Connect with us

Tech

eFootball: A FIFA Challenger Wraz z premierą horroru fani są przerażeni

Published

on

Sekwencja z eFootball, następcy gry wideo Pro Evolution Soccer, pokazuje niedbale animowanego Cristiano Ronaldo świętującego bramkę.

Sekwencja z eFootball, następcy gry wideo Pro Evolution Soccer, pokazuje niedbale animowanego Cristiano Ronaldo świętującego bramkę w dniu publikacji (30 września 2021 r.).

Pierwszy horror nowej gry wideo eFootball, która jako następca Pro Evolution Soccer (PES) miała odważyć się zaatakować FIFA. Ale w dniu premiery horror gry przytłoczył fanów.

Jak na przykład. Ogromne rozczarowanie wśród entuzjastów konsol. W przypadku konkurencyjnej FIFA Pro Evolution Soccer (PES) wszystko powinno się zmienić wraz z drastyczną zmianą, gra wideo pod nową nazwą eFootball powinna być znacznie lepsza od poprzedniej serii.

Jednak pierwsze wydanie gry eFootball, dostępnej na PC i konsole od wczesnego czwartkowego poranka (30 września 2021 r.), wywołało ogromną panikę wśród ogromnej większości fanów. I słusznie. Gracze, którzy wyglądają jak zombie, kompletnie zdeformowane gwiazdy jak Cristiano Ronaldo (36 l.) czy Lionel Messi (34 l.) oraz wiele bugów małych i dużych zgryzu w oczekiwaniu i zabawie w zarodku.

Wiele negatywnych opinii na temat następcy eFootball PES

Komentarze są odpowiednio jasne na platformie gier Steam, z której gracze na PC mogą pobrać eFootball. Do 500 recenzji z prawie 5000 recenzji (stan na 30 września o godzinie 16:00) było pozytywnych, a Steam ocenił ogólną ocenę jako „bardzo negatywną”.

Spojrzenie na Twittera pokazuje, że skargi nie pojawiają się znikąd. Zrzuty ekranu i filmy z teleturnieju zawodnika Manchesteru United, Raphaela Varane’a (28), który wygląda jak zombie.

READ  Darmowa gra na specjalne okazje na Steamie

Messi i Ronaldo wydają się nieostrożnymi stworzeniami, czasami rozpoznawalnymi tylko wyobraźnią. Na filmie sędzia skacze nad boiskiem. Tylko rozgrywka, czyli realistyczne odczucie gry, a zatem zawsze wielki atut serii, jest pozytywnie wspominana w częściach. Ale generalnie bardzo mało, by przekonać potencjalnych uciekinierów z obozu FIFA.

Następca PES eFootball to rozczarowujący ruch dla fanów

Ponieważ: Rozproszone szczegóły graficzne dla trenerów, zawodników rezerwowych lub fanów są częściowo za starszymi wersjami pięcioletniej gry, podczas gdy studio deweloperskie Konami ogłosiło nową „fotorealistyczną” grę. Jednak już w mocno krytykowanym zwiastunie pod koniec lipca było jasne, że poziom rozwoju będzie daleki od obietnic.

Konami rzeczywiście chciał ponownie zaatakować w wyścigu z najlepszym psem FIFA, a gra została całkowicie odwrócona i przemianowana. Podstawowa wersja gry jest teraz dostępna za darmo, aby dotrzeć do jak największej liczby osób. Gracze mogą następnie kupować akcesoria, takie jak DLC (zawartość do pobrania) w różnych cenach, aby dostosować grę do własnych życzeń.

Jednak w momencie publikacji gra jest wciąż w fazie rozwoju, rozszerzenia wciąż trwają, a nawet początkowa wersja nie jest taka, jak oczekiwano. Jeden z użytkowników skarżył się na Twitterze: „Publikowanie w tym stanie jest niedopuszczalne”. „To absolutny bałagan!” krzyknął inny. Wydaje się więcej niż wątpliwe, czy planowany zmasowany atak na FIFA mógłby zostać przeprowadzony w ten sposób. (PNE)

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

Nowe zdjęcie czarnej dziury w centrum Drogi Mlecznej rodzi ważne pytanie

Published

on

Nowe zdjęcie czarnej dziury w centrum Drogi Mlecznej rodzi ważne pytanie
  1. Strona główna
  2. Dowiedzmy się

Naciska

Czarna dziura w centrum Drogi Mlecznej jest uderzająco podobna na zdjęciach do znacznie większej czarnej dziury M87*. To rodzi ważne pytanie.

