Connect with us

Economy

Analina Burbuk: Strategowie Unii Europejskiej są zaskoczeni kandydatem zielonego kanclerza

Published

on

Przez dobre pół godziny na konferencji prasowej Christine Lagarde panowała dobra nuda. Szef Europejskiego Banku Centralnego nie ma wiele do powiedzenia ani o zakupach zabezpieczeń koronawirusa, ani o kluczowej stopie procentowej.

Ale wtedy pojawia się pytanie K.

Francuska dziennikarka chce wiedzieć, co tak naprawdę myśli o tym, że niemieccy Zieloni właśnie podskoczyli na trampolinie przez 40 lat, bez żadnego rządowego doświadczenia z kandydatem na kanclerza. A co myśli Lagarde o tym, że Annalena Baerbock może wkrótce stanąć na czele największej gospodarki w Unii Europejskiej.

Lagarde może teraz zrobić to, co zawsze robią wysocy rangą urzędnicy unijni, gdy są pytani o wyniki przyszłych wyborów w państwach członkowskich: mów przyjacielsko, nic nie mów.

Ale Lagarde nagle się obudził.

Sporty wyczynowe, czy to pływanie synchroniczne, czy skoki na trampolinie, mogą dać „ducha współzawodnictwa, grubą skórę i pragnienie lepszych wyników”, co jest entuzjastą Francuzki. „Tak jest wyraźnie w przypadku pani Burbock”. Poza tym nie musisz mieć siwych ani białych włosów, aby brnąć w politykę, jak wskazują notatki 65-latki, jej srebrna głowa. Poza tym klimat i ochrona środowiska są ważne dla Baerbock, tak jak Ty.

Nagłe pochwały prezesa Europejskiego Banku Centralnego są obecnie wyjątkiem w Brukseli. Odkąd Zieloni, Burbock, wystawili swojego kandydata na kanclerza i partie związkowe, a ich kandydat Armin Lachit nękał w sondażach, wielu w centrali UE po raz pierwszy zdało sobie sprawę, że Zieloni mogą faktycznie przejąć inicjatywę w Berlinie.

W niektórych przypadkach powoduje to dużą niepewność – również dlatego, że Baerbock tylko niejasno napomknęła, co zamierza zrobić z Niemcami i Europą od czasu swojej kandydatury.

„Poważne zerwanie z obecnym rządem federalnym”.

Wielu obserwatorów w Brukseli uważa, że ​​przynajmniej będzie pewność, że nastąpią daleko idące zmiany. „Jeśli chodzi o treść, Zielona Kancelaria będzie wielkim zerwaniem z obecnym rządem federalnym” – mówi Guntram Wolff, dyrektor wpływowego Centrum Badawczego Bruegel w Brukseli. Dla Nikołaja von Onderzy, eksperta ds. Polityki europejskiej z Berlińskiej Fundacji Nauki i Polityki (SWP), byłaby to „mała rewolucja”, gdyby Zieloni nie tylko po raz pierwszy przewodzili Unii Europejskiej, ale także krajowi o największej ludność i największa gospodarka.

READ  Cele jeszcze nieosiągnięte: Nasdaq ceni akcje Tesli: obietnice Elona Muska dotyczące Autopilota nie były oszustwem, według prawnika Tesli | biuletyn Informacyjny

Ponadto w wielu dziedzinach nastąpiłaby zmiana kursu, gdyby Burbock potraktował poważnie własne zapowiedzi lub manifest wyborczy Zielonych.

  • Będzie to Polityka klimatyczna. Dopiero w tym tygodniu, po miesiącach negocjacji, Unia Europejska zdecydowała się na ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 55% do 2030 r. W porównaniu z poziomem z 1990 r. Zieloni to za mało: na poziomie UE zażądali ostatnio 60%, a dla Niemiec to za mało. powinny one wynosić 70%. Prawdopodobnie doprowadzi to nie tylko do poważnych problemów w przemyśle niemieckim, ale także w krajach Unii Europejskiej Wschodniej, takich jak Polska, które nadal są w dużym stopniu uzależnione od energii elektrycznej z węgla.

