Connect with us

Tech

Aktualizacja Forza Horizon 4: Series 37, poprawka i informacje z Playground Games – Aktualności

Published

on

Dzięki Horizon Super7: High Stakes, Playground Games stawia na większe stawki i większe nagrody oraz wyjaśnia, w jaki sposób będzie wspierać grę Forza Horizon 4 teraz, gdy Forza Horizon 5 została już oficjalnie wprowadzona.

Forza Horizon 4: Series 37 Aktualizacja, poprawka i informacje z Playground GamesForza Horizon 4: Series 37 Aktualizacja, poprawka i informacje z Playground Games PowiększenieGry na plac zabaw już mają Forza Horizon 5. zapowiedzianaAle to nie znaczy, że możesz. Forza Horyzont 4 Wkrótce po lewej. Wręcz przeciwnie, obiecał, że zespół będzie nadal pracował nad identyfikacją i naprawianiem błędów.

„Po premierze gry Forza Horizon 5 planujemy sprawić, by gra Forza Horizon 4 nadal była przyjemnym doświadczeniem dla wszystkich i podamy szczegóły, gdy tylko będzie to możliwe”.

W przypadku FH4 tryb Super7 został niedawno opracowany wraz z aktualizacją Series 37, która nadal zawiera kilka poprawek. Horizon Super7: High Stakes został zaprojektowany, aby oferować graczom najtrudniejsze wyzwania z intensywnym połączeniem ryzyka i nagrody.

„W tym trybie masz szansę wygrać nagrody po każdej rundzie wyzwania i wrócić do domu z czymś miłym. A kiedy przejdziesz do następnej rundy, te nagrody, w tym bardziej ekskluzywne samochody, zyskają na wartości. Ale jeśli zdobędziesz jeden, jeśli Wyzwania nie było, wszystko zniknęło”, wyjaśnia jeden z nich.

Jako zapowiedź Serii 38 znajduje się również informacja, że ​​sezonowa playlista stanie się rodzajem mieszanki nagród, turniejów i wyzwań z poprzednich aktualizacji, począwszy od Serii 7 do Serii 32, i że gracze szukają „więcej możliwości”. W przypadku niektórych rzadkich pojazdów otrzymuj wyzwania „i ustaw” typową sezonowość.

Forza Horizon 4 – Poprawka 01.07.2021 – Uwagi:
numer wydania:
Xbox One: 1.473.435.0
Seria Xbox: 2473,435,0
Komputer: 1.473.411.2
Para: 1.473.411,0

Poprawki błędów
Naprawiono problem z zawieszaniem się Super 7 przez globalny tag.

Forza Horizon 4 – Aktualizacja 29.06.2021 – Uwagi:
numer wydania:
Xbox One: 1.472.937,0
Seria Xbox: 2.472.937,0
Komputer: 1.472.937.2
Para: 1.472.876,0

READ  To były najpopularniejsze gry w marcu 2023 roku

Nowe funkcje
Horizon Super7: wysokie stawki
High Stakes pozwala graczom podejmować jedne z najtrudniejszych wyzwań, jakie oferuje Horizon Super7. Trzymaj się nerwów i zdobywaj nagrody lub zrezygnuj w miarę postępów, aby upewnić się, że Super7 nie zostanie z pustymi rękami!

Poprawki błędów
– Naprawiono błąd w Audi Quattro S1, który powodował, że kule nie były wyrównane tak, jak znajdują się z tyłu pojazdu w trybie swobodnej rozgrywki vs.
Dodano obsługę centrum kreatywnego dla Horizon Super7
— Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre osiągnięcia na Steam nie aktualizowały się poprawnie.
– Naprawiono błąd, przez który Senna, Land Rover Defender, Lambo Urus i Lego Senna nie były uwzględniane w motywie samochodu „Ulubieni w Forza”
Naprawiono błąd, który pozwalał graczom na dostęp do Horizon Super7 podczas Eliminatora.
– Naprawiono błąd, przez który niektórzy gracze nie mogli stworzyć wyzwania z powodu powiadomienia o „Nieodpowiedniej zawartości”
Naprawiono błąd, który powodował, że samochody drogowe i drivatary nie pojawiały się w grze swobodnej po umieszczeniu jakiegokolwiek rekwizytu w Konstruktorze schematów
-Naprawiono problem polegający na tym, że czas wyzwania nie jest wstrzymywany, gdy gracz jest w trybie Konstruktora schematów
Naprawiono błąd, który powodował, że edytowanie ustawień wyzwania nie resetowało wyniku czasowego, co mogło spowodować, że graczowi nie udało się zaliczyć karty wyzwania przed jej opublikowaniem
– Drobne ulepszenia stabilności