FRANKFURT – Czarne dziury to niezwykle masywne i tajemnicze ciała niebieskie – połykają wszystko, co się do nich zbliża i niczego nie wypuszczają. Nawet światła, dlatego nie widać samych czarnych dziur. Jednak kilka lat temu dzięki współpracy badaczy i teleskopów udało się zarejestrować bezpośrednie otoczenie dwóch czarnych dziur, w tym ich „cienie”. Obrazy czarnej dziury M87* znajdującej się w centrum galaktyki M87 i czarnej dziury Sgr A* znajdującej się w centrum Drogi Mlecznej rozprzestrzeniły się po całym świecie.

Obrazy dwóch czarnych dziur wyglądają uderzająco podobnie, mimo że Strzelec A* jest tysiąc razy mniejszy i mniej masywny niż M87*. To wywołało pytania wśród niektórych badaczy: czy te dwie czarne dziury są podobne pod innymi względami? To było główne pytanie, które skłoniło zespół badawczy do ponownego spojrzenia na centrum Drogi Mlecznej, ale tym razem w świetle spolaryzowanym.

Nowe spojrzenie na czarną dziurę w centrum Drogi Mlecznej, tym razem w świetle spolaryzowanym, które ujawnia pola magnetyczne. Pokazane linie wskazują kierunek polaryzacji, związany z polem magnetycznym wokół cienia czarnej dziury. © EHT Współpraca

Światło spolaryzowane jest trudne do odróżnienia ludzkim okiem od światła naturalnego. Światło nazywa się wtedy, gdy oscyluje w preferowanym kierunku. W plazmie otaczającej czarne dziury badacze mogą lepiej identyfikować procesy zachodzące w świetle spolaryzowanym i mapować linie pola magnetycznego. Zespół badawczy z Teleskopu Horyzontu Zdarzeń (EHT) właśnie tego dokonał i opublikował teraz nowe zdjęcie czarnej dziury Sgr A*.

Obrazy czarnej dziury w centrum Drogi Mlecznej ujawniają silne pola magnetyczne

Pokazuje to, że obie czarne dziury mają również bardzo podobne cechy w świetle spolaryzowanym: „Teraz widzimy, że w pobliżu czarnej dziury w centrum Drogi Mlecznej istnieją silne, skręcone i regularne pola magnetyczne” – wyjaśnia Sarah Isson z Drogi Mlecznej Centrum. Astrofizyka na Harvardzie i Smithsonian. Podczas badań M87* badacze odkryli wcześniej, że pola magnetyczne w tym regionie umożliwiły czarnej dziurze wyrzucanie potężnych dżetów materii z powrotem w ten obszar. Nowe zdjęcia pokazują, że może to dotyczyć również Sgr A*.

READ  Steam Deck przełożony: Handheld Valve nie jest już wypuszczany w tym roku

„W połączeniu z faktem, że Sgr A* ma uderzająco podobną strukturę polaryzacji do większej, potężniejszej czarnej dziury M87*, dowiedzieliśmy się, że silne, uporządkowane pola magnetyczne są niezbędne do interakcji czarnych dziur z gazem i otaczającą je materią, – mówi Isson, współlider projektu, w jednym ogłoszenie.

Czarne dziury mają wiele podobieństw

„Mierząc spolaryzowane światło świecącego gorącego gazu w pobliżu czarnych dziur, możemy bezpośrednio wywnioskować strukturę i siłę pól magnetycznych przenikających przepływ gazu i materii, które czarna dziura zbiera i wydala” – twierdzi Angelo Ricarte, inny uczestnik. – Lider projektu. „Możemy wykorzystać światło spolaryzowane, aby dowiedzieć się więcej o astrofizyce, właściwościach gazu i procesach zachodzących, gdy rośnie czarna dziura”.

Czarne dziury M87* (po lewej) i Sgr A* (po prawej) w świetle spolaryzowanym.  Obydwa mają podobną strukturę pola magnetycznego, co sugeruje, że pola magnetyczne mogą być uniwersalną cechą supermasywnych czarnych dziur.
Czarne dziury M87* (po lewej) i Sgr A* (po prawej) w świetle spolaryzowanym. Obydwa mają podobną strukturę pola magnetycznego, co sugeruje, że pola magnetyczne mogą być uniwersalną cechą supermasywnych czarnych dziur. © EHT Współpraca

Czarne dziury mają wiele podobieństw

Dwie czarne dziury obserwowane w świetle spolaryzowanym miały wiele podobieństw, w tym silne pola magnetyczne. Rodzi to nowe pytania w nauce. Zastępca naukowca projektu EHT, Mariafelicia De Laurentiis, wyjaśnia, czym obecnie interesują się badacze: „W przypadku tej próbki dwóch czarnych dziur – o bardzo różnych masach i bardzo różnych galaktykach macierzystych – ważne jest, aby wiedzieć, w jakim stopniu są zgodne, a czym się różnią”. „.