  • Ogólnie rzecz biorąc, wschód. Stanowisko Zielonych w tej sprawie ImigracjaI Zasady prawa I Prawa LGBTQ Zawiera pokaźny materiał na walkę z partnerami w Europie Środkowej i Wschodniej ”- mówi Ondarza z SWP. Jeden z unijnych dyplomatów tak to opisuje:„ Niektórzy wstrzymają oddech przed wyborami federalnymi ”.

  • w Polityka energetyczna Z kolei Burbock prawdopodobnie zderzy się z prezydentem Francji Emmanuelem Macronem, który chce nadal intensywnie wykorzystywać energię jądrową, a nawet chce uznać ją za źródło energii środowiskowej na poziomie Unii Europejskiej. Z jednej strony Zieloni chcą także „iść do przodu” w Unii Europejskiej. „To będzie prawdziwa walka”, mówi reżyser Bruegel Wolff, zwłaszcza że Burbock prawdopodobnie znajdzie się pod presją ich bazy partyjnej, która jest wrogo nastawiona do energii jądrowej.

  • Także w Obrona i bezpieczeństwo Tarcia mogą się nasilić między Paryżem a Berlinem za kanclerza Burbocka. Chociaż Burbock ogłosił w grudniu, że chciałby porozmawiać z Macronem o „silnych europejskich operacjach wojskowych”, przyznał też: „To nie będzie łatwe”. Wycofanie przez Zielonych i Burbocka całej amerykańskiej broni jądrowej z Europy oraz przystąpienie Niemiec do żądania traktatu o globalnym zakazie nuklearnym powinno z kolei wzbudzić podejrzenia państw bałtyckich i Europy Wschodniej, które czują się zagrożone przez Rosję. Przy takim stanowisku Burbock byłby również w konflikcie z NATO, które również ma swoją siedzibę w Brukseli.

  • w Polityka fiskalna Z drugiej strony należy zwrócić się do zielonego konsultanta, przynajmniej w Paryżu. „Rozwijając strefę euro, będziesz znacznie bliżej pomysłów Macrona, na przykład rozluźnienia paktu stabilności i wzrostu, niż Merkel” – mówi Onderza. W swoim manifeście wyborczym Zieloni domagają się własnego opodatkowania Unii Europejskiej i reformy przepisów dotyczących zadłużenia, aby zapobiec „nadmiernej presji na oszczędzanie” i umożliwić większe przyszłe inwestycje w Unii Europejskiej. Dla Macrona i innych szefów rządów w południowej Europie jest to prawdopodobnie muzyka, ponieważ przyjaciele „czarnego zera” Holendrów, Skandynawów i Niemców są zwykle obiektami Szatana.

  • Być może w regionie grozi największy konflikt Polityka handlowaGdzie Unia Europejska – w przeciwieństwie do większości innych ważnych obszarów polityki – ma wyłączną jurysdykcję. Zieloni odrzucają umowę o wolnym handlu z krajami Ameryki Południowej Mercosur, którą Komisja już negocjowała, ale jeszcze nie ratyfikowała, jako „szkodliwą dla środowiska”. Zgłosili nawet „znaczącą krytykę” umowy SITA z Kanadą, która jest już częściowo tymczasowa i nie chcą jej ratyfikować w obecnej wersji. „To nie prowadzi do dostatecznej stabilności dla wspólnej polityki handlowej”, krytyk Bernd Lange (SPD), przewodniczący potężnej komisji handlowej Parlamentu Europejskiego. Prawdą jest, że protekcjonistyczne tendencje występują również w innych krajach UE. A Lange ostrzega, że ​​„jeśli Niemcy zajmą takie stanowisko, strategiczny kierunek Unii Europejskiej będzie przedmiotem dyskusji”. Onderza widzi to podobnie: „Jest oczywiste, że Niemcy pod zielonym przywództwem przerzucą wagę w Unii Europejskiej na korzyść krytyków umów o wolnym handlu”.