Aktualności na ten temat

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tech

RT Benchmark: Ray tracing w Diablo IV zjada FPS na śniadanie

Published

on

RT Benchmark: Ray tracing w Diablo IV zjada FPS na śniadanie

Ray tracingowi wbudowanemu w Diablo IV w patchu 1.3.5 czasami towarzyszą znaczne spadki wydajności. Testy porównawcze karty GeForce RTX 4070 w rozdzielczości WQHD pokazują do 63 procent mniej klatek na sekundę, a wpływ na czas wyświetlania klatek jest większy.

Nowe ustawienia śledzenia promieni

Diablo IV umożliwia precyzyjne dostrojenie śledzenia promieni przy użyciu czterech nowych opcji graficznych lub ustawień wstępnych, które dostosowują ustawienia śledzenia promieni do znanych ustawień jakości. W przypadku poniższych testów porównawczych ComputerBase zawsze korzystał z dobrze znanych ustawień Ultra w WQHD, a także ręcznie konfigurował ustawienia śledzenia promieni.

Nowe opcje śledzenia promieni w menu graficznym Diablo IV wraz z łatką 1.3.5
Nowe opcje śledzenia promieni w menu graficznym Diablo IV wraz z łatką 1.3.5

Oprócz opcji cieni RT (wyłączone, niskie, średnio wysokie) i odbić RT (wyłączone, niskie, wysokie), możesz także określić, czy belki powinny uwzględniać liście (włączone, wyłączone) i cząstki (włączone, wyłączone ) . .

Testy porównawcze GeForce RTX 4070

Poniższe testy porównawcze zostały zbudowane na Ryzen 9 7950X3D z kartą GeForce RTX 4070 12 GB (sterownik 551.86). Podobnie jak w przypadku testów technologii Diablo IV z lata 2023 r., jako scenę odniesienia wykorzystano wycieczkę z punktami orientacyjnymi po „Yelesnej”.

Wyniki mówią same za siebie: nawet ustawienie cieni/odbić na Niskie powodowało znaczny spadek czasu wyświetlania klatek o 35 procent, a także spadek liczby klatek na sekundę o 15 procent. Wpływ wizualny na scenę uchwyconą na zdjęciu jest niewielki. Zmienia się to na drugim poziomie, który ustawia cienie RT na „średnie”, co ma wyraźny wpływ na cienie rzucane przez narożniki domów lub niektóre większe kostki brukowe. Jednak wpływ na liczbę klatek na sekundę jest ewidentny i wynosi 33 procent, a czas renderowania klatek jest nawet o połowę krótszy w porównaniu z wyłączonym RT.

Diablo IV 1.3.5 – WQHD, ustawienia ultra

    • GeForce RTX 4070 – Wyłącz RT
      Efekty RT są wyłączone

    • GeForce RTX 4070 – RT i I
      Niskie cienie/odbicia

    • GeForce RTX 4070 – RT II
      Cienie/odbicia są średnie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT a III
      Cienie/odbicia są wysokie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT i IV
      Cienie/odbicia wysokie/wysokie + liście/cząsteczki

    • GeForce RTX 4070 – Wyłącz RT
      Efekty RT są wyłączone

    • GeForce RTX 4070 – RT i I
      Niskie cienie/odbicia

    • GeForce RTX 4070 – RT II
      Cienie/odbicia są średnie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT a III
      Cienie/odbicia są wysokie/wysokie

    • GeForce RTX 4070 – RT i IV
      Cienie/odbicia wysokie/wysokie + liście/cząsteczki

READ  Jakich premier Apple można się spodziewać w 2023 roku

Jednostka: Klatki na sekundę (FPS)

Zwiększanie efektów RT nie skutkuje już wyraźną przewagą w zrzutach ekranu, ale nadal znacznie zmniejsza wydajność.

