Connect with us

entertainment

Amazon Driver: lekkomyślny i nielegalny – transport europejski

Published

on

Amazon Driver: lekkomyślny i nielegalny – transport europejski

Film, który samojezdny pracownik transportu i instruktor jazdy Gordon Good, 45 lat z Kassel, nakręcił spontanicznie tydzień przed Wielkanocą i został zaczerpnięty z jego własnej strony po dużej krytyce w mediach społecznościowych, nadal jest odtwarzany na innym koncie i teraz ma więcej Od 16 000 wyświetleń. pokazuje jeden Wypadek z maksymalnym wykroczeniem drogowym 12 kwietnia Na autostradzie A7 w pobliżu Kassel w kierunku południowym. Tego dnia Güde prowadził szkolną ciężarówkę ze środkowym siedzeniem z dwoma pedałami z wykształconym kierowcą, który zdał już prawo jazdy CE w ramach przyspieszonych podstawowych kwalifikacji.



„Chcieliśmy udać się do obszaru serwisowego Kassel-Ost, aby przećwiczyć tam manewr”, powiedział mi Güde przez telefon. „Byliśmy już na pustym pasie do zjazdu, a ciężarówki mijały nas co sekundę prawym pasem, który był wąski ze względu na plac budowy. Nagle zauważyliśmy, że naczepa ze znanymi niebieskimi naczepami Amazon jest powoli zastanawiając się na ślepo nad A7. Musieliśmy podjąć decyzję z sekundy na sekundę.”


zwroty polaryzacyjne

Sam film, a przede wszystkim wypowiedzi Judda, który zarejestrował wypadek automatycznie swoim smartfonem – i automatycznie za pomocą kamery samochodowej zainstalowanej w ciężarówce – spolaryzowały się przede wszystkim głośnymi obelgami, którymi Judd pod adresem swojego uczonego kierowcy, że jest kompletnie szalony w rzeczywistość. I zagrażające życiu manewry, na których zawieszali się kierowcy ciężarówek, jak się okazuje na końcu. Goody natychmiast zgłosił incydent policji Bonatal Highway, co zostało potwierdzone przez Komendę Policji w Kassel. „Wspomniany film jest znany naszym kolegom z odpowiedzialnego posterunku policji w Punatal” – mówi. Odpowiednie śledztwa zostały rozpoczęte i są w toku.Jak słusznie opisano, przestępstwo „zagrożenia ruchu drogowego” wymaga narażenia innych osób lub mienia innych osób o dużej wartości, czyli „specyficznego niebezpieczeństwa”. zweryfikował, czy zachowanie kierowcy może prowadzić do wstępnego podejrzenia o takie postępowanie przestępcze wykraczające poza wykroczenie administracyjne”.


Amazon prowadzi dochodzenie w sprawie incydentu

Jedno jest pewne: była to jedna z kilku tysięcy naczep Amazon zarejestrowanych obecnie w Krefeld. Opierając się na moim doświadczeniu z operacjami logistycznymi Amazon, będzie dwóch kierowców albo z Białorusi, a może nawet z Ukrainy. Z moich badań od lat wiadomo, że używają swoich białych neutralnych furgonetek do transportu towarów między niemieckimi i międzynarodowymi centrami dystrybucyjnymi tego giganta handlu internetowego dla dużych litewskich i polskich firm spedycyjnych na niepewnych warunkach. Klip oczywiście szkodzi wizerunkowi firmy. Biuro prasowe Amazon Germany natychmiast odpowiedziało na pytanie: „Badamy w sprawie tego incydentu”. „Nie akceptujemy takiego zachowania naszych partnerów i podejmiemy działania po zakończeniu dochodzenia”. Następnie przedstawię konkretne działania, które zostaną podjęte.


READ  Zysk z choroby Parkinsona: „Mam nadzieję, że tabletki działają szybko”

Dyskusja na temat zachowania instruktora jazdy

Ja też – z mojego bezpiecznego biurka – skrytykowałem sam film i zadałem pytanie, dlaczego Güde nie został w ogóle obsadzony, a nie sfilmowany. Jako dziennikarz otrzymałem różne odpowiedzi, aby w sposób zgodny z prawem uporać się z bardzo złożoną sytuacją na drogach. Jak konsultant ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego Wilfried Bock z Lauenau: „W sytuacjach stresowych nie zawsze łatwo jest znaleźć najlepsze możliwe rozwiązanie”, mówi Bock, „dlatego podczas symulacji wypadku i awarii zawsze tworzę listę kontrolną z zawodowymi kierowcami podczas symulacji wypadku i awarii, którą polecam w dzienniku książka na stronie Najpierw.” jako film edukacyjny na później. „Oczywiście, że nie możemy o tym myśleć”, powiedziała mi Jodi. „Musieliśmy tylko zobaczyć, że możemy sami wyjść z sytuacji bez narażania się na niebezpieczeństwo. Ponieważ staliśmy na środku wyjścia.”