  • Lange również dostrzega problemy Relacje ze Stanami Zjednoczonymi i Chinami Uszczelnienie, wykończenie. Zieloni chcą czegoś, co nazywa się kontrolą granic CO بض. Cła nakładane na import szkodliwy dla klimatu mają chronić unijne przedsiębiorstwa przed pułapkami konkurencji z konkurentami, którzy nie podlegają rygorystycznym wymogom UE w zakresie ochrony klimatu. Może to prowadzić do konfliktów nie tylko z Chinami i Stanami Zjednoczonymi, ale także ze Światową Organizacją Handlu. Jednak Zieloni już teraz polegają na dochodach z podatków w swoim manifeście wyborczym, aby sfinansować przyszłe inwestycje Unii Europejskiej.

READ  Sztab Generalny ogłosił sytuację na froncie w ciągu ostatnich 24 godzin | Wiadomość do bota

Baza Burbock bez wpływów w Brukseli

Jednak Burbock po prostu nie musiałaby tego zmuszać swojego partnera koalicyjnego. Również w Brukseli, przynajmniej na początku, spotkacie się z trudną sytuacją, choćby dlatego, że jest zielona.

Wśród 27 komisarzy Unii Europejskiej nie ma zielonego ani zielonego, to samo dotyczy Rady Szefów Państw i Rządów. Jeśli jej liberalni, socjaldemokraci i konserwatywni członkowie spotkają się przed szczytami UE w celu koordynacji, Burbock zostanie wykluczony.

To właśnie ją odróżnia od Angeli Merkel, która dzięki Europejskiej Partii Ludowej „na wczesnym etapie została włączona do sieci energetycznych Unii Europejskiej” – mówi ekspert Socjalistycznej Partii Robotniczej Ondarza. „W 2004 roku, jeszcze zanim została kanclerzem, Merkel mianowała Jose Manuela Barroso przewodniczącym Komisji w ramach polityki dotyczącej praktyk zatrudnienia”. Ponadto Merkel była stałym gościem w Brukseli w latach 1991-1998 jako minister ds. Kobiet, a następnie minister środowiska.

Z drugiej strony Burbuk jest bardzo tablicą w aparacie brukselskim.

Jednak niektórym wydaje się to problemem dobrobytu, biorąc pod uwagę fakt, że populiści właśnie wyparli Wielką Brytanię z Unii Europejskiej, niemal przejmując władzę we Francji, aw Polsce, na Węgrzech czy w Słowenii.

Z ministrem finansów Burbockiem Wachitem i Partią Socjaldemokratyczną Olafem Schultzem, jak powiedział urzędnik w Brukseli, proeuropejczycy są kandydatami na stanowisko kanclerza Niemiec.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Economy

VW Caddy piątej generacji: test samochodu używanego

Published

on

VW Caddy piątej generacji: test samochodu używanego

Manchen Traumwagen erkennt man erst auf den zweiten Blick. Der Caddy z VW Należy do tej kategorii. Nie dlatego, że jest ekskluzywny. Jednak jako rozwiązanie wszechstronne łączy w sobie zalety szerokiej gamy koncepcji pojazdów.

Serwis od

Notatki prawne

*Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa, oficjalnych indywidualnych emisji CO2 i, w stosownych przypadkach, zużycia energii elektrycznej w nowych samochodach można znaleźć w „Oficjalnym podręczniku zużycia paliwa”, który jest dostępny bezpłatnie we wszystkich punktach sprzedaży oraz w Deutsche Automobile Trauhand GmbH . www.dat.de.

