim koncie na Instagramie dobrą wiadomość, że ona i jej chłopak Steven Koenig spodziewają się drugiego dziecka. Niedługo potem zdradziła także swoją płeć: po synu Damianie znów cieszyła się, że ma chłopca. A teraz światło dzienne ujrzał drugi syn siostry Katzenbergera. Jenny zamieściła dobrą wiadomość na Instagramie.
Jenny Frankhauser po raz drugi została mamą
W swoim poście przedstawia swoje nowe potomstwo około 777 000 obserwującym. „25.03.2024. Milan Steven Koenig – Od żołądka – prosto do serca” – pisze Frankhauser o pierwszym ujęciu swojego drugiego dziecka, na którym dumni rodzice i starszy brat Damian czule trzymają noworodka za ręce. 31-latka potwierdza swoje nowe rodzinne szczęście hashtagami „Kiedy miłość staje się życiem”, „Szczęśliwa bez ograniczeń” i „Z Tobą jesteśmy kompletni”.
Imię dziecka znane jest od stycznia. Opublikowała wówczas wideo, na którym rysuje pięć liter imienia swojego dziecka na śniegu na zaśnieżonym balkonie: Mediolan.
Iris Klein gratuluje
Kilka minut po poście Jenny 56-letnia Iris Klein ponownie opublikowała pierwsze rodzinne zdjęcie całej czwórki i pogratulowała swojej najmłodszej córce drugiego dziecka: „Witamy w naszej rodzinie, mały Mediolanie”.
„Sprawiasz, że nasza mała rodzina jest kompletna”.
Późnym latem 2023 roku gwiazda reality show po raz pierwszy poinformowała swoich obserwujących o swojej drugiej ciąży. Na małej serii zdjęć ona i jej chłopak pokazali rosnące szczęście rodzinne. „Sprawiacie, że nasza mała rodzina jest kompletna” – napisała w swoim poście. Przyszli rodzice już mogą zobaczyć, jak bardzo są szczęśliwi, że mają kolejne dziecko.
Już wtedy przyrodnia siostra Daniela Katzenberger (37 l.) i mama Iris Klein nie mogły się doczekać spotkania z małym Milanem. „Tante jest bardzo szczęśliwa” – napisała Daniella pod postem. „Babcia też nie może się doczekać kolejnego uścisku” – powiedziała mama Iris. Opublikowała także mnóstwo emoji czerwonych serc.
Wykorzystane źródło: instagram.com
„Cały czas miłośnik mediów społecznościowych. Często spada. Twórca. Oddany miłośnik jedzenia. Odkrywca. Typowy rozrabiaka”.
entertainment
Shania Jess opowiada o sukni ślubnej swojej mamy
Shanię Jess „Bitch”: Ostre słowa na temat sukni ślubnej mojej mamy
W nowym odcinku The Geissens Shania Geiss strzela do swojej matki Carmen, gdy znajduje jej suknię ślubną.
Od 2011 roku „The Geissens” stanowią integralną część niemieckiego krajobrazu telewizyjnego. Czteroosobowa rodzina, w tym rodzice Robert Jess (60 l.) i Carmen Jess (59 l.), wywołują zamieszanie swoim luksusowym stylem życia. Jednak w bieżącym odcinku panuje niepewność: 19-letnia Shania Jess ocenia suknię ślubną swojej matki i używa ostrych słów.
Shania Jess opowiada o sukni ślubnej swojej mamy
W nowym odcinku „The Geissens – Bardzo urocza rodzina” rodzina rozbiera piwnicę w swoim domu. Córka Shania natrafia na szczególny element garderoby, który stanowi ważną część historii rodziny: suknię ślubną Carmen, którą założyła na ślub z Robertem w 1994 r. „Nic nie dotyka. Prawie nic” – sama Carmen żartuje o śmiałości ubiera się i podejrzewa, że to… Nie będzie pasować jej córce.
Shania jednak tego nie skrytykowała i od razu odpowiedziała: „Mamo, to mi odpowiada w 100 procentach. Ale nie będę tego nosić, bo nie jestem dziwką”. Zdenerwowana oświadczeniem córki Carmen odpowiada: „Nie byłam dziwką. Jesteś głupia?” Wkrótce nadal rzuca wyzwanie swoim dwóm córkom. „Założę się, że byś się tu nie zmieściła. Ile? 100 euro?” – pyta dwójkę dzieci. „No cóż, już to nosiłam” – mówi Davina. – Czternaście i to było niedługo, powiem ci szczerze. Tymczasem Shania skutecznie próbuje wydostać się ze sprawy. „Przez ostatnie kilka dni dużo jadłam, więc jestem w ciąży” – wyjaśnia 19-letnia influencerka.
Kolejny błąd: odkrycie Viagry przez Roberta
Shania Jess znalazła się ostatnio w podobnej żenującej sytuacji. W jednym z odcinków rodzinnego reality show w jej ręce wpada lekarstwo ojca. „Co to są tabletki powlekane?” Najpierw zapytałem Roberta. Następnie prosi córkę, aby po prostu wyszukała lek w Google. Kiedy Shania przeczytała etykietę Tarectinu, w końcu przyszło jej do głowy: „O mój Boże, tato. […] „To jest Viagra”.
Wykorzystane źródła: instagram.de, promiflash.de
„Cały czas miłośnik mediów społecznościowych. Często spada. Twórca. Oddany miłośnik jedzenia. Odkrywca. Typowy rozrabiaka”.
-
Tech3 lata ago
Te oferty Apple nadal istnieją
-
Top News2 lata ago
Najlepsze strategie i wskazówki dotyczące zakładów na NBA
-
Tech3 lata ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Tech3 lata ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Economy3 lata ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment3 lata ago
Dieter Bohlen ogłosił nową pracę w telewizji – to zaskakujące
-
entertainment3 lata ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
Tech3 miesiące ago
Ubóstwo CO2 może ujawnić łatwość życia – Wissenschaft.de