Badacz kontynuuje: „Ponieważ oba wskazują na silne pola magnetyczne, zjawisko to może być uniwersalną i być może podstawową cechą tego typu układów”. Jednym z podobieństw między tymi dwiema czarnymi dziurami może być tryskanie. Chociaż zauważyliśmy bardzo wyraźny dżet na M87*, nie byliśmy jeszcze w stanie go znaleźć na Sgr A*.

Czy czarna dziura w centrum Drogi Mlecznej zawiera dżety?

Jeśli taki przepływ istnieje – przepływ materii emitujący cząstki o wysokiej energii – jego odkrycie powinno być tylko kwestią czasu. Zespół odpowiedzialny za Teleskop Horyzontu Zdarzeń chce ponownie skierować swój wzrok na czarną dziurę w centrum Drogi Mlecznej już w kwietniu 2024 r. Dodatkowo planowane są rozbudowy uczestniczących teleskopów, które umożliwią produkcję filmów o wyższej jakości Strzelec A* i umiejętność znalezienia… Na potencjalnym samolocie odrzutowym w ciągu następnej dekady. (niezapłacony rachunek)

Continue Reading

Tech

Seria Xbox

Published

on

Seria Xbox

W Xboxdynasty rozpoczynamy nowy konkurs, w którym tym razem do wygrania będzie Xbox Series

Wszyscy członkowie XboxDynasty mają kolejną szansę Seria Xbox Aby wygrać na XboxDynasty.de. Tym razem świętujemy premierę Diablo IV w ramach Xbox Game Pass i dlatego możesz wygrać Xbox Series

Ale to nie wszystko, bo w pakiecie znajdują się także nagrody od GameSir; Przenośny kontroler GameSir Galileo G8 Type-C (bez smartfona) i jeden Kontroler GameSir G7 SE Z efektem Echo obejmującym miesiąc subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate.

Udział w konkursie na XboxDynasty.de jest bardzo łatwy

  1. Skomentuj ten post i powiedz nam, od którego rozdziału zaczniesz Diablo IV? (Barbarzyńca, Czarodziej, Nekromanta, Druid, Łowca)
  2. Napisz co najmniej 50 komentarzy do 28 kwietnia 2024 r

Dajemy także wszystkim czytelnikom dodatkowe szanse na wygraną na X-Twitterze, YouTube i Facebooku. Szczegóły na ten temat można znaleźć pod poniższymi linkami.

Dodatkowe możliwości konkursowe:

Termin zgłoszeń upływa 28 kwietnia 2024 r. o godzinie 23:59. Obowiązują ogólne warunki uczestnictwa. Losowanie odbywa się na początku następnego miesiąca. Koszty wysyłki pokrywane są wyłącznie na terenie Niemiec. Wszyscy zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej poprzez wiadomość prywatną.

Cały zespół XboxDynasty gratuluje wszystkim uczestnikom i życzy powodzenia!

= Linki partnerskie i partnerskie: Wymienione potencjalne oferty są zwykle wyposażone w tak zwane linki partnerskie. Dokonując zakupów za pośrednictwem jednego z tych linków, wspierasz Xboxdynasty. Otrzymujemy od dostawcy niewielką prowizję bez wpływu na cenę i możemy zaoferować Ci tę stronę za darmo.
READ  Nightly Keynote: Apple przedstawia M3 i kilka nowych komputerów Mac
Continue Reading

Tech

RT Benchmark: Ray tracing w Diablo IV zjada FPS na śniadanie

Published

on

RT Benchmark: Ray tracing w Diablo IV zjada FPS na śniadanie

Ray tracingowi wbudowanemu w Diablo IV w patchu 1.3.5 czasami towarzyszą znaczne spadki wydajności. Testy porównawcze karty GeForce RTX 4070 w rozdzielczości WQHD pokazują do 63 procent mniej klatek na sekundę, a wpływ na czas wyświetlania klatek jest większy.

Nowe ustawienia śledzenia promieni

Diablo IV umożliwia precyzyjne dostrojenie śledzenia promieni przy użyciu czterech nowych opcji graficznych lub ustawień wstępnych, które dostosowują ustawienia śledzenia promieni do znanych ustawień jakości. W przypadku poniższych testów porównawczych ComputerBase zawsze korzystał z dobrze znanych ustawień Ultra w WQHD, a także ręcznie konfigurował ustawienia śledzenia promieni.