VW Caddy gebraucht: stabile Nachfrage sorgt für hohe Preise

Das ist er: Caddy piątej generacji, wprowadzony na rynek w 2020 roku, jako kompaktowy kombi z wysokim dachem, przemawia jednocześnie do rodzin, poszukiwaczy przygód, amatorów ciężarówek i dealerów – zapewniając stabilny popyt i odpowiednio wysokie ceny użytkowania. Mówi się, że nasz pokazany na zdjęciu samochód firmy Kuhn+Witte w Buchholz/Nordheide z zaczepem do przyczepy, PDC, podgrzewanymi siedzeniami, aluminiowymi felgami i klimatyzacją kosztuje sporo, ale według standardów rynkowych 28 625 euro. Koncepcja działania modelu produkowanego w Polsce jest ściśle oparta na Golf 8 & Co, opiera się na platformie MQB-evo z Wolfsburga.

VW Caddy 1.5 TSI DSG

Inklusive aller Extras kostete unser Fotofahrzeug neu laut Schwacke-Datenbank rund 37.000 Euro.

Foto: Christoph Boris / Auto Bild

Während wir bei seinen feineren Pkw-Geschwistern immer wieder kritisieren, dass es um Verarbeitung und Materialqualität schon einmal besser stand, kann sich der uneitler gestrickte Caddy zumindest teilweise mit seinen Nutzfahrzeug-Genen rechtfertigen: Wer spontan hart zupacken können soll, dem darf das Fehlen von Softlackoberflächen und empfindlichen Veloursteppichen nicht ernsthaft angekreidet werden.

VW Caddy 1.5 TSI DSG

Viel Platz für die Passagiere und ein XL-Kofferraum sind Kaufargumente.

Foto: Christoph Boris / Auto Bild

Ausstattung: Mindestens „Life” ist empfehlenswert

Das hat er: Jako typowe dziecko Caddy odziedziczył wiele mocnych i słabych stron od swojego rodzeństwa w tym samym wieku. Praca z fotela kierowcy musi uwzględniać ogólne wysiłki firmy na rzecz cyfryzacji. Opcje wyświetlania i zakres funkcjonalności zależą od nabywcy nowego samochodu: cyfrowy zestaw wskaźników i rozwiązania nawigacyjne podlegają dodatkowej opłacie. Sterowanie różnymi funkcjami za pomocą struktur podmenu nie zapewnia żadnej wygodnej przewagi w porównaniu z poprzednią generacją.

VW Caddy 1.5 TSI DSG

Reduziertes Cockpit mit schönem Dreispeichenlenkrad. Die sonstigen Kunststoffe wirken eher robust.

Foto: Christoph Boris / Auto Bild

Welche Ausstattung sollte es sein? Die Basis ist recht nackt, ein Life mit Touch-Infotainment, lackierten Stoßfängern, Alufelgen und Dachreling darf es schon sein. Nochmals nobler sind die gehobenen Varianten Move, Dark Label und Style. Je nach Konfiguration war der Caddy mit bis zu 19 Assistenzsystemen aufrüstbar.

Carawao

Z łatwością sprzedaj swój samochód online po najlepszych cenach

Najlepsze ceny od zweryfikowanych kupujących – Osobiste porady – Bezstresowe leczenie z bezpłatnym zestawem!

Karosserieseitig glänzt der Lademeister mit seinen zwei leicht bedienbaren Schiebetüren. Am Heck gab es wahlweise eine große Klappe oder zwei asymmetrische Türen. Dank 350 Millimeter mehr Länge bietet die Maxi-Version spürbar mehr Raum an Bord (bis 3105 Liter Kofferraumvolumen) und eignet sich deutlich besser für Großfamilien und Campingprojekte.

Für den Gewerbeeinsatz gedacht und etliche Tausender billiger gehandelt werden Cargo-Versionen. Sündhaft teurer sind die Camper-Version California und die Crossover-Variante Panamericana. Gefragte Optionen wie LED-Scheinwerfer, eine dritte Sitzreihe mit zwei zusätzlichen Sitzplätzen oder das Panoramadach verursachen gebraucht empfindliche Aufschläge.