RT/Niskie odbicia/Niskie cienie (WQHD, Ultra)
RT/Niskie odbicia/Niskie cienie (WQHD, Ultra)
Średnie/wysokie cienie/odbicia RT (WQHD, Ultra)
Średnie/wysokie cienie/odbicia RT (WQHD, Ultra)
RT/wysokie odbicia/wysokie odcienie (WQHD, Ultra)
RT/wysokie odbicia/wysokie odcienie (WQHD, Ultra)
Odcienie RT/wysokie odbicia/wysokie+ listowie/cząsteczki (WQHD, Ultra)
Odcienie RT/wysokie odbicia/wysokie+ listowie/cząsteczki (WQHD, Ultra)

Jasne, wynik wizualny może się różnić w zależności od sekwencji gry, ale biorąc pod uwagę spadek wydajności, ray tracing w Diablo IV będzie musiał być używany z zachowaniem proporcji – nawet na GeForce RTX 4000, który jest obecnie najpotężniejszą kartą do gier Seria GPU pod kątem ray tracingu. Na Radeonie RX 7800 XT liczba klatek na sekundę spada z „RT off” do „RT max”, co nie jest zaskoczeniem, nie tylko o 63, ale o 78 procent, a czasy klatek wynoszą -86 procent.

Czy ten artykuł był interesujący, pomocny, a może jedno i drugie? Zespół redakcyjny docenia wszelkie wsparcie ze strony ComputerBase Pro i wyłączonych programów blokujących reklamy. Więcej o reklamie w ComputerBase.

Continue Reading

Tech

Kometa 12P/Pons-Brook przelatuje nad nocnym niebem w Pein

Published

on

Kometa 12P/Pons-Brook przelatuje nad nocnym niebem w Pein

ból. Astronomowie z Payne ze szczególnym zainteresowaniem przyglądają się obecnie nocnemu niebu: Kometa 12P/Pons-Brook przechodzi obecnie blisko Ziemi i można ją dość łatwo obserwować przy użyciu odpowiedniego sprzętu. „Włączyliśmy go do programu na długi czas, ponieważ jest bardzo interesujący, ponieważ ma bardzo piękną strukturę ogona z turbulencjami” – mówi Wolfgang Meyrich z Astro-Stammtisch Peine.

Przeczytaj więcej dalej reklama

Przeczytaj więcej dalej reklama

Niestety, komety nie da się zobaczyć bez pomocy wzrokowych; nawet przez lornetkę widać jedynie słabą kropkę. „Niestety, podobnie jak w przypadku zdjęć w mediach, nie da się tego zobaczyć przez lornetkę” – mówi Merikh. Jego stały współlokator, Rainer José, dostarczył PAZ zdjęcie komety na nocnym niebie Peina, które wykonał przy użyciu specjalnego sprzętu. „Zrobiłem to zdjęcie z mojego obserwatorium w Tilget za pomocą teleskopu i kamery astronomicznej” – wyjaśnia.

Kometa jest już głęboko na zachodzie

Jeśli chcesz obserwować kometę, pojawia się kolejna trudność: „Wieczorem, kiedy zaczyna się zmierzch nautyczny, kometa jest bardzo daleko na zachodzie i musisz znać drogę po gwiaździstym niebie, aby znaleźć 12P/Pons-Brock przez lornetkę” – wyjaśnia Merikh. Kometa z każdym dniem coraz bardziej zagłębia się w zachodni horyzont, a po zmianie czasu krótsze okno czasowe sprawi, że będzie trudniej ją wykryć.

