Connect with us

Top News

E-auto z funkcją kompresji: Crazy Stromer z Polski staje się coraz bardziej

Published

on

z Tobias Stall 12.05.2021

Mini samochód elektryczny Trico

Samochody elektryczne, takie jak Twizy czy Microlino, mogą wydawać się niezwykłe, ale często brakuje im wykonania, a samochody nigdy nie wyruszają w drogę lub tylko w bardzo małej liczbie. Mamy nadzieję, że tak się nie stanie w przypadku Trico z Polski, która przede wszystkim oferuje cudownie wyjątkową wyprzedaż w mieście. Szanse na uwolnienie na rynku nie są wcale złe – nowy fundusz zachęca do produkcji zastrzyków.

Twizi, Electro-Izetta i Eco: Napęd elektryczny aktualizuje koncepcję mini samochodu. Teraz polski start-up Trico sprowadza do miasta wyjątkowo mały samochód elektryczny. Sposób, w jaki ludzie się poruszają, zmienia się nie tylko pod względem rodzaju wybranego kierowcy, ale także pod względem naszych potrzeb ruchowych.

Samojezdne taksówki wydają się prawie nieosiągalne w miastach, a usługi wspólnego użytkowania samochodów stają się coraz bardziej popularne – w różnych pokoleniach i we wszystkich klasach społecznych. Aby uzasadnić to zmieniające się rozumienie ruchu, polska firma inżynieryjno-projektowa Trico SA ogłosiła swój pierwszy elektryczny „pojazd do ruchu miejskiego”. Trico zostało zaprojektowane tak, aby połączyć bezpieczeństwo i komfort samochodu z manewrowością i opcjami parkowania skutera.

Trico rozwija się od 2015 roku i teraz wygląda na to, że jest gotowe do wprowadzenia na rynek – w sam raz na rozpoczęcie planowanej sprzedaży w 2021 roku. Firma prowadzi już rozmowy z największymi dealerami samochodowymi na całym świecie.

Ponadto firma nie otrzymała dużego zastrzyku finansowego od państwa aż do początku maja 2021 roku. Z pomocą 6,3 mln zł, czyli około 4 1,4 mln zł, Trico Pilot wykona produkcję, uzyska europejską akredytację i będzie pracować przy produkcji seryjnej.

To, co czyni Trico tak wyjątkowym, to unikalne, wymienne podwozie, które pozwala kierowcy na wybór pomiędzy dwoma trybami: „trybem rejsowym”, z zasięgiem do 90 km / hi zwrotnością przy prędkościach do 25 km / h. Idź do transportu i zaparkuj Trico jak skuter.

Więcej w tym zakresie: Dwumiejscowy samochód elektryczny: to najlepsze modele 2020

W trybie jazdy przednia i tylna oś wysuwają się na boki, aby zapewnić lepszą stabilność przy wyższych prędkościach. W trybie manewrowym osie ponownie się cofają, dzięki czemu Trico nie jest szerszy niż motorower. Dwóch współpasażerów – siedzących jeden po drugim – ma miejsce w mini-stromerze. Zgodnie z komunikatem prasowym EFAHRER.com, Trico nadal spełnia wszystkie wspólne kryteria bezpieczeństwa i zapewnia wszystkie wymagane ustawienia bezpieczeństwa.

EFAHRER.com wypróbował już podobny samochód Microlino. Ale dwa lata później nadal nie jest jasne, czy E-Ezeta kiedykolwiek będzie jeździł po drogach J:

Electro-Izeta made in Germany: jak wygląda microlino

Najtańszy stromer może być obsługiwany za pomocą zwykłego prawa jazdy

Trico SA został opracowany przede wszystkim jako autonomiczna taksówka-robot lub pojazd elektryczny, aby zaspokoić zorientowane na przyszłość zapotrzebowanie na ruch miejski w głównych miastach w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych, które chciałyby być wykorzystywane do wspólnego korzystania z samochodów. Usługi.

Trico posiada sterowanie cyfrowe typu „drive-by-wire” i wymienną baterię, co oznacza, że ​​przerwy w ładowaniu są zbędne, a poziom rozwoju kompleksowej, ogólnej infrastruktury ładowania jest nieco mniej istotny. Zamknięta, dwumiejscowa kabina posiada również funkcje multimedialne i zwiększające komfort, takie jak łączność Bluetooth i klimatyzacja. Do prowadzenia Trico na drogach wystarczy standardowe prawo jazdy.

