Connect with us

sport

Giro d’Italia: Wspaniały finał na 6. etapie Rally Stars – Arnaud Demarie wygrywa fotofinisz przed Calebem Ewanem

Published

on

Hiszpan Juan Pedro Lopez obronił różową koszulkę przez kolejny dzień, ale Leonard Camna zbliżył się do niego na 38 sekund dzięki bonusowi czasowemu w środkowym sprincie.

Zawodowiec Bora powiększył również swoje prowadzenie w klasyfikacji górskiej w jedynym podjeździe tego dnia. „Dzisiaj naprawdę mogłem się tym cieszyć i trochę odzyskać” – powiedział Kamna przez mikrofon Eurosportu. „Łatwo było zdobyć dwa punkty za koszulkę górską – ale nie mogę jeszcze powiedzieć, czy wygranie tej klasyfikacji będzie być celem”.

Demari postawił też spory dystans między sobą a najbliższym zawodnikiem w klasyfikacji punktowej.

Giro d’Italia

Tak przebiegł szósty etap: najpierw na wolnych obrotach, potem na pełnym gazie sprint

9 godzin temu

Teatr wzdłuż wybrzeża południowych Włoch na długi czas stał się zachwycającym spacerkiem, nabierając prędkości dopiero na ostatnich kilometrach i wreszcie nagradzając fanów wspaniałym zakończeniem długiego oczekiwania.

Najważniejsze wydarzenia szóstego etapu: ekscytujący finał po jeździe

Giroud: Demarie jest lepszy niż Hinault

Teraz z siedmioma zwycięstwami na scenie Giro, Demar wyrósł na francuskiego rekordzistę, wyprzedzając Jacquesa Anquetila i Bernarda Hinaulta. Dimari powiedział radośnie: „Czułem się, jakbym był na linii z przodu. Ale musieliśmy poczekać, aż zdjęcie się skończy. Jestem bardzo zadowolony, to było gorące zakończenie”. A charakter jego sukcesu sugeruje, że nie może to być jego ostatnia runda.

Bo Demar uwolnił się z bariery zaledwie 100 metrów, aby ją przeciąć i bardzo szybko pokonać Cavendisha i Ewana. „Zauważyłem, że Cavendish zaczął mocno. Ale jeszcze nie zacząłem sprintu. Musiałem znaleźć dołek. Cavendish pędził w lewo. Musiałem więc zacząć od nowa i go dogonić. To był krótki dystans. Limit i tygrys skok to była różnica i opisuje 30-latek to kluczowy widok.

Score + Pointer: Tak wyglądał szósty etap Giro

W piątek kolarze czekają na najtrudniejszy dotychczas etap Giro, z różnicą wzniesień sięgającą 5000 metrów. Znowu nastąpi ruch w ogólnym układzie i układzie gór.

Możesz być zainteresowanym także tym:Giro 2022: migawka wszystkich 21 etapów z profilami elewacji

Giro Road: Profil i trasa siódmego etapu z prawie 5000 metrów różnicy wzniesień

Giro d’Italia

Bronisz koszulki górskiej? To jest nasz ukryty plan

Wczoraj o 17:00

Giro d’Italia

Demir świętuje zwycięstwo w sprincie – Cavendish i Ewan się spóźniają

Wczoraj o 13:58

READ  Balistyka i fajerwerki: Dynamo Drezno grozi wysokimi grzywnami za niewłaściwe zachowanie niektórych fanów!
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

sport

Nürburgring 2022 na żywo: Phoenix kontra Pink Double

Published

on

4:52 rano

Glickenhaus i inne do naprawy

Glickenhaus SCG004c #706 (Mutsch/Laser/Mailleux/Westbrook), który, sądząc po pit stopie, zamienia się miejscami w ostatniej dziesiątce, musi zostać wepchnięty do garażu po tym, jak Frank Mellux wślizgnął się do lasu Adenauer. Trwają prace na spodzie silnika.

Tymczasem w garażu stoi True-KTM #117 (F. Stuck / J. Stuck / Palttala / Kofler) po problemach z elektroniką i Octane126-Ferrari #26 (Grossmann / Trummer / Hirschi / Ludwig), który jest już z powrotem w P17 na Rating wzrósł. Tutaj również mógł nastąpić wypadek stosunkowo późno na okrążeniu.