Der Caddy ist vor allem praktisch und wirtschaftlich

So fährt er: Puszka jest dzieckiem umysłu. Wiadomo to już po pierwszych kilku kilometrach. Maksymalna efektywność kosztowa była znacznie ważniejsza niż dynamika specyfikacji. Pod maską kryje się oszczędny 2.0 TDI (102 do 122 KM), żwawy benzyniak 1.5 TSI i dość dziwny 1.5 TGI z silnikiem na gaz ziemny. Nie ma wersji hybrydowych ani elektrycznych.

Der Haldex-Allrad 4Motion blieb ausschließlich dem 122 PS starken Top-TDI vorbehalten. Je nach Motorisierung gab es als Alternative zum manuellen Getriebe auch eine DSG-Version. Beim Fahrverhalten profitierte der gekonnt komfortabel abgestimmte Caddy spürbar von der Entscheidung, Starrachse samt Blattfedern in Rente zu schicken und stattdessen eine Verbundlenkerhinterachse mit Federbeinen zu verbauen. Besonders mit geringer Beladung steigert das den Fahrkomfort.

Stärken

  • Vielseitig nutzbarer, enorm großer Innenraum
  • Moderate Unterhaltskosten
  • Vielfältige Ausstattungsoptionen

Słabości

  • Basisausstattung sehr karg
  • Recht zahlreiche Kinderkrankheiten
  • Strammes Preisniveau

Vielfältige Probleme mindern den Qualitätseindruck

Das macht Ärger: Volkswagen oferuje dwuletnią gwarancję na nowy pojazd (lub dłuższą za dodatkową opłatą), trzyletnią gwarancję na lakier i dwunastoletnią gwarancję na korozję. Zwłaszcza wczesne modele cierpiały z powodu licznych mniejszych i większych błędów w obsłudze oraz problemów z oprogramowaniem, a wrażenie jakości było mieszane. Jednak VW głównie próbował wprowadzić ulepszenia.

VW Caddy 1.5 TSI DSG

Durch das nutzwertige Konzept sind Gebrauchsspuren typisch. Mängelfrei sind auch junge Exemplare nicht immer.

Foto: Christoph Boris / Auto Bild

Aus dem Feld gibt es dennoch vielfältige Problemmeldungen: Front Assist und Parksensoren sowie Fensterheber fallen aus, beim Bordinfotainment sind defekte Discover-Pro-Steuergeräte, System-Freeze, eine spinnende Navigationsfunktion, Störungen der Rückfahrkamera sowie Probleme mit Android Auto häufiger ein Thema. Bei den TDI-Motoren wurden früh als mangelhaft detektierte Glühkerzen moniert, die Schiebetüren neigen teils zu Klappergeräuschen.

Bildergalerie

Kamera

Gebrauchter VW Caddy im Test

Beim Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) sind Rückrufe wegen fehlerhaften Querlenkerhülsen, mangelhaften Sommerreifen und beschädigten Sicherheitsgurtbändern hinterlegt.

READ  Wybicie DE30 powyżej poziomu oporu 13,680 | biuletyn Informacyjny
Continue Reading

Economy

Przejęcie po upadłości: gigant Nougat FIBA ​​​​połyka Hassela, Arco i Ilz.

Published

on

Przejęcie po upadłości: gigant Nougat FIBA ​​​​połyka Hassela, Arco i Ilz.

Przejęcia po upadłości
Hussle, Arco i Els zostają połknięci przez gigantycznego Nougata Vibę

Posłuchaj materiału

Ta wersja audio została stworzona sztucznie. Więcej informacji | Wyślij swoją opinię

W lutym sieci sklepów cukierniczych Hussle, Arco i Ails ogłosiły upadłość. Tradycyjne marki mają teraz nową siedzibę w firmie cukierniczej Viba w Turyngii. Planowane jest utrzymanie około 160 oddziałów z 200 oddziałów.