Czytaj więcej

Niedługo tani Stromer Citroen Amy podbije największe niemieckie miasta.

CitroenNiedługo tani Stromer Citroen Amy podbije największe niemieckie miasta.

Citroen Amy na próbie: ten samochód elektryczny kosztuje 20 euro miesięcznie

Wraz z Amy francuski producent samochodów Citron sprowadza tani samochód elektryczny – wkrótce do Niemiec. W jego rodzinnej Francji …

Wraz z Amy francuski producent samochodów Citron sprowadza tani samochód elektryczny – wkrótce do Niemiec. W jego rodzinnej Francji mały samochód elektryczny kosztuje tylko 6000 euro, a Amy 20 jest w leasingu …

Rafael Buttweil, dyrektor generalny i założyciel Trico, powiedział: „Na początku tego roku ukończyliśmy przedprodukcyjną wersję Trico, a niedawno do 2021 roku rozpoczniemy naszą ofertę licencjonowania pojazdu. Doceniamy postęp, jaki poczyniliśmy z Trico. Z zadowoleniem przyjmujemy również stałe zainteresowanie międzynarodowych zespołów samochodowych. ”

Firma ma jeszcze mniej szczegółów na temat Trico, jego przewidywanej ceny i dodatkowych szczegółów technicznych dotyczących planowanego modelu sprzedaży. Jednak można sobie tylko wyobrazić, że rozwój nowej firmy w ramach umowy licencyjnej zostanie przekazany innym producentom cztero- i dwukołowych pojazdów na bardzo konkurencyjnym rynku współdzielenia samochodów i robotyki.

Czytaj więcej

Peugeot 108 raczej nie będzie dostępny jako samochód elektryczny.  Zamiast tego mały samochód całkowicie zniknie z rynku.

Obrazy obrazów / ITAR-TASSPeugeot 108 raczej nie będzie dostępny jako samochód elektryczny. Zamiast tego mały samochód całkowicie zniknie z rynku.

Ponieważ są tak drogie jak samochód elektryczny: teraz w czołówce są małe samochody

Francuski zespół motoryzacyjny chce wstrzymać produkcję mikro samochodów PSA Peugeot 108 i Citroen C1. Powód się kurczy …

Francuski producent samochodów PSA chce wstrzymać produkcję mikrosamochodu Peugeot 108 i Citroen C1. Powodem jest to, że zawęził marże zysku, co nie uzasadnia już produkcji małych samochodów. Jeszcze jeden …

Czytaj więcej

Samochód Hyundai Concept 45

HyundaiSamochód Hyundai Concept 45

Przy 800 km / h ładuje się w 20 minut: to super akumulator Korei do samochodów elektrycznych

W trakcie szybko rozwijającego się rynku elektromobilności dalszy rozwój technologii akumulatorów jest w czołówce …

W miarę szybko rozwijającego się rynku elektromobilności dalszy rozwój technologii akumulatorów posuwa się coraz dalej. Koreańska firma SK Innowacja (SKI) jest obecnie w nowej super baterii …

READ  Mężczyzna skacze na śmierć na ratuszu w Augsburgu - przechodnie muszą wszystko zobaczyć
Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Top News

Rowerem z Berlina do Poznania – „Wykonalne w jeden dzień”

Published

on

Rowerem z Berlina do Poznania – „Wykonalne w jeden dzień”

Rowerem po Polsce? To działa! Dowodzi tego długimi podróżami po kraju, Marcin Płachno, dyrektor Polskiego Biura Turystycznego w Wiedniu. W tym tygodniu wyjeżdża z Berlina do Poznania. Rozmawialiśmy z ekspertem ds. turystyki na temat jego kampanii.

Pan. Blagno, co Cię zainspirowało do wsiadania na rower?

Na co dzień jestem dyrektorem Polskiego Biura Turystycznego w Wiedniu. Biuro Turystyczne zajmuje się promocją Polski jako kierunku wypoczynku w Austrii i Szwajcarii. Myślałem o środkach mających na celu wyjaśnienie bliskości Polski ze Szwajcarami i Austriakami. Urzędnicy tacy jak ja zazwyczaj nie są kojarzeni z działalnością sportową. Właściwie nie jestem sportowcem. Dlatego wpadłem na pomysł przejechania rowerem ze Szwajcarii przez Austrię do Polski jako zwykły człowiek. Moim celem było pokazanie, czym jest Polska: krajem otwartym, aktywnym, kochającym sport, idealnym do jazdy na rowerze.