Jednak Bock narzeka: „Komentarze instruktora jazdy są absolutnie bezwartościowe z edukacyjnego punktu widzenia i całkowicie szkodzą klimatowi ruchu poprzez zamieszczanie w Internecie. Wątpliwe jest, czy instruktor jazdy musiałby zejść, czy też musiałby nawet uniemożliwić kierowcy Amazon robienie swoich rzeczy, ponieważ musiałby zostawić wyuczonego kierowcę samego, aby to zrobił”. W zasadzie Bock podkreśla, że ​​ważne jest również zapobieganie niebezpieczeństwu, a nie tylko wskazywanie tego. Po zmianie sterownika prawdopodobnie musiał ostrożnie wchodzić w pole widzenia kierowcy Amazona i w ten sposób zapobiegać cofaniu. Zamiast tego wyprzedza ciężarówkę z prawej strony, w martwy punkt, stwarzając w ten sposób dodatkowe zagrożenia: „Dobry instruktor jazdy zamieniłby tę sytuację w „wycieczkę edukacyjną”; Okazało się jednak, że to niebezpieczny „pusty lot”. Jak powiedziałem, jest to również domyślne.


Kwestia ochrony ubezpieczeniowej

A co jeśli? Co by się stało, gdyby kierowca Amazona kontynuował swoją podróż w ciemno na A7, a następna ciężarówka uderzyłaby w niewidoczny tył naczepy i doszłoby do poważnego wypadku? Czy Jody lub jego uczony kierowca mogli zapobiec dalszemu cofaniu się – a może powinni? W odpowiedzi na to konkretne pytanie Siegfried Brockmann, szef badania wypadków w firmach ubezpieczeniowych w Berlinie, napisał do mnie: „Moim zdaniem manewr taki jak ten, który przedstawiłem, był konieczny, aby uniknąć niebezpieczeństwa ze strony ogółu społeczeństwa” – powiedział mi Brockmann. . „Fakt, że te minęły, jest niewytłumaczalny. Gdyby stał blisko niego, ciężarówka Amazon nie byłaby w stanie toczyć się z powrotem na autostradę. Gdyby nadal próbował to zrobić, ciężarówka Amazon byłaby przyczyną a firma ubezpieczeniowa musiałaby wziąć odpowiedzialność za wszystkie szkody, które się wydarzyły”. Niemiecka ciężarówka dogoniła”. Ale tutaj również, co zrozumiałe, mówi Jodi: „Celowo trzymaliśmy się na dystans. Dla samoobrony. Ponieważ wtedy ciężarówka prowadzi nas od tyłu do tyłu i właśnie tę ratującą życie odległość ostatecznie przegapiamy”.


READ  Dieter Bohlen „planuje wielkie rzeczy” z „DSDS” i „Das Supertalent”

Ocena prawna ruchu

Dlatego w tym miejscu cieszę się z krótkiej oceny prawa o ruchu drogowym dokonanej przez profesora Dietera Müllera z IVV Bautzen jako prawnika drogowego i komentatora art. 18 StVO (Ruch drogowy – kluczowy komentarz do prawa o ruchu drogowym, Luchterhand Verlag, Kolonia). Pierwszy kierowca ciężarówki Amazona.


„Cofanie na zjeździe z placu budowy autostrady, który jest już szczególnie narażony na wypadki, jest wykroczeniem administracyjnym zgodnie z art. 18 ust. katalog mandatów (BKat) i zgodnie z załącznikiem 13 ustawy o prawie jazdy prowadzi do wpisu z punktem w Rejestrze Umiejętności Kierowcy. Następuje nieco później, ale w tym samym miejscu, drugie naruszenie art. 18 (7) StVO, który zgodnie z nr 83.3 Katalogu mandatów (BKat) podlega karze grzywny w wysokości 200 euro i jednomiesięcznemu zakazowi prowadzenia pojazdów, a zgodnie z załącznikiem 13 ustawy o prawie jazdy również prowadzi do punktu w historii jazdy.