Przeczytaj więcej dalej reklama

Przeczytaj więcej dalej reklama

Jörg Unricht z Obserwatorium Wallgarten w Gifhorn odkrył, że do tej pory prawie nikt nie zauważył obecnej komety, która odwiedza ją raz na 70 lat. „12 P/Pons-Brooks, które ma średnicę około 30 kilometrów i którego gejzery gazu i pyłu powodują wybuchy jasności, jest uważane przez niektórych astrologów-amatorów za starszego brata słynnej Komety Halleya” – mówi. Jednak Einricht woli opisywać ją jako swojego młodszego brata, ponieważ Kometę Halleya można łatwo dostrzec gołym okiem. Ale stanie się to ponownie nie wcześniej niż w 2061 roku.

READ  Zmiana dla użytkowników Androida obowiązująca od grudnia

Następną kometę będzie można obserwować w październiku

Sprawy mogą stać się jeszcze bardziej interesujące dla opinii publicznej w październiku, kiedy oczekuje się, że następna kometa znajdzie się w zasięgu wzroku Ziemi. „To ma ogromny potencjał, aby być widocznym nawet bez pomocy wizualnych” – mówi Miric z pewnością. Plan zakłada otwarcie obserwatorium w Peiner Ratsgymnasium dla publiczności 19 października i odpowiednie wyświetlenie komety. Jednak głównym warunkiem jest, aby się z tym zgodzić: „Komety są nieprzewidywalne i w każdej chwili mogą zmienić swoją strukturę. „Mogą stać się jaśniejsze, rozbić się i wpaść w Słońce” – zauważa astronom-amator. Najlepszym tego przykładem to kometa Shoemaker Levi 9, która rozpadła się w lipcu 1994 r. „Sam mogłem ją obserwować przez mój teleskop” – mówi Meyrich, który wciąż jest pod wrażeniem tego doświadczenia.

Wskazówka: szukaj ciemnych miejsc

Ostatnią kometą, która zbliżyła się do Ziemi, była C/2022 E 3 w styczniu i lutym ubiegłego roku, która zbliża się do Ziemi tylko co 50 000 lat. Niebo było jednak wówczas bardzo zachmurzone, więc obserwacje były trudne i wymagały odrobiny szczęścia. Jörg Unricht ma kilka rad dla zainteresowanych laików: należy unikać miejsc i dlatego należy unikać oświetlenia. Jeśli to możliwe, najlepiej jest patrzeć na nocne niebo poza obszarami zaludnionymi, aby zobaczyć komety lub meteory z dala od zanieczyszczeń świetlnych.

Brzęczeć

Continue Reading

Tech

Zupełnie nowy ekran główny: iOS 18 ma być czymś wielkim

Published

on

Zupełnie nowy ekran główny: iOS 18 ma być czymś wielkim

10 czerwca Apple udostępni pierwsze wersje iOS 18. Według doniesień może to być „najbardziej ambitna aktualizacja w historii” systemu operacyjnego iPhone'a. Duże zmiany zajdą między innymi na ekranie głównym i kilka nowych funkcji sztucznej inteligencji.

Apple ogłosiło, że tegoroczna konferencja deweloperów rozpocznie się 10 czerwca. Nie spodziewamy się niesamowitego nowego sprzętu, takiego jak zeszłoroczne okulary do transmisji danych Vision Pro, ale nadal może to być ekscytująca konferencja dla programistów. Dawno temu pojawiła się kompleksowa aktualizacja iOS i według doniesień może to być „najbardziej ambitna aktualizacja w historii”.

„To będzie Az pewnością I„Niewiarygodne” („To byłoby absolutnie niewiarygodne”), powiedział w ogłoszeniu szef marketingu Apple Greg Joswiak. AI oznacza sztuczną inteligencję (AI), jak powiedział Mark Gurman w „Bloomberga„To wyraźna wskazówka, że ​​nadchodzący system operacyjny iOS 18 dla iPhone’a będzie skupiał się na odpowiadających im innowacjach.