Marcina Blachno

do osoby

Marcina Blachno Dyrektor Polskiego Biura Turystycznego w Wiedniu. Studiował zarządzanie i marketing na Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz studia podyplomowe na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

Gdzie dokładnie poszedłeś?

W 2023 roku raz jechałem z Wiednia do Krakowa i raz z Zurychu do Wrocławia. Chciałem pokazać, jak blisko jest Polska. Z Wiednia do Bielska-Białej jest bliżej niż z Wiednia do Innsbrucka. Trasy te są bardzo interesujące dla rowerzystów. Co chcę pokazać w akcji: Każdy może wsiąść na rower i pojechać do Polski, niezależnie od tego, czy jest to sportowiec, urzędnik czy pracownik. Podczas moich podróży pokazuję nie tylko piękne trasy, ale i ciekawe miejsca.

Teraz jedziesz rowerem z Berlina do Poznania. Dlaczego Berlin-Possen?

Dla mnie przyjęcie kolejnego trzeciego kraju niemieckojęzycznego za punkt wyjścia było logicznym kolejnym wyzwaniem. W ciągu jednego dnia rowerem może pokonać 280 kilometrów. W podróży korzystam z aplikacji Komoot, która świetnie sprawdza się podczas pieszych i rowerowych wycieczek. Twórcy aplikacji mają siedzibę w Poczdamie. Zapraszam zatem wszystkich Niemców, aby wsiedli na rowery i pojechali do Polski.

READ  Wojna na Ukrainie: Pan Scholes, przeczytaj ten tekst w drodze do Kijowa - Polityka zagraniczna

Polska i rower – czy to idzie w parze?

Tak, infrastruktura jest coraz lepsza, czy to polskie drogi, wydzielone ścieżki rowerowe na obrzeżach, czy ścieżki rowerowe w miastach. Wycieczki można połączyć z przejażdżkami po pięknych rezerwatach przyrody. Dzięki aplikacji Komoot możesz wybrać trasę, którą chcesz podróżować – niezależnie od tego, czy chcesz jechać szybciej, czy cieszyć się pięknem krajobrazu.

Czy jazda rowerem po Polsce jest bezpieczna?

Tak, zdecydowanie. Mogę mówić z własnego doświadczenia. Jazda po wiejskich drogach wydaje mi się bezpieczniejsza niż w mieście. Kultura rowerowa w Polsce stale ewoluuje. W zeszłym roku w Polsce powstało 13 000 kilometrów ścieżek rowerowych. Oznacza to wszystkie możliwe trasy rowerowe, w tym ścieżki jednopasmowe, czyli jednopasmowe drogi rowerowe. Powstało wiele nowych, ciekawych tras, zwłaszcza dla rowerzystów górskich. Trasy te zlokalizowane są głównie na południu Polski, w pobliżu gór i lasów. Nie musisz się martwić o nadjeżdżające pojazdy na jednym torze. Są piękne trasy pomiędzy Niemcami, Polską i Czechami. Miłośnicy rowerów górskich powinni wypróbować aplikację Trailforks. Jest więcej wskazówek Nasza strona główna.

A co z pozami? W Poznaniu było wiele placów budowy.

Nie są teraz. Rynek w Poznaniu jaśnieje nowym blaskiem i prace budowlane na nim dobiegły końca. Ale Poznań warto odwiedzić nie tylko ze względu na historyczne centrum miasta. Można wspaniale odpocząć nad Jeziorem Maltańskim, które znajduje się w zasadzie w centrum miasta. Szczególnie zapraszam wszystkich berlińczyków do odwiedzenia Poznania wiosną i latem.

Czy masz ulubione miejsce w Polsce?

Morze Bałtyckie i plaże są przepiękne. Pewnie widziałem gdzieś na południu Hiszpanii plaże dorównujące polskim plażom. Polecam także wizytę na Mazurach, krainie tysiąca jezior. Mazury to świetny teren dla miłośników jazdy na rowerze. Niemcy są dla nas, jako turystów, bardzo ważnymi partnerami. Łączy nas historia, granica. Mam więc nadzieję, że będziemy nadal rozwijać te linki. W Polsce każdy znajdzie coś dla siebie. Polska ma rzeki, jeziora, morze, niesamowite miasta, takie jak Kraków i Warszawa, ale także niesamowite górskie krajobrazy i szlaki turystyczne. Zapraszam wszystkich Niemców do skorzystania z oferty.