4:34 rano

Pierwsze oznaki końca nocy

Zmierzch zaczyna się na północnym wschodzie, więc wkrótce znów będzie jaśniej. Ale połowa się skończyła. Świat wygląda teraz o wiele jaśniej dzięki Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten). Jesse Crone ustala obecnie czasy rywalizacji i utrzymuje się blisko lidera 2:30 minut, mając do dyspozycji trzy do czterech okrążeń.

Ryzyko musi być nadal podejmowane w pierwszej kolejności. Przewaga #3 nad #15 spadła teraz do dziesięciu sekund. Robin Frijns wywiera presję na Fabiana Schillera. Tymczasem Supra musi zostać odzyskana ze żwiru AMG Arena.


4:19 rano

Uzyskaj prędkość przed Phoenix teraz

GetSpeed ​​​​Mercedes #3 (Christodoulou/Götz/Schiller) skoczył do przodu na ostatnim przystanku. Fabian Schiller wyprzedził Robina Frijnsa o 16,7 sekundy. Przystosowane do strategii, Audi wciąż prowadzi, ale teraz dzieli go tylko sześć sekund.


04:06

Połowa czasu! Co wydarzyło się do tej pory?

Pierwsza połowa to 4:00 w dramatycznej pierwszej połowie wyścigu:
– Krótkotrwała przewaga Octane126 Ferrari
– Naprawa powypadkowa wyrzuca mini auta BMW z tyłu
– Rowe-BMW #99 spada Toksport-WRT-Porsche #27
– Manthey-Porsche #1 gwałtownie rozbija się w Antoniusbuche po pojedynku Laurensa i Driesa Vanthoora
– KTM X-Bow Felixa von der Ladena zapalił się i bez kierowcy toczy się w kierunku Fuchsrohr.
– Aston Martin wychodzi na prowadzenie, ale siedem godzin później leci przed wjazdem do Döttinger Höhe
– Zaledwie kilka minut później nowy szef Sheldon van der Linde miał wypadek w kopalni po dziurze lub złamanym zawieszeniu
Kelvin van der Linde eliminuje numer 5 w wypadku toczenia
Zjazd Walkenhorst-BMW nr 101 po wypadku Andy’ego Soucka, zjazd KTM nr 116 po wypadku Tima Heinemanna
– Phoenix-Audi #15, oba Getspeed-AMG i Schubert-BMW walczą o zwycięstwo

READ  Wie auf einem anderen Planeten


3:46 rano

Niewielki efekt Juncadelli

Szanse na zdobycie #4 GetSpeed ​​​​Mercedes (Engel/Gounon/Juncadella) niekoniecznie wzrosły: Daniel Juncadella skręcił na wyjeździe z krzywej Ravenol i uderzył w ścianę opony. Jeździ swoim samochodem ze stratą czasu. Przy tej samej strategii różnica wynosi teraz około 1:26 dla wiodącego samochodu Audi.


03:39

Niedaleko katastrofy przywódców

Dries Vanthoor w flagowym okręcie Phoenix-Audi #15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns) prawie zderzył się z Glickenhaus-SCG004c #706 (Mutsch / Laser / Mailleux / Westbrook), który miał wybuchnąć. Wszystko poszło dobrze. Niewielki postęp w rozwoju amunicji Getspeed AMG pozostaje stabilny.

Temperatura wynosi obecnie cztery stopnie Celsjusza. Jest to już minimalna ilość pozostałych klatek w oknie operacyjnym. Fakt, że istnieją trzy obszary dla kodu 60, jeszcze bardziej utrudnia kierowcom.


3:25 rano

Gotowy top KTM

To tyle w przypadku True-KTM #116 (Kofler/Siljehaug/Hofer/Heinemann). Tim Heinemann miał wypadek na zboczu Nordschleife. Czy ma to związek z wypadkiem na Kajmanach #85? W każdym razie marszałkowie powtórzyli dziwny czwartkowy incydent. Holowanie to spowodowało również zderzenie uratowanego pojazdu z pojazdem uratowanym.


3:13 rano

Wypadki zamieniają się w inne kategorie

Tymczasem chód nieco się uspokoił, przynajmniej w SS9. Doświadczenie pokazuje, że kto przeżyje pierwszą trzecią część, ma duże szanse na pokonanie ostatnich dwóch trzecich – nawet jeśli oczywiście nie ma żadnej gwarancji. Brutalny chód ucichł w ciągu pierwszych kilku godzin, a tor stał się zauważalnie bardziej pusty.

