Economy
Wiele możliwości: Sunny Car Electronics udostępnia prognozy: ci rywale Tesli mogą wkrótce przyspieszyć | Wiadomość
?? Zmiana w silnikach samochodowych
?? Natalie Catley: Inwestorzy nie mogą się pomylić z akcjami samochodów elektrycznych w 2021 r.
?? Wiele firm z dużym potencjałem na przyszłość
Zmiana klimatu stała się poważnym problemem na całym świecie. Na tym tle gwałtownie rośnie zapotrzebowanie na samochody elektroniczne, więc teraz każda duża firma motoryzacyjna realizuje podobne projekty. Nowo wybrany prezydent USA Joe Biden również dostrzega w tym ogromny potencjał i chce, aby 174 miliardy dolarów powiększyły się samochód elektrycznyAfera rynkowa (EV).
Pytanie dla inwestorów brzmi, w jaki sposób mogą najlepiej skorzystać z tej zmiany. Natalie Catley przygotowała odpowiedni wybór na „OilPrice.com”, gdzie dostrzega największy potencjał zysku w trzech bezczynnych firmach, które do tej pory nie były przedmiotem zainteresowania: Fisker, Facedrive i Blink Charging.
Udział Fiskera
Fisker to startup skupiający się wyłącznie na pojazdach elektrycznych. Jest to ciekawe między innymi dlatego, że w lutym nawiązał współpracę z tajwańskim producentem kontraktowym Foxconn, znanym przede wszystkim jako dostawca Apple. Partnerzy chcą wspólnie opracować nowy model, który ma trafić na rynek w 2023 roku.
Jednak Natalie Catley ostrzegła również, że jedyny inny model Fiskera, Ocean SUV, nie powinien wejść do produkcji przed końcem 2022 roku. Oznacza to, że znaczącej sprzedaży można spodziewać się najwcześniej w przedsprzedaży pod koniec 2021 roku. Więc inwestorzy muszą być cierpliwi.
Udostępnij Facedrive
Facedrive nie jest firmą zajmującą się samochodami elektrycznymi per se, ale platformą współdzielenia samochodów. Kanadyjska firma organizuje wycieczki dla osób potrzebujących jedynie środka transportu, gdzie można wybierać pomiędzy wycieczką z silnikiem spalinowym lub autem elektrycznym. Ponadto Facedrive prowadzi również między innymi bezemisyjną dostawę żywności.
Facedrive jest również interesujący, ponieważ we wrześniu 2020 r. przejął firmę Steer, dostawcę subskrypcji pojazdów elektrycznych. Daje to swoim klientom dostęp do puli pojazdów elektrycznych za miesięczną opłatą abonamentową.
Miga Ładowanie – Akti
Wraz z powszechnym odzyskiwaniem pojazdów elektronicznych w wielu krajach na całym świecie, rozwój infrastruktury ładowania również staje się coraz bardziej w centrum uwagi. Według Catleya, firma zajmująca się czystymi technologiami Blink Charging może na tym skorzystać. Ponieważ dostawca pełnej obsługi infrastruktury ładowania zajmuje się rozwojem i produkcją urządzeń, a także rozbudową sieci Blink i ciągłą eksploatacją tysięcy stacji ładowania. Oznacza to, że Blink Charging może wykorzystać trend EV, bez względu na to, którzy producenci pojazdów elektronicznych ostatecznie zwyciężą.
Zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych jest duży potencjał, w końcu Biden zamierza przeznaczyć dwa biliony dolarów na rozwój infrastruktury energii odnawial- nej.
Akty Tesli
Ale sam pakiet Tesli może również przedstawiać opcje dla inwestorów, ponieważ oprócz tych trzech wciąż stosunkowo nieznanych firm, zdaniem Natalie Catley, są też możliwości zysku ze strony wielkich nazwisk. Producent samochodów elektrycznych i lider branży Tesla pozostanie opcją inwestycyjną – nawet jeśli dotyczy inflacji i pojawienia się kontrowersyjnego prezesa. Elona Muska To wpłynęłoby na cenę akcji.