READ  Parlament Państwa: Uroczystość Partnerstwa z Województwem Wielkopolskim

Czy masz jakieś uwagi? Napisz do nas! [email protected]

Continue Reading

Top News

Dokument FDP ws. emerytur i pieniędzy obywateli – potencjalne konsekwencje dla 250 tys. emerytów

Published

on

Dokument FDP ws. emerytur i pieniędzy obywateli – potencjalne konsekwencje dla 250 tys. emerytów
  1. Strona główna
  2. Handlowy

Naciskać

FDP chce nałożyć surowsze sankcje na tych, którzy w 63 roku odmawiają wypłaty pieniędzy obywateli i rezygnują z emerytur. Ale jakie faktycznie będą skutki tych działań?

Berlin – FDP Nowy projekt uchwały Zarządu Partii wznowił dyskusję na temat polityki społecznej partii Sojusz na temat sygnalizacji świetlnej sprowokowany W projekcie partia postulowała surowe kary w świadczeniu obywatelskim dla tzw. „całkowitych odmawiających” i położenie kresu tzw. „emeryturze w wieku 63 lat”. Sekretarz Generalny T SPD Plany wyjaśnił w wywiadzie dla Codzienne lustro Jako „obrazę personelu”.

Rekomendacje FDP: Obniżki świadczeń obywatelskich dla totalnej opozycji

Plany FDP dotyczą pieniędzy obywateli i „emerytury w wieku 63 lat”. „Kto na przykład nie dopełnia obowiązku współdziałania w interesie obywateli, bez uzasadnionej przyczyny odmawia rozsądnej pracy, zostanie natychmiast obniżony o 30 procent zasiłku” – czytamy w tekście pierwotnego artykułu. Zgłoszone przez Niedzielne zdjęcie zgłoszone. W dokumencie wyraźnie wymieniono „tzw. miejsca pracy za jedno euro” jako pracę uczciwą.

Prezydium FDP w dalszym ciągu domaga się wyczerpania możliwości stosowania dotkliwych sankcji „aż do całkowitego anulowania świadczeń”. Ponadto wysokość świadczeń nie powinna początkowo dalej wzrastać, a politycy nie powinni decydować się na żadne nowe świadczenia socjalne przez co najmniej trzy lata.

Przewodniczący federalny FDP Christian Lindner przemawia na 77. Zwyczajnym Kongresie Partii Państwowej FDP Nadrenia Północna-Westfalia. © Roberto Pfeil/dpa

FDP wypowiadała się przeciwko możliwości przejścia na emeryturę w wieku 63 lat, powołując się na niedobór wykwalifikowanych pracowników. Niemcy nie mogą wcześniej przejść na emeryturę. Zamiast tego liberałowie opowiadają się za środkami uatrakcyjniającymi wiek emerytalny poprzez eliminację składek pracodawcy na ubezpieczenie na wypadek bezrobocia po osiągnięciu ustalonego progu pracy. Ponadto FDP ponawia swój apel o lepsze opodatkowanie pracy w godzinach nadliczbowych.

Przechodzenie na emeryturę w wieku 63 lat: każdego roku 250 000 osób przechodzi na wcześniejszą emeryturę

Liczba „całkowitych niedowiarków” jest bardzo mała. Z całą pewnością można spekulować na temat konsekwencji propozycji FDP, gdyż obecnie jest mało prawdopodobne, że zostaną one wprowadzone w życie z taką intensywnością, jakiej domagają się liberałowie. Jeśli jednak chodzi o cięcia dla osób otrzymujących świadczenia obywatelskie, ze statystyk wynika, że ​​dotyczy to bardzo niewielu osób. Nowe dane agencji zatrudnienia, zgłoszone przez Editorial Network Germany (RND), pokazują, że tylko 0,4 procent wszystkich beneficjentów świadczeń obywatelskich może zostać dotkniętych obniżkami świadczeń z powodu odmowy pracy. Podobne liczby ustalano w przeszłości: odsetek osób uznawanych za „całkowicie odmawiających przyjęcia” waha się od 0,8 do dwóch procent.