Należy również sprawdzić, czy istnieje szczególne niebezpieczeństwo (prawie błędne), które może prowadzić do oceny podejrzenia wykroczenia drogowego zgodnie z art. 315c § 1 pkt 2 f kk. „Przede wszystkim zostało to zademonstrowane z punktu widzenia ofiary poprzez użycie hamulców i manewrów wymijających w celu uniknięcia wypadków oraz z punktu widzenia sprawcy poprzez bardzo małe odległości boczne innych pojazdów. każde takie hamowanie lub wymijanie na nagraniu, które wskazuje, że coś poszło nie tak w pobliżu, ale widzę bardzo małe odległości boczne dla przejeżdżających pojazdów. Jednak, jak powiedziałem, będzie to musiało zostać dokładnie zbadane przez policję. podejrzany przez Amazon nie stanowi żadnego problemu dzięki nagraniom filmowym z tablicami rejestracyjnymi i personelem Kierowca i pasażer z przodu.


Rola instruktora jazdy

Teraz o zachowaniu osoby, która nakręciła wideo. Zgodnie z art. 2 ust. 15 Kodeksu ruchu drogowego instruktor jazdy jest kierowcą pojazdu. Pasażer nie narusza jednak § 23 ust. 1a StVO. Jednak instruktor jazdy musi być odpowiedni technicznie i pedagogicznie zgodnie z § 2 ust. 1 nr 3 ustawy o instruktorach jazdy. Wymaga to m.in. rzetelnej i obiektywnej oceny każdej sytuacji drogowej oraz odrzucenia wszelkich nasilających się zachowań, zwłaszcza w stosunku do osoby szkolonej na praktycznych lekcjach nauki jazdy. „To się nie udaje”, mówi Muller, jak udokumentowano dosłownie w filmie, oceniając zachowanie za pomocą kilku przekleństw. Praktycznie rzecz biorąc, instruktor jazdy może wyjść i ostrzec kierowcę ciężarówki, aby postępował zgodnie z przepisami.”


Tylko policja ma prawo

Ale! „On nie ma do tego prawa” — zapewnia Mueller. Ponieważ uprawniona jest tylko policja (§ 36 StVO). Aby zapobiec obecnej niebezpiecznej sytuacji, takie niewłaściwe zachowanie (teoretycznie możliwe jest naruszenie § 18 ust. 9 StVO, ponieważ instruktor jazdy może stać się pieszym na autostradzie bez pozwolenia) ze strony instruktora jazdy. uzasadnione zgodnie z § 16 OWiG, ponieważ pomoże obronić się przed zagrożeniami dla życia i kończyn innych. „Jednak można to ćwiczyć tylko wtedy, gdy nie stwarza to nowych zagrożeń dla ciebie lub innych. Ogólnie rzecz biorąc, mieliśmy dużo szczęścia, ponieważ nie doszło do poważnego wypadku drogowego.”

READ  MeToo w Polsce – Aktorki podnoszą głos


Jeden z siedmiu grzechów głównych

To czysty przypadek, ale filmik doskonale wpisuje się w obecną debatę polityczną na temat niedoboru kierowców ciężarówek, który dodatkowo pogłębia kryzys na Ukrainie. Dzisiejsza gazeta „Berliner Tagesspiegel” donosi: „Rząd federalny stara się umożliwić ukraińskim kierowcom pracę w Niemczech. Oliver Luksic, parlamentarny sekretarz stanu w Federalnym Ministerstwie Transportu (BMDV) kierowany przez FDP, ogłosił wczoraj transport porozumienie z Dnia Logistyki stwierdzające, że Uznawanie ukraińskich praw jazdy i certyfikatów kompetencji. Celem jest, aby „ludzie mogli przyjeżdżać do nas i pracować tutaj bezpośrednio” – powiedział Luksic podczas uroczystości Niemieckiego Stowarzyszenia Logistycznego (BVL).