Nowe opcje śledzenia promieni w menu graficznym Diablo IV wraz z łatką 1.3.5
Nowe opcje śledzenia promieni w menu graficznym Diablo IV wraz z łatką 1.3.5

Oprócz opcji cieni RT (wyłączone, niskie, średnio wysokie) i odbić RT (wyłączone, niskie, wysokie), możesz także określić, czy belki powinny uwzględniać liście (włączone, wyłączone) i cząstki (włączone, wyłączone ) . .

Testy porównawcze GeForce RTX 4070

Poniższe testy porównawcze zostały zbudowane na Ryzen 9 7950X3D z kartą GeForce RTX 4070 12 GB (sterownik 551.86). Podobnie jak w przypadku testów technologii Diablo IV z lata 2023 r., jako scenę odniesienia wykorzystano wycieczkę z punktami orientacyjnymi po „Yelesnej”.

Wyniki mówią same za siebie: nawet ustawienie cieni/odbić na Niskie powodowało znaczny spadek czasu wyświetlania klatek o 35 procent, a także spadek liczby klatek na sekundę o 15 procent. Wpływ wizualny na scenę uchwyconą na zdjęciu jest niewielki. Zmienia się to na drugim poziomie, który ustawia cienie RT na „średnie”, co ma wyraźny wpływ na cienie rzucane przez narożniki domów lub niektóre większe kostki brukowe. Jednak wpływ na liczbę klatek na sekundę jest ewidentny i wynosi 33 procent, a czas renderowania klatek jest nawet o połowę krótszy w porównaniu z wyłączonym RT.

Diablo IV 1.3.5 – WQHD, ustawienia ultra

    • GeForce RTX 4070 – Wyłącz RT
      Efekty RT są wyłączone

    • GeForce RTX 4070 – RT i I
      Niskie cienie/odbicia

    • GeForce RTX 4070 – RT II
      Cienie/odbicia są średnie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT a III
      Cienie/odbicia są wysokie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT i IV
      Cienie/odbicia wysokie/wysokie + liście/cząsteczki

    • GeForce RTX 4070 – Wyłącz RT
      Efekty RT są wyłączone

    • GeForce RTX 4070 – RT i I
      Niskie cienie/odbicia

    • GeForce RTX 4070 – RT II
      Cienie/odbicia są średnie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT a III
      Cienie/odbicia są wysokie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT i IV
      Cienie/odbicia wysokie/wysokie + liście/cząsteczki

READ  Wszystkie informacje o grudniowym dniu aktualizacji Microsoft dla Windows 10

Jednostka: Klatki na sekundę (FPS)

Zwiększanie efektów RT nie skutkuje już wyraźną przewagą w zrzutach ekranu, ale nadal znacznie zmniejsza wydajność.

RT/Niskie odbicia/Niskie cienie (WQHD, Ultra)
RT/Niskie odbicia/Niskie cienie (WQHD, Ultra)
Średnie/wysokie cienie/odbicia RT (WQHD, Ultra)
Średnie/wysokie cienie/odbicia RT (WQHD, Ultra)
RT/wysokie odbicia/wysokie odcienie (WQHD, Ultra)
RT/wysokie odbicia/wysokie odcienie (WQHD, Ultra)
Odcienie RT/wysokie odbicia/wysokie+ listowie/cząsteczki (WQHD, Ultra)
Odcienie RT/wysokie odbicia/wysokie+ listowie/cząsteczki (WQHD, Ultra)

Jasne, wynik wizualny może się różnić w zależności od sekwencji gry, ale biorąc pod uwagę spadek wydajności, ray tracing w Diablo IV będzie musiał być używany z zachowaniem proporcji – nawet na GeForce RTX 4000, który jest obecnie najpotężniejszą kartą do gier Seria GPU pod kątem ray tracingu. Na Radeonie RX 7800 XT liczba klatek na sekundę spada z „RT off” do „RT max”, co nie jest zaskoczeniem, nie tylko o 63, ale o 78 procent, a czasy klatek wynoszą -86 procent.

Czy ten artykuł był interesujący, pomocny, a może jedno i drugie? Zespół redakcyjny docenia wszelkie wsparcie ze strony ComputerBase Pro i wyłączonych programów blokujących reklamy. Więcej o reklamie w ComputerBase.

Continue Reading

Trending