Producent słodyczy Viba Sweets z Turyngii przejął sieci sprzedaży słodyczy Hussel, Arko i Eilles. Firma ogłosiła, że ​​około 160 z obecnych 200 lokalizacji trzech marek, łącznie z franczyzobiorcami, zostanie zachowanych. Zwolnionych zostanie 600 stanowisk pracy. Arko GmbH w północnych Niemczech jako sprzedawca detaliczny kawy, Hussel GmbH jako firma cukiernicza oraz Eilles GmbH & CO. KG jako sprzedawców herbaty Deutsche Confiserie Holding i na początku lutego ogłosiła upadłość. Według raportu opublikowanego wówczas przez gazetę „Wirtschaftswoche”, w trzech firmach z siedzibą w Wahlstedt w Szlezwiku-Holsztynie pracowało ostatnio około 1200 pracowników.

Arco, Husel i Iles samodzielnie ogłosiły upadłość w 2021 r. w wyniku kryzysu koronowego i ostatecznie były w stanie się uratować. Arko wraz z Eillesem objęły kierownictwo nad Hussel we wrześniu 2018 r. Fuzja ta powinna stworzyć „atrakcyjne korzyści skali” i „podstawę wspólnego wzrostu”. Firma Arko została założona w 1948 roku w Wahlstedt w Szlezwiku-Holsztynie, a Hösel w 1949 roku w Hagen. Iles nabył Arko od JJ Darboven w 2016 roku.

Burzliwe czasy ze względu na ceny kakao

„Jeśli uda nam się sprawić, że zakupy w naszych oddziałach będą dla klientów doświadczeniem, mamy pewność, że nasze sklepy specjalistyczne ugruntują swoją pozycję na rynku i pozostaną cennym elementem w atrakcyjnych centrach miast” – wyjaśnił Karl-Heinz Einhauser, udziałowiec Viba Sweets GmbH. Oraz Holger Storch w oświadczeniu.

Przejęcie ma nastąpić 1 maja tego roku. Według własnych danych Viba Sweets wzrośnie z około 450 obecnych pracowników do ponad 1000 pracowników. Powiedziała, że ​​do fuzji doszło w czasach niespokojnych gospodarczo, zwłaszcza w związku ze wzrostem cen ważnych surowców, takich jak kakao. „Zdajemy sobie sprawę, że wspólna podróż będzie trudna” – stwierdziła firma z siedzibą w Fluhse-Seligenthal w Turyngii. Słynie z produktów nugatowych marek Viba i Heilemann.

READ  Wybicie DE30 powyżej poziomu oporu 13,680 | biuletyn Informacyjny
Continue Reading

Economy

Idealna włoska katastrofa dla Stellantisa

Published

on

Idealna włoska katastrofa dla Stellantisa
  1. Strona główna
  2. Praca

Naciska

Zgiełk we Włoszech: Alfa Romeo zmienia nazwę nowego modelu samochodu w związku z interpretacją prawa Berlusconiego przez rząd Meloniego. (Kolekcja obrazów archiwalnych) © Kolekcja: obrazy dpa/SOPA za pośrednictwem ZUMA Press Wire | Vincenzo Nozzolisi // IMAGO / Belga

Po długiej przerwie w nadawaniach, Alfa Romeo wprowadza na rynek nowy model. Jednak dziwaczny spór o nazwę zmusza tradycyjnego producenta z Włoch do podjęcia drastycznych działań.

Turyn/Monachium – W dobie globalizacji producenci samochodów często produkują samochody za granicą. Również kultowa włoska marka Alfa Romeo nie jest odporny na ten rozwój, aby zaoszczędzić koszty produkcji, a tym samym sprawić, że modele będą tańsze dla klientów końcowych.

Po dwuletniej przerwie producent wprowadza na rynek nowy model Alfa Romeo Milano. Jednak na krótko przed wprowadzeniem na rynek firma-matka była zmuszona podjąć drastyczne kroki: nazwa SUV-a została zmieniona bez zbędnych ceregieli.