Jednak lawina trwa nadal: Black Falcon Cayman #85 (Meenen/M. Müller/Palluth/Wahl) zderza się z jednym z X-Bows GT2 i mocno w niego uderza. Subaru #114 (Van Damme / Shrek / Lacey / Sasaki) w Lesie Adenauer, z Cobrą #832 przy wejściu do Webermana.



2:22 rano

#3 jest z powrotem

Getspeed jeszcze nie zrezygnował z tego. Adam Christodoulou w GetSpeed ​​​​Mercedes #3 (Christodoulou / Götz / Schiller) po raz kolejny próbował dogonić 10 sekund do 15 sekund na Phoenix Audi # 15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns ). Nadal obowiązują następujące zasady: #3 jest przed okrążeniem #15, a także od #4, więc praktycznie ma 23 sekundy mniej w porównaniu z tymi dwoma pojazdami. Jednak obecnie wyprzedzasz zespół w zespole.

Z drugiej strony, Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten) stopniowo spada. Jens Klingmann obecnie jeździ podwójnie i po prostu nie lubi prędkości pierwszych trzech pojazdów. Teraz w pierwszej dziesiątce: Glickenhaus SCG004c #706 (Mutsch / Laser / Mailleux / Westbrook).


2:06 rano

BMW musi dokonać kolejnej ofiary

Walkenhorst-BMW #101 (Krognes / Soucek / Trogen / J. Müller) jest kompatybilny. Wygląda na usterkę techniczną. Zespół Walkenhorst, który jeździ na oponach Yokohama, miał do tej pory zaskakująco słaby wyścig i nie był w stanie utrzymać tempa, zwłaszcza na początku. Niedawno skrócili konkurencyjne czasy okrążeń, ale wydaje się, że to koniec podróży służbowej. Jedynym BMW M4 GT3 pozostałym w klasie Pro jest teraz BMW #20 Schuberta (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten), które plasuje się między P1 a P5 w zależności od punktu zatrzymania i jest de facto trzecim.


1:59 rano

Walter Hornung krytykuje

Dyrektor wyścigu Walter Hornung, podobnie jak wielu tutaj, jest zdumiony prędkością. W oficjalnym oświadczeniu powiedział: „Mieliśmy kilka poważnych wypadków, na szczęście żaden nas nie skrzywdził. Niestety musieliśmy nałożyć pewne kary, co z kolei wpływa na wyścig. Wypadków, które zdarzają się podczas wyprzedzania, nie powinny mieć miejsca – Jeździmy w wyścigu długodystansowym, nie biegamy sprintem. Nawet nie mamy przerwy między połówkami, a chciałbym teraz spokojniejszą noc.

READ  Czy Robert Lewandowski dołączy do Barcelony? To za tym


1:42 rano

Mueller zasłużył na karę

Audi #22 z kolekcji samochodów (Haase / N. Müller / Niederhauser / Rast) otrzymuje karę 1:32 za pokonanie Falkena Porsche. Realistycznie, Audi ma w tej chwili dopiero 15. miejsce w wyścigu, ale ma też największe szanse.


1:33 rano

# 4 Traci grunt

Po tym, jak Maximilian Götz wyprzedził go, Phoenix Audi #15 (K. van der Linde / D. Vanthoor / Vervisch / Frijns) skróciło czas wyprzedzenia. Jest teraz w tej samej kadencji, co GetSpeed ​​​​Mercedes #4 (Engel/Gounon/Juncadella). Jednak różnica jest zaskakująco duża i wynosi teraz około minuty. Schubert-BMW #20 (Krohn/Sims/Klingmann/Krütten) również wciąż ma szansę na zwycięstwo i wielokrotnie prowadzi przez trzy okrążenia. Jednak ostatnio również czas został stracony. w tym momencie


1:07 rano

Zderzenie Mullera z Picariello

Dla odmiany w klasie panuje wewnętrzny gwar. Nico Müller przekształcił Falken Porsche nr 44 (Bachler / Picariello / Pilet / Ragginger) w serię Audi nr 22 (Haase / N. Müller / Niederhauser / Rast). Chociaż pozostaje w tyle, scena już wygląda na intencję.

Falcon Porsche wjeżdża do boksów z uszkodzeniem zawieszenia na krótkim okrążeniu. Audi jedzie, ale scena jest już „badana”.

aktualizacja: Porsche potwierdza koniec #44.