Catley jest przekonany, że Tesla skorzysta na przejściu na moc, zwłaszcza że firma nie jest uzależniona wyłącznie od pojazdów elektrycznych. Zamiast tego Musk widzi znacznie większy obraz i stanowi podstawę dla zelektryfikowanej przyszłości na wszystkich frontach. W rezultacie Tesla prawdopodobnie zwiększy sprzedaż, nawet jeśli konkurencja na rynku samochodów elektronicznych nasili się.
Zdjęcie NIO الأسهم
Catley przewiduje również świetlaną przyszłość dla chińskiego producenta samochodów elektrycznych NIO – również dlatego, że rynek krajowy w Chinach oferuje ogromny potencjał w nadchodzących latach. Dodatkowo firma, która jest niezależna od infrastruktury ładowania, ponieważ współpracuje z własnymi stacjami wymiany akumulatorów, przekroczyła nawet najbardziej ambitne oczekiwania i nie przeciążyła swojego bilansu.
Udostępnij mi samochody
Chiński producent samochodów Li Automotive specjalizuje się również w samochodach hybrydowych typu plug-in, czyli pojazdach z silnikami hybrydowymi, których akumulatory można ładować zarówno za pomocą silnika spalinowego, jak i wtyczki do sieci energetycznej. Dzięki temu klienci są bardziej elastyczni. W związku z często wciąż niewystarczającą infrastrukturą do ładowania samochodów elektrycznych, firma ma nadzieję, że będzie w stanie odciągnąć konsumentów od czystych samochodów benzynowych za pomocą swoich silników hybrydowych. .
Według Natalie Catley crossover SUV firmy Li Automotive jest bardzo dobrze przyjmowany przez chińskich nabywców. Dzięki temu sukcesowi firma mogła wzbudzić duże zainteresowanie inwestorów. W nadchodzących latach Catley spodziewa się ogromnego wzrostu Li Automotive ze względu na trend w kierunku silników elektrycznych.
Podłącz Power-Aktie
Amerykański producent ogniw paliwowych Plug Power również cieszy się zainteresowaniem inwestorów. Firma, założona w 1997 roku, opracowuje systemy wodorowych ogniw paliwowych, które są wykorzystywane w mobilności elektrycznej, na nośnikach lądowych i stacjonarnych w systemach zasilania awaryjnego. Dzięki „zielonej rewolucji” i dzięki temu, że firma ma już znanych klientów, Plug Power ma już wśród swoich inwestorów kilka dużych firm, wyjaśnia Catley.
Akcja silnika GreenPower
Natalie Catley uważa również, że warto wspomnieć o kanadyjskim silniku GreenPower. Firma od ponad dziesięciu lat produkuje autobusy i ciężarówki na baterie. Chociaż GreenPower Motor koncentruje się obecnie głównie na rynku północnoamerykańskim, Catley nie widzi górnej granicy.
NFI-Aktie Group
Grupa NFI to kolejny kanadyjski producent autobusów elektronicznych. Natalie Catley pozytywnie podkreśliła coraz lepszą sprawozdawczość bilansową firmy, a także fakt, że produkty nieżywnościowe już wypłacają dywidendy swoim inwestorom.
wniosek
Ogólnie rzecz biorąc, Natalie Catley zakłada, że nie można się pomylić z inwestowaniem na rynku samochodów elektrycznych w 2021 r., co oznacza, że inwestorzy z pewnością mogą osiągnąć zysk, jeśli polegają na istniejących firmach. Jednak największy potencjał widzi w stosunkowo mało znanych firmach Fisker, Facedrive i Blink Charging.
Zespół redakcyjny Finanzen.net
Ten tekst ma charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowi rekomendacji inwestycyjnej. Finanzen.net GmbH wyklucza jakiekolwiek prawo do regresu.
Więcej wiadomości o Apple Inc.
Źródła obrazu: Smile Fight / Shutterstock.com, letunas / shutterstock.com
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
Economy
Pamiętam słynną czekoladę „Ritter Sport”.
Naciska
Przypomnienia nie kończą się jednak na czekoladzie. A teraz miało to wpływ na popularną odmianę czekolady Ritter Sport. Stanowi to zagrożenie dla zdrowia.