Tak podsumowuje moją debatę Dieter Schaefer, wieloletni szef policji drogowej w Mannheim i współzałożyciel inicjatywy „Obudź się szeroko przy 80 km/h”. Stwierdza również jasno: „Kierowca Amazona popełnia jeden z siedmiu grzechów głównych 315c StGB, rażąco naruszając ruch drogowy i lekkomyślnie”, mówi Schaeffer. „Aby przestępstwo było naprawdę niebezpieczną sytuacją, oznacza to, że szkoda prawdopodobnie wystąpiła i musi zostać udowodniona. Ta próba nie podlega karze, ale jest to poważne wykroczenie administracyjne według 18 StVO.”



Mrożący krew w żyłach dokument

To, czy instruktor jazdy powinien wkroczyć, mówi Schaefer, zależy od tego, czy ma on pozycję prawnego poręczyciela i czy naraża się na oskarżenie za niedziałanie. Dotyczy to działań wykształconego kierowcy, ale nie zachowań na drodze osób trzecich. „Nie musi zapobiegać niebezpiecznej sytuacji drogowej, nawet jeśli istnieje ryzyko poważnego wypadku. Obrazuje sytuację i ułatwia dochodzenie stanu, zgłaszając to. Etycznie musi wziąć na siebie odpowiedzialność i pogodzić się z jego etyka zawodowa, że ​​praktyczne zamknięcie luki zdecydowanie zapobiegłoby poważnym szkodom”.


Z drugiej strony, jak przekonuje Schaefer: „To mrożący współczesny dokument o kwalifikacjach niektórych kierowców dla nisko opłacanych pracowników. Mają rację, ale musimy zastanowić się, jak wyostrzyć radar ryzyka kierowcy nawet w tak ryzykownych firmach Więc wolę, żeby Amazon Logistics był partnerem sieciowym promującym ideę Maxa Achtziga niż publiczne zawstydzanie. Kierowcy tych firm też mają krewnych i chcą przeżyć. Po prostu nie wiedzą nic lepszego.”


Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

entertainment

Wspaniała garderoba mamy: Carys w sukience Catherine Zeta-Jones | rozrywka

Published

on

Wspaniała garderoba mamy: Carys w sukience Catherine Zeta-Jones |  rozrywka

Dieses Design treibt noch einmal die schönsten Blüten! Promi-Spross Carys Douglas (21) hat sich einen ganz besonderen Schatz aus dem Kleiderschrank ihrer Mutter Catherine Zeta-Jones (54) gepflückt: Eine zarte Robe der Luxusmarke Ungaro, die sie für ihre Geburtstagsparty zum 21. wählte!

Das roséfarbende Seidenkleid im Negligé-Stil mit floraler Stickerei schmeichelt nicht nur Carys’ Kurven, sondern brachte auch schon Mama Catherine zum Strahlen – als ihre Tochter noch gar nicht auf der Welt war.

Einen Schmatzer und zwei Blüten für das Geburtstagskind. Wer Carys’ Blumenkavalier ist, ist nicht bekannt. Er hat aber Ähnlichkeit mit ihrem Bruder Dylan

Foto: carys.douglas/Instagram

Die Schauspielerin trug das Kleid 1999 bei den „MTV Music Awards“ in Santa Monica. Damals wählte Catherine Zeta-Jones für ihre braune Mähne eine offene, leicht wellige Frisur und dezentes Make-up. Ein Style auf den nun auch Carys setzt.

Mama als Stilvorbild: Catherine Zeta-Jones strahlte 1999 in dem Ungaro-Kleid

Mama als Stilvorbild: Catherine Zeta-Jones strahlte 1999 in dem Ungaro-Kleid

Foto: FilmMagic, Inc

Von Mama gab es fürs Töchterchen nicht nur das perfekte Outfit, sondern auf Instagram auch zuckersüße Worte: „Du bist die Freude meines Lebens. 21 Jahre, in denen ich dich zu der unglaublichsten Frau wachsen sehe, sind ein von Gott gegebenes Geschenk, das ich nie für selbstverständlich halte und jeden Tag meines Lebens schätze. Danke, dass du du bist. Ich liebe dich von ganzem Herzen.“

Diese süße Erinnerung mit ihrer Tochter teilte Catherine auf ihrem Instagram-Account

Diese süße Erinnerung mit ihrer Tochter teilte Catherine auf ihrem Instagram-Account

Foto: catherine.zetajones/Instagram

Gerade erst packte auch Carys’ Papa Michael Douglas (79) über das innige Familienverhältnis zwischen ihm, seiner Frau und den zwei gemeinsamen Kids Carys und Dylan (23) aus. Dabei verriet er in der „Today“-Show, dass er und seine Frau für mehr Zeit mit ihrem Nachwuchs auch mal zu Bestechung greifen.