12:57

Kolejny incydent związany z SP9

Kelvin van der Linde jest kolejnym najlepszym kierowcą, który plasuje się na liście błędów pełnoprawnego zawodowca. Zderza się z FourMotors Cayman # 420. Cayman jechał w lewo, ale dał znak w prawo i wycofał się w prawo. Rezultat: wypadek na Michael-Schumacher-S.

Na początku dochodzi do zderzenia rodziny Vanthur, a następnie obaj Van der Linde przechodzą na emeryturę z powodu wypadków. Niedobry dzień dla braci.

Continue Reading

sport

Finał Ligi Mistrzów UEFA: rozpoczęcie musi zostać przełożone z powodu zamieszek – piłka nożna

Published

on

Chaos przed finałem Ligi Mistrzów między Liverpoolem a Realem Madryt!

Rozpoczęcie powinno zostać przełożone o kwadrans!

Powód: Jak donosi francuskie radio „RMC”, kilkuset kibiców Liverpoolu mogło dotrzeć na Stade de France bez biletu.

Burzliwe sceny sfilmował Nicholas Pelletier, dziennikarz RMC.

Stwierdził, że setki fanów Liverpoolu z łatwością przeszło przez pierwszą strefę kontrolną przed stadionem.

Więc policja była tak zaskoczona tłumem w Dystrykcie Drugim, Brama U, że musieli ustąpić.

Setki kibiców mogą przybyć na stadion bez biletu!

Ale na krótko przed rozpoczęciem meczu odetchnął z ulgą: niebiletowani kibice zostali złapani i wypędzeni ze stadionu.

Jednak blok Liverpoolu był ledwie pełny piętnaście minut przed rozpoczęciem meczu.

Dlatego UEFA zdecydowała: przełożyć rozpoczęcie z 21:00 na 21:15!

Ogłoszenie na stadionie brzmiało: „Ze względu na późne przybycie kibiców mecz rozpocznie się później. Więcej informacji będzie dostępnych najpóźniej w ciągu 15 minut”.

Czyli: rozpoczęcie może być opóźnione jeszcze bardziej!

Oficjalnie Liverpool i Real otrzymali dla swoich fanów tylko 20 000 biletów. Łączna liczba widzów na paryskim stadionie to 81 338 widzów.

Według menedżera Liverpoolu, Jurgena Kloppa, w stolicy jest około 60 000 fanów Liverpoolu, z których dwie trzecie nie mają biletu. Klopp powiedział, że Paryż jest wystarczająco duży, aby przyciągnąć tych fanów i dobrze się bawić.

W stolicy Francji przebywa obecnie łącznie 6800 policjantów. Mieli powstrzymać burzę fanów…

Continue Reading

sport

Finał CL Liverpool vs Real Madryt: Tak Klopp przysięga zemstę na swoich dzieciach – piłka nożna

Published

on

Strajk S-Bahn utrudnia dostęp

Jak na ironię, na finał Ligi Mistrzów w Paryżu kibice przygotowują się na utrudnienia w transporcie lokalnym. Linia S-Bahn RER B, która prowadzi do Stade de France, zostanie dotknięta strajkami, poinformował w piątek przewoźnik RATP. Tylko dwa z trzech pociągów kursują w ciągu dnia, a cztery z pięciu po południu, a na trasie Paris Nord linia jest niepewna.

Maszyniści protestują przeciwko brakom kadrowym i zbliżającemu się przetargowi na linie i chcą wywierać presję, zakłócając piłkarski finał, donosi Le Parisien. Początkowo prace budowlane nad słabnącym RER B zostały przełożone, aby umożliwić kibicom podróżowanie.

Aby zapewnić bezpieczeństwo finałowego meczu, Dyrekcja Policji zapowiedziała wysłanie 6800 funkcjonariuszy. Strefa kibica do 44 000 osób zostanie utworzona w zachodnim Paryżu dla brytyjskich fanów bez biletu. Dla hiszpańskich kibiców, którzy mają bilet, w pobliżu stadionu znajduje się strefa kibica, która może pomieścić 6000 osób. Dla kibiców obu klubów paryskie Champs Elysees i okolice są tematem tabu do niedzieli wieczorem.

READ  Liverpool nie trafił na środek Ligi Mistrzów
Continue Reading

Trending