Kassel – Czekolada cieszy się dużym zainteresowaniem, niezależnie od tego, czy ma służyć jako poprawiacz nastroju, nagroda czy przekąska pomiędzy. Niektórzy lubią chrupiące, inni rozpływające się w ustach. Marka Ritter Sport cieszy się szczególną popularnością wśród miłośników czekolady. Marka stale wprowadza nowe rodzaje swoich produktów. Ale w przypadku jednej grupy należy zachować szczególną ostrożność. Niektóre zmienne mogą stwarzać ryzyko dla zdrowia.
twórca | Alfreda Rittera GmbH |
projekt | Jogurt Ritter Sport z mleczną czekoladą |
Dotyczy daty przydatności do spożycia | 02.03.2025 |
Jednostka opakowania | 100 gramów |
Plastikowe elementy poszczególnych batoników: Znajdują się tam ostrzeżenia dotyczące spożywania czekolady „Ritter Sport”.
Firma Alfred Ritter GmbH wycofała z rynku produkt „Ritter Sport Filled Milk Chocolate” w wersji „jogurtowej” – poinformował na swojej stronie internetowej Federalny Urząd ds. Ochrony Konsumentów i Bezpieczeństwa Żywności. Grocerieswarning.de wspomniany. Według firmy poszczególne panele mogą zawierać części z tworzywa sztucznego. Z tego powodu konsumenci powinni unikać uszkodzonej czekolady.
Ciała obce, takie jak odłamki plastiku, odłamki szkła lub części metalowe, mogą spowodować poważne obrażenia jamy ustnej i gardła. Skutkiem są często obrażenia wewnętrzne lub krwawienie. Niedawno wycofano z obrotu produkt wędliniarski Kaufland, ponieważ zawierał ciała obce, których spożycie mogło zagrażać życiu.
Problem dotyczył trzech partii jogurtu sportowego Ritter's.
Dla trzech partii zamieszczono ostrzeżenie dotyczące spożycia, preferowane przed 3 lutego 2025 r. Klienci, którzy zakupili produkt, którego dotyczy ten problem, nie powinni go spożywać, lecz powinni zwrócić go do sklepu.
Przypomnienia dotyczące słodyczy nie są rzadkością. Niedawno wszczęto ogólnokrajową akcję wycofywania słodyczy w związku z odkryciem możliwego genetycznie szkodliwego działania słodyczy po ich spożyciu. W zeszłym roku popularne słodycze zostały wycofane ze względu na ryzyko salmonelli.
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
Economy
Polska po raz pierwszy została najważniejszym partnerem handlowym Berlina
W 2023 roku Polska po raz pierwszy zastąpi Chiny w roli najważniejszego partnera handlowego Berlina. Według aktualnej analizy Banku Inwestycyjnego w Berlinie (IBB) eksport do sąsiedniego kraju wzrósł łącznie o 9,2 proc., osiągając kwotę 1,18 mld euro.
Ogółem handel zagraniczny Berlina z Polską wyniósł 4,11 mld euro. Całkowity wolumen handlu z Chinami, składający się z importu (2,76 mld euro) i eksportu (1,25 mld euro), wyniósł zaledwie cztery miliardy euro.
Przede wszystkim wzrósł import z Polski. Wolumen wzrósł o 925 mln euro do 2,93 mld euro. Głównym importem był surowiec tytoniowy i wyroby tytoniowe (1,09 mln euro). Polska jest jednym z największych na świecie eksporterów wyrobów tytoniowych i znaczącym ich producentem.
Polacy kupowali przede wszystkim części samochodowe i produkty farmaceutyczne
Eksport podwozi, silników, produktów farmaceutycznych oraz sprzętu do wytwarzania i dystrybucji energii elektrycznej z Berlina do Polski znacznie wzrósł, podczas gdy eksport produktów naftowych i wyrobów z tworzyw sztucznych spadł.
Zdaniem ekspertów IBB, Chiny stanowią obecnie dla Berlina największe ryzyko polityczne w handlu zagranicznym, a powodem tego jest duże uzależnienie od chińskich produktów. Ogólnie rzecz biorąc, pokazuje to, że stosunki handlowe Berlina stają się coraz bardziej zróżnicowane i „koncentrują się na rynkach wschodzących, takich jak Polska”.