„Wir verführen sie mit schönen Orten“, plauderte er aus und betonte, dass es ein großes Glück sei, dass sowohl Carys als auch Dylan noch mit ihren Eltern reisen. In den letzten Monaten war die Familie zusammen in Palm Springs, in Indien und auf Capri.

Kürzlich besuchte der Schauspieler auch die Brown-Universität in Rhode Island, wo er seine Tochter (studiert Internationale Beziehungen und Film) zum Elterntag begleiten wollte. Das Problem? Er wurde am Einlass aufgehalten: „Mir wurde mitgeteilt ,Sorry, es ist nicht Großeltern-, sondern Elterntag!‘ Worauf ich dann ,Ich bin ein Elternteil!‘ gesagt habe!“ AUTSCH!

Catherine Zeta-Jones 2022 mit Sohn Dylan

Catherine Zeta-Jones 2022 mit Sohn Dylan

Foto: joce zerojack/Bauergriffin.com / MEGA

Continue Reading

entertainment

Polskie Maskotki Gejowskie: Lolek i Bolek przyjechali do Iranu

Published

on

Polskie Maskotki Gejowskie: Lolek i Bolek przyjechali do Iranu

Polska maskotka gejowska
Lolek i Bolek przyjechali do Iranu

Kiedy „Żelazna kurtyna” zamknęła drogę Polakom, podróżowali po całym świecie: Lolek i Bolek stali się także gwiazdami kreskówek programów dla dzieci w Niemczech. Nawet w Iranie obaj znaleźli miłosierdzie surowych duchownych. Mają teraz pięćdziesiąt lat.

Pomnik Lulka i Bolka w Bielsku-Białej.

Pomnik Lulka i Bolka w Bielsku-Białej.

(Zdjęcie: Niemiecka Agencja Informacyjna)

Ciemne oczy, wesoły śmiech, odstające uszy: Lolik i Bulik swoimi podróżami i przygodami już od 50 lat zadziwiają dzieci na całym świecie. Postacie z kreskówek stanowią od 1963 roku jeden z najpopularniejszych telewizyjnych eksportów Polski, przekraczający wszelkie granice polityczne i ideologiczne. Jej 50. urodziny są obecnie oficjalnie obchodzone w miejscu jej urodzenia w Bielsku-Białej, w południowo-zachodniej Polsce.

Można je oglądać w programach dla dzieci w Niemieckiej Republice Demokratycznej, a także w telewizji zachodnioniemieckiej. Nawet gdy po rewolucji irańskiej większość filmów animowanych została zakazana w irańskiej telewizji, Lolek i Bolek zyskali przychylność radykalnych duchownych islamskich. Bracia zostali tymczasowo „adoptowani” jako maskotki przez polski ruch gejowski.

Znany nawet w Indiach

Pierwsi wielbiciele Polka i Polka, którzy śledzili przygody braci w Polsce od 1963 roku, a wkrótce potem w siostrzanych krajach socjalistycznych, a także z zachodnim wrogiem klasowym, już dawno zostali rodzicami, a nawet dziadkami. Z kolei Lulik i Bulik, w przeciwieństwie do fanów z pierwszej godziny, nadal nie mają zmarszczek ani siwych włosów, ale mają fanpage na Facebooku i można je zobaczyć na YouTube. Przedszkola czy szkoły podstawowe dla Lulka i Pulka działają też w Indiach i Niemczech, a w ich „rodzinnym mieście” Bielsku-Białej od dobrych dwóch lat stoi pomnik braci.

Andrzej Orzechowski, dyrektor studia animacji w Bielsku-Białej, szacuje, że filmy Lolka i Bolka, które trwają zwykle od pięciu do dziesięciu minut, obejrzało około miliarda ludzi. „To był największy komercyjny sukces polskiego studia i animacji w historii” – mówi. „Seria dotarła do ponad 80 krajów na całym świecie, a bohaterowie są nadal rozpoznawalni”.