Alfa Romeo wyprodukowana za granicą: spór między Stellantis a Włochami

Powodem jest spór o nazwę rozpoczęty przez konserwatywny prawicowy rząd Włoch. Minister przemysłu Adolfo Orso nawiązuje do ustawy uchwalonej w 2003 roku za byłego premiera Silvio Berlusconiego: stanowi ona, że ​​produkty o „włoskim wyglądzie” muszą być również produkowane we Włoszech. W przeciwnym razie błędne byłoby twierdzenie, że produkcja odbywa się na Półwyspie Apenińskim.

Dotyczy to planowanej Alfy Romeo Milano: samochód zamiast być produkowany we Włoszech, będzie produkowany w polskiej fabryce w Tychach, a stamtąd będzie eksportowany do innych krajów – w tym do faktycznego kraju macierzystego. Wbrew części ekspertów – w tym samego Stellantisa – rząd pod przewodnictwem premier Giorgii Meloni uważa, że ​​rozporządzenie dotyczy nie tylko sektora spożywczego, ale także lokalnych marek samochodów. „Nie wolno podawać informacji wprowadzających konsumentów w błąd, dlatego samochód noszący nazwę Milan musi być wyprodukowany we Włoszech” – mówi Orso.

Junior zamiast Mediolanu: Nowy model Alfy Romeo otrzymuje nową nazwę

Ze względu na spór z rządem dotyczący nazewnictwa, Alfa Romeo ustępuje i zmienia nazwę niedawno wprowadzonego nowego samochodu, tak aby w przyszłości seria modeli nosiła nazwę Alfa Romeo Junior. „Jesteśmy w pełni świadomi, że ten moment zapisze się w historii Alfy Romeo” – stwierdził Stellantis w oświadczeniu. Wybór nazwy modelu Junior ma sens, ponieważ jest ściśle powiązany z historią naszej marki. (…) Postanowiliśmy zmienić nazwę, choć nie mamy takiego obowiązku.”

READ  Gospodarka planowa: Nowy film pokazuje, jak zmieniło się życie w Polsce

Firma wyjaśnia w Opublikowano informację prasowąże chcieli „uniknąć jakichkolwiek kontrowersji” i że zainteresowanie następstwami konfliktu z rządem włoskim było „przytłaczające”. W międzyczasie strona uległa awarii z powodu masowego napływu użytkowników. „Mediolan”, włoska nazwa Mediolanu, to miejsce narodzin producenta samochodów ALFA („Anonima Lombarda Fabbrica Automobili”), który w 1918 roku w ramach przejęcia zmienił nazwę na Alfa Romeo.

Włochy: Rząd krytykuje Stellantis za przeniesienie produkcji

Co sprawia, że ​​zmiana nazwy jest jeszcze bardziej niepokojąca z punktu widzenia wielu fanów marki: nazwa modelu Milano została wybrana w głosowaniu publiczności, aby uhonorować miasto, w którym w 1910 roku rozpoczęła się historia Alfa Romeo. Ten szum rozpoczął się od dział marketingu jest teraz na próżno. Krótkoterminowe przeniesienie produkcji z Polski do Włoch być może nie stanowiło problemu ze względu na koszty.

Niezależnie od sporu dotyczącego nazwy, Stellantis od dawna kłóci się z włoskim rządem: Stellantis jest krytykowany za to, że międzynarodowa, wielomarkowa firma montuje włoskie samochody i dostarcza komponenty za granicą, a nie w kraju.

wysoki Reutera Państwo chce zobowiązać Stellantis do produkcji we Włoszech co najmniej miliona samochodów rocznie. Oprócz Alfa Romeo, Fiata, Abartha, Lancii i Maserati, pod parasolem firmy znajdują się w kraju inne tradycyjne marki. Temat przenoszenia produkcji jest wszechobecny także w Niemczech. (BF)

Continue Reading

Trending