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
Economy
Incydent w Nowym Jorku: Samolot Boeinga wpada w awaryjny poślizg podczas lotu
Incydent w Nowym Jorku
Samolot Boeinga wpada w awaryjny poślizg podczas lotu
27 kwietnia 2024 o 13:59
Posłuchaj materiału
Ta wersja audio została stworzona sztucznie. Więcej informacji | Wyślij swoją opinię
Lista części, które samoloty Boeinga gubią podczas lotu, jest coraz dłuższa. Ale na szczęście incydent w Nowym Jorku również przebiegł gładko. Po zaginionym chipie awaryjnym nie ma jednak śladu.
Tuż po starcie w piątek inny samolot Boeinga stracił część samolotu. Jak podają agencje informacyjne AP i Reuters, w samolocie linii Delta Airlines doszło do awaryjnego poślizgu. Piloci poczuli wibracje w samolocie i zawrócili. Samolot bezpiecznie wylądował na międzynarodowym lotnisku im. Johna F. Kennedy'ego w Nowym Jorku, skąd również wystartował.
Linie Delta Air Lines podały, że po starcie piloci otrzymali ostrzeżenie o awaryjnym poślizgu po prawej stronie samolotu i usłyszeli nietypowy dźwięk Boeinga 767 dochodzący z tego obszaru. Następnie według doniesień piloci ogłosili sytuację awaryjną, aby można było szybko wrócić na lot. na lotnisko. Linie lotnicze podały, że samolot zbudowany w 1990 r. wylądował i skierował się do bramki o własnych siłach.
Mówi się, że na pokładzie samolotu, który miał lecieć do Los Angeles, było 176 pasażerów, dwóch pilotów i pięć stewardów. Według doniesień Delta pasażerowie zostali przeniesieni innym samolotem do Kalifornii. Uszkodzony samolot został wycofany z eksploatacji w celu dalszych badań. Współpracują ze śledczymi i nadal szukają zaginionego chipa. Agencja podała, że Federalna Administracja Lotnicza prowadzi obecnie dochodzenie w sprawie incydentów.
Ten wypadek jest jednym z ostatnich z serii niefortunnych wypadków, które miały miejsce u producenta samolotów Boeing. Na początku stycznia zamieszanie wywołała część kadłuba, która w nowym 737 MAX 9 po prostu odłamała się podczas lotu. Cudem nikt z pasażerów nie odniósł obrażeń. Samolot Alaska Airlines udało się bezpiecznie wylądować. Na początku marca tuż po starcie inny Boeing 777 stracił oponę. Uszkodzonych zostało kilka samochodów. Miesiąc później samolot 737-800 musiał zawrócić, ponieważ osłona silnika oddzieliła się podczas startu i uderzyła w klapę skrzydła.
„Fanatyk niezależnej kawy. Namiętny ekspert od twittera. Adwokat. Introwertyk. Odkrywca. Irytująco skromny twórca. Miłośnik internetu”.
-
Tech3 lata ago
Te oferty Apple nadal istnieją
-
Top News2 lata ago
Najlepsze strategie i wskazówki dotyczące zakładów na NBA
-
Tech3 lata ago
Kup PS5: Expert bez nowych konsol – kiedy nadejdą dostawy?
-
Tech3 lata ago
Windows 11 dla programistów: aplikacje na Androida, zestaw gier i pakiet Windows SDK
-
Economy3 lata ago
Huobi Global rozpoczął kampanię zerowej opłaty dla użytkowników kart bankowych w Europejskim Obszarze Gospodarczym i Wielkiej Brytanii
-
entertainment3 lata ago
Dieter Bohlen ogłosił nową pracę w telewizji – to zaskakujące
-
entertainment3 lata ago
„Helene Fischer Show”: Nagłe zakończenie bożonarodzeniowego show – ostre słowa ZDF
-
Tech4 miesiące ago
Ubóstwo CO2 może ujawnić łatwość życia – Wissenschaft.de