Nie ma w tym nic dziwnego, skoro Apple jest pod presją działania, a konkurencja smartfonowa dała się wyraźnie poznać. Najdalej posunęły się urządzenia Google Pixel 8, Samsung przypuścił atak na sztuczną inteligencję w swojej serii Galaxy S24, a Xiaomi i inni producenci smartfonów również wyprzedzają Apple.

Zainwestował miliardy w sztuczną inteligencję, ale Apple nadal potrzebuje pomocy

Spółka prawdopodobnie nie będzie jednak polegać na własnych zasobach. Apple pracuje nad własnym modelem dużego języka (LLM), który będzie nosił nazwę „Ajax” i według Bloomberga co roku wpompowuje w ten projekt 1 miliard dolarów. Również Ogłoszenia o pracę Jest to wyraźny sygnał. Ostatnio powiedziano”MacPlotki„Według badaczy sztucznej inteligencji firmy Apple nastąpił znaczny postęp w wykorzystaniu pamięci flash iPhone'a w programach LLM. W lutym dyrektor generalny Apple Tim Cook potwierdził te wysiłki i ogłosił, że szczegółowe informacje zostaną przekazane w dalszej części roku. W grę wchodzi oddzielny dyplom MBA, ale nie jeszcze nie odgrywają żadnej roli.

READ  Zmiana dla użytkowników Androida obowiązująca od grudnia

Istnieją doniesienia, że ​​Apple chciałoby współpracować z Google lub Microsoftem, według „Dziennik Wall Street„Mówi się, że prowadzone są rozmowy z Baidu Group, aby móc oferować funkcjonalność sztucznej inteligencji w Chinach. Wszystko jest jasne. „9 do 5Mac„Potem nic.

Dużo wsparcia dla Siri

Nawet bez LLM iOS 18 powinien otrzymać szereg nowych funkcji AI. MacRumors podsumował, co może być:

  • W Apple Music można tworzyć listy odtwarzania na podstawie danych wprowadzonych przez użytkownika. Może to być między innymi określony nastrój w aplikacji Zdrowie w sekcji „Dobrostan psychiczny”.
  • Użytkownicy mogą uzyskać pomoc AI podczas pisania na stronach lub tworzenia slajdów w Keynote.
  • Programiści mogą uzyskać pomoc w pisaniu kodu AI w Xcode.
  • Wyszukiwanie Spotlight wspomagane sztuczną inteligencją jest bardzo realistyczne.
  • Cyfrowy asystent Siri może w naturalny sposób odpowiadać na wiadomości lub prowadzić rozmowy przy pomocy sztucznej inteligencji. Generalnie można go lepiej dostosować do indywidualnych potrzeb użytkownika (personalizacja).
  • Dzięki integracji skrótów użytkownicy powinni mieć możliwość automatyzacji złożonych lub wieloetapowych zadań za pomocą poleceń głosowych.

„Największy remont ekranu głównego od lat”

Chociaż niektóre funkcje sztucznej inteligencji mogą być zarezerwowane dla nadchodzących modeli Pro z nowym chipem A18, radykalna zmiana projektu prawdopodobnie nastąpi we wszystkich urządzeniach z systemem iOS 18. Gorman i inni znawcy zakładają, że użytkownicy poniżej iOS 18 będą mogli dostosować ekran główny to znacznie więcej niż obecnie.

Informacja z „Plotki” Zgodnie z tym powinna istnieć możliwość m.in. umieszczania ikon aplikacji i widżetów w dowolnym miejscu ekranu. Użytkownicy mogą także mieć możliwość wyboru różnych odstępów między elementami, a nawet zmiany rozmiaru ikon. Nie jest to nic specjalnego dla użytkowników Androida, ale według MacRumors w przypadku iOS aktualizacja może być „największą zmianą ekranu głównego od lat”.

READ  Darmowe codzienne gry z Epic Games Store: Today Loop Hero
Continue Reading

Trending