Pełna swoboda podróżowania

W czasach, gdy dla Polaków większość granic była zamknięta, Lolek i Bolek podróżowali po świecie, poznawali ciekawych ludzi i miejsca, a także kłócili się, jak to zwykle bywa w przypadku rodzeństwa. Bez ideologii i przemocy nigdy nie byli narażeni na podejrzenia o propagandę – klucz do ich eksportowego sukcesu. Twórcy filmu nie mogli jednak oprzeć się zapotrzebowaniu na postać, z którą dziewczyny mogłyby się identyfikować: od 1973 roku Lolik i Bulik w 30 odcinkach wyruszali na przygody i podróże ze swoją przyjaciółką Tulą.

„Ojcem” Lolka i Bolka był polski reżyser Władysław Nierebecki. Jego modelami postaci z kreskówek byli synowie Jan i Roman, którzy mieli dwanaście i dziesięć lat. „Byliśmy bardzo aktywni” – powiedział Polskiej Agencji Informacyjnej Roman Nierebecki. „Obserwowaliśmy naszego ojca i ponownie oglądaliśmy niektóre sytuacje na ekranie”.

Ale Nyirbecki był tylko jednym z trzech artystycznych ojców Lulka i Bulika – wśród twórców cyklu są także malarze Leszek Lureck i Alfred Ledwig. Po upadku komunizmu ponad 30-letnia batalia prawna o prawa autorskie i tantiemy sprawiła, że ​​przez lata przygód Lulka i Bolka nie można było pokazywać w polskiej telewizji. Ale w międzyczasie ukazało się wiele książek zawierających nowe doświadczenia braci.

READ  Małżeństwo Jörga Bilawy! Musharraf rozstał się z żoną Iriną po 23 latach
Continue Reading

entertainment

„Wielki Brat”: Trzej ekstremiści w ruchu! To nowi mieszkańcy rozrywka

Published

on

„Wielki Brat”: Trzej ekstremiści w ruchu!  To nowi mieszkańcy  rozrywka

Drei unerwartete Exits fordern nun ihre Konsequenzen.

Seit dem 4. März läuft die neue Staffel des Kult-Formats „Big Brother“ bei Sat.1. Neben dem planmäßigen Ausscheiden einiger Container-Bewohner sorgten vor allem die freiwilligen Exits für Aufruhr.

Jetzt steht fest: Drei weitere Kandidaten ziehen jetzt als Nachzügler ein – und stellen eine neue Konkurrenz für die aktuellen Bewohner dar. Alle Infos hier.

Das sind die „Big Brother“-Nachzügler

In der aktuellen „Big Brother“-Staffel ist bereits die Halbzeit angebrochen. Die Kandidaten sind von jeglichem Kontakt zur Außenwelt abgeschnitten.

Nachdem Maxime (20), Sandro (32) und Moritz (23) freiwillig das Format verließen und Angela (49) aus dem Spiel genommen wurde, entschied sich der Sender, die Regeln zu ändern: Drei Neuankömmlinge werden jetzt im Container begrüßt.

Das sind die neuen „Big Brother“-Teilnehmer:

  • Bertha (37)
  • Luanna (30)
  • Simon (30)

Bertha (37)

Bertha (37) aus Greifswald will sich den „Big Brother“-Titel sichern

Foto: Seven.One/ Julia Feldhagen

Die 37-jährige Bertha war bis 2022 als Lehrerin an einer Berufsschule tätig. Jetzt betreibt die Mutter von zwei Kindern einen OnlyFans-Account und kämpft für mehr Gleichberechtigung. Ihr Motto: „Man lebt nur einmal, also warum nicht alles geben und das Beste daraus machen?“

Luanna (30)

Luanna (30) kommt aus Hamburg

Luanna (30) kommt aus Hamburg

Foto: Seven.One/ Julia Feldhagen

Luanna (30) arbeitet als Bürokraft in einem Start-up-Unternehmen. Zu ihren Leidenschaften zählt brasilianischer Kampfsport. Von den sozialen Medien hält sie sich weitestgehend fern.

Simon (30)

Simon (30) liebt blaue Augen, aus diesem Grund trägt er Kontaktlinsen

Simon (30) liebt blaue Augen, aus diesem Grund trägt er Kontaktlinsen

Foto: Seven.One/ Julia Feldhagen

Er selbst bezeichnet sich als „charismatischen Entertainer“. Simon (30) arbeitet als Servicekraft und lebt mit seinen Eltern zusammen in einem Einfamilienhaus. Er ist leidenschaftlicher Sänger und wartete auf den großen Durchbruch.

READ  Dieter Bohlen „planuje wielkie rzeczy” z „DSDS” i „Das Supertalent”
Continue Reading

Trending