READ  Polska: nagle ulubiony kraj uchodźców

Te drastyczne obniżki świadczeń nie mają rzeczywistego znaczenia dla codziennego życia osób otrzymujących świadczenia cywilne.

Zniesienie tzw. „emerytury po 63. roku życia” odzwierciedla inną sytuację. O rentę z tytułu ubezpieczenia długoterminowego mogą się ubiegać osoby, które przez 45 lat opłacały składki na fundusz emerytalny. Każdy, kto opłacał składki przez tak długi okres, może otrzymać emeryturę bez potrąceń przed osiągnięciem standardowego wieku emerytalnego. Zatem w 2023 roku będzie to około 256,5 tys. osób.

o godzinie pierwszej Zniesienie „emerytury po 63. roku życia”. Można sobie wyobrazić różne scenariusze. Niewielka liczba z 250 000 osób korzystających z wcześniejszej emerytury prawie na pewno będzie pracować do osiągnięcia standardowego wieku emerytalnego. Inna część prawdopodobnie zamiast tego zgodzi się na ulgi i poprzestanie na niższej emeryturze. Nie jest zatem jasne, czy inicjatywa FDP faktycznie doprowadzi do zatrudnienia większej liczby osób. Możliwe jest również, że w wyniku niższych emerytur w późniejszych latach więcej osób popadnie w ubóstwo w starszym wieku. Tutaj często występuje kombinacja dwóch scenariuszy.

Z treścią z AFP

Continue Reading

Top News

Dlatego też poseł do parlamentu landu Heidenheim Martin Krath był gościem w Polsce

Published

on

Dlatego też poseł do parlamentu landu Heidenheim Martin Krath był gościem w Polsce

poseł do parlamentu stanowego z okręgu Heidenheim Martin Krath, minister gospodarki dr. Nicole Hoffmeister-Kraud w Polsce. W pracy Grath zbierała wrażenia i inspiracje do swojej pracy jako rzeczniczka ds. polityki rzemieślniczej w Grupie Parlamentarnej Zielonych. Trzydniowa wizyta miała na celu pogłębienie istniejących powiązań gospodarczych i otwarcie nowych możliwości współpracy w branży rzemieślniczej. „Nasz przemysł rzemieślniczy jest synonimem jakości i innowacji. Ważne jest, aby te mocne strony wymieniać z naszymi polskimi partnerami” – mówi Krath. „Widzę potencjał do dalszego rozwoju naszej współpracy w obszarach zrównoważonego budownictwa i energii odnawialnej.”

Ucz się od sąsiada

W skład delegacji weszli przedstawiciele branży metalurgicznej, elektrycznej, budowlanej i wyposażenia wnętrz oraz rzemiosła artystycznego. Podczas wizyty w Warszawie i Wrocławiu odwiedzili innowacyjne projekty i instytucje. „Wizyty w różnych przedsiębiorstwach rzemieślniczych i dyskusje z ekspertami z sąsiedniego kraju to świetna platforma do dyskusji nad innowacyjnymi podejściami i technologiami, które są korzystne zarówno dla Badenii-Wirtembergii, jak i Polski” – mówi Grath.

Zmiany polityczne w Polsce są mile widziane

„Niektóre plany zastąpionego rządu wywarły poważną presję na stosunki z Unią Europejską (UE). Stanowiły zagrożenie dla bezpieczeństwa prawnego kraju. Bardzo się cieszę, że nowy rząd zmienia tutaj kurs i Z radością przyjmuję decyzję Komisji Europejskiej o uwolnieniu zamrożonych środków z funduszu odbudowy na rzecz Polski” – powiedział o rozwoju sytuacji najnowszy polityk polityczny Hoffmeister-Kradt.

Według Martina Gratha Polska jest ważnym partnerem w Europie, a wspólne inicjatywy i projekty pomagają wzmacniać regionalną gospodarkę i wspólnie stawiać czoła przyszłym wyzwaniom. Wizyta podkreśliła znaczenie Polski jako jednego z najważniejszych partnerów handlowych Badenii-Wirtembergii oraz rolę rzemiosła jako kluczowego sektora współpracy dwustronnej.

Niezdefiniowany niezdefiniowany

READ  Mężczyzna skacze na śmierć na ratuszu w Augsburgu - przechodnie muszą wszystko zobaczyć
Continue Reading

Trending